quote:Sam Winchester (Jared Padalecki, Gilmore Girls) has done his best to escape his family's eerie history. Unlike his older brother Dean (Jensen Ackles, Smallville), Sam rejected their father's obsessive quest to uncover the evil forces that claimed the life of the boys' mother, Mary (guest star Samantha Smith). Putting as much distance as possible between himself and his family, Sam left home right after high school and went away to college. His new life includes a beautiful and loving girlfriend, Jessica (guest star Adrianne Palicki), and plans to enter law school. Dean, however, took a very different path, following their father, John (Jeffrey Dean Morgan, Weeds), into the "family business". When Dean arrives on Sam's doorstep with the news that their father has vanished, Sam has no choice but to put his personal plans on hold and join Dean on the road.
After four years apart, the reunited brothers are getting to know one another again, and their familiar sibling rivalries are never far from the surface. Despite the strange childhood they shared, these boys turned out to have very different views of the world. Dean still idolizes John and, although he often appears cocky and fearless, in reality he is haunted by memories of his mother\'s violent death. Sam was too young to remember the awful night that Mary died and has never fully accepted the frightening path his father and brother have followed.
A mysterious phone message from their father leads the Winchester brothers to a California town plagued by a series of unexplained deaths. They soon come face-to-face with the local legend of a Lady in White - a ghostly and beautiful hitchhiker who wanders country roads by night, luring young men to their doom. Though they don\'t find their father, Dean and Sam discover his journal and try to decipher his writings for clues that will help them destroy the spirit.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:13 schreef PeRi het volgende:
Who is better, me or Nick Nolte.
So much for the bonding in solitairy moment.
Die FBI agenten zijn zwaar vervelend, bemoei je er niet mee man.
Ik vond het best een toffe ep! Beter dan de vorige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:01 schreef PeRi het volgende:
17 mei zouden ze het geloof ik bekend maken pas..
ok okeej kan ook dacht dat het aankomende week was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in mei is het sowiezo dat elke zender ze plannen voor volgend jaar bekendmaakt en dan weten we wat terugkomt en niet meer terugkomt en wat er voor nieuws bijkomt![]()
quote:ADDITIONAL NOTES:
completes airing its second season on 5/17/07; has yet to be renewed for a third season
Buffy heeft het 7 jaar lang volgehouden met vampieren.quote:Op zondag 29 april 2007 10:51 schreef Plotinus het volgende:
ben benieuwd of er een derde seizoen komt, ik denk dat áls die er komt ze wel wat aan de verhaallijn moeten doen want 3 jaar vrijwel constant alleen maar geesten doden is ook een beetje saai.
Er zat ook een wolf tussenquote:Op zondag 29 april 2007 18:31 schreef Plotinus het volgende:
Ja precies, maar daar zat wel enige afwisseling in. Supernatural is, met name seizoen 2, alleen maar bezig met geesten verjagen, en dat alles in 1 aflevering per keer.
De grootste reden dat ik kijk inderdaadquote:Op zondag 29 april 2007 18:42 schreef bar_rel het volgende:
En bovendien zijn ze gewoon leuk om naar te kijken!
![]()
firefly_andy klinkt iig als een betrouwbare bron, dus daar kan niet aan liggen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:13 schreef Purky het volgende:
Will There Be A Third Season?
Yes, Filming will begin later in 2007, Season 3 will begin airing in early autumn 2007
Last updated by firefly_andy 2 weeks ago
Dit heb ik van IMDB.com! Hoop dat het waar is![]()
17 mei weten we het zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:13 schreef Purky het volgende:
Will There Be A Third Season?
Yes, Filming will begin later in 2007, Season 3 will begin airing in early autumn 2007
Last updated by firefly_andy 2 weeks ago
Dit heb ik van IMDB.com! Hoop dat het waar is![]()
Zou het echt jammer vinden als het stopt, deze serie kan lang doorgaan, in tegenstelling tot Prison Break waar de spanning nu af is. Dit is elke keer een 'nieuw' verhaal.
Vandaag maar weer een paar episodes kijken![]()
Ah ja Tall Talesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef Purky het volgende:
*kijkt nu episode 15 van seizoen 2*
Sam "Dude! Do you mind not eating those on my bed?"
Dean "No i don't mind"
leuke 'previously' ook. Alle keren dat ze elkaar uitschelden voor wat dan ook, achter elkaar geplaktMoet nu ff stoppen en kijk straks door maar vind het nu al geweldig, hoe ze elkaar zitten te pesten.
edit: oh god dit is echt de leukste aflevering ooit van Supernatural![]()
Sam "How would you feel if I screwed up your Impala?"
Dean "Would be the last thing you'd do."
Echt super veel flauwe grapjes en heb nog nooit zo hard gelachen als nu![]()
S2 is nog niet afgelopen hèquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef Chav het volgende:
Ik wacht nog steeds op S3! Heb S1 en S2 is een keer doorgekeken, wat een serie!!!
Ik heb ze op originele dvd gekeken, mag er dan toch van uit gaan dat alles erop staat?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
S2 is nog niet afgelopen hè.
Straks de ep van vorige week en deze week kijken. Dubbele dosis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:09 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik heb ze op originele dvd gekeken, mag er dan toch van uit gaan dat alles erop staat?Dat is het eind van seizoen 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Whatever I want.
Artikel bij die link staat dit stukje:quote:I just found a statement from Robert Singer that there will indeed be a third season. And he hints that both Winchester boys will in fact be starring. (Good news for Sam!)
Here's the exact quote: "Season three is in many ways about them fighting this war. The value of that mythology is we don’t have to get so wrapped up in bicentennial levels of complexity and mythology; it can just be a war has begun. War can take many different, painful for the guys and fun for the audience, forms."
I'm sorry if this has already been posted anywhere; I didn't see it, so I thought I'd post. If anyone wants to take a look at the site, it's here: http://www.buddytv.com/ar(...)poiler-510-6378.aspx
Supernatural is the best show in the history of television, and it deserves to live on. (I just hope season three lives up to this amazing season!)
quote:Will there even be a third season? So far, the series has not officially been renewed. There are rumors that the third season has been greenlit, but TheCW won't make an official announcement until their up-fronts next week.
- Jon Lachons, BuddyTV Senior Writer
Ja Jensen is echt een super hottiequote:Op zondag 13 mei 2007 18:20 schreef Purky het volgende:
Oh wat zijn ze toch knap![]()
Vind het jammer dat elk seizoen in van die delen komt. Ik wil gewoon 1 box, klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 02:52 schreef lamers het volgende:
IDD geweldige aflevering en ook een geweldige serie alhoewel ik het tweede seizoen minder vond dan het eerste. Eén van de mooiste momenten uit dit seizoen vond ik het einde van de aflevering met de weerwolf. Brilliant.
Nou nog ff een spoiler ertussen gooien over de aflevering van donderdag. Enjoy.Nee kan ook niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Net even Season 2 Part 1besteld. En ook meteen een 27"x 40" poster van;
En oh ja ook nog een ketting die Dean draagt!
Geld over
Correct en tevens juist...
Haha!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef Purky het volgende:
Oehh
Ben jaloers op je. Kan je niet wat geld aan mij lenen?
Vanmiddag maar weer even wat eps kijken. Ik zal 't missen als het seizoen over is![]()
Ah ja Heart. Die weerwolf speelt ook in Smallville waar ik zit! Zij is echt knap!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:45 schreef Purky het volgende:
Je bent een echte Jensen Junk
Net aflevering 17 gezien. Omg die vond ik echt zielig.. Zelfs Dean liet een traantje lopen op het eind!!Arme Sam. Vind ie eindelijk een leuk wijffie, is ze weer evil. Gosh.. zullen ze eigenlijk ooit happy worden? Vraag het me af. Met zo'n leven lijkt 't me erg lastig.
Weet ook wel dat het een serie is maar soms gaan die vragen gewoon door me hoofd
Zou ruk zijn als het gecancelled wordt ( wat niet te hopen isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:53 schreef PeRi het volgende:
Godver nog 2 dagen wachten voor de bekendmaking.
True. Mja ze moeten Supernatural gewoon houden. Zoveel andere soortgelijke series zijn er volgens mij niet op het moment (met 2 leuke hoofdrolspelers ook nogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:01 schreef PeRi het volgende:
Nah, er zijn zat series die na hun season finale gecanceld werden en geen echt gesloten einde kregen. Maar je weet toch altijd al vantevoren hoe goed de serie loopt en of er gevaar dreigt.. Is het nog onbekend, dan wordt er toch een richting op gegaan bij de season finale met een open eind zodat het eventueel toch verder kan gaan. Zoals nu waarschijnlijk het geval is bij Supernatural. Gilmore Girls is ook pas vorige week bekend gemaakt dat ze echt gaan stoppen na dit seizoen, die hebben echt geen mooi eind gebreid hoor, misschien op het laatst wat enkele details uitgewerkt, maar niet alles natuurlijk. En vaak zat worden series ook gewoon halverwege gecanceld (Black Donnelys, Studio 60), maar das meestal in het eerste seizoen. Ben iig allang blij dat we dit seizoen af mochten maken.
Ze zit ook in One Tree Hill en ik zit momenteel echt helemaal in die serie en daardoor had ik moeite met concentreren op deze aflevering omdat ik haar dus van One Tree Hill ken als een echte bitchquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:51 schreef bar_rel het volgende:
Ah ja Heart. Die weerwolf speelt ook in Smallville waar ik zit! Zij is echt knap!!
Haha ze zit bij Season 2 en Season 3. Daarna niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef Purky het volgende:
[..]
Ze zit ook in One Tree Hill en ik zit momenteel echt helemaal in die serie en daardoor had ik moeite met concentreren op deze aflevering omdat ik haar dus van One Tree Hill ken als een echte bitch![]()
Ik vind haar niet mega knap maar ze heeft wel een bijzonder uiterlijk wat er wel speciaal maakt. Heb haar nog niet gezien in Smallville, ben nog bij seizoen 5 dus komt het dan nog? Anders ben ik het vergeten
Woooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:34 schreef bob1234 het volgende:
http://community.tvguide.(...)Smallville/800015123
belooft veel goed, nog niet 100% zeker natuurlijk.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Over on the CW, renewals have been issued to its signature reality series "America's Next Top Model," Monday comedies "Girlfriends" and "The Game," as well as dramas "Smallville," "Supernatural" and "One Tree Hill."
quote:As for its 2007-2008 freshman class, the netlet has confirmed three dramas - Josh Schwartz's "Gossip Girl," the Kevin Smith-helmed "Reaper" and U.K. import "Wild at Heart" - as well as one comedy - "Aliens in America," now a co-production of Warner Bros. Television and CBS Paramount Network Television - have been given series orders.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef LaSalle het volgende:
Uitermate sterke finale zeg! Mooie manier om een heel seizoen weer te rechtvaardigen
Ze hadden met die deal misschien ook beter i.pv. 10 jaar, 5 jaar of 1 jaar, gewoon meteen 'One Season' kunnen zeggen, dat lag er namelijk wel erg dik bovenop!![]()
Dan heb je het niet helemaal begrepen. De gateway to hell openen was slechts een klusje. Vervolgens was het de bedoeling dat zo'n special kid dat leger moest gaan leiden wat uit de hel kwam. Dit was slechts het begin.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Wepeel2 het volgende:
Zeker wel een toffe aflevering. Wat voor terreur zal er nu we weer op de wereld worden losgelaten?
Alleen de reden waarom ze de die kinderen nou nodig hadden vond ik een beetje suf. Ze hadden beter een willekeurige persoon kunnen bedreigen door zijn familie te gijzelen of zo en dan had niemand in de gaten gehad dat ze een poort naar de hel wilde openen. Of gewoon met een heftruck of dynamiet zelf de rails slopen.
Het zijn maar 2 opties hoor.
Ja, de verhaallijn voor seizoen 3 is nu wel al weggegeven. Wat ik me afvroeg: Is de dochter van Ellen (weet haar naam in deze serie niet, Meg uit Veronica Mars) nu ook verbrand? Of was ze ergens anders veilig bezig als zelfstandig demonenjagertje?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef LaSalle het volgende:
Ze hadden met die deal misschien ook beter i.pv. 10 jaar, 5 jaar of 1 jaar, gewoon meteen 'One Season' kunnen zeggen, dat lag er namelijk wel erg dik bovenop!![]()
Jammer, er was voor Dean al zo weinig kans op een keerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef Richardfun het volgende:
Als die nog leefde zou ze wel bij haar moeder zijn, lijkt me zo...
Ja ok, dat snap ik wel, en inderdaad dat maakt een willekeurig iemand kiezen een wat minder goed punt. Maar dat die spoorlijn vroeger is aangelegd om alle demonen buiten de deur te houden vond ik een wat vreemd punt, aangezien je met een beetje creativiteit zo'n barriere natuurlijk makkelijk wegneemt. Maar wellicht dat een pentagram zo krachtig is dat het demonen onmogelijk maakt om daar zelf ook maar enige actie toe te ondernemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:17 schreef s0k het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal begrepen. De gateway to hell openen was slechts een klusje. Vervolgens was het de bedoeling dat zo'n special kid dat leger moest gaan leiden wat uit de hel kwam. Dit was slechts het begin.
Een boeiendere vraag vind ik waarom die poort naar de hell uberhaupt bestaat, en waarom nou weer juist in de US?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:49 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja ok, dat snap ik wel, en inderdaad dat maakt een willekeurig iemand kiezen een wat minder goed punt. Maar dat die spoorlijn vroeger is aangelegd om alle demonen buiten de deur te houden vond ik een wat vreemd punt, aangezien je met een beetje creativiteit zo'n barriere natuurlijk makkelijk wegneemt. Maar wellicht dat een pentagram zo krachtig is dat het demonen onmogelijk maakt om daar zelf ook maar enige actie toe te ondernemen.
Het is een tvserie. Dan moeten ze omslachtige verhalen verzinnen die irl op een andere manier hadden gekund. Anders had je geen seriequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:29 schreef Super7fighter het volgende:
Wepeel heeft wel een punt als hij zegt waarom de opperdemon zoveel moeite doet en DOA-toernooien organiseert, als hij gewoon iemand op straat kan aanspreken en kan dwingen om de helpoort te openen met de mededeling dat anders je familie iets ergs gaat overkomen. Waarom zo omslachtig doen? Aan de andere kant kan iemand betogen dat die toernooien de aspirant-demonen de ernst van de situatie kunnen inbrengen, en dat ze daarom meer gedreven en gemotiveerd zijn om de missie van de uberdemon te volbrengen. Misschien worden ze daar hard en onberispelijker door. En dat die demon daarna die zekerheid heeft dat die hellepoort daadwerkelijk open zal gaan. Of je kan ook gewoon zeggen dat het een serie is, en de show moet blijven rollen. Want dat is natuurlijk wel het meest definitieve antwoord.![]()
Dat zeg ik toch, daar eindig ik notabene mee.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is een tvserie. Dan moeten ze omslachtige verhalen verzinnen die irl op een andere manier hadden gekund. Anders had je geen serie.
Season 3quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef Richardfun het volgende:
Hey, btw guys. Ik wil trouwens echt graag weten hoe/waarom die moeder de YED kende!
Dat snap ik, maar de uitdaging is om zo'n ongeloofwaardig uitgangspunt wel geloofwaardig te brengen. Een serie over bovennatuurlijke zaken is nog geen excuus om karakters totaal onlogische dingen te laten doen. Niet dat ik het in dit geval uitzonderlijk onlogisch vindt, wat alleen omslachtig.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:18 schreef wolfrolf het volgende:
@ wepeel: Geloofwaardigheid en logica?Je weet wel dat je naar een serie kijkt die over bovennatuurlijke stouterds gaat hè? Dan mag een serie zoals deze best wel even een sprongetje nemen om het verhaal op iets "ongewonere" manier te vertellen
WOOOT hij is binnenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef bar_rel het volgende:
Morgen komt Supernatural Season 2 Part 1 uit op dvd;
[afbeelding]
Meteen bestellen via Ebay ofcourse!!!
Ja die komt pas 11 /13 septemberquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
Part 1Ik wacht wel lekker op de R1 complete seizoens box.
Als je van lekkere mannen hou zit je goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit schijnt een leuke serie te zijn. Nu Lost, 24, Prison Break en Heroes, Jericho, E.R. etc. zijn afgelopen ben ik wel toe aan een nieuwe serie.
Gelukkig zijn de eps makkelijk te vinden. Ik verwacht alle eps tot nu vanavond binnen te hebben.
De link bovenin deze post gaat meteen naar het einde van het topic, dus je leest geen spoilers over andere series, zolang je niet door het topic gaat bladeren. Als één of twee mensen even een stem op een van de twee in de quote genoemde momenten zou kunnen uitbrengen, dan kan het tournament weer verderquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef Zhenar het volgende:
Vier duels zijn geëindigd op gelijk spel.
Shoout-outs:
[..]Supernatural - De hellepoort gaat open vs Supernatural - Dean weigert het perfecte nep-leven te leiden
[..]
Iedereen mag (nogmaals) op alle shoout-out duels stemmen. De nominatie die het eerste twee stemmen heeft wint. TS is uitgesloten van deelname aan de shoout-out![]()
Donequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:45 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand even een handje helpen in [Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07 [USA] (voorronde)?
[..]
De link bovenin deze post gaat meteen naar het einde van het topic, dus je leest geen spoilers over andere series, zolang je niet door het topic gaat bladeren. Als één of twee mensen even een stem op een van de twee in de quote genoemde momenten zou kunnen uitbrengen, dan kan het tournament weer verder![]()
Alvast bedankt![]()
Ik heb hem al hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 18:17 schreef Crappery het volgende:
Nog een maand precies tot SE2VOL1
uploaden die zooi naar b*t*o*r*ntquote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb hem al hoor!
Met Nl. ondertiteling!
Waar vandaanquote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb hem al hoor!
Met Nl. ondertiteling!
Ebay !quote:
Heh kan je beter nog een maand langer wachten, 11 september komt hele dvd box van S 2 uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:50 schreef Crappery het volgende:
fucking hell
dan wacht ik een maandje, dan heb ik em voor 20
Seizoen 2 heeft dit als extra's;quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:56 schreef Crappery het volgende:
Zitten daar nog meer extra's bij?
Heb seizoen 1 ook los (2 stuks)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 14-06-2007 21:53:15 ]Correct en tevens juist...
[ Bericht 27% gewijzigd door PeRi op 14-06-2007 22:21:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zin in 't nieuwe seizoennn!
Ook al zit ik nu met nog best wel wat vragen eigenlijkAlle leuke series beginnen pas weer in de herfst in amerika, osommige dan zelfs nog maar met opnemen.. Heb de hele zomer haast niks te kijken....
[ Bericht 7% gewijzigd door PeRi op 14-06-2007 21:54:36 ]
[ Bericht 21% gewijzigd door PeRi op 14-06-2007 22:22:10 ]Correct en tevens juist...
Oh ja dat is waar ook, sorryquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
Hallo, gebruik eens spoilertags voortaan. Bedankt..
Kun je die quote-spoiler dan ook even uit m'n post halen? Ik wil het wel doen, maar ik kan het niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
Hallo, gebruik eens spoilertags voortaan. Bedankt..
Niet te lang wachten.. het zou zomaar kunnen dat het in no-time is uitverkocht en de box van de website verdwijnt..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:08 schreef Purky het volgende:
Het is toch niet zo'n grote spoiler? Ik vind van niet eigenlijk.
Cd-wow is de beste! ¤ 20,00 is niet zo duur, ga ik binnenkort bestellen als ik m'n salaris heb!![]()
Minequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is, maar seizoen 1 (R2/R4 PAL) is voor 20 Euro te bestellen bij cd-wow.nl. Ze rekenen GEEN verzendkosten!
http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1905240
Je kan betalen met bankoverschrijving of iDealDOEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben beniewd. Nog 2 maandjes!
Volgens mij 4 oktober. Of een week eerder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:07 schreef Purky het volgende:
Klinkt euh.. apart
Wanneer begint het weer, ik mis het zooo
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:28 schreef Purky het volgende:
Da's nog wel effe weg.. Een ramp, want heel veel series dat ik volg, en dat zijn er veel, beginnen weer in de herfst. Heb dan vast amper tijd om wat anders te doen behalve series kijken
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed we kunnen wel speculeren, laten we maar afwachten!
Linkje doet het weer, alleen kost de box nu 25 Euroquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is, maar seizoen 1 (R2/R4 PAL) is voor 25 Euro te bestellen bij cd-wow.nl. Ze rekenen GEEN verzendkosten!
Je kan betalen met bankoverschrijving of iDealDOEN!
De dvdbox is echt geweldigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef Purky het volgende:
Ik heb 'm voor 25 euro nu besteld. Jammer maar ach, heb pas sinds kort weer salaris en wou 'm heel graag dus boeit ook nietNu wachten tot ie binnen is en weer vanaf het begin kieken! woei!
Bij bol.com is ie gewoon 20quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef Purky het volgende:
Ik heb 'm voor 25 euro nu besteld. Jammer maar ach, heb pas sinds kort weer salaris en wou 'm heel graag dus boeit ook nietNu wachten tot ie binnen is en weer vanaf het begin kieken! woei!
Ja nou heb ik 'm al dus dat heeft weinig nut meer hequote:Op zondag 19 augustus 2007 12:19 schreef jmac het volgende:
[..]
Bij bol.com is ie gewoon 20
De nieuwe komt 10okt. uit
Ja hij is sexy hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Purky het volgende:
Oh god wat heb jij een super sexy ava-tje op fok![]()
Ik ga ook maar snel weer een Jensen Ackles plaatje doen![]()
Niet dus. Wel uit je doppen blijven kijken. Je betaalt 20 euro per half seizoen.quote:
sir yes sirquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet dus. Wel uit je doppen blijven kijken. Je betaalt 20 euro per half seizoen.
Bij CD-WOW 25 euro voor het hele eerste seizoen in 1 box.
Dan heb je nog een hoop om van te genietenquote:Op zondag 9 september 2007 13:59 schreef Mss het volgende:
Supernatural is tof!
Ik lig alleen gruwelijk achter, ik zit nog in seizoen 1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk is Supernatural weer terug!
[ Bericht 4% gewijzigd door bar_rel op 04-10-2007 11:16:13 ]Correct en tevens juist...
Hier is een directe link naar een download (108mb);quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:58 schreef Richardfun het volgende:
Ik snap niet hoe ik em van iTunes zou moeten halen. Ik access de Itunes store, en zoek op supernatural, maar er word alleen wat muziek gevonden. Gebruik iTunes verder nooit hiervoor, dus kan iemand me in de juiste richting wijzen?
Dank je!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:37 schreef Purky het volgende:
Oeh, spannende promo!
Leuke nieuwe fok-icon heb je nu bar_rel
Wat bar_rel zeiquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:51 schreef bar_rel het volgende:
MIJN GOD!
3.02 The kids are alright!
Dat was echt een van de beste afleveringen van Supernatural, serieus!![]()
Gore, schrikmomenten, en die kids waren gewoon CREEPY. Tering. Wat een vette serie is dit zeg![]()
En die blonde hunter is een demon, echt zo gaaf!!![]()
Die Sam kan helpen om Dean uit de deal te krijgen
![]()
![]()
Dit is een van mijn favoriete afleveringen, damn damn damn.. even bijkomen hoor![]()
Supernatural![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna mompele dat kind nog wat voor die het springkussen op ging en toen ging Dean met een angstig gezicht even tellen of die niet van hem wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef PeRi het volgende:
Hahahahahahaha " Dude it's so freakin' sweet. It's a hot chick city out there". OMFG wat een cool kiddo
.
Wat een briljante aflevering, echt heerlijk gewoon..
het verhaal draait eigenlijk om wat er met sam is gebeurd (en zijn moeder) ik weet niet hoever je bent in het 1e seizoen dus ik zal niet veel vertellen. Maar het blijft natuurlijk iedere aflevering andere 'demon's' afmaken en iedere keer worden ze een beetje wijzer, een beetje zoals buffy maar dan way cooler!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:29 schreef Licko het volgende:
ik heb nu een paar episodes gezien van seizoen 1, en vroeg me af of er eigenlijk wel een echt verhaal inzit? zijn het niet gewoon elke aflevering andere "demons" die ze moeten aanpakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt een obsessie voor deze serie!
http://www.desiring-jensen.org/gallery/index.php?cat=101 <- Vette promo pics tot afl 3.07
Holy crapquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:37 schreef bar_rel het volgende:
Check die gave box;
[afbeelding]
Jammer dat ik al alle twee seasons op dvd heb, andes had ik deze zeker gekocht!![]()
Ja, deze serie mag nog wel een tijdje doorgaan!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:22 schreef PeRi het volgende:
"Sam Winchester must die" Oh no!!!!
"No destiny, just a rabbit's foot.".
Het demonmeisje kan Dean maybe helpen onder de deal uit te komen!!!!!!!!! I smell al een seizoen 4.
.
Ja natuurlijk! Dat was echt geweldig dat stukje!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:27 schreef Purky het volgende:
Ah je hebt al een "batman"-icon bar_rel
Elke aflevering gebeurt toch iets anders? En adnere monsters enzo ..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:37 schreef NgInE het volgende:
was ook begonnen aan het 2e seizoen, maar aangezien elke aflvering min of meer hetzelfde bleef als degene er voor (behalve dan de hoofd verhaallijn, die wel interresant bleef), ben ik afgehaakt.
Toch wordt er best veel verhaallijn en background ontwikkeld in seizoen 2, daarnaast zijn de gesprekken tussen de 2 broers altijd entertaining omdat ze elkaars tegenpolen zijn. Supernatural wordt alleen maar beter!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:37 schreef NgInE het volgende:
was ook begonnen aan het 2e seizoen, maar aangezien elke aflvering min of meer hetzelfde bleef als degene er voor (behalve dan de hoofd verhaallijn, die wel interresant bleef), ben ik afgehaakt.
En bovenal het meest belangrijkste; de looks. Ik kijk ook mede omdat het leuke jongens zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:15 schreef Ogala het volgende:
[..]
Toch wordt er best veel verhaallijn en background ontwikkeld in seizoen 2, daarnaast zijn de gesprekken tussen de 2 broers altijd entertaining omdat ze elkaars tegenpolen zijn. Supernatural wordt alleen maar beter!![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:38 schreef bar_rel het volgende:
Morgen alweer!
Vond dit wel lachen, gaat over afl 3.10;Dat wil ik wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De titel van 3.08 maakt mij ook erg nieuwsgierig
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat wil ik wel zien
De titel van 3.08 maakt mij ook erg nieuwsgierig
Ja hier wat interessant over die episode;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja hier wat interessant over die episode;Tofheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe sneller het donderdag is hoe beterquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:07 schreef Purky het volgende:
Jemig het is alweer woensdag, time flies!!
Inderdaad, zo denk ik ook ja!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:01 schreef Hopey het volgende:
Ik heb zo het idee dat blondie hem juist die richting op stuurt, zodat zij later lekker veilig aan zijn rechter hand zit als ie eenmaal duister en evil Sam is. Lekker genadeloos neermaaien.. ooh ja...![]()
![]()
Dean: "Is he one of yours?'quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:05 schreef Symer het volgende:
Wel hard dat die demon beweerde dat er al een plekje gereserveerd was in de hel voor Dick Cheney
Die evil chick....damn!quote:
Kortom, ik vermoed dat zij bezeten is door Lucifer. Verklaart ook meteen dat mes waarmee ze een paar van de '7 deadly sins' heeft vermoord. Niemand kende dat mes, en het zag er naar mijn idee vrij 'hemels' uit.quote:That little fallen angel on your shoulder
Ik geloof dat ik die niet helemaal begrijp.quote:
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:35 schreef Plotinus het volgende:
Ik was wat vergeten. Ik vermoed dus dat die blonde meid bezeten is van Lucifer. Heb m'n post aangepast.
Ja zoies...maar het is gewoon om te hebbenquote:
Hier je moest eens weten wat ik allemaal heb van SPN;quote:
Hihi, komt door Jensen Ackles hequote:Op donderdag 1 november 2007 09:47 schreef Ulreazj het volgende:
Volgens mij is er iemand fan. lol
Lekker belangrijk, dat heeft echt geen (directe) impact. Zeker niet op lopende series aangezien die allemaal al af zijn. En films, ach...er liggen wss honderden of meer ongebruikte scripts op de planken. Voorlopig kunnen ze dus wel vooruit in Hollywood.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:47 schreef bar_rel het volgende:
Oh ja jammer dat die strike doorgaat, maandag. Dat zuigt..![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:56 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, dat heeft echt geen (directe) impact. Zeker niet op lopende series aangezien die allemaal al af zijn.
Ja Supernatural heeft nu 11 afleveringen volgens mij, dus die loopt in Januari/Februari af.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Lopende series zijn bij lange na nog niet af. De meesten zitten nu rond zo'n 10 afleveringen die klaar zijn.
quote:
Oh ja wacht ik kom er net achter dat dat ook uit de aflevering komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aflevering om naar uit te kijken dus!!Correct en tevens juist...
Ik vind dat emotionele moment juist zo ontzettend onnatuurlijk en nep. Krijg er echt braakneigingen van.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef bar_rel het volgende:
Damn!
Sterke aflevering ( alweer). Gordon die terug komt en die een vampier wordt, jammer dat hij dood is nu. Die scene waarin Sam emotioneel wordt tegenover Dean was echt zo lieeeef
![]()
![]()
! Nu krijgt hij ook nog auto-maak-lessen van Dean
![]()
Wat een heerlijk seizoen zover zeg!
Braakneigingen wou ik niet zeggen, maar ik ben wel blij dat Sam en Dean nu meer op 1 lijn zitten waardoor dat soort momenten nu hopelijk uitblijven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Ik vind dat emotionele moment juist zo ontzettend onnatuurlijk en nep. Krijg er echt braakneigingen van.![]()
Nee. Hij had immers geen open wonden aan zijn handen waar het bloed in kon gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:28 schreef athlonkmf het volgende:
Enne... is Sam nu een vampier? Toen ie roger onthoofde heeft ie een hoop van z'n vampierbloed gekregen in z'n handen toch?
Toen hij de prikkeldraad aanspande, kreeg hij wel degelijk flinke wonden.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Hij had immers geen open wonden aan zijn handen waar het bloed in kon gaan.
En nu maar de hiatus in en enorm hard duimen dat die schrijversstaking snel afgelopen is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
True, ik heb dat atm met Dexter. S1 bijna af (nog 2 eps), en heb dan nog een heel seizoen te gaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:58 schreef jogy het volgende:
Altijd leuk om een serie tof te vinden terwijl ie al 3 seizoenen heeft, ik heb nu het eerste seizoen afgekeken en de tweede is binnen..
Ik vind dat altijd wel de kracht van de serie, de broederschap. Maar het wordt misschien wel een beetje langdradig nu.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:57 schreef Mustard_Man het volgende:
En dat geforceerde emotionele gedoe van de laatste tijd moet echt eens stoppen.
Geen planning voor S4..maar het is ook nog niet gecancelled.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:55 schreef Ulreazj het volgende:
Heb SPN inmiddels veel gekeken. Ben nu bij tot Season 03 -01. Dit ga ik de komende dagen even kijken.
Komt er nog wel een deel 4 ? Of wordt deze serie ook alweer geannuleerd?
Weet niet of het moeite waard is om te in spoilertags te zeggen, maar toch maar wel gedaan!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:57 schreef Symer het volgende:
Verder hoop ik dat Dean binnenkort een uitweg vindt uit zijn hel-deal, die verhaallijn heeft mij al lang genoeg geduurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop niet dat Dean of Sam iets met die chicks krijgt hoor!11 Dan wordt het net Scooby Doo
!!1
Misschien een paar x van bil...maar als setje, nee dank je ...ze horen gewoon alleen te zijn en alleen te werk!! Of als series finale dat ze dan iemand krijgen...oh nee ze moeten dood aan het einde, want dat zou een waardig uiteinde zijn!
Eric zegt ook dat hij zijn 'supernatural verhaallijnen'tot 5 seizoenen ongeveer heeft gepland, en er ook neit meer van wilt maken!
Nou eerst maar eens afwachten of we nog een S4 krijgen! Al denk ik dat de kans wel groot is!
En dat Dean hem jat en dan Bela sterft, Goeie!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:59 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep. Mijn theorie atm: BElla had het er over dat Bobby haar leven had gered, Bobby zei dat hij haar alleen een goede deal op een amulet had gegeven. Wat als dat amulet haar somehow onder een soortgelijke deal heeft uitgehaald, of uithaalt zo lang ze hem draagt. Dat dat Dean's redding kan zijn. Just a thought.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |