Heb je toch weer iets gezegt,quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
Whoehoe![]()
Nu weet ik alleen niks te zeggen.![]()
Nee, dat is bewezen een hopeloze zaak.quote:
Goed punt. Fijn, een singlestopic waar je mag slowchatten. Waar zal ik nu eens over chatten, de keuze is zo moeilijk!quote:
whoei ik was t een keer nietquote:
Ligt er aan wat voor een pakquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef Thisbe het volgende:
Is het stom om een pak te dragen op het gesprek, in plaats van een rokje? Want het zal ongetwijfeld 25 graden worden dinsdag.
dit is geen singles topic hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed punt. Fijn, een singlestopic waar je mag slowchatten. Waar zal ik nu eens over chatten, de keuze is zo moeilijk!![]()
Gewoon mee zeveren,quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed punt. Fijn, een singlestopic waar je mag slowchatten. Waar zal ik nu eens over chatten, de keuze is zo moeilijk!![]()
Huh, pak is toch warmer dan een rokje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef Thisbe het volgende:
Is het stom om een pak te dragen op het gesprek, in plaats van een rokje? Want het zal ongetwijfeld 25 graden worden dinsdag.
Ow, dacht dat SC voor singles stond maar is natuurlijk Slow Chat. Duh.quote:
Waarom niet een rokje dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ow, dacht dat SC voor singles stond maar is natuurlijk Slow Chat. Duh.![]()
Daarnaast, ik zag eerst veel fokkers die ook bij het singletopic zijn.![]()
ja gek genoeg willen van de meeste mensen hier de relaties niet zo vlottenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ow, dacht dat SC voor singles stond maar is natuurlijk Slow Chat. Duh.![]()
Daarnaast, ik zag eerst veel fokkers die ook bij het singletopic zijn.![]()
Oh hier. Ergens. Er kwam een windows update tussendoor. En nu een java update.quote:
quote:
Wat is dat "singles"?quote:
Heel goed slimmerik! Ik heb twee mooie broekpakken gekocht om aan te trekken. Maar nu wordt het deze week ook weer zo warm. En ik draag met dit weer normaliter een rok.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:43 schreef Frezer het volgende:
Huh, pak is toch warmer dan een rokje?
Die java updates zet ik altijd uitquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh hier. Ergens. Er kwam een windows update tussendoor. En nu een java update.
Dat heb je, als het vullen van deze reeks je dagtaak is,quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja gek genoeg willen van de meeste mensen hier de relaties niet zo vlotten
Ik zie je denk ik liever in een rokjequote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Heel goed slimmerik! Ik heb twee mooie broekpakken gekocht om aan te trekken. Maar nu wordt het deze week ook weer zo warm. En ik draag met dit weer normaliter een rok.
22 graden is niet warm.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Heel goed slimmerik! Ik heb twee mooie broekpakken gekocht om aan te trekken. Maar nu wordt het deze week ook weer zo warm. En ik draag met dit weer normaliter een rok.
Ook dat kan ik ontkennenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat heb je, als het vullen van deze reeks je dagtaak is,.
Ik zie een prachtige verticale streep op mijn scherm. Dell, topkwaliteitquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die java updates zet ik altijd uit
Als vrouw je zojuist met dat doel gekochte kleding niet aantrekken is idd een doodszonde,quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
omdat ik mezelf ken. Ga ik weer een uur dubben welke rok het moet worden, met welk jasje. En o ja panty's die kunnen gaan ladderen.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef Pheno het volgende:
Ik haat tv in nl. Ze stoppen weer midden in een serie (Lost). Om daarna een geflopte serie The nine er voor in de plaats te zetten. Krijg de tyfus! Ik ga de gedownloade zooi wel weer bekijken, hier in nl krijg ik de vinkentering van al die nutteloze onderbrekingen.
Tip: draag gewoon waar jij je prettig in voelt. Een pak lijkt me echt te warm, maar als je daar de voorkeur aan geeft in dit geval, zou ik het zeker doen. Of zoek anders de avond ervoor je outfit uit. Dat scheelt een hoop gedubquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
omdat ik mezelf ken. Ga ik weer een uur dubben welke rok het moet worden, met welk jasje. En o ja panty's die kunnen gaan ladderen.![]()
En dat pak, daar kan ik niet veel aan verpesten, en daar hoef ik verder niet over na te denken. Maar ja: het is niet bepaald zomers.
Lost s3 ep 18quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef Pheno het volgende:
Ik haat tv in nl. Ze stoppen weer midden in een serie (Lost). Om daarna een geflopte serie The nine er voor in de plaats te zetten. Krijg de tyfus! Ik ga de gedownloade zooi wel weer bekijken, hier in nl krijg ik de vinkentering van al die nutteloze onderbrekingen.
Dat is heul niet toevalligquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zei ook, veel. Das niet allemaal, mijn beste. Jij dus net niet, toevallig.![]()
De laatste. Midden in het derde seizoen. Amerika had eerst 7 afleveringen in september/oktober. Daarna winterstop. Nu zijn ze bijna klaar met seizoen 3. Wij zijn nu bij aflevering 8 geloof ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Volgende week is er toch nog wel gewoon een aflevering?
Mja, ik download de dvd variant van Lost ook. Dan blijf ik tenminste nog in de serie. Ipv een jaar te wachten op 9 van de 24 afleveringen hier in dit el cheapo tv landquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lost s3 ep 18![]()
Volgende week 19![]()
Prison break al klaar s2![]()
Over 2 of 3 weken beginnen met s6 van 24!![]()
Nou!quote:
Met prison break flikken ze het ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik download de dvd variant van Lost ook. Dan blijf ik tenminste nog in de serie. Ipv een jaar te wachten op 9 van de 24 afleveringen hier in dit el cheapo tv land
Een molotov cocktail doet wonderen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou!![]()
![]()
Hoe dan ook, moet morgen werken en heb TOTAAL geen zin. Niemand die voor mij wil invallen?![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef Thisbe het volgende:
Ik voel me prima in zowel een pak als rokje/jasje. Het vervelende alleen is dat ik bij rok/jasje uitkom op een wit jasje. En die zijn besmettelijk. Het gaat me er meer om waarmee ik de mannen het beste kan overtuigen.
En stoppen ze nou godverdomme alwéér met Lost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |