quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef LaSalle het volgende:
Uitermate sterke finale zeg! Mooie manier om een heel seizoen weer te rechtvaardigen
Ze hadden met die deal misschien ook beter i.pv. 10 jaar, 5 jaar of 1 jaar, gewoon meteen 'One Season' kunnen zeggen, dat lag er namelijk wel erg dik bovenop!![]()
Dan heb je het niet helemaal begrepen. De gateway to hell openen was slechts een klusje. Vervolgens was het de bedoeling dat zo'n special kid dat leger moest gaan leiden wat uit de hel kwam. Dit was slechts het begin.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Wepeel2 het volgende:
Zeker wel een toffe aflevering. Wat voor terreur zal er nu we weer op de wereld worden losgelaten?
Alleen de reden waarom ze de die kinderen nou nodig hadden vond ik een beetje suf. Ze hadden beter een willekeurige persoon kunnen bedreigen door zijn familie te gijzelen of zo en dan had niemand in de gaten gehad dat ze een poort naar de hel wilde openen. Of gewoon met een heftruck of dynamiet zelf de rails slopen.
Het zijn maar 2 opties hoor.
Ja, de verhaallijn voor seizoen 3 is nu wel al weggegeven. Wat ik me afvroeg: Is de dochter van Ellen (weet haar naam in deze serie niet, Meg uit Veronica Mars) nu ook verbrand? Of was ze ergens anders veilig bezig als zelfstandig demonenjagertje?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef LaSalle het volgende:
Ze hadden met die deal misschien ook beter i.pv. 10 jaar, 5 jaar of 1 jaar, gewoon meteen 'One Season' kunnen zeggen, dat lag er namelijk wel erg dik bovenop!![]()
Jammer, er was voor Dean al zo weinig kans op een keerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef Richardfun het volgende:
Als die nog leefde zou ze wel bij haar moeder zijn, lijkt me zo...
Ja ok, dat snap ik wel, en inderdaad dat maakt een willekeurig iemand kiezen een wat minder goed punt. Maar dat die spoorlijn vroeger is aangelegd om alle demonen buiten de deur te houden vond ik een wat vreemd punt, aangezien je met een beetje creativiteit zo'n barriere natuurlijk makkelijk wegneemt. Maar wellicht dat een pentagram zo krachtig is dat het demonen onmogelijk maakt om daar zelf ook maar enige actie toe te ondernemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:17 schreef s0k het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal begrepen. De gateway to hell openen was slechts een klusje. Vervolgens was het de bedoeling dat zo'n special kid dat leger moest gaan leiden wat uit de hel kwam. Dit was slechts het begin.
Een boeiendere vraag vind ik waarom die poort naar de hell uberhaupt bestaat, en waarom nou weer juist in de US?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:49 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja ok, dat snap ik wel, en inderdaad dat maakt een willekeurig iemand kiezen een wat minder goed punt. Maar dat die spoorlijn vroeger is aangelegd om alle demonen buiten de deur te houden vond ik een wat vreemd punt, aangezien je met een beetje creativiteit zo'n barriere natuurlijk makkelijk wegneemt. Maar wellicht dat een pentagram zo krachtig is dat het demonen onmogelijk maakt om daar zelf ook maar enige actie toe te ondernemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |