DAT is nou een goed ideequote:
Scheveningen dat is leuk. En niks andersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:03 schreef Lovely-Lili het volgende:
[..]
DAT is nou een goed idee
En die huisjes in et strijkijzer....pure oplichting!
www.vestingvastgoed.nl
en dan nog in de leukste wijken van Den Haag
cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Scheveningen dat is leuk. En niks anders
Mede bezuidenhout bewoner!quote:Op maandag 14 mei 2007 03:32 schreef Charisma het volgende:
... nee nog alleen 3 uurtjes , dan mag ik weer naar huis, en zit de laatste nachdtienst er weer op![]()
groetjes uit Bezuidenhout![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:30 schreef SolidasRock het volgende:
Wordt er 1 wakker...
Ik ben het hoogste appartement in mijn buurt. Samen met mijn buren. Niemand kan bij mij binnenkijken, alleen vanuit het strijkijzer zou het kunnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef BabblingBrook het volgende:
Strijkijzer rules. Ik vind t ideaal!
moet ik er een foto van maken?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Welk fuckin' gebouw noem je nou strijkijzer?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe eens, heb wel zin om te lachen.
dat hogequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik zie heul geen strijkijzer?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En daar willen mensen in wonen en ook nog voor betalen?
van horen zeggen..... 330 eurootjes voor een studentenkamer en dus buren waar je gegarandeerd last van hebt. Maar dan ligt het wel op loopafstand van niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En daar willen mensen in wonen en ook nog voor betalen?
Vip naar de passar malam! woehoeequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:12 schreef 2Mini het volgende:
[..]
cultuurbarbaar
Ik kan voor gratis kaartjes zorgen... denk ik.. ff checken
Zie je wel, mijn brein kan wel dingen bedenken..
Ehm, die flat ken ik nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef 2Mini het volgende:
[afbeelding]
Couperusduin, flatgebouw dat aan het renoveren is. Wonen oude mensen in, maar ook heel wat studenten. En mannen, ze zijn lekker
Wat dat betreft mijn koerier ervaring
Nee... gewoon vrijkaartjes. Sommige zijn ook echt VIP. Enige VIP behandeling die zij krijgen zijn in en uit, maar dan zo vaak ze willenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Lovely-Lili het volgende:
[..]
Vip naar de passar malam! woehoee![]()
Hahaha de strijkijzer,
je moet de foto van de achterkant makendan is het een duidelijk verhaal!
Aan de Burg. Patijnlaan, tegenover Dr. Monchyplein, kruising met scheveningseweg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef Lovely-Lili het volgende:
[..]
Ehm, die flat ken ik niet
ook lekkere mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |