abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48926493
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:29 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

ken het.. dan zie je dat en dan heb je zoiets van ik wil ook zo lekker knuffelen.. of gewoon elkaar lekker een kusje geven in het openbaar.. die kleine dingen..
Ook voor jou! Komt allemaal goed.. just keep ur head up straight!
pi_48926557
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ook voor jou! Komt allemaal goed.. just keep ur head up straight!
haha ooo daar maak ik me ook geen zorgen om heb qua aandacht niks te klagen en ook gewoon vrienden waar ik veel mee knuffelen..

En ook aardige collega's die ik graag knuffel
alleen zeggen die collega's wel stiekum een beetje verliefd te zijn
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:35:04 #203
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_48926640
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:33 schreef maaike1987 het volgende:

Dat maakt het knuffelen toch niet minder of zo?

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_48926675
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:33 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

haha ooo daar maak ik me ook geen zorgen om heb qua aandacht niks te klagen en ook gewoon vrienden waar ik veel mee knuffelen..

ooeehh.. dat gevaarlijk.. niet daten met collega's.. serieus!!
pi_48926676
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:35 schreef whoops het volgende:

[..]

Dat maakt het knuffelen toch niet minder of zo?

haha nee hoor.. geeft het een extra dimensie
zometeen nog maar een keer knuffelen Ik lust dan ook nog wel wat choco
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:37:44 #206
65490 whoops
pi_48926728
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

ooeehh.. dat gevaarlijk.. niet daten met collega's.. serieus!!
Sorry? Ik versta je niet?
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:36 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

haha nee hoor.. geeft het een extra dimensie
zometeen nog maar een keer knuffelen Ik lust dan ook nog wel wat choco
Haha, 't is dat je het zo lief vraagt...

Als ik zo pauze ga houden zal ik aan je denken...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_48926786
Hmm oke.. k heb niets gezegd
pi_48926789
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef whoops het volgende:

[..]

Sorry? Ik versta je niet?
[..]

Haha, 't is dat je het zo lief vraagt...

Als ik zo pauze ga houden zal ik aan je denken...
je denkt toch altijd al aan mij knuffelbeer van me maar officieel zijn we geen collega' s maar ik ben geadopteerd als vriendin van de IC dus wel een soort van collega
pi_48926821
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:39 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

je denkt toch altijd al aan mij knuffelbeer van me maar officieel zijn we geen collega' s maar ik ben geadopteerd als vriendin van de IC dus wel een soort van collega
ehehe.. gaat lekker daarzo
pi_48926832
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:29 schreef maaike1987 het volgende:
ken het.. dan zie je dat en dan heb je zoiets van ik wil ook zo lekker knuffelen.. of gewoon elkaar lekker een kusje geven in het openbaar.. die kleine dingen..
De ideale gedachte om jezelf gek te krijgen Althans.....zo werkt-ie wel voor mij
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_48927204
Welke dames hier stappen zelf wel eens op een man af trouwens?

Whoopsydaisy natuurlijk wel!
pi_48927229
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

hmmm ja.. ben ik ook wel benieuwd naar.. kom dames! vertel
pi_48927318
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

hmmm ja.. ben ik ook wel benieuwd naar.. kom dames! vertel
Mijn tactiek is als volgt: als een man mij aankijkt en ik vind hem leuk, dan wacht ik een minuut of 10. Kijkt hij in de tussentijd een paar keer en ik blijf hem leuk vinden (ondertussen is de vriendengroep ook ernstig geinspecteerd enzo), dan lach ik. Als er dan wederzijdse interesse blijft bestaan, dan ga ik een klein beetje in de buurt dansen of staan. En als het me dan te lang duurt, loop ik er naartoe met een biertje. Succes gegarandeerd voor minimaal een leuk gesprek. Soms klikt het dan helemaal niet, dan ben ik binnen een kwartier ook weer vertrokken.
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:57:39 #214
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_48927415
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Mijn tactiek is als volgt: als een man mij aankijkt en ik vind hem leuk, dan wacht ik een minuut of 10. Kijkt hij in de tussentijd een paar keer en ik blijf hem leuk vinden (ondertussen is de vriendengroep ook ernstig geinspecteerd enzo), dan lach ik. Als er dan wederzijdse interesse blijft bestaan, dan ga ik een klein beetje in de buurt dansen of staan. En als het me dan te lang duurt, loop ik er naartoe met een biertje. Succes gegarandeerd voor minimaal een leuk gesprek. Soms klikt het dan helemaal niet, dan ben ik binnen een kwartier ook weer vertrokken.
Als een meisje met een biertje komt aanzetten dan knap ik toch een beetje af
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_48927543
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

ik maar meestal dan voor een vriendin zo heb ik van een jongen achter de bar ook zijn nummer gescoor op een leuke manier.. bij een andere jongen me door een kennis voor laten stellen.. en gister gewoon op een leuke jongen afgestapt van wil je mee gaan poolen
pi_48927677
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat hij zegt
pi_48927698
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

ik maar meestal dan voor een vriendin zo heb ik van een jongen achter de bar ook zijn nummer gescoor op een leuke manier.. bij een andere jongen me door een kennis voor laten stellen.. en gister gewoon op een leuke jongen afgestapt van wil je mee gaan poolen
Mijn vraag zou dan zijn.. Noem je dat zo tegenwoordig
pi_48927767
Ik ben wel van het initiatief, maar ik begin er een beetje van terug te komen. Die keer dat iemand mij veroverde kwam er een langdurige relatie uit voort, de keren dat het initiatief van mij uit kwam daarentegen..... Kijk een man zal nooit nee zeggen als een enigszins aantrekkelijke vrouw interesse toont, daar is ie man voor.

Maar als ik interesse toon, dan bedoel ik daar niet mee "weet je wat, wij trekken een paar weken met elkaar op en daarna kun je aan je vrienden vertellen dat je me in bed hebt gekregen en weer vrolijk verder scharrelen" en dat is wel wat je vaak treft als je als vrouw zelf het initiatief neemt. Omdat zo'n man nooit nee zal zeggen, tenzij je een stinkende trol bent en dat ben ik niet
pi_48927840
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef thaleia het volgende:
Ik ben wel van het initiatief, maar ik begin er een beetje van terug te komen. Die keer dat iemand mij veroverde kwam er een langdurige relatie uit voort, de keren dat het initiatief van mij uit kwam daarentegen..... Kijk een man zal nooit nee zeggen als een enigszins aantrekkelijke vrouw interesse toont, daar is ie man voor.

Maar als ik interesse toon, dan bedoel ik daar niet mee "weet je wat, wij trekken een paar weken met elkaar op en daarna kun je aan je vrienden vertellen dat je me in bed hebt gekregen en weer vrolijk verder scharrelen" en dat is wel wat je vaak treft als je als vrouw zelf het initiatief neemt. Omdat zo'n man nooit nee zal zeggen, tenzij je een stinkende trol bent en dat ben ik niet
HMm.. nja zit wat in.. Voor het stukje over de "aantrekkelijke vrouw"..

**thaleia slaat de spijker op z'n kop**
pi_48927955
Overigens is de afspraak met de man van de klachtenbalie verzet naar over twee weken, ik vraag nog even uw geduld
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:13:21 #221
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48927981
tja 't spijt me thaleia, maar 't eerste wat me dan tebinnen schiet:
je toont dus interesse in de verkeerde soort mannen. De 'foute' mannen, is de correcte medische term meen ik.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48928003
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef Garisson72 het volgende:
tja 't spijt me thaleia, maar 't eerste wat me dan tebinnen schiet:
je toont dus interesse in de verkeerde soort mannen. De 'foute' mannen, is de correcte medische term meen ik.
Daar zit ook wat in.. mja.. wanneer is een man fout?
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:17:07 #223
65490 whoops
pi_48928115
quote:

[..]

Dat is bij mij echt niet iets om op af te knappen, ik ken erg veel leuke meiden die bier drinken, en m.b.t. de bestelling aan de bar is het wel net zo handig ook...
pi_48928152
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef whoops het volgende:

[..]

Dat is bij mij echt niet iets om op af te knappen, ik ken erg veel leuke meiden die bier drinken, en m.b.t. de bestelling aan de bar is het wel net zo handig ook...
Meiden en bier is voor mij een regelrechte afknapper..
pi_48928173
Zou het niet zo zijn dat ELKE man denkt, bij een gemiddelde niet al te onaantrekkelijke vrouw, en nadat ie alweer een tijdje geen sex heeft gehad, "daar zeg ik geen nee tegen"? Dat maakt 'm niet fout, dat maakt 'm man.
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:18:49 #226
94676 Garisson72
pi_48928177
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Daar zit ook wat in.. mja.. wanneer is een man fout?
Daar is een heel topic aan geweid:
stoomcursus foute man

Maar basically deed thaleia in haar reactie al even een notedop.
pi_48928180
quote:

bier is een werkelijke godendrank, kan zo verfrissend zijn. Het feit dat het een afknapper is voor jou dat ik graag bier drink neem ik er met heel veel plezier bij
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_48928281
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef thaleia het volgende:
Zou het niet zo zijn dat ELKE man denkt, bij een gemiddelde niet al te onaantrekkelijke vrouw, en nadat ie alweer een tijdje geen sex heeft gehad, "daar zeg ik geen nee tegen"? Dat maakt 'm niet fout, dat maakt 'm man.
hahah
pi_48928289
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef petitlapin2 het volgende:
bier is een werkelijke godendrank, kan zo verfrissend zijn.
Zeker. Ik ken trouwens volgens mij werkelijk in mijn hele omgeving geen vrouwen die NIET van bier houden. Dat kan iets zeggen over mijn vriendenkring, natuurlijk

De enige persoon die ik ken die geen bier drinkt is die homo-vriend waar ik het net over had. Die wil zoete witte wijn en Martini's enzo.
pi_48928318
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef thaleia het volgende:

[..]

Zeker. Ik ken trouwens volgens mij werkelijk in mijn hele omgeving geen vrouwen die NIET van bier houden. Dat kan iets zeggen over mijn vriendenkring, natuurlijk

De enige persoon die ik ken die geen bier drinkt is die homo-vriend waar ik het net over had. Die wil zoete witte wijn en Martini's enzo.
Niets mis met martini! Maar een man die zoete witte wijn drinkt.. whahahaha !
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:23:58 #231
94676 Garisson72
pi_48928361
quote:
ja, eens. En ik ga ook niet ageren tegen je 'ELKE' in kapitalen, want dat is zo.

Jij hebt het er echter over dat betrokkene je dan als trofee aan zijn vrienden toont en vervolgens afdankt, en dat noem ik dan een foute man.
Er zijn er ook die, nadat voornoemde sex de revue is gepasseerd, bedenken dat zich hier iets moois uit kan ontspinnen - en daar naar handelen.
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef thaleia het volgende:

moet... me... bedwingen.... te .... stigmatiseren....
pi_48928376
quote:
het zal toch ook nog een beetje geestelijk moeten klikken, denk ik ... of geef ik een man hiermee te veel krediet
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:45:14 #233
88139 JoeyT
pi_48929148
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

bier is een werkelijke godendrank, kan zo verfrissend zijn. Het feit dat het een afknapper is voor jou dat ik graag bier drink neem ik er met heel veel plezier bij
Verfrissend. Neem dan gewoon een DIET coke. Maar je hoeft niet bang te zijn hoor. 2 kids uitgepoept hebben is nog veel erger voor mij
pi_48929260
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef JoeyT het volgende:

Verfrissend. Neem dan gewoon een DIET coke. Maar je hoeft niet bang te zijn hoor. 2 kids uitgepoept hebben is nog veel erger voor mij
een ingebeeld ros vriendinnetje dat een abortus heeft ondergaan is uiteraard HOT.

whatever you like, joey
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:51:45 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48929358
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef JoeyT het volgende:
Verfrissend. Neem dan gewoon een DIET coke.
Een gozer die met een diet Coke op me af komt in de kroeg, kan op weinig meer dan hoongelach rekenen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:56:55 #236
88139 JoeyT
pi_48929564
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een gozer die met een diet Coke op me af komt in de kroeg, kan op weinig meer dan hoongelach rekenen.
Is dit zo'n geval van in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?

Verder zie ik er totaal geen nut in om met mn diet coke op een meisje af te gaan
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:58:18 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48929623
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:56 schreef JoeyT het volgende:

Is dit zo'n geval van in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?
Nee. Niemand is ooit zo suf geweest dat te proberen .
quote:
Verder zie ik er totaal geen nut in om met mn diet coke op een meisje af te gaan
Gelukkig maar!
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:01:12 #238
88139 JoeyT
pi_48929728
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

een ingebeeld ros vriendinnetje dat een abortus heeft ondergaan is uiteraard HOT.

whatever you like, joey
I like them thin and thight

Oftewel geen bier
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:04:35 #239
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48929881
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:01 schreef JoeyT het volgende:

[..]

I like them thin and thight

Oftewel geen bier
Als je vriendin een chocolaatje eet maak je het uit, is het niet? .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:08:47 #240
88139 JoeyT
pi_48930073
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Niemand is ooit zo suf geweest dat te proberen .
[..]

Gelukkig maar!
Ik bedoelde meer dat ik zo goed als altijd met een colatje in mn hand op meisjes ben afgestapt. Maar mocht ik ooit weer vrijgezel worden dan probeer ik het eens met bier. Moet ik t dan ook drinken?
pi_48930098
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef thaleia het volgende:

daar heb je wel weer gelijk in .. Ik laat het ook liever op me af komen.. alleen als mannen me proberen te versieren doen ze meestal iets waardoor ik zoiets van ... hmm.. nee laat maar..
dan heb ik liever dat een vrouw me versiert
pi_48930156
Ik drink al jaren bier en blijf tenger, hoor.
Je kunt met zo'n postuur alleen niet het drinktempo van je vrienden bijhouden zonder de volgende dag heel ziek te zijn, dus dat probeer ik maar niet meer.
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:12:18 #243
88139 JoeyT
pi_48930214
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:04 schreef Frezer het volgende:

[..]

Als je vriendin een chocolaatje eet maak je het uit, is het niet? .
Nee hoor. Ze wordt gewoon niet vadsig... Precies zoals t hoort

Maar eigenlijk vind ik vrouwen en bier gewoon geen pan. Vind t boers staan
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:13:47 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48930256
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef JoeyT het volgende:

Ik bedoelde meer dat ik zo goed als altijd met een colatje in mn hand op meisjes ben afgestapt. Maar mocht ik ooit weer vrijgezel worden dan probeer ik het eens met bier. Moet ik t dan ook drinken?
Het ging erom dat je dat drankje mee nam voor de te veroveren partij...
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:15:42 #245
131603 Afwazig
Serious business
pi_48930334
Leuk topic om te lezen, even gauw een tvp.
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:16:20 #246
88139 JoeyT
pi_48930360
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het ging erom dat je dat drankje mee nam voor de te veroveren partij...
Ok, nee dan zou ik gewoon niets meenemen. Later kan je altijd wat aanbieden. Als zij een biertje meebrengt mag zn hm ook zelf opdrinken
pi_48930487
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef JoeyT het volgende:

Nee hoor. Ze wordt gewoon niet vadsig... Precies zoals t hoort

Maar eigenlijk vind ik vrouwen en bier gewoon geen pan. Vind t boers staan
Het zijn meestal van die verwijfde irritante dametjes waar echt geen fun mee te beleven valt die een hele avond cola light bestellen...

echte vrouwen drinken een pint
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:21:22 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48930589
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef petitlapin2 het volgende:
echte vrouwen drinken een pint
Of vodka!
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:25:53 #249
128222 Una_Piedra
It's all relative
pi_48930787
De [Singles] reeks is weer terug

* Una_Piedra krijgt flashbacks van vroeguh.
"Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity."
Go Combat
pi_48930908
quote:

[..]

Hehehe, doe ik ook niet altijd natuurlijk. Het biertje is dan ook voor de man in kwestie, ik drink liever rose. Vaak trakteer ik dan gewoon op een hele gulle lach en dan vraag ik of 'ie heel erg verlegen is soms.
pi_48930955
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hehehe, doe ik ook niet altijd natuurlijk. Vaak trakteer ik dan gewoon op een hele gulle lach en dan vraag ik of 'ie heel erg verlegen is soms.
Kijk.. dat klinkt goed
pi_48931073
quote:

[..]

Hehehe, doe ik ook niet altijd natuurlijk. Het biertje is dan ook voor de man in kwestie, ik drink liever rose. Vaak trakteer ik dan gewoon op een hele gulle lach en dan vraag ik of 'ie heel erg verlegen is soms.
wat lief.. hoe kan het da t jij vrijgezel bent zeg
Ik kijk ook meestal heel lief.. en dan maar duidelijk laten merken dat je hem wel ziet zitten.. maar meestal stap ik er niet op af..
pi_48931159
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

wat lief.. hoe kan het da t jij vrijgezel bent zeg
Ik kijk ook meestal heel lief.. en dan maar duidelijk laten merken dat je hem wel ziet zitten.. maar meestal stap ik er niet op af..
Jij hebt liever dat ie op jou af komt?
pi_48931165
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ok, nee dan zou ik gewoon niets meenemen. Later kan je altijd wat aanbieden. Als zij een biertje meebrengt mag zn hm ook zelf opdrinken
Je moet wel even kijken wat iemand drinkt natuurlijk
pi_48931206
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Je moet wel even kijken wat iemand drinkt natuurlijk
* CSI_MIAMI denkt aan de film Hitch
pi_48931243
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik heb ook liever dat ze op mij afkomen. Maar soms is een man zo leuk dat ik het lot zelf in handen neem.
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:38:43 #257
128222 Una_Piedra
It's all relative
pi_48931293
quote:

[..]

Maar wat als hij dan geen bier drinkt? Of wat als hij zegt niet verlegen te zijn Dan sta je daar ook maar.

Wel mooi dat er dan uiteindelijk die stap kunt maken. Ik wou dat ik het af en toe kon
"Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity."
Go Combat
pi_48931338
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

* CSI_MIAMI denkt aan de film Hitch
Oh ja, hij zwol nog heel erg op he?
pi_48931392
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef Una_Piedra het volgende:

[..]

Maar wat als hij dan geen bier drinkt? Of wat als hij zegt niet verlegen te zijn Dan sta je daar ook maar.

Wel mooi dat er dan uiteindelijk die stap kunt maken. Ik wou dat ik het af en toe kon
Dan loop je een blauwtje, so what?
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:43:40 #260
128222 Una_Piedra
It's all relative
pi_48931497
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dan loop je een blauwtje, so what?
Krijg ik zo'n rood hoofd van .
Go Combat
pi_48931512
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

ja liever wel.. dan ziet een jongen je meestal echt zitten en wil en durft hij werk van je te maken..
Moet inderrdaad dan ook denken aan de film hitch.. one of my favourites
pi_48931624
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:43 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

ja liever wel.. dan ziet een jongen je meestal echt zitten en wil en durft hij werk van je te maken..
Moet inderrdaad dan ook denken aan de film hitch.. one of my favourites
Als jij maar uitkijkt dat je geen one night stand wordt.. tenzij je dat no problemo vindt..
pi_48931788
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Als jij maar uitkijkt dat je geen one night stand wordt.. tenzij je dat no problemo vindt..
haha nou ik ben niet makkelijk.. zoen normaal bijna nooit.. en de 2 jongens met wie ik het bed heb gedeeld had ik beide een relatie.. dus dat gaat niet zo snel gebeuren.. doe niet aan sex zonder liefde..

Je kan trouwens ook doen zoals die jongens net deden.. ben nu aan t werk.. en ze kwamen vragen wanneer ik weer moest werken omdat ze me weer wilden zien
pi_48931902
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:51 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

haha nou ik ben niet makkelijk.. zoen normaal bijna nooit.. en de 2 jongens met wie ik het bed heb gedeeld had ik beide een relatie.. dus dat gaat niet zo snel gebeuren.. doe niet aan sex zonder liefde..

Je kan trouwens ook doen zoals die jongens net deden.. ben nu aan t werk.. en ze kwamen vragen wanneer ik weer moest werken omdat ze me weer wilden zien
oh ja.. maar dat is bekend.. dat een dame op t werk vraagt welke avonden je werkt zodat ze dan langs kan komen..

Heb nu inmiddels opgeteld al 25 euro fooi gehad
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:03:03 #265
140245 base3ball
State Of Mind
pi_48934446
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

oh ja.. maar dat is bekend.. dat een dame op t werk vraagt welke avonden je werkt zodat ze dan langs kan komen..

Heb nu inmiddels opgeteld al 25 euro fooi gehad
Ga zo door.

Heb vroeger op mijn werk weleens gehad dat ik achter de kassa stond en een meisje zomaar vroeg waar ik naar op vakantie ging . Met daarna de vraag of het naar mijn geboorteland was, ze dacht iets van Joegoslavisch/Italiaans oid.

Net weer terug uit A'dam, nog even zitten flirten in de trein met een leuk meisje . Was ook wel nodig om wakker te worden na een zouteloos hoorcollege . En morgen voor t eerst kijken naar een kamer in A'dam, het begint eindelijk een beetje op te schiten

Btw: voor mij ook geen bier
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_48937712
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef base3ball het volgende:

[..]

Ga zo door.

Heb vroeger op mijn werk weleens gehad dat ik achter de kassa stond en een meisje zomaar vroeg waar ik naar op vakantie ging . Met daarna de vraag of het naar mijn geboorteland was, ze dacht iets van Joegoslavisch/Italiaans oid.

Net weer terug uit A'dam, nog even zitten flirten in de trein met een leuk meisje . Was ook wel nodig om wakker te worden na een zouteloos hoorcollege . En morgen voor t eerst kijken naar een kamer in A'dam, het begint eindelijk een beetje op te schiten

Btw: voor mij ook geen bier
Wat drink je dan?

Ik zat achter de kassa maar toen durfde ik dat echt niet!
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:22:11 #267
140245 base3ball
State Of Mind
pi_48939251
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Wat drink je dan?

Ik zat achter de kassa maar toen durfde ik dat echt niet!
Cola, wodka is ook nog wel te doen (niet in deze combinatie). Als jij achter de kassa zat, was het dus een klant die dat zou zeggen (in mijn verhaal dan). Het was overigens wel het baantje wat mij heel erg geholpen met mijn verlegenheid. Want ik was vroeger heel verlegen, maar met dat soort baantjes kom je daar vanzelf wel overheen. Ik had vroeger nooit kunnen bedenken dat ik het werk doe wat ik nu doe (verkoper)

Het blijft een tip voor verlegen mensen, ga in de horeca of detailhandel werken (en t is nog enigzins een tip die binnen het topic valt).
www.xi-online.nl
pi_48947256
Ik ben biertjes gaan drinken met de verkeerde man en heb de verkeerde dingen te horen gekregen om nu nog blij te kunnen zijn met mijn single status. En ik kreeg het verkeerde mailtje om nog blij te kunnen zijn met mijn single status.

Wellicht is het gewoon de drank die mij melancholisch maakt. Morgen schijnt de zon weer.
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:44:34 #269
140245 base3ball
State Of Mind
pi_48948483
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:13 schreef thaleia het volgende:
Ik ben biertjes gaan drinken met de verkeerde man en heb de verkeerde dingen te horen gekregen om nu nog blij te kunnen zijn met mijn single status. En ik kreeg het verkeerde mailtje om nog blij te kunnen zijn met mijn single status.

Wellicht is het gewoon de drank die mij melancholisch maakt. Morgen schijnt de zon weer.
Ja morgen schijnt die weer, net zoals de vogeltjes fluiten enz, enz. Soms heb je van die dagen, maar dan moet je proberen aan de betere dingen te denken
www.xi-online.nl
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:47:30 #270
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_48948580
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:44 schreef base3ball het volgende:

[..]

Ja morgen schijnt die weer, net zoals de vogeltjes fluiten enz, enz.
Gadverdamme wat corny. (nofi)
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:01:06 #271
140245 base3ball
State Of Mind
pi_48948977
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:47 schreef cerror het volgende:

[..]

Gadverdamme wat corny. (nofi)
Daarom ook de enz, enz he
Ach het gaat er ook om dat iedereen voor zich/haarzelf iets heeft om naar uit te kijken.
www.xi-online.nl
pi_48949013
Het is mijn schuld. Ik begon met die zon.

Overigens schijnt ie echt morgen weer, of in elk geval het is 'm geraden ook, want we gaan zwemmen
pi_48949133
Nog een single hier Officieel al m'n vriendinnen hebben een vriendje kwam ik vandaag achter !
pi_48949720
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nog een single hier Officieel al m'n vriendinnen hebben een vriendje kwam ik vandaag achter !
Oh ja, dat is echt vervelend, als ze echt allemaal een vriendje hebben!
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:32:51 #275
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_48949763
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
Same here. Ik vind vooral famillieleden die ernaar gaan vragen bloedirritant.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_48949771
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Oh ja, dat is echt vervelend, als ze echt allemaal een vriendje hebben!
Heb er eigenlijk geen last van, kwam er gewoon achter
& ik vind single zijn helemaal niet erg
pi_48949775
Ligt eraan op welke manier ze een vriendje hebben. Er is bij mij echt een wereld van verschil tussen de ene bezette vriend of vriendin en de andere. Bij sommige merk je nagenoeg geen verschil tussen de periodes dat ze vrijgezel zijn en de periodes dat ze dat niet zijn (niet qua rondneuken, maar qua omgang met mij, bedoel ik dan dus he )
pi_48949784
Mensen verwachten van je dat je een relatie hebt.. Alsof je zonder dat maar een half persoon bent. Nou echt niet
pi_48949815
We/zij zijn nog wel jong 19-20 jaar dus de meeste hebben hun eerste echte vriendje al 3 jaar dus ik weet al bijna niet meer beter Alleen als 't ff uit is tussen twee relaties door dan zie ik bepaalde vriendinnen weer iets meer en bij andere maakt het echt niks uit.
  donderdag 3 mei 2007 @ 07:10:01 #280
141482 Q.
JurassiQ
pi_48952609
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mensen verwachten van je dat je een relatie hebt.. Alsof je zonder dat maar een half persoon bent. Nou echt niet
Echt wel! Sterker nog, je bent geen eens een half persoon zonder relatie! Tenminste, volgens CDA/CU.
For great justice!
  donderdag 3 mei 2007 @ 07:53:35 #281
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_48952847
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:32 schreef cerror het volgende:
Same here. Ik vind vooral famillieleden die ernaar gaan vragen bloedirritant.
Bij mij doen ze dat al niet meer, volgens mij hebben ze de hoop al opgegeven
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:04:21 #282
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48952941
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:34 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
Ik probeer mensen altijd subtiel duidelijk te maken dat ze helemaal niet willen weten wat voor relaties ik heb. Het werkt bij iedereen, behalve mijn ouders, die zijn nieuwsgierig
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:41:08 #283
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48953354
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 07:53 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat gaat idd van zelf over ja, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:43:45 #284
141482 Q.
JurassiQ
pi_48953391
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 07:53 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Hier ook al. Lekker rustig.
For great justice!
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:46:06 #285
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_48953422
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:43 schreef Q. het volgende:

[..]

Hier ook al. Lekker rustig.
Precies, ik kan dat altijd wel waarderen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:46:25 #286
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48953426
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:04 schreef webspider het volgende:

[..]

Ik probeer mensen altijd subtiel duidelijk te maken dat ze helemaal niet willen weten wat voor relaties ik heb. Het werkt bij iedereen, behalve mijn ouders, die zijn nieuwsgierig
Dat is toch niet meer als normaal, je ouders laten weten dat je een relatie hebt?
pi_48953671
quote:
oeh.. en nu?
pi_48953732
quote:
.
In mijn vriendenkring is op 1 persoon na iedereen single. Godzijdank.
Tap tap tap
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:05:48 #289
141482 Q.
JurassiQ
pi_48953757
In mijn goede oude vriendenkring (9 man) zijn er nog twee vrijgezel waar ik er één van ben (en twee jaar ouder dan de andere vrijgezel). Sterker nog, de meerderheid is al getrouwd. .
For great justice!
pi_48953805
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:05 schreef Q. het volgende:
In mijn goede oude vriendenkring (9 man) zijn er nog twee vrijgezel waar ik er één van ben (en twee jaar ouder dan de andere vrijgezel). Sterker nog, de meerderheid is al getrouwd. .

Nou tempo maken jij dan
pi_48953986
Dat ene meisje uit m'n vriendenkring heeft wel een hele leuke nieuwe vriend .
Tap tap tap
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:17:17 #292
141482 Q.
JurassiQ
pi_48954020
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Dat ene meisje uit m'n vriendenkring heeft wel een hele leuke nieuwe vriend .
Afpakken!
For great justice!
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:17:32 #293
141482 Q.
JurassiQ
pi_48954029
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nou tempo maken jij dan
Ik maak hetzelfde tempo als ik al jaren doe. .
For great justice!
pi_48954383
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Afpakken!
Het is wel heel verleidelijk . Maar a) dat lukt me niet en b) dat is gemeen.
Tap tap tap
pi_48954425
De vrienden die ik heb zijn single, maar dat zijn mannen, en met mannen stappen is tof maar ze willen mij niet al te vaak meenemen want dan hebben ze geen sjans. En het meisje waar ik wel eens mee ga stappen, heeft al genoeg vriendinnen dus die zit er ook niet op te wachten dat ik elke keer mee ga. Mijn beste vriendin stapt niet meer want zij woont samen. Dus ik zit af en toe wel in een lastig parket, eigenlijk. Niet dat ik nooit kan stappen maar ik mis eigenlijk de vaste basis waar je zo af en toe van af kunt wijken.

Ik ga straks in Brussel op zoek naar een paar vriendinnen om het uitgaansleven mee onveilig te maken, gewoon een vast groepje meiden met wie ik altijd mee kan gaan.
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:38:29 #296
141482 Q.
JurassiQ
pi_48954639
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is wel heel verleidelijk . Maar a) dat lukt me niet en b) dat is gemeen.
A) Vast wel
B) Daar ben je een vrouw voor
For great justice!
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:48:48 #297
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_48954871
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
De vrienden die ik heb zijn single, maar dat zijn mannen, en met mannen stappen is tof maar ze willen mij niet al te vaak meenemen want dan hebben ze geen sjans. En het meisje waar ik wel eens mee ga stappen, heeft al genoeg vriendinnen dus die zit er ook niet op te wachten dat ik elke keer mee ga. Mijn beste vriendin stapt niet meer want zij woont samen. Dus ik zit af en toe wel in een lastig parket, eigenlijk. Niet dat ik nooit kan stappen maar ik mis eigenlijk de vaste basis waar je zo af en toe van af kunt wijken.
Herkenbaar, zelf zou ik het liefst nog elk weekend willen stappen maar iedereen in mijn vriendenkring heeft al een vriendin en kiest er steeds vaker voor om het weekend samen op de bank door te brengen. En tja, stappen in je eentje is ook niet alles
pi_48954898
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Ik ga straks in Brussel op zoek naar een paar vriendinnen om het uitgaansleven mee onveilig te maken, gewoon een vast groepje meiden met wie ik altijd mee kan gaan.
Aah jij bent dus een ant-sjans-chick Dat is idd lastig om die mee te hebben
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:52:04 #299
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_48954948
Zo, nou, ik mag hier ook (weer) posten geloofik, na 3 jaar.
[KNE]-Mod
pi_48955108
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef ThE_ED het volgende:
Zo, nou, ik mag hier ook (weer) posten geloofik, na 3 jaar.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')