Voor Mitch heb je geen CP's nodigquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
UHHHH... ik ben geen Niels-hijger... Een date met Mitch klinkt verleidelijker. Is ook meer mijn leeftijd.![]()
So easy to get lijkt 'ie me niet..quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Voor Mitch heb je geen CP's nodig![]()
Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
UHHHH... ik ben geen Niels-hijger... Een date met Mitch klinkt verleidelijker. Is ook meer mijn leeftijd.![]()
Kijk je uit voor je tb?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
Ik bent erbij. Ik wil kwijlennnnnnnnnnnnnnn
wrom?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
There you go....quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
jaijks.....quote:
jij ook ian... gaat ze morgen alweer weg?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een afscheidsfilmpje met het mooiste meisje van (momenteel) Duitsland,
Iedereen een fijne avond!![]()
Yup, ze moet aan haar stage gaan beginnen enzo.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij ook ian... gaat ze morgen alweer weg?![]()
Nee hoor, ik kan ook gewoon met een droge bek naar die foto kijken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaijks.....![]()
sorry, maar deze man vind ik echt verre van kwijlwaardig.. maar daar zal ik wel de enige in zijn...
tja, voor ons is het dus vooruitgang...quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, ze moet aan haar stage gaan beginnen enzo.![]()
![]()
![]()
Dus vanaf morgen kan ik weer kwaliteitsposts zetten tot ik een ons weeg![]()
ow gelukkig. bij mij gaan m'n ogen wel tranen trouwens..quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan ook gewoon met een droge bek naar die foto kijken.![]()
Ze is zich nog even aan het opwinden over een Playstation spel...quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, voor ons is het dus vooruitgang...![]()
ga nog maar even lekker van d'r genieten dan!![]()
Geniet er samen van. Liefde is het mooiste wat er is!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een afscheidsfilmpje met het mooiste meisje van (momenteel) Duitsland,
Iedereen een fijne avond!![]()
welk spel?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is zich nog even aan het opwinden over een Playstation spel...
Waar ze overigens beter in is dan ik...![]()
Soul Caliber 3...quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welk spel?
zoonlief heft vanmiddag zijn zakgeld wijs besteed bij de jarige Bart Smit. de spellencollectie is weer aangevuld...
maar goed, hij is 7 dus sonic en spiderman...![]()
denk het wel ja... alhoewel hij daar zelf wel heel anders over denkt. GTA kon ook wel wat hem betreft...quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soul Caliber 3...
Waarschijnlijk nog iets te agressief voor je kleine grote man![]()
Mot dat dan ??quote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Slowchat? Tsssssssssss ...gaat eg nie slow hiero:-)
nog slower en we vallen om...quote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Slowchat? Tsssssssssss ...gaat eg nie slow hiero:-)
Hoi buufquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow gelukkig. bij mij gaan m'n ogen wel tranen trouwens..![]()
Hoi Talitha....![]()
nee, ik had beter op moeten letten toen ik Harry potter las...quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf
Je moet hem ook nooit recht in de ogen kijken!
hé er zit een knop op je tv (en op de streams)quote:Op zondag 29 april 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
*(#$)%#*$)_@#($+)#*U)(%Q* sorry moest ff, ik kan niet meer tegen streams met die smerige Brian erop
truste Petraaquote:Op zondag 29 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
Voor ik me nog meer ga ergeren, ga ik me bed maar in. Gelukkig nog maar 5 dagen streamen en dan NOOIT GEEN BRIAN meer.
Heb je wel lekker de ruimte.quote:Op zondag 29 april 2007 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, ik had beter op moeten letten toen ik Harry potter las...
die stomme enge film van de buurman is ook nog steeds niet afgelopen en ik heb morgen om half 9 een wandeldate. ga dus dan maar helemaal onlythelonely naar mijn bedje nu...![]()
same here!quote:Op zondag 29 april 2007 04:09 schreef Paris_Texas het volgende:
Niet alles, ik kom net weer binnenrollen, maar t kost me wel een hoop moeite om een zin foutloos neer te zetten
quote:Op zondag 29 april 2007 11:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Wakker worden ....tis maandag:-):-)
En maandag is het Koninginnedag, dus kan ik weer uitslapen.quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep, maar tegen de tijd dat jullie wakker zijn is het al maandag![]()
![]()
In welke tijdzone leef jij ?quote:Op zondag 29 april 2007 14:50 schreef Paris_Texas het volgende:
Môgguh
Niet helemaal.... maar dat komt omdat ik geen spoorlijn in m'n achtertuin hebquote:Op zondag 29 april 2007 14:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dan weet ik hoe je eruitziet......
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |