whehehehquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:10 schreef Euc- het volgende:
Nou, het is dan wel een filmpje, maar toch wel behoorlijk wtf![]()
http://youtube.com/watch?v=-prfAENSh2k
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:56 schreef Wouser het volgende:
Sorry dat deze van gs komt majaniks aan te doen
http://www.dumpert.nl/mediabase/14528/b9529480/index.html
haha zo droogquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:10 schreef Euc- het volgende:
Nou, het is dan wel een filmpje, maar toch wel behoorlijk wtf![]()
http://youtube.com/watch?v=-prfAENSh2k
"Die is ziekquote:
Leuk joch!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:42 schreef toma het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cAOFPSY4H20
dit is pas ziek
WTFquote:
lijkt mij een goed ideequote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:51 schreef ToT het volgende:
Mwoah, zullen we voor WTF filmpjes een aparte topic aanmaken?
Bereid je maar voor op een ban, wat een kankersmerig plaatje is die laatstequote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:50 schreef Michellll het volgende:
~
Ik vind 'm wel goed eigenlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:58 schreef Thomass het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een ban, wat een kankersmerig plaatje is die laatste
ben je klaar met huilen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:22 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gadverdamme, zulke dingen post/kijk je toch niet![]()
![]()
![]()
Jij kijkt foto's van platgedrukte / onthoofde mensen dagelijks?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een huillie's ook weer, zo erg was die foto nieteens
Nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:05 schreef Thomass het volgende:
[..]
Jij kijkt foto's van platgedrukte / onthoofde mensen dagelijks?
nah.. dan kon je 2x van je maaltijd genietenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:03 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik was aan het eten dus moest bijna kotsen![]()
Inderdaad, maarja, slappe zieltjes hequote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een huillie's ook weer, zo erg was die foto nieteens
wat snappen jullie hier niet aan ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:36 schreef Klonk het volgende:
Zo, en nu weer foto's
hehe...ik had precies hetzelfdequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef nokwanda het volgende:Ik moest even een paar keer lezen. Dacht: zoveel gehuil om een paar speeltjes in een afwasmachine... da ken nie
dat is wel erg toeval zegquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
right... sorry bout that. won't happen again sir.![]()
om het goed te maken:
[afbeelding]
Het zou kunnen, soms vullen programmeurs hun (fout)meldingen tabellen tijdelijk met "creatieve" meldingen als ze een programma aan het bouwen zijn. De bedoeling is dan om een beetje te kloten en wat collega's te laten lachen. Ik heb wel eens meegemaakt dat zo'n tabel ook per ongeluk meeging naar de produktie omgeving. Dat was pas "lachen".quote:
true..quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Het zou kunnen, soms vullen programmeurs hun (fout)meldingen tabellen tijdelijk met "creatieve" meldingen als ze een programma aan het bouwen zijn. De bedoeling is dan om een beetje te kloten en wat collega's te laten lachen. Ik heb wel eens meegemaakt dat zo'n tabel ook per ongeluk meeging naar de produktie omgeving. Dat was pas "lachen".![]()
(Als dit geen photoshop is tenminste)
Zei de noob in een picloze postquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:28 schreef Bravo_Johnny het volgende:
Eerst even mijn naam eer aandoen...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een paar echt WTF foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo... en vanaf nu minder lullen en meer foto's!!!!
Dat we de categorie dieren nu uitvoering hebben behandeldquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:01 schreef kvd het volgende:
[afbeelding]
hond met tattoo
[afbeelding]
ongetwijfeld kunst
[afbeelding]
tsja....wat moet ik hierover zeggen....
Meer een hoog fotosoep gehalte...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die middelste heeft wel een hoog wtf! gehalte![]()
Al sla je me dood...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:59 schreef ToT het volgende:
Okee die fietsenfetisjist vind ik best wel een hoog WTF gehalte hebben!
Denkt zeker dat het producten zijn om eenmalig te gebruiken?
Zou een vette poster zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
godzijdank, ik dacht dat ik de enige was...![]()
ook ff een fijne bijdrage voor pagina 3:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
right... sorry bout that. won't happen again sir.![]()
om het goed te maken:
[afbeelding]
Ge-MSpaint misschienquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ziet er wel erg ge-photoshopt uit........
oops pic vergeten.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:10 schreef vdvorst het volgende:
oops:
Dat lijkt de exorcist wel, daar achter dat raam.quote:
Hoe zou de deur van het gehandicapten toilet eruit zien?quote:
Hetzelfde maar dan zonder beenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:03 schreef BdR het volgende:
[..]
Hoe zou de deur van het gehandicapten toilet eruit zien?
Oeps... snap niet hoe het fout heeft kunnen gaan, maar een linkje om het goed te maken...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:49 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zei de noob in een picloze post![]()
[afbeelding]
![]()
wtf hebben naakte borstjes van doen in een wtf-topicquote:Op maandag 21 mei 2007 20:40 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
Oeps... snap niet hoe het fout heeft kunnen gaan, maar een linkje om het goed te maken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |