Welk nieuws? Ik heb vandaag mijn moeder verteld dat ik de komende 4 jaar naar Brussel ga, was niet zo leuk maar toch reageerde ze goed.. Ze vond het erg bij me passen. Soms vallen de reacties erg mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me me prima
Zie alleen op tegen het nieuws dat ik nog eventjes moet vertellen.. gaat niet leuk gevonden worden, maar het is niet anders. Ik stel het natuurlijk al dagen uit..
Je hebt gelijk.. het gaat erom dat ik niet naar mijn vaders verjaardag wil. Of ja, ik wil wel.. maar de situatie ligt zo ingewikkeld! Ben al jaren niet geweest.. maar dit jaar wordt die 50 en vroeg hij of ik toch kwam. Maar daar zijn allemaal mensen waarschijnlijk die niet eens weten dat ik zijn dochter ben.. ik voel me dan gewoon niet op mijn gemak. Ga liever dagje later iets leuks met hem alleen doen ofzo!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Welk nieuws? Ik heb vandaag mijn moeder verteld dat ik de komende 4 jaar naar Brussel ga, was niet zo leuk maar toch reageerde ze goed.. Ze vond het erg bij me passen. Soms vallen de reacties erg mee.
jij ook altijd met je wilde nachtenquote:Op zondag 29 april 2007 07:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
kut buren die om 07:00 in hun tuin gaan werken...![]()
![]()
...MAAR..!!!!!...wel een super avond en nacht gehad.....
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
jij ook altijd met je wilde nachten![]()
wat heb je dan gedaan?quote:Op zondag 29 april 2007 07:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..ik heb het woord "wild" niet gebruikt....
![]()
![]()
tot morgenquote:Op zondag 29 april 2007 08:13 schreef scrub_nurse het volgende:
prima, zo ff opruimen dan sporten met vriendinnetje, vanmiddag terrassen, morgen eindhoven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |