bronquote:ST205の車重は1277kg
whehehequote:Op zaterdag 28 april 2007 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarna spijkerbroekhangen of niet?
Een weekend zonder modsquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:36 schreef ThaFreak het volgende:
zo richting amsterdam voor zuipweekend![]()
![]()
![]()
![]()
Smijt er een kussen naartoequote:Op zaterdag 28 april 2007 13:33 schreef Hugster het volgende:
Pokkie is weer zo krols als de kenker, loopt overal tegenaan te rijden en sleept zichzelf liggend door het huis voort met de kont in de lucht
Als je een schoen onder haar buik schuift gaat het dak erafquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Smijt er een kussen naartoe
Joepiequote:Op zaterdag 28 april 2007 13:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je een schoen onder haar buik schuift gaat het dak eraf
Wat een feest, wat een feest, de hele dag die anjer naar je gerichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:38 schreef Hugster het volgende:
Waaaaaarom doet ze in godsnaam dat lokspel ook naar mij toe?Hele tijd met haar anjer naar me toe draaien en jankend achterom kijken of ik nou al kwam
KUTKAT! IK GA JE NIET NEUKEN EN LAAT ME MET RUST!
Hell yeahquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
Leuk he, krolse katten, telle me bout it
Moet je eens op het stukje rug aaien vlak voor d'r staart
Face down, ass up.
Mooi schip hèquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:41 schreef Hugster het volgende:
Aphrodite was goed btw.
Ik was me ergens anders kapot aan het zuipen, heb die knakker ook al wel 4 keer gezien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:41 schreef Hugster het volgende:
Aphrodite was goed btw.
Dat gaan die blinden relaxed vindenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik was me ergens anders kapot aan het zuipen, heb die knakker ook al wel 4 keer gezien.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |