Heb je toch weer iets gezegt,quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
Whoehoe![]()
Nu weet ik alleen niks te zeggen.![]()
Nee, dat is bewezen een hopeloze zaak.quote:
Goed punt. Fijn, een singlestopic waar je mag slowchatten. Waar zal ik nu eens over chatten, de keuze is zo moeilijk!quote:
whoei ik was t een keer nietquote:
Ligt er aan wat voor een pakquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef Thisbe het volgende:
Is het stom om een pak te dragen op het gesprek, in plaats van een rokje? Want het zal ongetwijfeld 25 graden worden dinsdag.
dit is geen singles topic hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed punt. Fijn, een singlestopic waar je mag slowchatten. Waar zal ik nu eens over chatten, de keuze is zo moeilijk!![]()
Gewoon mee zeveren,quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed punt. Fijn, een singlestopic waar je mag slowchatten. Waar zal ik nu eens over chatten, de keuze is zo moeilijk!![]()
Huh, pak is toch warmer dan een rokje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef Thisbe het volgende:
Is het stom om een pak te dragen op het gesprek, in plaats van een rokje? Want het zal ongetwijfeld 25 graden worden dinsdag.
Ow, dacht dat SC voor singles stond maar is natuurlijk Slow Chat. Duh.quote:
Waarom niet een rokje dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ow, dacht dat SC voor singles stond maar is natuurlijk Slow Chat. Duh.![]()
Daarnaast, ik zag eerst veel fokkers die ook bij het singletopic zijn.![]()
ja gek genoeg willen van de meeste mensen hier de relaties niet zo vlottenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ow, dacht dat SC voor singles stond maar is natuurlijk Slow Chat. Duh.![]()
Daarnaast, ik zag eerst veel fokkers die ook bij het singletopic zijn.![]()
Oh hier. Ergens. Er kwam een windows update tussendoor. En nu een java update.quote:
quote:
Wat is dat "singles"?quote:
Heel goed slimmerik! Ik heb twee mooie broekpakken gekocht om aan te trekken. Maar nu wordt het deze week ook weer zo warm. En ik draag met dit weer normaliter een rok.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:43 schreef Frezer het volgende:
Huh, pak is toch warmer dan een rokje?
Die java updates zet ik altijd uitquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh hier. Ergens. Er kwam een windows update tussendoor. En nu een java update.
Dat heb je, als het vullen van deze reeks je dagtaak is,quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja gek genoeg willen van de meeste mensen hier de relaties niet zo vlotten
Ik zie je denk ik liever in een rokjequote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Heel goed slimmerik! Ik heb twee mooie broekpakken gekocht om aan te trekken. Maar nu wordt het deze week ook weer zo warm. En ik draag met dit weer normaliter een rok.
22 graden is niet warm.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Heel goed slimmerik! Ik heb twee mooie broekpakken gekocht om aan te trekken. Maar nu wordt het deze week ook weer zo warm. En ik draag met dit weer normaliter een rok.
Ook dat kan ik ontkennenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat heb je, als het vullen van deze reeks je dagtaak is,.
Ik zie een prachtige verticale streep op mijn scherm. Dell, topkwaliteitquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die java updates zet ik altijd uit
Als vrouw je zojuist met dat doel gekochte kleding niet aantrekken is idd een doodszonde,quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
omdat ik mezelf ken. Ga ik weer een uur dubben welke rok het moet worden, met welk jasje. En o ja panty's die kunnen gaan ladderen.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef Pheno het volgende:
Ik haat tv in nl. Ze stoppen weer midden in een serie (Lost). Om daarna een geflopte serie The nine er voor in de plaats te zetten. Krijg de tyfus! Ik ga de gedownloade zooi wel weer bekijken, hier in nl krijg ik de vinkentering van al die nutteloze onderbrekingen.
Tip: draag gewoon waar jij je prettig in voelt. Een pak lijkt me echt te warm, maar als je daar de voorkeur aan geeft in dit geval, zou ik het zeker doen. Of zoek anders de avond ervoor je outfit uit. Dat scheelt een hoop gedubquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
omdat ik mezelf ken. Ga ik weer een uur dubben welke rok het moet worden, met welk jasje. En o ja panty's die kunnen gaan ladderen.![]()
En dat pak, daar kan ik niet veel aan verpesten, en daar hoef ik verder niet over na te denken. Maar ja: het is niet bepaald zomers.
Lost s3 ep 18quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef Pheno het volgende:
Ik haat tv in nl. Ze stoppen weer midden in een serie (Lost). Om daarna een geflopte serie The nine er voor in de plaats te zetten. Krijg de tyfus! Ik ga de gedownloade zooi wel weer bekijken, hier in nl krijg ik de vinkentering van al die nutteloze onderbrekingen.
Dat is heul niet toevalligquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zei ook, veel. Das niet allemaal, mijn beste. Jij dus net niet, toevallig.![]()
De laatste. Midden in het derde seizoen. Amerika had eerst 7 afleveringen in september/oktober. Daarna winterstop. Nu zijn ze bijna klaar met seizoen 3. Wij zijn nu bij aflevering 8 geloof ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Volgende week is er toch nog wel gewoon een aflevering?
Mja, ik download de dvd variant van Lost ook. Dan blijf ik tenminste nog in de serie. Ipv een jaar te wachten op 9 van de 24 afleveringen hier in dit el cheapo tv landquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lost s3 ep 18![]()
Volgende week 19![]()
Prison break al klaar s2![]()
Over 2 of 3 weken beginnen met s6 van 24!![]()
Nou!quote:
Met prison break flikken ze het ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik download de dvd variant van Lost ook. Dan blijf ik tenminste nog in de serie. Ipv een jaar te wachten op 9 van de 24 afleveringen hier in dit el cheapo tv land
Een molotov cocktail doet wonderen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou!![]()
![]()
Hoe dan ook, moet morgen werken en heb TOTAAL geen zin. Niemand die voor mij wil invallen?![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef Thisbe het volgende:
Ik voel me prima in zowel een pak als rokje/jasje. Het vervelende alleen is dat ik bij rok/jasje uitkom op een wit jasje. En die zijn besmettelijk. Het gaat me er meer om waarmee ik de mannen het beste kan overtuigen.
En stoppen ze nou godverdomme alwéér met Lost?
Dan is er geen intact bedrijf meer om voor te werkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan heb ik wel zin om te werken?
Yep. Goed he? Ik ga weer wat zooi downloaden en op mijn gemak bekijken op de dvd. Voordeel: geen tyfusreclames over band of brothers and the like.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef Thisbe het volgende:
Ik voel me prima in zowel een pak als rokje/jasje. Het vervelende alleen is dat ik bij rok/jasje uitkom op een wit jasje. En die zijn besmettelijk. Het gaat me er meer om waarmee ik de mannen het beste kan overtuigen.
En stoppen ze nou godverdomme alwéér met Lost?
Quequote:
Welke episode zit je?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yep. Goed he? Ik ga weer wat zooi downloaden en op mijn gemak bekijken op de dvd. Voordeel: geen tyfusreclames over band of brothers and the like.
Verkeerde topic. Kickje -> [Zelfmoord SC #304] Treinen koppen is zo 2006quote:
318 als ik het goed heb. Tenminste, die heb ik donderdagavond aangeklikt om te downloaden, ik heb 'm nog niet bekekenquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Kickje -> [Zelfmoord SC #304] Treinen koppen is zo 2006
Zover was ik alquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
. Ik bedoelde dat het wel zou helpen tegen 'geen zin in werken'.
.
kickje [Sex SC #69] Het blaft maar het is geen hond. raraquote:
Neem dat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben nu mijn jeugdliefdeband aan het bekijken op mijn pc. Is dat geen klein wonder mensen?
Mogen jullie raden welke band het is.![]()
Clouseau?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben nu mijn jeugdliefdeband aan het bekijken op mijn pc. Is dat geen klein wonder mensen?
Mag ik een klinker kopen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef Thisbe het volgende:
De Sex SC is pas bij 36quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
kickje [Sex SC #69] Het blaft maar het is geen hond. rara
"level" is wellicht ietsje alomvattender als "werken".quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:08 schreef Burdie het volgende:
[..]. Ik bedoelde dat het wel zou helpen tegen 'geen zin in werken'.
.
hmmm, gezien je leeftijdquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef Thisbe het volgende:
Hier wordt altijd verveeld, dus je zit goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Pune het volgende:
Ik kom hier normaal nooit, maar vanavond verveel ik me.
Thisbe, ik gok Take That, dat was nl mijn crush back in the nineties
Sjees, ze neuken meer dan ze posten ?quote:
Ow. mag ik een keertje mee?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:06 schreef webspider het volgende:
Ik heb ook mede-8baan-gekken in mijn vriendenkring, met wie ik dan alleen maar 8banen afga, bijvoorbeeld
Nee, ze posten alleen maar over neuken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sjees, ze neuken meer dan ze posten ?
Mergen met singlesquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ze posten alleen maar over neuken.
Welkomquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Pune het volgende:
Ik kom hier normaal nooit, maar vanavond verveel ik me.
Thisbe, ik gok Take That, dat was nl mijn crush back in the nineties
Gezellig. Je moet wel mee in de achtbanen dan, he? We hebben niemand die op de tassen let.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow. mag ik een keertje mee?. Ik ken ze niet namelijk.
Ze zijn toch best aardig opgedroogd allemaalquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:13 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Welkom![]()
en het is inderdaad Thake That. Nu Babe![]()
ik ga zelfs nog naar een concert van ze, eind dit jaar.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:13 schreef Thisbe het volgende:
[..]
en het is inderdaad Thake That. Nu Babe![]()
Wat win ik?quote:
Euh, ik snap je logica niet echt? Ik kan toch op de tassen letten?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Gezellig. Je moet wel mee in de achtbanen dan, he? We hebben niemand die op de tassen let.![]()
Via Volta is dichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Gezellig. Je moet wel mee in de achtbanen dan, he? We hebben niemand die op de tassen let.![]()
Waarom zou je dan meegaan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Euh, ik snap je logica niet echt? Ik kan toch op de tassen letten?.
Nouja, het is handig voor als het me teveel wordtquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Waarom zou je dan meegaan?De tassen zijn helemaal niet zo interessant hoor.
.
niet te scheutig, hoor.quote:
ik vond Mark altijd leuk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:14 schreef Pune het volgende:
Ze zijn toch best aardig opgedroogd allemaal
Maar wie is nou uiteindelijk ècht homo geworden?
En Babeidd!!
Ja!quote:
Ik vond Mark ook het leukst maar omdat iedereen zei dat die homo was, blufte ik altijd dat Robbie mijn favoriet was.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:19 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik vond Mark altijd leuk.Nu zou ik eerder voor Howard gaan
Wel dat vieze halflange haar eraf, en hij mag zijn mond houden.
Immer. Ze willen er meer een gezinspark van makenquote:
Hoezo zzijn we streng?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:23 schreef Pune het volgende:
jongens, wat zijn jullie streng, snij eens een onderwerp aan dan?
Maar het was zo'n geweldige attractie (met een mindfuck die je binnen 3 sec. door had). Was het te eng voor tere kinderzieltjes?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Ze willen er meer een gezinspark van maken
Tyfuskinderen
met dat ge -muzquote:
Als we streng waren dan ging deze sc wel naar het keldertjequote:
Nee, ook naar Trash.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we streng waren dan ging deze sc wel naar het keldertje
Babe vind ik in elk geval beetje zeiknummerquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:28 schreef Thisbe het volgende:
Welke nummers vind je dan leuk Godt?
Ik vind het altijd zo idioot dat je bepaalde bands persé stom moet vinden. Net zoals je Talpa stom moet vinden.
En ik hoop dat Pheno liegt, wat is dat nou voor onzin om Villa Volta te sluiten?
Via volta, walibi en zo. Een achtbaan die te eng was voor kleine kinderen of zo. Het heeft ook in de kranten gestaan. Wacht, ik zoek het even op:quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:28 schreef Thisbe het volgende:
Welke nummers vind je dan leuk Godt?
Ik vind het altijd zo idioot dat je bepaalde bands persé stom moet vinden. Net zoals je Talpa stom moet vinden.
En ik hoop dat Pheno liegt, wat is dat nou voor onzin om Villa Volta te sluiten?
slaap zequote:
Is de python eng? Mwoa. Je moet nodig eens naar walibi. Jammer dat la via volta dicht isquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:31 schreef Thisbe het volgende:
De pyton is toch enger dan Villa volta?
Door zo'n attractie weg te halen maak je het minder leuk voor de oudere bezoekers.
Nee, dat hadden ze met pandadroom al.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef Thisbe het volgende:
Ooooooooo gelukkig. Ik dacht al dat ze bij de efteling hun verstand verloren waren!
Alcoholquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:35 schreef Pune het volgende:
Ik ben helemaal niet van de achtbanen of pretparken.
Men, ik voel me echt saai vanavond
Ik ook niet zoquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:35 schreef Pune het volgende:
Ik ben helemaal niet van de achtbanen of pretparken.
Men, ik voel me echt saai vanavond
Puik plan. Dan maar aan de Bailey's.quote:
Een schouderklopje is goed voor nu.quote:
Ik blijf dat het leukst van de efteling vinden. Niet dat kotsen overigens, maar het sprookjesbos dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:38 schreef Thisbe het volgende:
Wat ik echt het allerleukste vind van de Efteling: het sprookjesbos!ik ben er weleens om drie uur 's nachts doorheen gelopen. En studiegenoten van me hebben gekotst bij Hans en Grietje
![]()
Hoe ouder ik word hoe minder leuk ik die vindquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:38 schreef Thisbe het volgende:
Wat ik echt het allerleukste vind van de Efteling: het sprookjesbos!ik ben er weleens om drie uur 's nachts doorheen gelopen. En studiegenoten van me hebben gekotst bij Hans en Grietje
![]()
Ja, daar ben ik tijdens het gala ongeveer 27 keer achter elkaar ingeweest. Ze hebben hem stopgezet toen mensen uit de karretjes stapten en tussen de trollen door gingen rennen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word hoe minder leuk ik die vind![]()
Droomvlucht!![]()
Dat is niet liefquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik tijdens het gala ongeveer 27 keer achter elkaar ingeweest. Ze hebben hem stopgezet toen mensen uit de karretjes stapten en tussen de trollen door gingen rennen.![]()
Wijn of vodka dan!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:43 schreef Pune het volgende:
Weet je wat stom is, als je stoer een glas Bailey's voor jezelf wil inschenken, en dat je dan de fles met geen mogelijkheid open krijgt omdat de dop is vastgesuikerd.
Van de Efteling of van de studenten?quote:
Van die tyfus studenten uiteraardquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Van de Efteling of van de studenten?
Ik ben blij dat ik dit jaar gestopt ben met abonnementen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Via volta, walibi en zo. Een achtbaan die te eng was voor kleine kinderen of zo. Het heeft ook in de kranten gestaan. Wacht, ik zoek het even op:
http://www.walibiweb.nl/v2/content/view/280/280
Je drinkt het niet genoeg! Dan was dat nooit gebeurdquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:43 schreef Pune het volgende:
Weet je wat stom is, als je stoer een glas Bailey's voor jezelf wil inschenken, en dat je dan de fles met geen mogelijkheid open krijgt omdat de dop is vastgesuikerd.
Noord en midden engeland over het algemeen welquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:52 schreef Thisbe het volgende:
Nou, naar Engeland gaan zo nu en dan, lijkt me niet bepaald een straf hoor.
Geen idee, ik ben nog nooit verder dan Londen geweest.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Noord en midden engeland over het algemeen wel
Houden zo!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog nooit verder dan Londen geweest.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Je drinkt het niet genoeg! Dan was dat nooit gebeurd
Was je het al die tijd aan het proberen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:59 schreef Pune het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
En als het ding dan met geweld open is gemaakt heb ik er ineens niet meer zo'n zin in
Bah, loze zaterdagavonden!
Mesje, handdoek, vaatdoek, vork, tanden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was je het al die tijd aan het proberen?![]()
Ik zou bijna komen helpenquote:Op zondag 29 april 2007 00:01 schreef Pune het volgende:
[..]
Mesje, handdoek, vaatdoek, vork, tanden.![]()
Ik woon al 6 jaar alleen, dus door schade en schande ben ik inmiddels "wijs" gewordenquote:
Knijptangquote:Op zondag 29 april 2007 00:03 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik woon al 6 jaar alleen, dus door schade en schande ben ik inmiddels "wijs" geworden
Maar dankjewel voor je bijna-hulp!
Hehe, het kan idd altijd agressiever.quote:
On the rocks, I presume?quote:Op zondag 29 april 2007 00:04 schreef Thisbe het volgende:
Doe mij een glaasje Baileys dan!
Nouja, het ding moet gewoon open, punt.quote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Makkelijker bedoel je
Bij wijn heb je alleen de schoef nodig eigenlijk
True!quote:Op zondag 29 april 2007 00:08 schreef Pune het volgende:
[..]
Nouja, het ding moet gewoon open, punt.
Daar drink ik er nog een op!quote:
Graagquote:Op zondag 29 april 2007 00:15 schreef Pune het volgende:
Moet ik je naar bed dragen?
Wat is erg zwaar? normaal voor mijn lengtequote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef Pune het volgende:
Hoe kwam het dan, had je zo'n uitputtende zaterdag?
En ben je èrg zwaar?
Rollen omdraaien dan?quote:Op zondag 29 april 2007 00:21 schreef Pune het volgende:
Balen he, als ze dan ook nog van je verwachten dat je meesjouwt, terwijl je verdomme alles coördineert.
Te zwaar voor mijn fragiele lijfje om te tillen. En dat ben je al snel denk ik, gezien mijn 1.63m ofzo.
Wáárom dan niet!?quote:
Ja, als je zo begint ga ik overal mee akkoordquote:
Dus een vreemde man mag je zo maar zijn bed in tillen?quote:Op zondag 29 april 2007 00:25 schreef Pune het volgende:
[..]
Ja, als je zo begint ga ik overal mee akkoord
Alleen, ik hou het nog wel even vol hier![]()
Geef me een reden om het niet te doen?quote:Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus een vreemde man mag je zo maar zijn bed in tillen?![]()
Ja maar ho ho, mijn bed mag er ook wezen!quote:
Dan moeten we beide testen!quote:Op zondag 29 april 2007 00:38 schreef Pune het volgende:
[..]
Ja maar ho ho, mijn bed mag er ook wezen!
Door een verkeersongevalquote:Op zondag 29 april 2007 00:27 schreef Pune het volgende:
Weet je, met Bailey's kun je heel, heel veel, behalve bezopen worden.
@Burdie: relaxedhoe komt t?
Waar maak je nog een man met dit soort inzichten mee, op een loze zaterdagnacht!quote:
Ik moet je meegeven dat je je er heel goed onder lijkt te houden.quote:
En dat ik het wel heb, daar heb je niets aan zeker?quote:Op zondag 29 april 2007 00:40 schreef Burdie het volgende:
Ja kut, ik peuter net heel erg onbewust "een scherp randje" van m'n nagel af, blijkt het geen scherp randje te zijn, maar mijn nagellak. En ik heb geen remover meer in huis.
Op fok!quote:Op zondag 29 april 2007 00:40 schreef Pune het volgende:
[..]
Waar maak je nog een man met dit soort inzichten mee, op een loze zaterdagnacht!![]()
Ja en nu?
Whehe, och, het is alweer een jaar geledenquote:Op zondag 29 april 2007 00:41 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik moet je meegeven dat je je er heel goed onder lijkt te houden.
Ik sprak vrijdag nog iemand die me vertelde dat ze toen en toen "was verongelukt". Nou, ik vond dat ze er dan nog goed uit zag.
Neequote:Op zondag 29 april 2007 00:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat ik het wel heb, daar heb je niets aan zeker?
En ook nog assertief.quote:
Nog steeds last van toen?quote:Op zondag 29 april 2007 00:42 schreef Burdie het volgende:
Whehe, och, het is alweer een jaar geleden.
Intussen ben ik ook al twee keer verhuist, fijn als je dan vrienden en familie hebt, van wie je niet mag "bikkelen".
hoezo "niet mag bikkelen"?quote:Op zondag 29 april 2007 00:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe, och, het is alweer een jaar geleden.
Intussen ben ik ook al twee keer verhuist, fijn als je dan vrienden en familie hebt, van wie je niet mag "bikkelen".
nouja, als ik ook maar naar een doos wijs, krijg ik de opmerking: "Nee, jij mag niet tillen".quote:
Daar zit je lekker mee dan...quote:Op zondag 29 april 2007 00:44 schreef Burdie het volgende:
Yes, en waarschijnlijk gaat het ook niet meer over.
Relaxed, dus jij de hele dag zitten en wijzen naar alles?quote:Op zondag 29 april 2007 00:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
nouja, als ik ook maar naar een doos wijs, krijg ik de opmerking: "Nee, jij mag niet tillen".
Och, zoveel last heb ik er niet meer aan, ik moet gewoon alleen voorzichtig blijven ermeequote:
Ja maar wacht eens even, ik weet eigenlijk niet eens wie jij bent!quote:
Ah, dan scheelt alweer. En je kunt het ook mooi gebruiken voor het geval je gewoon een keer geen zin hebt in iets.quote:Op zondag 29 april 2007 00:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Och, zoveel last heb ik er niet meer aan, ik moet gewoon alleen voorzichtig blijven ermee. Maar het staat me weinig in de weg verder.
Hij is een man.quote:Op zondag 29 april 2007 00:47 schreef Pune het volgende:
Ja maar wacht eens even, ik weet eigenlijk niet eens wie jij bent!
Oh nee, dat was het hele principe van "vreemde man" hè.
Zeg eens op, waarom wil je zonodig een vreemde vrouw naar je bed dragen?
Preciesquote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah, dan scheelt alweer. En je kunt het ook mooi gebruiken voor het geval je gewoon een keer geen zin hebt in iets.
"Nee sorry. Kan niet. Blessure. Je weet wel."
Zit wat in, maar geef hem a little credit.quote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij is een man.
Zo vreemd is dat dus niet.
i'm with stupid!quote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij is een man.
Zo vreemd is dat dus niet.
2e reden: Jij bent een vrouw?quote:Op zondag 29 april 2007 00:49 schreef Pune het volgende:
[..]
Zit wat in, maar geef hem a little credit.
Schotland is dan weer heel goed te doen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Noord en midden engeland over het algemeen wel
Behalve als modjes in staking gaan natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2007 00:52 schreef Pune het volgende:
3e reden: dit is een forum waar alles kan!
schotland is geen engelandquote:Op zondag 29 april 2007 00:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Schotland is dan weer heel goed te doen!
Dat is het zeker...quote:Op zondag 29 april 2007 00:53 schreef Pune het volgende:
5e reden: het is geil weer.
Dat zeker.quote:Op zondag 29 april 2007 00:53 schreef Pune het volgende:
Hoe voelt dat nou? Zo'n doedelzak in je handen?quote:Op zondag 29 april 2007 00:55 schreef Burdie het volgende:
Doedelzakken.
Ik heb nog eeuwig spijt dat ik er geen gekocht heb in Schotland. Ik heb ermee in mijn handen gestaan, maar toch niet gedaan. Jammer..
ik moest lachenquote:Op zondag 29 april 2007 00:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Zo'n doedelzak in je handen?
Were een goed punt!quote:Op zondag 29 april 2007 00:53 schreef Pune het volgende:
Lieve schat, ik was 10 ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 00:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Zo'n doedelzak in je handen?
Nou, hoe lang sta je droog dan?quote:Op zondag 29 april 2007 00:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh?![]()
sinds wanneer deel ik dat soort info met je?![]()
Nee, daarom vraag ik het nu, zeg es?quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Knap als je dat soort info over mij kan vinden op FOK! of ergens anders op internet![]()
Je houdt het graag droog?quote:
Als het slechts terzijde is, kun je het wellicht beter wat minder nadrukkelijk noemen. Twee keer.quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Pune het volgende:
Mensen, wat is het geil weer.
Maar dat nu geheel terzijde.
joh.quote:Op zondag 29 april 2007 01:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als het slechts terzijde is, kun je het wellicht beter wat minder nadrukkelijk noemen. Twee keer.
Doe er wat mee!quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Pune het volgende:
Mensen, wat is het geil weer.
Maar dat nu geheel terzijde.
sorry, ik kan het niet laten, het is ook zo'n geil weerquote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef CherryLips het volgende:
Tsk, gaat het weer over seks.
Gieter kopenquote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef Thisbe het volgende:
Het heeft al sinds 22 maart niet meer geregend volgens Erwin. Het is dus verdomd droog mensen.
Waar?quote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef CherryLips het volgende:
Oh!quote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef CherryLips het volgende:
Bah, seks is vies.quote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef CherryLips het volgende:
Seks is best leuk hoor!quote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vanmiddag al iemands tuin besproeid en gesnoeid.quote:
Hier niet. Dat doe ik op andere fora.quote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Pune het volgende:
Wordt er hier wel eens echt geneukt dan?
Uhmmm internet is iets virtueels he!quote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Pune het volgende:
Dat doe ik alleen bij mezelfquote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag al iemands tuin besproeid en gesnoeid.
Dat kan dan weer niet op Fok!. Erbuiten wel, natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Pune het volgende:
Vast niet.quote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Pune het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh!
Wanneer ga je nou eens met Q neuken?![]()
Het zal mijn verwrongen geest wel weer zijn, maar het plaatje wat zich in mijn hoofd vormt ziet er zeer onsmakelijk uit.quote:
Flauw he, maar je legt ze ook zo mooi neer.quote:Op zondag 29 april 2007 01:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog zo een slechte![]()
Wat hebben jullie vandaag?![]()
Er staat toch duidelijk tuin of niet dan?
quote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh!
Wanneer ga je nou eens met Q neuken?![]()
Iemand zei net op msn tegen me dat 'ie moest poepen. Geniaal om daarna deze opmerking te lezenquote:Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef Pune het volgende:
[..]
Flauw he, maar je legt ze ook zo mooi neer.
Voor mensen die heel selectief lezen is alles makkelijk te verdraaienquote:Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef Pune het volgende:
[..]
Flauw he, maar je legt ze ook zo mooi neer.
Oiquote:Op zondag 29 april 2007 01:09 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog wel mensen wakker?
En ja, ik verveel me
het is de kunst juist om selectief te schrijven, jongeman.quote:Op zondag 29 april 2007 01:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor mensen die heel selectief lezen is alles makkelijk te verdraaien
Jeezus. Houdt die lijst dan nooit op?quote:Op zondag 29 april 2007 01:10 schreef Godlike02 het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 21
Dara kan je trouwens bij houden wie er neuken
Ik heb liever zoet dan droogquote:Op zondag 29 april 2007 01:07 schreef Pune het volgende:
Ah kom op, dit is toch een ideale plek om een beetje droog te neuken?
Seks is stom.quote:Op zondag 29 april 2007 01:10 schreef Thisbe het volgende:
Ja wat let jullie eigenlijk, CL en Q?
Mag ik met je mee naar Take That CL?
Die bestaat al voordat jij op Fok was.quote:Op zondag 29 april 2007 01:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jeezus. Houdt die lijst dan nooit op?
Vooral dat besproeien inderdaadquote:Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het zal mijn verwrongen geest wel weer zijn, maar het plaatje wat zich in mijn hoofd vormt ziet er zeer onsmakelijk uit.
Ik schuur liever niet. Dat geeft brandplekken.quote:
ik wist helemaal niet dat de kaartenverkoop al begonnen was! Sinds wanneer?quote:
Nee, dan rode wijn, maar in de context zou dat helemaal pervers zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 01:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je zoete witte wijn drinkt he?
1 maart. Denk dat het wel uitverkocht isquote:Op zondag 29 april 2007 01:17 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat de kaartenverkoop al begonnen was! Sinds wanneer?
sssht!quote:Op zondag 29 april 2007 01:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onder je andere naam wel
meerdere keren toch?
Dat is gewoon valsspelen, ik ga het zeggen hoor.quote:
Doe je bestquote:Op zondag 29 april 2007 01:19 schreef Pune het volgende:
[..]
Dat is gewoon valsspelen, ik ga het zeggen hoor.![]()
Toen al?!? Jemig!quote:Op zondag 29 april 2007 01:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1 maart. Denk dat het wel uitverkocht is.
Als het een hele was, dan wel hè?quote:Op zondag 29 april 2007 01:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Doe je best. Eentje telt trouwens niet mee, omdat het een halve verkrachting was
.
verkeerd gedachtquote:Op zondag 29 april 2007 01:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1 maart. Denk dat het wel uitverkocht is.
quote:Op zondag 29 april 2007 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
verkeerd gedachtkeek ff op de site maar wel duur zeg
jemig (en ook niet mijn muziek
)
Welke site? Toch maar even kaarten kopen dan.quote:Op zondag 29 april 2007 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
verkeerd gedachtkeek ff op de site maar wel duur zeg
jemig (en ook niet mijn muziek
)
ticketmaster.nl denk ik.quote:Op zondag 29 april 2007 01:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Welke site? Toch maar even kaarten kopen dan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |