Nog mooier............quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:35 schreef Meganog het volgende:
Mooi zo. Een einde aan de gezellige sfeer.
Volgens mij gaat het vooral om het feit dat ie elke keer aanrander genoemd wordt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
Huub heeft toch al wekenlang gezegd dat hij met Amanda zou neuken om Brian gek te maken? Waarom ontkent hij dat dan opeens?
klopt als Brian echt zo graag wilde bellen.. had hij nu niet die weddenschap met Billie moeten maken....quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
Het klopt sowieso niet, aangezien Brian zo ook 80 cp's aan Jaap kwijt is, toch? Of liegt ie over het aantal wat hij heeft?
Mén hij is best vaak para, echt die vent die heeft zoveel woede in zich, niet te gelovenquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
En hij is weer Paraaaaaaaaaaa
Hoezoo danquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:36 schreef blomst het volgende:
Heeft Sylvia nog punten?
Dan zie ik het nog wel gebeuren dat ze morgen Brian die punten geeft.
Nou nog doordouwen voor de flip.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
En hij is weer Paraaaaaaaaaaa
Hij zal zich ook geergerd hebben aan de vrolijke zelfingenomenheid van Natasia en Bian deze dag na de aanstellerige theaterstukjes van gisteren. Klasse om dat de kop in te drukken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het vooral om het feit dat ie elke keer aanrander genoemd wordt.
Hij werd vandaag door Brian uitgemaakt voor aanrander!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
Huub heeft toch al wekenlang gezegd dat hij met Amanda zou neuken om Brian gek te maken? Waarom ontkent hij dat dan opeens?
Brian wilde 50 of 55 cp's uit de pot om zijn moeder te bellen en iemand uit te nodigen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:37 schreef Ashrak het volgende:
Ik schakel net te laat weer in .... waarom heeft Huub tegengestemd ?
Kan wel iets erbij verzinnen, maar ik kan het niet terugvinden in deze cos.
Dat magquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Mag ik iets vragen?
Heb jij een mening over het gesprek dat deze emoties losmaakte en mag ik die mening dan weten?
Jaap trapt er met open ogen in... Brian en Jaap gaan dus nu in het vervolg met ze 2´en doorquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:40 schreef versabommie het volgende:
ze gaan huub nu terugpakken met roken
Hopelijk is Huub slim genoeg om Jaap als een baksteen te laten vallen ...quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
Brian gaat Huub zo focking naaien met cigaretten, oftewel hij stookt Jaap weer op om cigaretten op de grond te gooien.
ja en nu gaan ze die sigarettentruck doen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
B: Ben je overstuur Huub
H: Ja het heeft me wel geraakt
Zo speelt die al vanaf het beginquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
Brian gaat Huub zo focking naaien met cigaretten, oftewel hij stookt Jaap weer op om cigaretten op de grond te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |