abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:36:16 #51
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_48817472
Waarom moet daar dan een -smilie achter?
Zie het als een leuke uitdaging. Communiceren met mensen is positief, niet negatief! .
KuikenGuppy
pi_48817483
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik snap je indd. Het is mijn eigen paranoide gedachtegang dat ik zo denk en me zo voel. Het gaat geheel onbewust maar gaat samen met onzekerheid m.b.t. mezelf en onzekerheid m.b.t. de ander. Mensen zeggen namelijk niet altijd dat ze het niet goed vinden. Het gevoel met die ex was wel degelijk juist, hij gaf geen complimenten meer omdat er iets mis was. Snap?

Hoe dan ook, het is zeker het proberen waard het contact met mensen op die manier wat te verbeteren. Wat meer naar buiten treden en mezelf wat minder serieus nemen.
ja ik snap helemaal hoe je er bij komt en zo hoor en ik denk dat meer mensen zo denken hoor
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_48817571
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:
Waarom moet daar dan een -smilie achter?
Zie het als een leuke uitdaging. Communiceren met mensen is positief, niet negatief! .
Omdat het niet makkelijk is jezelf te veranderen. Uitdaging is prima maar niet makkelijk, straks ben ik constant bezig met veranderen. Why can't I be me!

Sociale contacten = leuke mensen = maybe relatie.
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:44:57 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_48817731
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Omdat het niet makkelijk is jezelf te veranderen. Uitdaging is prima maar niet makkelijk, straks ben ik constant bezig met veranderen. Why can't I be me!

Sociale contacten = leuke mensen = maybe relatie.
Zo moet je het dus niet zien .

Sociale contacten = leuke mensen. PUNT.
En dan mag je er wel achter denken: hoe meer leuke mensen ik ken, des te groter is de kans dat er een keertje iemand tussen zit met wie het iets meer dan 'leuk' kan worden, maar het moet zegmaar geen uitgangspunt zijn voor het aangaan van sociale contacten.
Een relatie moet sowieso nooit je uitgangspunt zijn, want dan wordt het - zoals Frezer eerder terecht opmerkte - al heel snel 'gemaakt'. Of je komt wanhopig over, en wanhopigheid is alles behalve aantrekkelijk .

En je moet denk ik vooral jezelf heel erg goed afvragen: wat wil ik? Je zegt dat je steeds bezig bent met veranderen en niet jezelf kunt zijn... maar waarom? Is 'een sociaal persoon zijn' iets wat bij je past? Wat je zou willen zijn, of iets wat je alleen maar zou doen "omdat het zo moet" (en van wie)?
Maar zolang je zegt niet jezelf te (kunnen) zijn, lijkt een relatie me niet zo'n fantastisch plan .
KuikenGuppy
pi_48817886
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zo moet je het dus niet zien .

Sociale contacten = leuke mensen. PUNT.
En dan mag je er wel achter denken: hoe meer leuke mensen ik ken, des te groter is de kans dat er een keertje iemand tussen zit met wie het iets meer dan 'leuk' kan worden, maar het moet zegmaar geen uitgangspunt zijn voor het aangaan van sociale contacten.
Een relatie moet sowieso nooit je uitgangspunt zijn, want dan wordt het - zoals Frezer eerder terecht opmerkte - al heel snel 'gemaakt'. Of je komt wanhopig over, en wanhopigheid is alles behalve aantrekkelijk .

En je moet denk ik vooral jezelf heel erg goed afvragen: wat wil ik? Je zegt dat je steeds bezig bent met veranderen en niet jezelf kunt zijn... maar waarom? Is 'een sociaal persoon zijn' iets wat bij je past? Wat je zou willen zijn, of iets wat je alleen maar zou doen "omdat het zo moet" (en van wie)?
Maar zolang je zegt niet jezelf te (kunnen) zijn, lijkt een relatie me niet zo'n fantastisch plan .
Nu wordt het wel ingewikkeld hoor.
Euhm, om redelijk met mensen om te kunnen gaan moet je toch sociaal gedrag vertonen. Ik heb daar moeite mee op een vreemde manier. Ik ga ook nooit uit want dat benauwd me gewoon heel erg. Tijdens mijn relatie met mijn toenmalige vriend (aka ex) kon ik ook mezelf niet zijn en daarom is het fout gegaan.
Ik wil diezelfde fout voorkomen maar ik voel me alleen zonder een leuke jongen om me heen en wat een leuke relatie is. Maar ik zal het teveel romantiseren. Grmbl.
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:52:43 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_48817992
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nu wordt het wel ingewikkeld hoor.
Euhm, om redelijk met mensen om te kunnen gaan moet je toch sociaal gedrag vertonen. Ik heb daar moeite mee op een vreemde manier. Ik ga ook nooit uit want dat benauwd me gewoon heel erg. Tijdens mijn relatie met mijn toenmalige vriend (aka ex) kon ik ook mezelf niet zijn en daarom is het fout gegaan.
Ik wil diezelfde fout voorkomen maar ik voel me alleen zonder een leuke jongen om me heen en wat een leuke relatie is. Maar ik zal het teveel romantiseren. Grmbl.
Zo ingewikkeld is het toch niet?! Je moet gewoon stoppen met denken dat je dingen moet doen (zoals sociale contacten leggen) om aan een relatie te komen. Of tenminste, je moet wel contacten leggen voor een relatie, maar een relatie moet niet een reden zijn om sociale contacten aan te gaan .

Het lijkt me dat je vooral moet ontdekken wie je zelf bent, en als je daar niet tevreden mee bent: hoe je jezelf kan zijn en er wél tevreden mee kunt zijn . Dus zonder daar per sé een partner voor nodig te hebben. En dat heeft niks te maken met romantiseren van een relatie, maar meer met het feit dat je je partner ook iets te bieden moet hebben. En wat heb je te bieden, als je zelf niet echt overtuigd bent van het feit dat jij hem iets te bieden hebt? Ik zou het lichtelijk lullig vinden als ik een relatie zou krijgen en diegene doet het alleen maar om zijn zelfvertrouwen op te krikken.
KuikenGuppy
pi_48817994
ik wil niet lullig doen of zo maar ik zou je toch een psycholoog aanbevelen of zo... je klinkt zo onzeker en opzoek naar jezelf of zo...
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:53:53 #58
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48818029
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maare, complimentjes kan ik aardig ontvangen maar zodra een jongen zou zeggen dat ie me mooi vind of wat dank ook dan kom ik niet verder dan: dankje. En das wel ok enzo maar ik wordt kriebelig als jongens überhaupt naar me staren of belangstellend kijken. Kan daar niet zo mee omgaan ofzo.
Daarnaast geef ik noooooit complimentjes. Zeker niet als de band met die persoon matig is. Bijv. een collega of iets. Ben nooit met aanrakingen goed geweest. Familie mocht me vroeger niet eens zoenen. Brrr...arm om me heen? Ga weg ofzo. Ik pak zelf niemand beet, zeker niet om te troosten. Das tegen natuurlijk voor me.
Ik vind het zelf ook lastig om complimentjes te krijgen, en antwoord dan ook meestal maar met 'dankje' ...

Ik ben er inmiddels achter dat als je gewoon zegt dat je iemand leuk/mooi/sexy vind als dat ook zo is, het best gewaardeerd word Niets gemaakts aan, hoor

Maaar.... zonder aanraken, denk je niet dat het wat lastig word om dan intiem met iemand te zijn? .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_48818072
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef liefie_ het volgende:
ik wil niet lullig doen of zo maar ik zou je toch een psycholoog aanbevelen of zo... je klinkt zo onzeker en opzoek naar jezelf of zo...
Zoals ik geloof ik eerder zei (of dat was in een ander topic), ik heb momenteel stage bij een bedrijf waar ook een psychologe zit. Die spreek ik om de week over mijn "state of mind". Maar ik snap jullie punt.

Maar single zijn blijft niet echt leuk.
pi_48818100
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef webspider het volgende:

[..]

Ik vind het zelf ook lastig om complimentjes te krijgen, en antwoord dan ook meestal maar met 'dankje' ...

Ik ben er inmiddels achter dat als je gewoon zegt dat je iemand leuk/mooi/sexy vind als dat ook zo is, het best gewaardeerd word Niets gemaakts aan, hoor

Maaar.... zonder aanraken, denk je niet dat het wat lastig word om dan intiem met iemand te zijn? .
Haha, wat denk jij nou?
Natuurlijk wel.
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:56:17 #61
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48818104
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef liefie_ het volgende:
Onzekerheid en op zoek zijn naar jezelf heb je niet noodzakelijkerwijs hulp van een buitenstaander bij nodig. Een heel aantal mensen kan dat ook prima zelf, danwel met behulp van mensen om hem/haar heen
pi_48818159
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:56 schreef webspider het volgende:

[..]

Onzekerheid en op zoek zijn naar jezelf heb je niet noodzakelijkerwijs hulp van een buitenstaander bij nodig. Een heel aantal mensen kan dat ook prima zelf, danwel met behulp van mensen om hem/haar heen
idd het is ook maar een advies
maar ik heb geleerd dat die mensen en voor geleert hebben en dat je dan gebruik van ze moet maken zeg maar
en het klinkt eerlijk gezegd nogal diep gewortelt bij haar maja dat is natuurlijk lastig om te zeggen via internet daarom is t ook maar een tip
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:58:26 #63
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48818181
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef webspider het volgende:

[..]

Ja! Ik vraag me ook af wat je anders zou moeten zeggen?
quote:
Ik denk dat je elkaar hierin wel redelijk moet matchen kwa kwantiteit van die opmerkingen. Als jij dat eens per maand opmerkt terwijl de ander het eens per dag 'verwacht' zal die persoon waarschijnlijk wel onzeker worden.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_48818187
Er bestaan geen leuke mensen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:58:38 #65
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48818192
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je nu eens gewoon eerst probeert die leuke jongen te vinden, zonder dat het meteen een relatie moet worden, maar gewoon een leuk contact met een leuke jongen?
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:00:28 #66
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48818253
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik werk nog aan het achterwege blijven van de rode wangetjes en de schichtige blik. .
quote:
[..]

Ik denk dat je elkaar hierin wel redelijk moet matchen kwa kwantiteit van die opmerkingen. Als jij dat eens per maand opmerkt terwijl de ander het eens per dag 'verwacht' zal die persoon waarschijnlijk wel onzeker worden.
Daar heb je een punt. Kennelijk heb ik geen kwantitatieve problemen. .
pi_48818257
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef webspider het volgende:

[..]

Als je nu eens gewoon eerst probeert die leuke jongen te vinden, zonder dat het meteen een relatie moet worden, maar gewoon een leuk contact met een leuke jongen?
Das nog het ergste. De personen met wie ik contact zou krijgen is gelijk in mijn hoofd: Geen potentiele relatie/vriend/verliefheid/interesse in meer.
Ja ik ben erg maar ik wordt niet zomaar vrienden met iemand zonder te denken aan ooit meer. Niet omdat ik persé interesse heb maar toch.
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:01:08 #68
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48818271
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef Pheno het volgende:
Hoi nep-single !
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:02:03 #69
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48818294
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef Pheno het volgende:
'Darkness is nothing without light' ...
pi_48818296
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef Frezer het volgende:

[..]

Hoi nep-single !
En? Iemand al single af?
pi_48818312
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:02 schreef webspider het volgende:

[..]

'Darkness is nothing without light' ...
De batterijen van mijn zaklamp zijn al een aardig tijdje leeg
pi_48818316
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

En? Iemand al single af?
ik werk er hard aan
denk ik
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:06:32 #73
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48818399
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Das nog het ergste. De personen met wie ik contact zou krijgen is gelijk in mijn hoofd: Geen potentiele relatie/vriend/verliefheid/interesse in meer.
Ja ik ben erg maar ik wordt niet zomaar vrienden met iemand zonder te denken aan ooit meer. Niet omdat ik persé interesse heb maar toch.
Daar zou ik persoonlijk niet gelukkig van worden. Ik heb genoeg vrienden/kennissen om me heen waar ik nooit iets mee zou willen (bijvoorbeeld omdat ze van hetzelfde geslacht zijn of omdat onze levensstijl niet matcht) maar met wie ik wel een hele goede, fijne band heb. Die mensen zijn voor mij zeker net zo belangrijk als een relatie, zonder hen zou ik het best zwaar hebben.

Wat is er mis met een leuke jongen met wie je vooral erg goed over koetjes/kalfjes kan babbelen, of eentje die dezelfde hobby heeft, maar verder niets? Ik heb ook mede-8baan-gekken in mijn vriendenkring, met wie ik dan alleen maar 8banen afga, bijvoorbeeld
pi_48818482
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:06 schreef webspider het volgende:

[..]

Daar zou ik persoonlijk niet gelukkig van worden. Ik heb genoeg vrienden/kennissen om me heen waar ik nooit iets mee zou willen (bijvoorbeeld omdat ze van hetzelfde geslacht zijn of omdat onze levensstijl niet matcht) maar met wie ik wel een hele goede, fijne band heb. Die mensen zijn voor mij zeker net zo belangrijk als een relatie, zonder hen zou ik het best zwaar hebben.

Wat is er mis met een leuke jongen met wie je vooral erg goed over koetjes/kalfjes kan babbelen, of eentje die dezelfde hobby heeft, maar verder niets? Ik heb ook mede-8baan-gekken in mijn vriendenkring, met wie ik dan alleen maar 8banen afga, bijvoorbeeld
Oh maar het gaat er niet om dat ik geen vrienden met ze wil of kan zijn maar meer dat zoiets wel het eerste waar ik aan denk en iemand " mee keur ". Maar goed, we shall see.
pi_48818536
Ik plaats even een tvp hoor, mensen. Niet dat ik single ben, maar deze reeks is gewoon te leuk.
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:25:27 #76
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_48818860
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

En? Iemand al single af?
Nope, nog steeds niet
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:27:09 #77
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_48818903
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef Frezer het volgende:

[..]

[..]
"I knowwwwww"
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_48820634
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:57 schreef vencodark het volgende:
Zou ik een Fokker daten? Vast wel, maar ik zou me moeten inhouden niet teveel zijn postgeschiedenis te bekijken.
Dat dus.
Maar dan andersom. Er staat hier teveel zooi op van mij die ik dan beter voor mezelf had moeten houden als ik hier ooit aan het hengelen zou slaan .
Tap tap tap
pi_48820711
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:44 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat ik haar goed ken, maar voor zover ik haar ken zal het er wel niet van komen ben ik bang. En dat is jammer, het zou een leuke avond kunnen zijn.

Ontopic: Zou ik een Fok!ster daten? Als het zo uitkomt, ja tuurlijk!
Het was wel creatief . Maar ik ben nog steeds enorm huiverig tegenover internetdating
Of gewoon ouderwets en hopeloos omdat ik wacht op liefde op het eerste gezicht en de eerste 'klik' als je iemand in de trein ziet of zo .
Tap tap tap
pi_48820764
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:06 schreef Thisbe het volgende:
Wel eens onwillekeurig geglimlacht omdat je aan iets grappigs moet denken? Moet je eens opletten hoeveel mensen dan ineens naar je teruglachen (omdat ze denken dat je naar hen lacht). En gewoon hallo zeggen tegen een mooie jongen (doe ik regelmatig)
Ze gewoon een beetje vrolijk en vriendelijk aankijken en dan kijken ze ook lief terug . Gister in de trein begon er zelfs eentje tegen mde te praten . Maar hij was echt 20 of zo, beetje jammer.
Tap tap tap
  zondag 29 april 2007 @ 00:31:40 #81
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48820825
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:27 schreef CherryLips het volgende:
omdat ik wacht op liefde op het eerste gezicht en de eerste 'klik' als je iemand in de trein ziet of zo .
Je weet toch dat dat niet gaat lukken, hè? Dat bestaat alleen in films. Slechte, meestal.
pi_48820881
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zoals ik geloof ik eerder zei (of dat was in een ander topic), ik heb momenteel stage bij een bedrijf waar ook een psychologe zit. Die spreek ik om de week over mijn "state of mind". Maar ik snap jullie punt.

Maar single zijn blijft niet echt leuk.
Goed, mijn droom vannacht (één van de twee, echt zo vermoeiend). Ik droomde dat m'n zus zwanger was, ongelukje. Ze was helemaal over de zeik, zij en haar vriend hebben nog geen huis, ze willen ook geen kinderen, etc etc. En ik moest dan haar paniekaanval aanhoren terwijl ik dan op m'n kamer zat. En toen kwam ze later naar me toe en vroeg ze, 'Waarom heb jij nooit dit soort dingen?' en toen antwoorde ik, 'Geen relatie. Geen gezeik.' . Ik vraag me dan af of ik er dan echt zo over denk, dat ik geen relatie nodig heb op dit moment of er niet aan toe ben of het niet lang uit zou houden, of dat er een diepere betekenis achter zit. Als het maar geen voorspellende droom was .
In de tweede droom werd ik zwaar aangerand voor de woning van een vriendin, was wat minder. Ik was doodop toen ik wakker werd, ik vraag me altijd af of er een verband tussen dat soort dromen zit en wat ze betekenen. Ik ben gewoon frigide .
Tap tap tap
  zondag 29 april 2007 @ 00:37:03 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_48820972
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef CherryLips het volgende:
In de tweede droom werd ik zwaar aangerand voor de woning van een vriendin
Dat meisje die schuin onder Q. woont? .
KuikenGuppy
pi_48820990
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat meisje die schuin onder Q. woont? .
Nee, zij niet . Anders had ik waarschijnlijk wel een band gezien.
Tap tap tap
  zondag 29 april 2007 @ 00:55:19 #85
140245 base3ball
State Of Mind
pi_48821463
Off Topic: Sommige dagen zijn gewoon vaag . Was ik eerder gebeld, onbekend nummer, bleek het iemand van de honkbalvereniging of ik kon scheidsen . Diegene heeft mijn nummer gekregen van de wedstrijdsecretaris. Deze wedstrijdsecretaris is een van de personen waarmee ik en mijn team een conflict hebben waardoor we allemaal gestopt zijn als lid van de club. Na 18 jaar 'trouwe dienst' wordt je er eventjes uitgeknald door een stelletje nieuwelingen . En dan nog het lef hebben om mij te vragen om te scheidsen . Daar heb ik altijd al een hekel aan gehad, en als het nog leuke vrouwen waren dat softballteam (om het maar even ontopic te houden), nee zelfs met mijn onkritische blik kan ik daar niks van maken .

Later op de avond gebeld door iemand, onbekend nr, maar hing gelijk op. Ik terugbellen, diegene neemt niet op en krijg voicemail. Krijg ik daarna een sms met daarin:?, dus ik terugsturen: wie ben jij dan, jij belt enz. Uiteindelijk hele tijd heen en weer zitten smsen (toch nog overschot aan beltegoed), was wel grappig . En het was nog een meisje van mijn leeftijd ook, althans.... Niet dat zij veel van mij weet trouwens, want iemand kan ook een grap met je uithalen.

Maar voor een nieuwe romcom zou het wel wat zijn: zo met elkaar in contact komen en dan

Base komt weer terug in de normale wereld
Ontopic: er zijn al genoeg dingen gezegd, het zit m vooral in de kleine dingen. Als ik met de trein reis of op straat loop ben ik meestal muziek aan het luisteren of aan t nadenken over van alles. Dan heb ik meer een gezicht van spreek mij niet aan zeg maar. Maar als ik dan wat me meer opener stel dan heb je idd dat iemand naar je (terug) lacht. Wat ook wel grappig is: sta je bij een kassa, zit zo'n kassameisje niet echt vrolijk te kijken bij een gast voor je (zelfde leeftijd als ik zeg maar, normaal type ofzo) dan gebeurd het nog vaak dat ze daarna tegen mij alleen maar zit te lachen . Dat is dus een soort van uitstraling waarschijnlijk, maar is altijd wel leuk om mee te maken .

nee Base gaat geen topic openen over kassameisjes die leuk lachen naar je , omdat ik itt tot anderen er geen bedoeling achter zie

Moet toch echt eens leren korte reacties te geven
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  zondag 29 april 2007 @ 01:20:40 #86
141482 Q.
JurassiQ
pi_48822137
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, zij niet . Anders had ik waarschijnlijk wel een band gezien.
For great justice!
  zondag 29 april 2007 @ 01:24:20 #87
141482 Q.
JurassiQ
pi_48822223
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben gewoon frigide .
Doe daar iets aan!
For great justice!
  zondag 29 april 2007 @ 01:28:09 #88
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48822321
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:24 schreef Q. het volgende:
Doe daar iets aan!
Ik vermoed dat jij daar iets aan moet doen, Q.
  zondag 29 april 2007 @ 01:29:35 #89
141482 Q.
JurassiQ
pi_48822366
Daarvoor is wel medewerking vereist, waarde broer.
For great justice!
pi_48822723
Ook geen single-af. Maar nog steeds geen problemen mee hoewel ik laatste dagen wel weer beetje had als ik dan stelletjes zag ofzo dat dat toch wel fijn was om zelf ook te hebben maar ach dat komt vanzelf wel eens (en anders maar niet)
  zondag 29 april 2007 @ 01:57:01 #91
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48823113
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:29 schreef Q. het volgende:
Daarvoor is wel medewerking vereist, waarde broer.
Bruut geweld. Je hebt nu wel lang genoeg gewacht, vind je niet?
pi_48823371
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef broer het volgende:

Ah. Een man van bruut geweld.
Nu nog een wit paard.
pi_48823396
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:31 schreef broer het volgende:
Je weet toch dat dat niet gaat lukken, hè? Dat bestaat alleen in films. Slechte, meestal.
Dat zijn de heerlijkste films broer! In het echte leven moet je ze bruut overrompelen die mannen CL!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_48823418
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef broer het volgende:
Ja, we denken hetzelfde broer! Wat dacht je van een robbertje dansen in de regen?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  zondag 29 april 2007 @ 02:12:13 #95
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48823461
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:09 schreef Thisbe het volgende:
Ja, we denken hetzelfde broer! Wat dacht je van een robbertje dansen in de regen?
Mooi voorstel, Thisbe. Vooral omdat het de komende twee weken nog droog blijft.
  zondag 29 april 2007 @ 02:13:20 #96
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48823486
Wel grappig dat jullie allebei denken dat ik het type Bruut Geweld ben.

Ironie blijft toch lastig in het geschreven woord.
pi_48823643
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:13 schreef broer het volgende:
Wel grappig dat jullie allebei denken dat ik het type Bruut Geweld ben.

Ironie blijft toch lastig in het geschreven woord.
Inderdaad.
  zondag 29 april 2007 @ 02:24:34 #98
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48823687
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:22 schreef Mokster het volgende:
Inderdaad.
Touché.

Ook voor mij, inderdaad.
  zondag 29 april 2007 @ 03:11:09 #99
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_48824427
Moet er persé een paard aan te pas komen?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_48824781
quote:
Op zondag 29 april 2007 03:11 schreef cerror het volgende:
Moet er persé een paard aan te pas komen?
goed punt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')