Gelukkig weten Fok!ers ook dat het 'maar Fok!' is. Relativeren wat er op Fok! staat lijkt me een tweede natuur.quote:Op zondag 29 april 2007 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar dan andersom. Er staat hier teveel zooi op van mij die ik dan beter voor mezelf had moeten houden als ik hier ooit aan het hengelen zou slaan.
Is het eindelijk uit?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:47 schreef vencodark het volgende:
Vroeg of laat zal ik toch iets moeten ondernemen. Heb geen zin tot mijn 30e single te zijn. Eigenlijk is 22 allang genoeg. Nog paar maandjes.![]()
Ouwe romanticus! Ja, natuurlijk!quote:Op zondag 29 april 2007 03:11 schreef cerror het volgende:
Moet er persé een paard aan te pas komen?
Maar je loopt nog wel recht?quote:Op zondag 29 april 2007 10:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zo, ik heb een kater en een hele mooie herinnering aan gisteravond overgehouden![]()
offtop: Grappig, een collega van mij zit op de meldkamer van de batavierenracequote:Op zondag 29 april 2007 12:16 schreef thaleia het volgende:
Ik heb maarliefst drie ontzettend leuke mannen ontmoet dit weekend. Leve de Batavierenrace! Ze zijn wel allemaal jaren jonger dan ik, maar sportief en vrolijk en actief en ondernemend. Ik kan het iedereen aanraden, met name ook de mannen: strakke meisjes in dito topjes![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 00:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was wel creatief. Maar ik ben nog steeds enorm huiverig tegenover internetdating
Of gewoon ouderwets en hopeloos omdat ik wacht op liefde op het eerste gezicht en de eerste 'klik' als je iemand in de trein ziet of zo.
Damn, ik vind die beesten eng.quote:Op zondag 29 april 2007 10:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ouwe romanticus! Ja, natuurlijk!
Nou, mij is het overkomen, maar om nou te zeggen dat ik echt gelukkgi werd van d'r...quote:Op zondag 29 april 2007 16:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
En ach, liefde op het eerste gezicht. Het schijnt écht te bestaan, ik ken alleen niemand die het overkomen is. Volgens mij ontstaan verreweg de meeste relaties geleidelijk, niet als donderslag bij heldere hemel.
2 keer meegemaakt. Ik geloof er heilig in maar goed, 1 keer na 1,5 jaar uit elkaar gegaan en de andere keer had hij min of meer nog een relatie met zijn ex.quote:Op zondag 29 april 2007 16:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
![]()
Iets zegt me dat je niet alleen bang bent voor internetdating, maar meer dating in het algemeen. Waar komt die angst vandaan? Een beetje op je hoede zijn is prima, maar zo wordt het nooit wat, toch?![]()
En ach, liefde op het eerste gezicht. Het schijnt écht te bestaan, ik ken alleen niemand die het overkomen is. Volgens mij ontstaan verreweg de meeste relaties geleidelijk, niet als donderslag bij heldere hemel.
oeh... fijne situatie die laatstequote:Op maandag 30 april 2007 00:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
2 keer meegemaakt. Ik geloof er heilig in maar goed, 1 keer na 1,5 jaar uit elkaar gegaan en de andere keer had hij min of meer nog een relatie met zijn ex.
Sowieso, binnen enkele posts weet je 90% van de tijd wel of je elkaar wat te melden hebt of niet. Tenzij je zo'n internetheld te pakken hebt, die daarbuiten hyperventileert bij de schijn van interesse van het andere geslacht, maar zelfs dat is een uitstervend ras.quote:Op maandag 30 april 2007 02:49 schreef Godshand het volgende:
ja, ik zou een fokster daten, sterker nog, gedaan ook
maar goed dat was gezellig maar niet iets waar ik single af door ben dus
ik heb wel enkele foksters in mn hoofd waar ik geen "Nee" tegen zou zeggen als ze me willen daten
Gelul.... duurt al bijna 25 jaar en een wit paard hebben we ook.quote:Op zondag 29 april 2007 18:22 schreef Q. het volgende:
Liefde op het eerste gezicht is overrated en het is meestal ook niet echt blijvend.
Hey! Zo praat je niet over mij.quote:Op maandag 30 april 2007 04:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sowieso, binnen enkele posts weet je 90% van de tijd wel of je elkaar wat te melden hebt of niet. Tenzij je zo'n internetheld te pakken hebt, die daarbuiten hyperventileert bij de schijn van interesse van het andere geslacht, maar zelfs dat is een uitstervend ras.
En ?? Wat houdt je tegen ??quote:Op zondag 29 april 2007 23:08 schreef thaleia het volgende:
Ik heb eens even wat rondgevraagd over de leukste van de drie charmante Bata-deelnemers en hij is nog vrij, maar 23
Ik schiet op internet al in een spastische stuipquote:Op maandag 30 april 2007 04:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sowieso, binnen enkele posts weet je 90% van de tijd wel of je elkaar wat te melden hebt of niet. Tenzij je zo'n internetheld te pakken hebt, die daarbuiten hyperventileert bij de schijn van interesse van het andere geslacht, maar zelfs dat is een uitstervend ras.
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, volgens mij ben je prima gezelschapquote:Op maandag 30 april 2007 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schiet op internet al in een spastische stuip.
Ik heb ook niet gezegd dat het me tegenhoudtquote:Op maandag 30 april 2007 11:18 schreef ThunderChild het volgende:
En ?? Wat houdt je tegen ??
Als Patricia Paay al jaren gelukkig is met een jongere gozer, waarom zou jij dat ook niet kunnen zijn ??![]()
![]()
Ik ben prima gezelschap, maar schiet nog wel in een stuip bij aandachtquote:Op maandag 30 april 2007 13:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, volgens mij ben je prima gezelschap![]()
Haha, same. Liefde is eng.quote:Op maandag 30 april 2007 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben prima gezelschap, maar schiet nog wel in een stuip bij aandacht.
Geef jezelf de tijd om erachter te komen.. haasten schiet je niets mee op en kan alleen maar spijt opleveren..quote:Op maandag 30 april 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het is niet echt mijn week deze week. Voel me al een paar dagen niet optimaal, ondanks dat ik een heel leuk meisje ontmoet heb. Ik ga het wat langer aankijken maar als ik me over een maand nog zo voel, dan zit de liefde voor de man die het nu met zijn ex probeert toch dieper dan ik toe wilde geven. Ik hoop dat dit snel voorbij gaat in ieder geval.
Vanmiddag eerst maar eens drinken en partyen in Amsterdam!
O, bedoel je dat. Daar heb ik geen last van, ik heb het gewoon nooit door als een meisje interesse vertoont.quote:Op maandag 30 april 2007 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben prima gezelschap, maar schiet nog wel in een stuip bij aandacht.
Heel herkenbaarquote:Op maandag 30 april 2007 18:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
O, bedoel je dat. Daar heb ik geen last van, ik heb het gewoon nooit door als een meisje interesse vertoont.![]()
Hoevaak is niet vaak? 2 keer per dag ofzo?quote:Op maandag 30 april 2007 18:18 schreef vencodark het volgende:
Ik heb het (volgens mij) wel altijd door als een gast meer van me wil. Gebeurt alleen niet zo vaak.![]()
Haha, you must be kidding me.quote:Op maandag 30 april 2007 18:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoevaak is niet vaak? 2 keer per dag ofzo?![]()
Serieus, ik kan me niet voorstellen dat weinig jongens interesse in jou tonen. Echt niet. Over het algemeen gaan ze echt (ik niet nee) overal op af, en met jouw looks zal je toch ook aardig wat aandacht krijgen. Volgens mij heb je het dus niet altijd door, ook omdat wij heren toch heel wat minder subtiel zijn
![]()
Stond je soms te koop?quote:Op maandag 30 april 2007 18:34 schreef Burdie het volgende:
Ik had vandaag op de vrijmarkt echt superveel sjans.
Ik denk dat de hormonen van de mannen geleid worden door de kledingstijl van de vrouwen. Tenminste, ik zie liever een leuke dame in een zomers jurkje dan in een skipak, dus het weer is wel van invloedquote:Op maandag 30 april 2007 18:34 schreef vencodark het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik weet dat ik soms de aandacht kan trekken (zomers wat meer dan 's winters, zal aan de hormonen van mannen liggen ofzo) maar ik ga nooit uit en begeef me niet in sociale gelegenheden dus
Nee, ik stond niet te koopquote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stond je soms te koop?![]()
But seriously, hoeveel sjans?
Daarom, hormonen in de zomer zijn sterker dan die in de winter. Geldt ook voor vrouwen hoor.quote:Op maandag 30 april 2007 18:38 schreef RiLo het volgende:
[..]
Ik denk dat de hormonen van de mannen geleid worden door de kledingstijl van de vrouwen. Tenminste, ik zie liever een leuke dame in een zomers jurkje dan in een skipak, dus het weer is wel van invloed
Nou, dan heb je mazzel dat de zomer voor de deur staat, alhoewel nu het tijdstip is dat er mannen/vrouwen rondlopen met een rode neus en waterige ogen vanwege hooikoortsquote:Op maandag 30 april 2007 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom, hormonen in de zomer zijn sterker dan die in de winter. Geldt ook voor vrouwen hoor.
Ik kijk ook meer naar de mannen op straat in de zomer dan in de winter. Winter is iedereen verkouden met een rode (dronkemans) neus en waterige ogen. Dat is niet sexy!![]()
Ik heb dat ook en draag in de winter vaak een dikke sjaal waardoor je de helft van mijn gezicht amper ziet.![]()
O zo. Dan moet je er meer uit! Hup, ga koninginnenach/dag/4/5 mei vieren!quote:Op maandag 30 april 2007 18:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, you must be kidding me.![]()
Ik zal eerlijk zijn, ik weet dat ik soms de aandacht kan trekken (zomers wat meer dan 's winters, zal aan de hormonen van mannen liggen ofzo) maar ik ga nooit uit en begeef me niet in sociale gelegenheden dus hoevaak krijgt in dat geval een man de kans mij te ontmoeten en ik heb? Snap je wat ik bedoel?
Is dat goed of niet? even mijn kansen inschattend als gezonde Germaanse jongemanquote:... maar ik zie soms ogen op me gericht. Vooral van getinte/donkere mannen.![]()
Koperen ploert? Lage schoenen zijn indd. fijn, lekker nonchalant. Draag nooit hakken en hebben alleen maar mijn trouwe sneakers.quote:Op maandag 30 april 2007 18:50 schreef RiLo het volgende:
[..]
Nou, dan heb je mazzel dat de zomer voor de deur staat, alhoewel nu het tijdstip is dat er mannen/vrouwen rondlopen met een rode neus en waterige ogen vanwege hooikoorts![]()
Voor mij gaat deze zomer wel goed worden, ik heb begrepen dat lage schoenen de mode zijn dit jaar, en ik vind dat toch leuker om te zien dan van die laarzen met van de punten er aan, mij heeft dat nog nooit aangetrokken, het straalt op een of andere manier agressie uit..
Laat de koperen ploert maar schijnen, ik ben er klaar voor![]()
Ik ga ook!quote:Op maandag 30 april 2007 18:55 schreef CherryLips het volgende:
5 mei is idd een goed plan, ik ga even Wageningen in, maar meestal staan daar alleen opgefokte gabbers of knusse stelletjes. Of er wordt lekker gevochten
.
Jij bent toch dat meisje van de sexy foto's?quote:Op maandag 30 april 2007 18:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik stond niet te koop.
En ik heb het niet bijgehouden, maar het waren er aardig wat.
Nice...quote:
Een paar maandenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie weer een beetje gewend waren aan de single-status? Ik moet best wel opletten dat ik niet wanhopig op zoek ga die ik normaal in een relatie krijg, echt een vervelend trekje waar ik behoorlijk moe van word.
Beetje minder drinken kan ook geen kwaad trouwens, zuip me een ongeluk de laatste maanden.
Gewoon cynisch worden en dan gaat het heel vlug.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie weer een beetje gewend waren aan de single-status? Ik moet best wel opletten dat ik niet wanhopig op zoek ga die ik normaal in een relatie krijg, echt een vervelend trekje waar ik behoorlijk moe van word.
Beetje minder drinken kan ook geen kwaad trouwens, zuip me een ongeluk de laatste maanden.
Maar dan niet het zuipen opgeven Whoops.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Gewoon cynisch worden en dan gaat het heel vlug.
Ik heb er pas sinds een maandje of 3 rust in, ben nu op een halve maand na een jaar vrijgezel, in het begin veel dating sites bezocht en dergelijke. Op het ogenblik hoeft het allemaal niet meer voor mij, ik heb het druk met mijn werk, kom nauwelijks thuis en ben druk in de weer met de band met oefenen. Als ik nu voor een date zou gaan moet ik er een pda bij pakken om een datum te prikken, dat werkt ook niet echt. Dus ja, ik heb er uiteindelijk wel vrede mee op het ogenblik. (maar de zomer komt, wie weet wat die hormonen met me uit gaan spoken)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
schiet-vanuit-de-heup...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar gaat die hang naar aandacht vanzelf over dan?
Deze tip moet je niet onderschatten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
volgens mij is stap 1: zorgen dat je er niet zoveel mee bezig bent - dus afleiding zoeken in iets heel anders. Laat je opsluiten in een klooster of zo... boek een reis naar een onherbergzaam gebied in je eentje.
Anders blijf je in je cirkeltje ronddraaien.
Als je het druk genoeg hebt met andere dingen wel ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar gaat die hang naar aandacht vanzelf over dan?
In mijn geval een paar jaar en heel af en toe ben ik het nog steeds niet gewend . . .quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie weer een beetje gewend waren aan de single-status?
Ja dat dus, helemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef vencodark het volgende:
Ben het allang gewend maar ik mis soms wel een vasthoudertje.![]()
T is maar dat je het zelf ook door hebtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie weer een beetje gewend waren aan de single-status? Ik moet best wel opletten dat ik niet wanhopig op zoek ga naar de bevestiging die ik normaal in een relatie krijg, echt een vervelend trekje waar ik behoorlijk moe van word.
Ja, of het moment van gezellig op de bank naar een aflevering van Lost kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef vencodark het volgende:
Als je dat gedaan had, dan had je iig niet meer hoeven denken aan het single zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:43 schreef vencodark het volgende:
Ook een paar maanden, is ook kut uitgegaan. Ik had hm wel willen vermoorden.![]()
Ik zou wel heel erg stom zijn als ik er niet eens bewust van zou zijn. Ik heb wel redelijk wat afleiding trouwens, de laatste tijd was dat die friend with benefits maar ik heb het wel zwaar sinds dat onder druk stond en het dus uiteindelijk afgekapt is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
T is maar dat je het zelf ook door hebt
Whahaha.. jaja.. janken lucht op!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik zou wel heel erg stom zijn als ik er niet eens bewust van zou zijn. Ik heb wel redelijk wat afleiding trouwens, de laatste tijd was dat die friend with benefits maar ik heb het wel zwaar sinds dat onder druk stond en het dus uiteindelijk afgekapt is.
Vandaag heb ik een goeie dag trouwens, ben lekker bezig in mijn hoofd met alles plannen voor mijn studie volgend jaar en ik heb gisteren eindelijk me kapot gejankt om de friend with benefits. Luchtte op.
Dat zijn de allerergsten. De mensen die net doen alsof ze heel erg tevreden zijn met zichzelf maar ondertussen gewoon niet toe willen geven dat ook zij wel eens doodongelukkig zijn in hun uppie. Of mensen die roepen dat ze echt geen relatie willen maar ondertussen erg veel bevestiging zoeken. Ik zal heel eerlijk zijn: een relatie voor mij zou nu erg onverstandig zijn, eerst wil ik van het bovenstaande probleem af en ik blijf hier natuurlijk niet wonen maar ik zou er op dit moment gelijk weer intrappen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Whahaha.. jaja.. janken lucht op!
Nou meis.. roep dat niet te hard dat het " erg stom zou zijn als je het niet zou zijn" .. er lopen er genoeg rond![]()
Zo dat klinkt goed meisquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat zijn de allerergsten. De mensen die net doen alsof ze heel erg tevreden zijn met zichzelf maar ondertussen gewoon niet toe willen geven dat ook zij wel eens doodongelukkig zijn in hun uppie. Of mensen die roepen dat ze echt geen relatie willen maar ondertussen erg veel bevestiging zoeken. Ik zal heel eerlijk zijn: een relatie voor mij zou nu erg onverstandig zijn, eerst wil ik van het bovenstaande probleem af en ik blijf hier natuurlijk niet wonen maar ik zou er op dit moment gelijk weer intrappen.
Afleiding wordt trouwens geen probleem. Ik ga per 1 juni even bij mijn ouders wonen, met een beetje geluk heb ik 5000 euro op de bank staan als ik in september naar Brussel vertrek.
Zullen wij maar een relatie beginnen danquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zo dat klinkt goed meisKnap van je dat je zelf de problemen onder ogen durft te zien en er ook wat aan wilt doen..
Petje af![]()
haha..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zullen wij maar een relatie beginnen dan![]()
![]()
Nou.. iets om naar uit te kijken dus... stel alleen niet te hoge verwachtingen.. dan kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:29 schreef Sannelie het volgende:
Aaargh ik wil echt een vriend!!
Alleen hoe het er nu voor staat... kzit hier maar een beetje te hopen.. Er is zo'n jongen die ik leuk vind en hij vind mij ook een hele leuke meid heeft ie tegen iemand gezegd en misschien gaat ie het met mij proberen na de zijn wintersportvakantie heeft ie ook tegen diegene gezegd (hij stond er namelijk niet 100%)... gloeiende.. nu zit ik dus steeds maar te hopen dat ie niemand leuks ontmoet daar op vakantie.. want het is echt een hele leuke jongen.. en nu word ik dus gek en hoop maar dat de week snel om is!! Dan weet ik meer!![]()
too late, dude...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou.. iets om naar uit te kijken dus... stel alleen niet te hoge verwachtingen.. dan kan het alleen maar meevallen
Dit herken ik welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef vencodark het volgende:
Het went vanzelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:14 schreef Baserunner het volgende:
Alweer een jaar single, ik wordt het single zijn nu wel uiterst moe![]()
Ja maar hij is nu een jaar gescheiden en wil geen korte relatie.. en dat denkt hij dus omdat ie er niet 100% achter staat... maar hij is wel heel leuk..quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:42 schreef thaleia het volgende:
"misschien gaat ie het met jou proberen"![]()
Ik hoop dat JIJ in die tijd iemand anders ontmoet![]()
Sorry, maar je klinkt (understatement) nogal wanhopig, als je het al niet erg vindt een nummertje te zijn. Lijkt me geen goed uitgangspunt voor een relatie, het is namelijk vragen om gebruikt te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:39 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ja maar hij is nu een jaar gescheiden en wil geen korte relatie.. en dat denkt hij dus omdat ie er niet 100% achter staat... maar hij is wel heel leuk..
En ik stel idd geen hoge verwachtingen.. maar tis lastig als je iemand leuk vind... ik blijf er toch stiekem op hopen hoewel ik ook echt wel weet dat ik eigenlijk iemand moet ontmoeten die echt helemaal voor me gaat.. Maaarja ik wil gewoon een vriendje!!!![]()
hoop voor je dat het wat gaat worden en dat hij geen andere leuke meiden ontmoetquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:54 schreef thaleia het volgende:
Ik ben momenteel aan het afstuderen op een man die allemaal hele briljante dingen gedaan heeft, en werk mee aan een boek over iemand anders die hele briljante dingen gedaan heeft, en ben verder een fantastisch geschreven boek aan het lezen, en elke keer als ik nu gecharmeerd ben van een man of verdrietig ben om een man die niet gecharmeerd is van mij, dan denk ik: "wat zijn dat toch eigenlijk voor een futiliteiten, wat hou ik me toch eigenlijk met banale dingen bezig"![]()
Ik ben nog maar een kleine stap verwijderd van een intrede in een klooster
Dat heb ik dus ook, maar soms duurt het wachten gewoon te lang, net als op koninginnedag al die stelletjes op straat zien lopen, dat je dan zoiets hebt van "ikke ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoop voor je dat het wat gaat worden en dat hij geen andere leuke meiden ontmoet![]()
Ik mis het soms wel.. maar wacht wel tot ik echt verliefd ben en dat ben ik jammer genoeg niet zo vaak..
rustig aan.. komt allemaal goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:22 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, maar soms duurt het wachten gewoon te lang, net als op koninginnedag al die stelletjes op straat zien lopen, dat je dan zoiets hebt van "ikke ook"
ken het.. dan zie je dat en dan heb je zoiets van ik wil ook zo lekker knuffelen.. of gewoon elkaar lekker een kusje geven in het openbaar.. die kleine dingen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:22 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, maar soms duurt het wachten gewoon te lang, net als op koninginnedag al die stelletjes op straat zien lopen, dat je dan zoiets hebt van "ikke ook"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |