Ik ook ik ben het spuugzat nu, slappe klootzakken daar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:52 schreef cindy10 het volgende:
zo langzaam aan word ik huub ook aardig zat,met zn slappe gedrag....![]()
ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:52 schreef cindy10 het volgende:
Gatverdamme Huubquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:52 schreef cindy10 het volgende:
Die vuilnisbelt hierachter is van jou?!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah...... dat is dat gebrabbel als ik in de achtertuin zit!![]()
Bij Amanda welquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:54 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Huub zwak zeg.
Denkt hij nu echt dat hij hier respect mee wint.
Wanneer niet, kots en kotsmisselijk gewoonquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
Durft Natasia daarna toch haar grote mond nog open te trekken.
Ben aan het afkickenquote:
Natasia en Brian voelen zich ijzersterk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom moet Huub altijd door het stof kruipen?? Weer een oppepper voor rat![]()
Kots op die hele zooi.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
Durft Natasia daarna toch haar grote mond nog open te trekken.
en een kutwijf ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:57 schreef blomst het volgende:
Weten we al dat je een slechte moeder bent, dat hoeven we niet van Huub te horen.
Binnenkort zal Huub wel GHB gaan regelenquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:57 schreef Suikeroom het volgende:
loverboy Huub was weer lekker aan het slijmen bij Amanda.. hij vindt het vast jammer dat ie haar niet dronken mag voeren de komende tijd
Nog steeds last van dat capslockvirus?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:57 schreef versabommie het volgende:
natasia....lieve natasia.....STERF TYFUSTEMEYER!
ik wou ook schelden voor allerlei ziektes en nog wat niet alleen op haar maar op dat hele kutprogrammaquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:57 schreef versabommie het volgende:
natasia....lieve natasia.....STERF TYFUSTEMEYER!
Ze is een slecht mens.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Maar ze IS toch ook een slechte moeder.
Huub heeft volkomen gelijk.
nope!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog steeds last van dat capslockvirus?
Wiequote:Op zaterdag 28 april 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Sylvia heeft er geen zin in en verlaat het kantoor.
Horrorquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waar kijken we in hemelsnaam naar?
[afbeelding]
Yep. En ze hebben gelijk. Huub begint erg zwak te worden.quote:Op zondag 29 april 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
Jaap: we hebben wel een megatroef in handen nou, Huub is er wel op teruggekomen he. We kunnen mensen zo onder druk zetten.
fokkertjes. Voyeur Je lijkt Natasja welquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat mag
Ik haat het soort relaties dat Amanda en Brian hebben en zou willen dat ze niet bestonden. Sterker nog ik doe er ook wel eens iets aan om te zorgen dat het verandert. Dat mensen er anders naar gaan kijken en inzien dat zelfbeschikkingsrecht en eigenheid moet prevaleren over het idee dat een meisje bezit kan worden. Tot grote hilariteit van veel Fokkertjes heb ik om die reden ooit aangifte gedaan tegen een verwant geval in BB (Diane/Frank). Dat heeft toen nog tientallen topics van boosheid opgeleverd, omdat als een meisje terug lachte ze toch ook ... etc.
Dus ja, ik heb daar wel een mening over.
Ook de Sint is teruggefloten.quote:Op zondag 29 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
Nicolaas zou Brian trouwens ook niet 1 stemming meer gunnen......
wat nou king? tis nooit een king geweest.....quote:Op zondag 29 april 2007 00:01 schreef Wopper1 het volgende:
Jaap is het schoothondje van Brian aan het worden...
Daaaag King
Kan je lekker aan de verbouwing van de badkamer beginnen.quote:Op zondag 29 april 2007 00:03 schreef versabommie het volgende:
mensen ik kap de streams ff dit trek ik niet!
Ze luistert wel naar de waarheid hoor, Brian's waarheidquote:Op zondag 29 april 2007 00:02 schreef Ashrak het volgende:
Amanda moet echt eens een keer goed de waarheid horen.
Ze neemt het alleen van niemand aan wat opzich heel erg jammer is.
Niet mee eens .. Hij verontschuldigd zich en wordt daar medogeloos op gepakt ... Erg onterecht. Die kut snol (Amanda)quote:Op zondag 29 april 2007 00:00 schreef Meganog het volgende:
Het gevolg van de slappe knieen van Huub.
Natasia en Brian hakken even op hem door. Eigen schuld Huub, zijn positie begint aardig te verzwakken.
De winnaar van de kooi staat alvast De smeerlap Kubatzquote:Op zondag 29 april 2007 00:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ook de Sint is teruggefloten.
De Heilige Fintelman Kubatz mag geen strobreed in de weg worden gelegd.
Huub kan veel sterker zijn dan Brian, is al vaak gebleken. Maar op deze manier geeft Huub hetuit handen.quote:Op zondag 29 april 2007 00:03 schreef blomst het volgende:
Brian is echt walgelijk.
Dadelijk valt er een vliegtuig op Brian en mis je het!quote:Op zondag 29 april 2007 00:03 schreef versabommie het volgende:
mensen ik kap de streams ff dit trek ik niet!
Huub laat gewoon vaker zn menselijke kant toe, ipv de speler.quote:Op zondag 29 april 2007 00:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub kan veel sterker zijn dan Brian, is al vaak gebleken. Maar op deze manier geeft Huub hetuit handen.
Een troost is dat ie buiten weer een low-life zal zijn. Ik bedoel als je Tupac als je grote held ziet, dan moet je wel een mega-loser zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 00:03 schreef Wopper1 het volgende:
Brian vind zichzelf oooh zo geweldig... Kots op je fucking kutgezicht
ik hoop dat de nwe Syliva... een hele leuke pittige meid is met een goed verstand, die vanaf de eerste minuut naar Huub en Eric toetrekt.quote:Op zondag 29 april 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
De winnaar van de kooi staat alvast De smeerlap Kubatz
dan heb ik er iig wel voor gebeden!quote:Op zondag 29 april 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dadelijk valt er een vliegtuig op Brian en mis je het!![]()
Typerend voor gajes is het misbruiken en belachelijk maken van fatsoen.quote:Op zondag 29 april 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet mee eens .. Hij verontschuldigd zich en wordt daar medogeloos op gepakt ... Erg onterecht. Die kut snol (Amanda)
is te dom om het te beseffen.![]()
Mama Brian is even erg... Echt het bestaatquote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef blomst het volgende:
Als Brian zijn mama belt kan die nog doorgeven dat Amanda er van genoot
Tegenover types als Brian moet je nooit je menselijke kant laten zien. De reden zie je nu op stream 1 en 2.quote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub laat gewoon vaker zn menselijke kant toe, ipv de speler.
Echt ?quote:Op zondag 29 april 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Of er vliegt daar bij die A1 een motorrijder uit de bocht en knalt dwars door die kop van Brain heenquote:Op zondag 29 april 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind er nog iemand dit enigszins geloofwaardig dan?quote:Op zondag 29 april 2007 00:00 schreef Meganog het volgende:
Het gevolg van de slappe knieen van Huub.
Natasia en Brian hakken even op hem door. Eigen schuld Huub, zijn positie begint aardig te verzwakken.
Nico heeft mooie praatjes, maar ik heb nog maar weinig daden van hem gezien.quote:Op zondag 29 april 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
De enige die nu nog op een waardige manier een einde kan maken aan deze wanvertonig is in mijn ogen Niels. Dood of de gladiolen, behalve voor de oudgediende die 5 maanden bij heeft kunnen komen van zijn korte eerste verblijf in deze LOENATIK-setting.
Persoonlijk vind ik het ook erg zwak van Sylvia dat zij Huub niet helpt tijdens haar laatste avond.quote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub laat gewoon vaker zn menselijke kant toe, ipv de speler.
onder dwang van de burenquote:Op zondag 29 april 2007 00:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Yep. En ze hebben gelijk. Huub begint erg zwak te worden.
hij denkt volgens mij dat Huub bezweken is onder de druk van het niet roken.quote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
Brian vindt dit een mooie stijl van spelen.
Vind het juist sterk van Huub. Hij komt z'n woord na.quote:Op zondag 29 april 2007 00:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Yep. En ze hebben gelijk. Huub begint erg zwak te worden.
Nee lieverd, dat is net zo onwaarschijnlijk als dat ik jou over een jaar aan moet spreken als Majesteit.quote:Op zondag 29 april 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
De winnaar van de kooi staat alvast De smeerlap Kubatz
je hebt totaal gelijk....zowel spelers als publiek worden bewerkt!quote:Op zondag 29 april 2007 00:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vind er nog iemand dit enigszins geloofwaardig dan?
Huub MOEST dit. Dat is toch overduidelijk. Zijn aanvankelijke tegenstribbelen was puur voor de vorm.
Denk je niet dat Mevrouw Pannekoek en consorten zich niet helemaal suf lachen om 'onze' aanvankelijk verheugde reacties, om daarna in een stuip te gaan om 'ons' afgrijzen om Huub's ommezwaai?
Ze zullen het toch nooit voor elkaar krijgen dat die smiechtige Brian meer populair dan Huub wordt.quote:
Zij helpt hem al weken niet meer,gisteravond zag je in het gesprek met Brian heel veel van de echte Sylvia.quote:Op zondag 29 april 2007 00:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook erg zwak van Sylvia dat zij Huub niet helpt tijdens haar laatste avond.
Nou als ik zo naar de afgelopen weken kijk, dan denk ik te weten dat de redactie die vieze, gore, achterbakse, sneakerige, smerige, para Kubatz wil laten winnen.quote:Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee lieverd, dat is net zo onwaarschijnlijk als dat ik jou over een jaar aan moet spreken als Majesteit.
Vergeet niet dat hij niet/nooit op eigen kracht wint.quote:Op zondag 29 april 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Heb er effe genoeg van.
Elke keer Brian die wint.
Ben het echt zat.
Een lafbek zien winnen is echt erg.
daar heeft tie het mis 100.000 streamers hebben hem door.... dat is zo jammer voor als tie ooit vrij komtquote:Op zondag 29 april 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Niemand heeft niks door aldus Brian.
Komt goed Rooie, eerlijkheid duurt het langst en hoogmoed komt voor de val.quote:Op zondag 29 april 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Heb er effe genoeg van.
Ben het echt zat.
Hij wordt erin gehouden voor zijn eigen veiligheid.quote:Op zondag 29 april 2007 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
daar heeft tie het mis 100.000 streamers hebben hem door.... dat is zo jammer voor als tie ooit vrij komt![]()
als je alles mag hotelletje om te neuken met de zwarte heks zonder kinderenquote:Op zondag 29 april 2007 00:10 schreef Wopper1 het volgende:
Brian begint zich wel heel erg sterk te voelen...
HE zal vast en zeker iets gaan ondernemen, Brian is van iedereen de makkelijkste prooi.
Het lijkt erop. Het verwijderen uit de kooi eergisterenavond had een exit moeten zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou als ik zo naar de afgelopen weken kijk, dan denk ik te weten dat de redactie die vieze, gore, achterbakse, sneakerige, smerige, para Kubatz wil laten winnen.
En die van ons..quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij wordt erin gehouden voor zijn eigen veiligheid.
Elke keer die achterbakse kop zien is al erg.quote:Op zondag 29 april 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij niet/nooit op eigen kracht wint.
Zullen we dan ook maar een niet eten-regel voor de "gezonde" mensen daar invoeren?quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zou het echt heel verwerpelijk van de DGK_REDACTIE vinden, als ze die niet-roken regel veranderen.
Het is een goed verzonnen strategie van de niet rokers.
sylvia is ook een kindje wat je met het badwater kan weggooien.,..quote:Op zondag 29 april 2007 00:11 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij helpt hem al weken niet meer,gisteravond zag je in het gesprek met Brian heel veel van de echte Sylvia.
idd hij mag er uit voor zijn veiiligheid en er weer terug in voor zijn veiligheid (Net hoe de buren, het nuttig vinden)quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij wordt erin gehouden voor zijn eigen veiligheid.
De euforie stijgt alleen maar bij Brian en Jaap .. te walgelijk voor woorden.quote:Op zondag 29 april 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Heb er effe genoeg van.
Ben het echt zat.
Daar word ik dus zo moe van.Amanda is niet te beschermen tegen types zoals Brian.quote:Op zondag 29 april 2007 00:08 schreef Desii het volgende:
[..]
hij denkt volgens mij dat Huub bezweken is onder de druk van het niet roken.
Volgens mij deed hij het voor Amanda (omdat ze al zoveel over de heen gekregen heeft)
Ik vind het jammer dat hij zijn stem veranderde, maar ergens wel heel lief (Syl had ook gezegd dat ze zich moesten ontfermen over Amanda, niet vanuit het spel, maar vanuit hun hart)
quote:Op zondag 29 april 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Heb er effe genoeg van.
Ben het echt zat.
Hopen we al maanden.quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt goed Rooie, eerlijkheid duurt het langst en hoogmoed komt voor de val.
Ik he windows 3.11quote:Op zondag 29 april 2007 00:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien een optie voor je![]()
Druk op het middelste knopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |