WHOEI eindelijk een mooie vrouw in dit topic.quote:
Wat raarquote:Op maandag 14 mei 2007 07:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WHOEI eindelijk een mooie vrouw in dit topic.
Hallo mooie vrouw
Dat doe jij mij niet na hequote:Op maandag 14 mei 2007 11:37 schreef Armageddon het volgende:
ook_gek heeft het voor elkaar hoor. Ze post meteen niet meer.
Best wel geflipt als je de volgende keer daar loopt en de klok slaat 12 uur (avond dan hè)quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef ook_gek het volgende:
Knekelkelder ontdekt in Den Haag
zie je wel dat het centrum van den haag een dooie boel is
Vaker naar de AH XL gaan op de elandstraat??quote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Wat raarMooie vrouw Mijn leeftijd Mijn buurt (zowat bijna )
Nooit gezien...
Hmmm....
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:22 schreef 4-elements het volgende:
Ik hoor hier dat we een meeting hebben in de AH XL aan de Elandstraat
Een van de redenen waarom het mijn buurt is. Ik kan gratis parkeren als ik boodschappen ga doen. Mijn ooms afhaalcentrum zit aan de Elandstraat. En een goeie vriend van mij woont aan de van Kinsbergenstraat.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:53 schreef Lovely-Lili het volgende:
[..]
Vaker naar de AH XL gaan op de elandstraat??toch regelmatig te vinden
Pas op je woorden!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:20 schreef Rian_ het volgende:
lol! ik kom ook ff aanwaaien als ik geen andere plannen krijg.
Kipafdeling... chickies zat! vrouwen kunnen thuis blijven
Moet je geen kattenbrokjes ofzo halen bij de AH?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:57 schreef ook_gek het volgende:
ik kan donderdag niet
Dan heb ik net mijn kat gehaald van 7 weken oud
Ook te vinden hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 22:26 schreef ook_gek het volgende:
Lovely-Lili zo een AH bezoekje is natuurlijk heel speciaal.
Maar zou het niet leuker zijn als jij en ik aan een tafeltje zitten te genieten van een drankje naar keuzen op een zondag middag... En dan rond een uurtje of 19uur richting sneakerz op het strand te gaan met billy the klit, erick e en vele anderen.
Is weer eens iets anders dan het friesvak bij de AH
Gokje, Kromo? (o.i.d)quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Mijn ooms afhaalcentrum zit aan de Elandstraat.
Hoeveel aanmeldingen zijn er al? Is de AH niet dicht donderdag? Kunnen we beter bij de Mac meetingquote:Op maandag 14 mei 2007 22:49 schreef 2Mini het volgende:
Meet as donderdag bij de kipafdeling in de AH XL Elandstraat
Wie is in(Daarna ergens anders naar toe ofzo..
)
weet ik. Je kwam me al bekend voor van of mellow moods of van sneakerz. En 1 foto in je fotoboek is genomen tijdens sneakerzquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:14 schreef Lovely-Lili het volgende:
[..]
Ook te vinden hoorbeter opletten in het vervolg
Ben je niet goed. Nou ja alleen vrouwen danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:08 schreef Armageddon het volgende:
Donderdag meeting bij ook_gek thuis dan. Kunnen we zijn kat bewonderen
quote:Erick E
Groovenatics
Luciën Foort
Madskillz
MC: Gee
Hey uh wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Het Strijkijzer bij HS, iemand?
kijk even in het klus topic daar is 1 user die ook gereageerd heeft daar en er zelfs een topic over geopent heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:15 schreef BabblingBrook het volgende:
Nouhou, ik wil weten of er nog mensen zijn die gereageerd hebben op een appartementje in dat gebouw.
Nou, of er al iets bekend is, ze zouden voor 15 mei laten weten wie er wordt uitgenodigd voor een intake of niet, ik zou iig mail krijgen. Ik heb me ingeschreven en met mij nog een bekende van me, maar we hebben niets gehoord.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:31 schreef CaLeX het volgende:
Nee, maar wat wil je er over weten??
Strijkijzer isdoe mij maar de penthouse daaro
![]()
Vraag het even in dit topic. Wie weet dat je daar meer succes hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:46 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Nou, of er al iets bekend is, ze zouden voor 15 mei laten weten wie er wordt uitgenodigd voor een intake of niet, ik zou iig mail krijgen. Ik heb me ingeschreven en met mij nog een bekende van me, maar we hebben niets gehoord.
jaquote:
huis tuin keuken kat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:04 schreef bosnymfje het volgende:
ook_gek wat leuk een katje!! Is het gewoon een htk katje of ras?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |