abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48912969
Nu nog het grote complot en de cirkel is weer rond en we kunnen opnieuw beginnen met discussieren .

12 miljoen joden die 6 miljard mensen onderwerpen. Wat anders dan enorm veel respect kan je daarvoor hebben .
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 01:16:31 #222
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48913523
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:48 schreef MrX1982 het volgende:
en we kunnen opnieuw beginnen met discussieren .
Je bedoelt, we hebben alles er weer bij gesleept om het maar niet over het landjepik te hoeven hebben.
pi_48913650
Prima spul die muur, de cijfers liegen er niet om
Powered by Janetje®
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:27:07 #224
46960 StefanP
polemicist
pi_48913673
Landjepik? De Farizeeers wrijven zich in hun handen bij het zien hoe gewillig jij hun smerige linkse propaganda slikt.

http://en.wikipedia.org/w(...)n_the_Land_of_Israel
http://en.wikipedia.org/wiki/Palestine

Maar ach, dat zijn vast leugens!

[edit DoG: laatste keer, als je problemen met NS hebt vecht je dat maar lekker uit via de PM of van mijn part via de telex, dat zal me echt een rotzorg zijn. ]

[ Bericht 25% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 02-05-2007 02:21:19 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 01:27:07 #225
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48913674
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
Prima spul die muur, de cijfers liegen er niet om
Zet hem dan op je eigen land.
pi_48913767
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:27 schreef StefanP het volgende:
Landjepik? De Farizeeers wrijven zich in hun handen bij het zien hoe gewillig jij hun smerige linkse propaganda slikt.

[editted]

[ Bericht 18% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 02-05-2007 02:22:05 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:46:03 #227
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48913962
- dat doe je maar via PM -

[ Bericht 82% gewijzigd door Mutant01 op 02-05-2007 09:54:11 ]
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:48:19 #228
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48923238
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:27 schreef StefanP het volgende:

[edit DoG: laatste keer, als je problemen met NS hebt vecht je dat maar lekker uit via de PM of van mijn part via de telex, dat zal me echt een rotzorg zijn. ]
Je hebt echt niet door dat door dit soort houdingen er nooit een einde aan het conflict komt he?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 2 mei 2007 @ 13:12:14 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48924005
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:48 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Je hebt echt niet door dat door dit soort houdingen er nooit een einde aan het conflict komt he?
hangt er van af wat jij een eind vind.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 2 mei 2007 @ 13:29:13 #230
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48924518
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hangt er van af wat jij een eind vind.
vrede en ider een plekje waar die veilig kan wonen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48928649
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah je kan wel lachen maar er worden video´s verwijderd die feiten aantonen hoe misdadig Israel is
Ik glimlach om het feit dat ik iets poste waarin ik vermelde dat het verwijderen van sommige posts aanleiding zou zijn om de slachtofferrol weer in te zetten, en dat gebeurde. Vandaar de

En wat betreft jouw opmerking, je kan net zoveel filmpjes erneer pleuren van misdadigheden die de Palestijnen/ arbieren berokkenen, sterker nog, dat is nog makkelijker.

Maar beste Meki, WE DONT GIVE A DAMN, er gebeuren CONTSTANT shitty dingen op de wereld. Als we alleen maar die ellende zouden zien dan zouden we allemaal zelfmoord plegen. En ja, we WETEN dat er mistanden gebeuren maar dat is de MENS eigen en niet alleen de JOOD.

peace
pi_48928841
Meki, ga voor de leut eens een keer naar een West Afrikaans land en probeer je te neutraliseren naturaliseren tot bijvoorbeeld een Sierra Leoner. Dat gaat niet lukken hé, daarvoor moet je zwarte Afrikaanse voorouders hebben. En ja hoor in dat land wonen niet de oorspronkelijke bewoners, het zijn allemaal voormalige Amerikanen die daar wonen, vandaar de naam Freetown zeker. Ga daar eens verontwaardigd over doen ipv je selectieve verontwaardiging aan de kant van de joden (een verontwaardiging die wordt gevoed door anti-semitische uitlatingen in een boek waar ik mijn reet aan afveeg).
pi_48929095
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 13:29 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

vrede en ider een plekje waar die veilig kan wonen.
dat moet wel van twee kanten komen he
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:55:47 #234
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48929517
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef boyv het volgende:

[..]

dat moet wel van twee kanten komen he
ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is?

Alleen als 1 partij al zich zo gedraagd zal het nooit wat worden. Het moeten er 2 zijn. Dat is juist mijn punt.

Niet het van 2 kanten, maar ik moet gelijk krijgen spel.
And that is the news.''
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:57:08 #235
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48929572
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:37 schreef buachaille het volgende:
Meki, ga voor de leut eens een keer naar een West Afrikaans land en probeer je te neutraliseren naturaliseren tot bijvoorbeeld een Sierra Leoner. Dat gaat niet lukken hé, daarvoor moet je zwarte Afrikaanse voorouders hebben. En ja hoor in dat land wonen niet de oorspronkelijke bewoners, het zijn allemaal voormalige Amerikanen die daar wonen, vandaar de naam Freetown zeker. Ga daar eens verontwaardigd over doen ipv je selectieve verontwaardiging aan de kant van de joden (een verontwaardiging die wordt gevoed door anti-semitische uitlatingen in een boek waar ik mijn reet aan afveeg).
woow stoer, je reet afvegen.

zo moet er begrip van 2 kanten komen?
And that is the news.''
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:08:24 #236
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48930054
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is?

Alleen als 1 partij al zich zo gedraagd zal het nooit wat worden. Het moeten er 2 zijn. Dat is juist mijn punt.

Niet het van 2 kanten, maar ik moet gelijk krijgen spel.
ik denk dat israel vaker een constructieve poging tot vrede heeft gedaan dan de palestijnen (of andere buurlanden) tot nu toe. telkens werden verdragen afgelast door bomaanslagen of oorlogen. dat is gewoon geschiedenis.

of het verstandig is om op 'palestijns land' (voorzover daar überhaupt iemand woont, het van palestijnen zou zijn en het niet allang gekocht is of veroverd na 3 oorlogen is nog niet eens zo relevant) een muur te bouwen is een tweede. gezien de noodzaak van de muur vind ik dat ze best wel wat buffergebied mogen claimen.
pi_48930420
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat israel vaker een constructieve poging tot vrede heeft gedaan dan de palestijnen (of andere buurlanden) tot nu toe. telkens werden verdragen afgelast door bomaanslagen of oorlogen. dat is gewoon geschiedenis.

of het verstandig is om op 'palestijns land' (voorzover daar überhaupt iemand woont, het van palestijnen zou zijn en het niet allang gekocht is of veroverd na 3 oorlogen is nog niet eens zo relevant) een muur te bouwen is een tweede. gezien de noodzaak van de muur vind ik dat ze best wel wat buffergebied mogen claimen.
ik denk dat het probleem meer ligt bij de groeperingen die soms hele dorpen / volken onder dwang ondergeschikt aan zich houden. het lijkt mij dat het merendeel van de Palestijnen zijn zinnen wel heeft gezet op vrede, nu nog het lef om zich te verenigen als een stem.
pi_48930471
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:57 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

woow stoer, je reet afvegen.

zo moet er begrip van 2 kanten komen?
En jij denkt dat ik begrip heb voor die onzin die Meki hier neerzet?
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:32:56 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48931036
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef boyv het volgende:

[..]

ik denk dat het probleem meer ligt bij de groeperingen die soms hele dorpen / volken onder dwang ondergeschikt aan zich houden. het lijkt mij dat het merendeel van de Palestijnen zijn zinnen wel heeft gezet op vrede, nu nog het lef om zich te verenigen als een stem.
eensch. de radicale islam weet ook daar het land volledig te ontwrichten en tegen elkaar uit te spelen.
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:23:00 #240
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_48935054
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:27 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Zet hem dan op je eigen land.
Al het land is van Israël dus het staat op eigen land, dombo.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')