Ja das waar, sommige dingen veranderen nooit en misschien ontwen je het idd wel als je heel lang niet geweest bent... die ervaring heb ik echter simpelweg nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, jawel...
vind de kroeg alleen way overrated..
ben laatst nog eens met mijn zus geweest. Vind het vooral heel vermoeiend. (nog hetzelfde slappe geOH als vroegâh)
poolen is wel cool ja!! maar dan gaan we naar het poolcentre. zodat we ook kunnen snookeren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil naar de kroeg en aldaar poolen!
Mjah, doel bereikt dan wat dat betreft...quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:15 schreef Paris_Texas het volgende:
Dat is waar, maar het is tock waardeloos als degene die je zelf hebt leren poolen je verslaat.
Aan de andere kant: heb je het iemand wel goed geleerd
Helaas, zo werkt dat bij mij sowieso niet en hij is inmiddels gewoon beter dan ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, doel bereikt dan wat dat betreft...
En je kan altijd nog zeggen dat je de ander hebt laten winnen bij wijze van motivatie...
Ik ben gewoon altijd blijven stappen en mijn vriendinnen hebben jongere kinderen of geen kinderen.. dat maakt het blijven stappen ook een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
poolen is wel cool ja!! maar dan gaan we naar het poolcentre. zodat we ook kunnen snookeren.
of filmpje pakken en daar nog wat drinken. ook leuk..
vriendinnen zijn over het algemeen een jaar of 5 ouder. Wel even oude kinderen. Die trekken de kroeg nu tijdelijk ook ff niet...![]()
Ik ruik een uitdagingquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Helaas, zo werkt dat bij mij sowieso niet en hij is inmiddels gewoon beter dan ik
En ik speel dan niet zo goed meer als vroeger, maar nog steeds een heel aardig spelletje pool
Oh how I envy thee...quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:39 schreef Paris_Texas het volgende:
Volgens mij heb ik bijna verse kamelen nodig trouwens... wie weet valt er nog wel een spelletje pool te spelen ook![]()
Wat vindt je man daarvan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga maar eens even de buurman pesten...![]()
Pesten ze je weer?quote:
Wees blij dat ik niet zo onzorgvuldig ben dat ik je uitnodig om mee te gaan... dan moet je nee zeggen en baal je dubbelquote:
Mag ik je even uitlachen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja, maar die is er niet meer... kan ik misschien iets voor je betekenen??![]()
![]()
Hai PWquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Mogguhhhhhhhh:-)
Je gaat je gang maar... ik begrijp dat ik niet eens in de buurt kan komen van de door jou aanbeden en tot SC-koningin gekroonde Leandra, maar als die er niet is...quote:
Dan had deze SC een verkapt Schnitzel naamtopic moeten zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar... ik begrijp dat ik niet eens in de buurt kan komen van de door jou aanbeden en tot SC-koningin gekroonde Leandra, maar als die er niet is...
Maak ik misschien toch een kansje![]()
Dan stel ik voor dat je deze SC bijna volbaggert terwijl ik "even sigaretten ga halen" en dan maak ik, als ik de kans heb, wel een volgende SC die minimaal een verkapt Schnitzel nametopic is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan had deze SC een verkapt Schnitzel naamtopic moeten zijn![]()
Je kan toch een soort van back-up Leandra worden?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je deze SC bijna volbaggert terwijl ik "even sigaretten ga halen" en dan maak ik, als ik de kans heb, wel een volgende SC die minimaal een verkapt Schnitzel nametopic is.
Kom ik dan al in de buurt van de door jou aanbedene, of blijf ik sowieso kansloos?
Zul je zien dat Leandra weer terug komt als ik net die status bereikt heb, story of my life![]()
Gewoon spannend afleiden.. alleen niet morgen tijdens het voetballen, dat werkt wat minder met een competitie die zo spannend isquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
de buurman kijkt een heule enge film...
![]()
Nou, wat ik van Leandra gezien heb... heeft ze dat niet echt nodigquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan toch een soort van back-up Leandra worden?
AZ retteketet morgen KAMPIOEN!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Gewoon spannend afleiden.. alleen niet morgen tijdens het voetballen, dat werkt wat minder met een competitie die zo spannend is![]()
AJAX al helemaaaaaaaaaaal nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:21 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet... en PSV ook niet![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan toch een soort van back-up Leandra worden?
mijn man geeft geen ene moer om voetbal...quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Gewoon spannend afleiden.. alleen niet morgen tijdens het voetballen, dat werkt wat minder met een competitie die zo spannend is![]()
Om hoeveel CP's wedden we? (Gooit alvast 5 brandende peuken op de grond)quote:
Heb je weer CP's nodig voor een Collect Call naar Nicolaas??quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Om hoeveel CP's wedden we? (Gooit alvast 5 brandende peuken op de grond)
Ik mag lijen dat je tapijt hebt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Om hoeveel CP's wedden we? (Gooit alvast 5 brandende peuken op de grond)
Dat is het toch altijd?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Hoi is het gezellig hier
Ik vond die reactie van de buurvrouw dan weer grappig...quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra zou er de humor van inzien.
UHHHH... ik ben geen Niels-hijger... Een date met Mitch klinkt verleidelijker. Is ook meer mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heb je weer CP's nodig voor een Collect Call naar Nicolaas??![]()
Met jouw erbij is het feest!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Hoi is het gezellig hier
Ja hoor, best welquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Hoi is het gezellig hier
Petraaa! kompt erbij!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Hoi is het gezellig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |