abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48811598
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Linkje naar vorige deel: Singles # 6
pi_48811617
Naar aanleiding van iemands opmerking over een komende date:
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

wat is dat?
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:41 schreef DonJames het volgende:

[..]

Date (de ~ (m.), ~s)
1. afspraakje, rendez-vous waarbij CL en DonJames donderdag 3 mei a.s. s'avonds naar de Cinemec togen om daar naar een leuke film te gaan en daarna wellicht nog een terrasje te pakken.
Ik wil hierop een vervolg zien
pi_48811752
Even benieuwd he: zou je met iemand die je via Fok! kent daten? En met wie zou je dan wel of niet daten? Beargumenteer dit en ga niet gelijk allemaal roepen dat je met CherryLips op stap wil want dat weten we allang

Niet dat ik gelijk mensen uit wil nodigen maar er zijn wel een aantal mensen met wie ik het zou kunnen overwegen. Dawg is een eikel op fok en volgens mij IRL ook een moeilijk mannetje maar hij is wel een interessant mysterie, bijvoorbeeld. Kastanova zou ik voor bedanken. 1 Date met de beste man en ik loop gillend weg, een zeer goede reden om de staande weddenschap niet af te leggen want dan moet ik hem nog trakteren op iets te eten ook
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:20:23 #4
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48811844
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Vergis je niet, degene die mij 'corrigeert' binnen een relatie heeft een hele verkeerde aan mij. Als ik ergens oer en oervervelend van word, dan is het dat wel.
Wat bedoel je precies met 'corrigeren' ? Als ik een hekel heb aan gedrag dat je laat zien, laat ik je dat weten. Wat je er mee doet is dan natuurlijk weer jouw zaak.
quote:
Maar een luisterend oor, degene op wie je terug kunt vallen, degene voor wie je uit eigen beweging niet al te veel zuipt als de dansvloer uitpuilt met leuke mannen of vrouwen, degene aan wie je uit vrije wil trouw blijft en je alleen daarom al gedraagt..
Wat zeg je dat mooi
quote:
Diegene begin ik nu wel een beetje te missen, ik ben een maand helemaal los gegaan met 3 dates per weekend, zuipen, feesten, zuipen, feesten, zuipen, feesten en nog meer zuipen. Uiteindelijk ben ik dat niet en ik kwam 2 weken geleden al tot de conclusie dat dat maar eens afgelopen moest zijn. Projectjes gedumpt en alleen nog voorzichtig partyen. Begin wel weer tot mezelf te komen maar dat wilde feestgedrag kriebelt nog wel eens hoor.
Met feest op zijn tijd is niets mis. Bijna koninginnedag, dus ik ga er ook weer voor de aankomende paar dagen! . Maar alles met mate.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_48811890
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Even benieuwd he: zou je met iemand die je via Fok! kent daten? En met wie zou je dan wel of niet daten? Beargumenteer dit en ga niet gelijk allemaal roepen dat je met CherryLips op stap wil want dat weten we allang
Waarom niet Net als werk/studie/kroeg/whatever, is het een omgeving waar je mensen ontmoet. Waarom zou je de ene omgeving uitsluiten en de andere omgeving niet?

En tussen twee haakjes, jij moet eerst eens met jezelf leren leven ipv op zoek te zijn, als ik jouw topic goed begrepen heb, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:22:00 #6
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48811893
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, ik zou met mensen die ik via Fok! ken daten.

Verder zijn alle details over met wie ik wel of niet zou willen daten prive, en dat wil ik graag zo houden
pi_48811942
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oei, ik val buiten die single meiden
Vrees niet, dat geldt voor hele volksstammen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:30:24 #8
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48812149
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:23 schreef Frezer het volgende:
Vrees niet, dat geldt voor hele volksstammen.
Dat is sowieso het geval. Er zijn in dit topic - en in heel R&P trouwens - altijd mensen die hun eigen waarheid als dé waarheid verkondigen. "Mannen willen dit", "Vrouwen willen dat". Als het al ergens op slaat, is het op zijn best een gemiddelde. Ik denk dat er op dat soort opmerkingen altijd meer uitzonderingsgevallen zijn dan dat er mensen zijn die eraan voldoen.
pi_48812233
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef Frezer het volgende:

[..]

Waarom niet Net als werk/studie/kroeg/whatever, is het een omgeving waar je mensen ontmoet. Waarom zou je de ene omgeving uitsluiten en de andere omgeving niet?

En tussen twee haakjes, jij moet eerst eens met jezelf leren leven ipv op zoek te zijn, als ik jouw topic goed begrepen heb, .
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er helemaal niet gedate kan worden

Maar inderdaad, ik doe vandaag de dag lekker rustig aan.. Aankomend weekend wil ik wel lekker uit mijn dak gaan met koninginnedag enzo, heb ook allemaal leuke plannen dus dat komt goed. Maar geen mannen, eventueel wel vrouwen, heb zo het gevoel dat die minder hard van stapel lopen

Na de laatste internetdate woonde ik binnen een half jaar samen. Verkeerd gegokt dus.
pi_48812324
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:20 schreef webspider het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met 'corrigeren' ? Als ik een hekel heb aan gedrag dat je laat zien, laat ik je dat weten. Wat je er mee doet is dan natuurlijk weer jouw zaak.
[..]

Wat zeg je dat mooi
[..]

Met feest op zijn tijd is niets mis. Bijna koninginnedag, dus ik ga er ook weer voor de aankomende paar dagen! . Maar alles met mate.
Ja, tuurlijk. Maar als iemand verwacht dat je je aanpast, wordt het al lastig. Als het goed zit, hoef je alleen maar rekening te houden met elkaar en dan hoef je je in mijn optiek niet aan te passen. Zit toch een verschil in.

Zo af en toe ben ik een romanticus, ja

En feesten is leuk maar met mate.
pi_48812371
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik kan trouwens heel goed met mezelf leven (ik hou van mezelf in ieder geval) maar gezien het feit dat ik de laatste tijd veel heb meegemaakt en ik normaal gesproken de vluchtroute van hard werken kies, is het wel verstandig dat ik mezelf confronteer. Maar goed, gezien de emigratieplannen komt het daar ook niet van.
pi_48812572
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Naar aanleiding van iemands opmerking over een komende date:
[..]

[..]

Ik wil hierop een vervolg zien
Ik beweer niet dat ik haar goed ken, maar voor zover ik haar ken zal het er wel niet van komen ben ik bang. En dat is jammer, het zou een leuke avond kunnen zijn.

Ontopic: Zou ik een Fok!ster daten? Als het zo uitkomt, ja tuurlijk!
pi_48812954
Zou ik een Fokker daten? Vast wel, maar ik zou me moeten inhouden niet teveel zijn postgeschiedenis te bekijken.
pi_48813037
hahaha, dat is wel een probleem inderdaad. Alleen daarom al zou ik heel voorzichtig zijn want mijn hele leven staat op Fok! zo'n beetje. Komt omdat ik impulsief ben.
pi_48813164
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
hahaha, dat is wel een probleem inderdaad. Alleen daarom al zou ik heel voorzichtig zijn want mijn hele leven staat op Fok! zo'n beetje. Komt omdat ik impulsief ben.
Ja precies, dat heb ik dus ook. Als iemand écht wil weten van mij van het afgelopen jaar, ga vooral mijn postgeschiedenis na. Maar als ik een fokker zou daten zou ik ook wel minder persoonlijk posten.
pi_48813404
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja precies, dat heb ik dus ook. Als iemand écht wil weten van mij van het afgelopen jaar, ga vooral mijn postgeschiedenis na. Maar als ik een fokker zou daten zou ik ook wel minder persoonlijk posten.
Da's waar. Ik ben op Fok gekomen door mijn ex en nu hij mijn ex is, post ik persoonlijker..
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:13:55 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_48813427
Ik heb wel eens fokkers gedate, ja. Het is voor mij niet echt een pré maar ook niet direct een afknapper om met een fokker te daten.
Overigens date ik nu met een leuke jongen die niet op fok komt .
KuikenGuppy
pi_48813449
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:13 schreef Burdie het volgende:
Ik heb wel eens fokkers gedate, ja. Het is voor mij niet echt een pré maar ook niet direct een afknapper om met een fokker te daten.
Overigens date ik nu met een leuke jongen die niet op fok komt .
DETAILS!
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:16:37 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_48813505
Nee. Hij is leuk, that's it .
KuikenGuppy
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:19:51 #20
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48813586
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Da's waar. Ik ben op Fok gekomen door mijn ex en nu hij mijn ex is, post ik persoonlijker..
Wat is het verband Hij kan hetr nog steeds lezen hoor, net als iedereen die je "in het echt" kent en die ook op fok! komt.

Alles wat je op i-net zet kan door bekenden worden gelezen.
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:16:31 #21
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48815278
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Maar als iemand verwacht dat je je aanpast, wordt het al lastig. Als het goed zit, hoef je alleen maar rekening te houden met elkaar en dan hoef je je in mijn optiek niet aan te passen. Zit toch een verschil in.
Dat klopt ja, me aanpassen doe ik niet meer, mensen vinden me leuk zoals ik ben (hier en daar met wat rekening houden met..) of anders maar helemaal niet. Verwacht niet dat ik uit mijn dak ga gaan op R&B muziek ofzo, dat zit er niet in
quote:
Zo af en toe ben ik een romanticus, ja
Daar is helemaal niets mis mee . Zolang je je er maar niet door mee laat slepen en de werkelijkheid uit het oog verliest
quote:
En feesten is leuk maar met mate.
Ja, voor je het weet krijg je die kringen onder je ogen niet meer weggewerkt .
pi_48816100
Vroeg of laat zal ik toch iets moeten ondernemen. Heb geen zin tot mijn 30e single te zijn. Eigenlijk is 22 allang genoeg. Nog paar maandjes.
pi_48816146
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!
Okay, kom maar op met die tips!
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:49:30 #24
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48816153
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:16 schreef webspider het volgende:
Ja, voor je het weet krijg je die kringen onder je ogen niet meer weggewerkt .
Kringen onder je ogen zijn juist uiterst charmant.

Vind ik.

Noodgedwongen.
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:54:52 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_48816295
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:49 schreef woutabest het volgende:

[..]

Okay, kom maar op met die tips!
Eén van de beste tips die ik ooit van iemand kreeg is: maak flirten een 'lifestyle'. Wees open en positief en benader mensen op een vriendelijke manier. Geef mensen complimentjes, of maak oogcontact, lach naar mensen, ook als je helemaal niets met die persoon wilt of hoeft... maar door het op die manier vaak te 'oefenen', wordt je gedrag flirteriger, raak je 'gewend' aan het flirten, en wordt de drempel minder hoog om daadwerkelijk te flirten met iemand die je wél ziet zitten.
Nu ben ik sowieso een enorm flirterig persoon, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit een tip is waar de meer verlegen mensen absoluut wat aan hebben.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')