Mot dat dan ??quote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Slowchat? Tsssssssssss ...gaat eg nie slow hiero:-)
nog slower en we vallen om...quote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Slowchat? Tsssssssssss ...gaat eg nie slow hiero:-)
Hoi buufquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow gelukkig. bij mij gaan m'n ogen wel tranen trouwens..![]()
Hoi Talitha....![]()
nee, ik had beter op moeten letten toen ik Harry potter las...quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf
Je moet hem ook nooit recht in de ogen kijken!
hé er zit een knop op je tv (en op de streams)quote:Op zondag 29 april 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
*(#$)%#*$)_@#($+)#*U)(%Q* sorry moest ff, ik kan niet meer tegen streams met die smerige Brian erop
truste Petraaquote:Op zondag 29 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
Voor ik me nog meer ga ergeren, ga ik me bed maar in. Gelukkig nog maar 5 dagen streamen en dan NOOIT GEEN BRIAN meer.
Heb je wel lekker de ruimte.quote:Op zondag 29 april 2007 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, ik had beter op moeten letten toen ik Harry potter las...
die stomme enge film van de buurman is ook nog steeds niet afgelopen en ik heb morgen om half 9 een wandeldate. ga dus dan maar helemaal onlythelonely naar mijn bedje nu...![]()
same here!quote:Op zondag 29 april 2007 04:09 schreef Paris_Texas het volgende:
Niet alles, ik kom net weer binnenrollen, maar t kost me wel een hoop moeite om een zin foutloos neer te zetten
quote:Op zondag 29 april 2007 11:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Wakker worden ....tis maandag:-):-)
En maandag is het Koninginnedag, dus kan ik weer uitslapen.quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep, maar tegen de tijd dat jullie wakker zijn is het al maandag![]()
![]()
In welke tijdzone leef jij ?quote:Op zondag 29 april 2007 14:50 schreef Paris_Texas het volgende:
Môgguh
Niet helemaal.... maar dat komt omdat ik geen spoorlijn in m'n achtertuin hebquote:Op zondag 29 april 2007 14:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dan weet ik hoe je eruitziet......
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |