Ja verd*mme. Ik krijg hem er nu ook niet meer in.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:58 schreef mootie het volgende:
gekkie, je bent de titel vergeten!
Tarot kaarten?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:00 schreef demins het volgende:
Sylvia weg. De kaarten worden opnieuw geschud...
Willen wij dat wetenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja verd*mme. Ik krijg hem er nu ook niet meer in.
Neemt ze die niet mee?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:00 schreef demins het volgende:
Sylvia weg. De kaarten worden opnieuw geschud...
Tuurlijk moet rechtvaardigheidsgevoel verder gaan dan je eigen eer. Brian's adoratie van Tupac, veel andere uitspraken en zijn dichtseltjes duiden daar toch ook wel op.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
In mijn ogen heb je een groot rechtvaardigheidsgevoel als je dat gevoel (sorry) niet alleen beperkt tot jezelf, maar het ook voor anderen kunt laten gelden. Jouw omschrijving lijkt meer op het lange-tenen-syndroom.
![]()
Maar we zien het gewoon anders, dat is duidelijk. Al is het wel onvriendelijk om me dan maar meteen voor zwijn uit te maken!![]()
En je eigen woorden als paarlen te beschouwen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
In mijn ogen heb je een groot rechtvaardigheidsgevoel als je dat gevoel (sorry) niet alleen beperkt tot jezelf, maar het ook voor anderen kunt laten gelden. Jouw omschrijving lijkt meer op het lange-tenen-syndroom.
![]()
Maar we zien het gewoon anders, dat is duidelijk. Al is het wel onvriendelijk om me dan maar meteen voor zwijn uit te maken!![]()
Moet je nog werken ook met dat mooie weerquote:
Laatste voorbeeld: het tafeltje in de "private".quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
Jij slaat je door dingen heen als Jairo, zo sla ik me heen door mijn hele leven. Aldus Brian.
Goeie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laatste voorbeeld: het tafeltje in de "private".
Een fijne vergelijking weer, van de gekwelde poëet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
Jij slaat je door dingen heen als Jairo, zo sla ik me heen door mijn hele leven. Aldus Brian.
Zelfs compleet met filmpje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
Op telegraaf.nl staat een stukje van de hommeles van donderdagnacht
http://www.telegraaf.nl/p(...)den_kooi!.html?p=1,1
Helemaal kloppen doet het niet maar ja
De Telegraaf heeft ook niet alle feiten op een rijtje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
Ik moet bekennen dat ik die zwijnen opzettelijk uit hun verband heb getrokken, om er jou mee te kunnen plagen. Het was me wel duidelijk wat je ermee bedoelde.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:05 schreef voyeur het volgende:
[..]
Tuurlijk moet rechtvaardigheidsgevoel verder gaan dan je eigen eer. Brian's adoratie van Tupac, veel andere uitspraken en zijn dichtseltjes duiden daar toch ook wel op.
Sorry dat ik de zwijnen er zo krom bijhaalde. Die sloegen juist niet op jou, maar op anderen. Iemand schreef gisteren dat 'het er niet toedeed hoe het nou echt ging en dat ik maar op moest hoepelen met die objectiviteit, want dat het gewoon lekker was om Brian uit te kafferen'. Of woorden van die strekking. Een paar postjes later was ze er een voorstander van dat Brian zich zou ophangen.
Daar doelde ik op en natuurlijk niet op jou, want jij denkt er juist wel over na.
(zinvolle betogen tikken terwijl je aan het verhuizen bent, valt niet mee)
Het klopt dus helemaal nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
De TT bij dat filmpje: "Totalen Krieg". Jaap schrijft ook in die trant.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
Ze hadden het Pension Hommeles moeten noemen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
Godverdegodver. De "beschermer" bewerkstelligt weer een vochtig gaatje voor vanavond.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:28 schreef schatje het volgende:
Brian voelt zich beter dan gisteren. Amanda is blij dat ie weer tegen haar praat.
Die reactie verwachtte ik al toen ik mijn berichtje plaatste. Je hebt me niet teleurgesteld!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:06 schreef demins het volgende:
[..]
En je eigen woorden als paarlen te beschouwen!Voyeur is vast ook megalomaan. Of heeft hij dat al bekend...
Ik ben het met je eens dat de vergelijking met een zwijn veel te voor de hand liggend is!![]()
Ik wil een exterminator.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef schatje het volgende:
Jaap wil een exorcist.
ppfff,maakte brian die opmerking??quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
Brainless toont zijn vertrouwen naar vrouwen toe. Idd, slaan en spugen.
Wat is de aanleiding daarvan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
Jaap belt de psycholoog af en bestelt nu een excorsist.
Ja, nu weten we het welquote:
Met welk weer? Ik zit 2500 kilometer van Eemnes (maar het is warm) om eens iets zinloos te posten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik die zwijnen opzettelijk uit hun verband heb getrokken, om er jou mee te kunnen plagen. Het was me wel duidelijk wat je ermee bedoelde.Toch bedankt voor de toelichting.
![]()
En prettig om 'zinvolle' () betogen te kunnen uitwisselen. Al ben ik nog steeds verbaasd over jouw visie op Brian.
Verhuizen? Met dit weer?? Probeer eens wat zinloze betogen, dat gaat vast veel sneller.![]()
Hij had hem voor Natasia moeten bestellen, dan was de grap echt heel leuk geweestquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
Jaap belt de psycholoog af en bestelt nu een excorsist.
Lees eens even je eigen post.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ppfff,maakte brian die opmerking??
nou ik ga mn slangen maar voeren...(jajaja inderdaad,het zijn rattenslangen!)
ga er maar eentje brian noemen.....![]()
Ik bedacht me dat Natasia nu misschien wel de sterkste positie heeft in de kooi.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:10 schreef Soury het volgende:
Stel je voor dat aleen BNAJ overblijven ? Ben blij dat ik besloten heb NIET te betalen voor streams![]()
Hij bewerkstelligt haar met zijn tong en niet eens onder het dekbed. Dat is gewoon een gave.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die reactie verwachtte ik al toen ik mijn berichtje plaatste. Je hebt me niet teleurgesteld!![]()
Amanda in gesprek met Brian!Hij laat zijn grote rechtvaardigheidsgevoel weer op haar los, Voyeur.
![]()
Dat is wrs de opzet geweest van Mevr. D. Flens.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat Natasia nu misschien wel de sterkste positie heeft in de kooi.![]()
Als ze blijft..quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat Natasia nu misschien wel de sterkste positie heeft in de kooi.![]()
Heeft die huis- tuin- en keuken psycholoog ook met Amanda gesproken? Dat is volgens mij de enige die het echt heel hard nodig heeft. Wat een triest, tot mislukken gedoemd zelfbeeld heeft dat meisje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
A tegen B: Ik ben fout geweest met Huub, ik verdien straf.
Sla me op mijn kontje...Aaah ,,, Aaah... Harder... Harder.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
A tegen B: Ik ben fout geweest met Huub, ik verdien straf. Hoe durfde ik sex met Huub te hebben, terwijl jij in de buurt was. Ik ben zo dom geweest.
Niet meer te redden dus.
Ja meestal wel, ze zien dat als een soort van territorium afbakening.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:41 schreef getl0st het volgende:
Brian vindt zichzelf een beschermengen
Spugen die ook altijd?
Het is diep triest hoe ze zich nederig opstelt tegenover die smeerlap. Laatstgenoemde gebruikt dit weer als voorzetje om een betoog te starten over zijn enorme goedheid. Walgelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft die huis- tuin- en keuken psycholoog ook met Amanda gesproken? Dat is volgens mij de enige die het echt heel hard nodig heeft. Wat een triest, tot mislukken gedoemd zelfbeeld heeft dat meisje.
Komt mijn medelijden toch nog terug.
Dat had ik nooit achter jou gezocht...quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sla me op mijn kontje...Aaah ,,, Aaah... Harder... Harder.
Ik voel me zo machteloos met dat gezever van de überrat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is diep triest hoe ze zich nederig opstelt tegenover die smeerlap. Laatstgenoemde gebruikt dit weer als voorzetje om een betoog te starten over zijn enorme goedheid. Walgelijk.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:45 schreef demins het volgende:
Brian stuurt het gesprek gewiekst naar sexuele intimidatie...
Zou hij zo geschrokken zijn van Huub's erectie???
En ze vertelt vervolgens allemaal leugens om zichzelf te rechtvaardigen naar Brian toe.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:43 schreef Gert het volgende:
Het is diep triest hoe ze zich nederig opstelt tegenover die smeerlap. Laatstgenoemde gebruikt dit weer als voorzetje om een betoog te starten over zijn enorme goedheid. Walgelijk.
Hij weet in ieder geval dat hij wat concurrentie heeftquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:45 schreef demins het volgende:
Brian stuurt het gesprek gewiekst naar sexuele intimidatie...
Zou hij zo geschrokken zijn van Huub's erectie???
Waar zit je dan ergens?? Hier is het ook zinloos warm weer.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
Met welk weer? Ik zit 2500 kilometer van Eemnes (maar het is warm) om eens iets zinloos te posten.
och concurrentie wil ik het niet noemen........ hij heet niet voor nix hdnkkkquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij weet in ieder geval dat hij wat concurrentie heeft![]()
Schrijf haar aub een brief. Ik doe zoiets niet, maar het meisje moet weten dat haar beeld helemaal scheef is. Zo sneu.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze vertelt vervolgens allemaal leugens om zichzelf te rechtvaardigen naar Brian toe.
Ik heb haar niet tig keer tegen Huub horen zeggen dat ze niet wilde, laat staan dat ik haar hem van zich zag proberen af te duwen.
Daar gaat mijn medelijden weer. Down the drain. Nee, dat is niet waar. Ik heb wel medelijden met haar. Hoe zij in het leven staat is zo scheef, zo verknipt en met zo'n voorspelbaar verloop.
Ik vind het echt onverantwoord hoe ze hem zo zijn gang laten gaan. Hij indoctrineert haar precies naar daar waar hij haar hebben wil. En Amanda gaat in haar poging om het allemaal goed te maken met Brian maar wat graag in deze omdraaiing van feiten mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
Het is dus duidelijk dat Brainless de tapes achter heeft gezien. Hij heeft dat al half half toegegeven, maar dit gaat echt ver. De FEBO is goed bezig.
Zoals alle kindjes van God een gave hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hij bewerkstelligt haar met zijn tong en niet eens onder het dekbed. Dat is gewoon een gave.
brian was gewoon een lamme lamaquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:41 schreef getl0st het volgende:
Brian vindt zichzelf een beschermengen
Spugen die ook altijd?
Als amanda tot 2x NEE zei en huub d'r toch gaat beffen.. tja dan weet ik niet hoe je dat anders kan noemen dan aanranding, maar misschien heb jij een betere benaming?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:48 schreef blomst het volgende:
Dit past wel in Brian zijn straatje, aanranding op Huub af schuiven.
Ben ff van de rel Ik gun niemand die er nog is die villaquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar vanmiddag in mijn hangmat echt aan heb gedacht om te doen? Misschien doe ik het gewoon nog wel, maar weet ook bijna zeker dat het aan dovemansoren is gericht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:48 schreef happyme28 het volgende:
Schrijf haar aub een brief. Ik doe zoiets niet, maar het meisje moet weten dat haar beeld helemaal scheef is. Zo sneu.
Euhh als je dronken wordt.. ben je daar ten alle tijden zelf verantwoordelijk voorquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:49 schreef blomst het volgende:
Brian word weer para.
Heeft Huub haar echt dronken gevoerd?
Of nam ze de drank zelf?
Hij die niet kan kokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |