Welk nieuws? Ik heb vandaag mijn moeder verteld dat ik de komende 4 jaar naar Brussel ga, was niet zo leuk maar toch reageerde ze goed.. Ze vond het erg bij me passen. Soms vallen de reacties erg mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me me prima
Zie alleen op tegen het nieuws dat ik nog eventjes moet vertellen.. gaat niet leuk gevonden worden, maar het is niet anders. Ik stel het natuurlijk al dagen uit..
Je hebt gelijk.. het gaat erom dat ik niet naar mijn vaders verjaardag wil. Of ja, ik wil wel.. maar de situatie ligt zo ingewikkeld! Ben al jaren niet geweest.. maar dit jaar wordt die 50 en vroeg hij of ik toch kwam. Maar daar zijn allemaal mensen waarschijnlijk die niet eens weten dat ik zijn dochter ben.. ik voel me dan gewoon niet op mijn gemak. Ga liever dagje later iets leuks met hem alleen doen ofzo!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Welk nieuws? Ik heb vandaag mijn moeder verteld dat ik de komende 4 jaar naar Brussel ga, was niet zo leuk maar toch reageerde ze goed.. Ze vond het erg bij me passen. Soms vallen de reacties erg mee.
jij ook altijd met je wilde nachtenquote:Op zondag 29 april 2007 07:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
kut buren die om 07:00 in hun tuin gaan werken...![]()
![]()
...MAAR..!!!!!...wel een super avond en nacht gehad.....
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
jij ook altijd met je wilde nachten![]()
wat heb je dan gedaan?quote:Op zondag 29 april 2007 07:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..ik heb het woord "wild" niet gebruikt....
![]()
![]()
tot morgenquote:Op zondag 29 april 2007 08:13 schreef scrub_nurse het volgende:
prima, zo ff opruimen dan sporten met vriendinnetje, vanmiddag terrassen, morgen eindhoven![]()
Jij hebt Fraubitch weer gesproken?quote:Op zondag 29 april 2007 20:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb zo'n ontzettende pijn bij m'n oor!
Heb de huisartsenpost gebeld en kan om 22:00 uur terecht. Spannend![]()
Mwhahahaha!quote:Op zondag 29 april 2007 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt Fraubitch weer gesproken?
OT: Goed, straks de kroeg in en morgen de stad in.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 09:12 schreef scrub_nurse het volgende:
ok ! dadelijk richting eindhoven de geksten!![]()
quote:Alleen![]()
ik ben lekker een weekje vrijquote:
Hmmm... Bij een btje grote bewaakte overdekte fietsenstallen doen ze ook vaak goedkope 2dequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:03 schreef iamredleader het volgende:terug van de fietsenmaker. M'n oude Orson is overleden en de mountainbike van gisteren is een grote puinhoop, dus beide maar weggedaan. Hij stuurt ze met nog een berg oud meuk naar Afrika. Maar zelfs met flinke korting waren de redelijke fietsen allemaal te duur
Beetje leuke bakfiets: 1.500 !!!
Beetje redelijke mountainbike 800 !!!
Zelfs een simpele herenfiets van enige kwaliteit: 400
* iamredleader baalt nogal, helemaal geen eigen vervoer...
Why?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Klote..
drugs are bad mmmkay?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:43 schreef cerror het volgende:
Prachtige muziek aan, lekker laag zonnetje en anarchiedrank. I'm mmmmkay.
ik heb het weerquote:
Same here.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef Cudles het volgende:
I can't get no satisfaction
hier nog een..quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:29 schreef Ellatjuh het volgende:
verdrietig..
die ontsteking blijft nog wel een paar daagjes hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog steeds last van die vervloekte oorontsteking.![]()
Vrijdag op vakantie en we gaan naar Lauterbrunnen Zwitserland![]()
Houden zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Vandaag heb ik een behoorlijk goeie dag!
ho isquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
net bijna hartstilstand gehad.......blijkt dat een boel kaarten voor R. Watters ongeldig zijn....
..gelukkig zijn die van mij helemaal topie in orde....
![]()
![]()
![]()
![]()
.. en zwaar gefrustreerd.. Kutvoetballersquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:25 schreef Miam het volgende:
Moe godverdomme.
quote:
sterkte...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ga slapen, dat lijkt me 't beste. 'n Dag om héél snel te vergeten.
en lucht het op,voel je je er beter door ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:51 schreef Friek_ het volgende:
Voel me wel aardig. Nog nooit hierin gepost trouwens. Flink wat bier gedronken zodat ik lekker weer dronken op Fok! kan hangen en op R&P zelfs in mijn zatte buien mensen advies kan geven.
Je hebt geen idee!quote:Op donderdag 3 mei 2007 05:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
en lucht het op,voel je je er beter door ?
*geeft DeeCruise een schouderklopje*quote:Op donderdag 3 mei 2007 05:27 schreef DeeCruise het volgende:
Enorm slecht. Voel me verlaten, uitgekotst, slapeloos, en mentaal enorm verward..
Weer een super dag/nacht/week dus
Duimen gaat voor jequote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ligt dat aan de aankomende persconferentie?
ben je uit bed gekomen?quote:
post dan niet..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:57 schreef BrauN het volgende:
Dat gaat jullie geen donder aan!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:29 schreef RealZeus het volgende:
![]()
![]()
![]()
De garagerekening viel duurder uit dan ik hoopte.
En er moet nog wat gebeuren want het is nog niet goed.![]()
Als ik morgen de auto ophaal ben ik in totaal weer 430480 euro lichter.![]()
Mijn Nissan Sunny
![]()
WTF, BBQ op een balkonquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tranende ogen door 'n te goed gestookte bbq op 'n te klein balkon![]()
![]()
![]()
Of je wordt genaaid.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ontdekten ze weer dat de remzuiger niet goed vrij komt.Wat heb ik voor maandagmorgenjapanner?
![]()
Chagerijnig dus![]()
Jah, zou dat niet moeten kunnen dan? Blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:15 schreef Qunak het volgende:
[..]
WTF, BBQ op een balkon.
OT: Goed. Leuke feedback gekregen vandaag op m'n werk. Morgen weekend.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ontdekten ze weer dat de remzuiger niet goed vrij komt.Wat heb ik voor maandagmorgenjapanner?
![]()
Chagerijnig dus![]()
Neequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef candygirl het volgende:
[..]
ben je uit bed gekomen?
voel me belabberd, maar wel super leuke avond![]()
thanks![]()
![]()
![]()
Chill moppie, als je wil klessebessen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Bizznitch het volgende:
Bestwel onzeker over bepaalde dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |