abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49432511
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_49433524

Nou maar hopen dat Sam het overleefd, anders is de serie half zo leuk niet meer.
pi_49433562
Yaaaaay
pi_49434107
Gelukkig
pi_49436799
Woooo geilheid!
Correct en tevens juist...
  woensdag 16 mei 2007 @ 12:13:26 #81
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_49437408
Tof.
Dit seizoen is echt een stuk beter nog dan seizoen 1. Dus dit is echt heel goed nieuws.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_49490761
Nog eventjes en dan de finale !

I can't wait !
pi_49507358

pi_49507898
Toffe finale, en een seizoen 3 krijgen we dus gewoon
pi_49511163
Omg!!! Dat was echt een knaller van een afsluiter !

Moest wel af en toe een traantje weg pinken hoor !!

''We got work to do''!

Wooooo kom maar op S3 !!!

[ Bericht 4% gewijzigd door bar_rel op 18-05-2007 14:47:16 ]
pi_49514847
Uitermate sterke finale zeg! Mooie manier om een heel seizoen weer te rechtvaardigen

Ze hadden met die deal misschien ook beter i.pv. 10 jaar, 5 jaar of 1 jaar, gewoon meteen 'One Season' kunnen zeggen, dat lag er namelijk wel erg dik bovenop!
pi_49515323
hoezo, zullen heus wel zorgen dat ze eronder uit komen hoor of iets in die richting
Als er mensen kijken wordt het niet gecanceld
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:58:42 #88
32402 s0k
..............................
pi_49515326
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef LaSalle het volgende:
Uitermate sterke finale zeg! Mooie manier om een heel seizoen weer te rechtvaardigen

Ze hadden met die deal misschien ook beter i.pv. 10 jaar, 5 jaar of 1 jaar, gewoon meteen 'One Season' kunnen zeggen, dat lag er namelijk wel erg dik bovenop!

Hopelijk zetten ze de lijn voort met het eruit schoppen van "the demon of the week". Dat was immers stukken minder dit seizoen, waardoor ik S2 ook zoveel sterker vond dan deel 1. Vorig seizoen keek ik altijd steevast eerst Smallville, daarna the OC en als ik tijd Supernatural. Dit seizoen kwam Supernatural op 1 bij mij .
Als ze de fillers vrijwel helemaal eruit schoppen, zeg maar a la Heroes, komt het helemaal goed met S3
..................................................................................................................................................
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:25:59 #89
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49523938
Oh wow zo tof in het begin, preview van all what had happend before, ik zat echt te grijnzen van pret dat we nog een seizoen krijgen !!!!
Whatever I want.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:06:39 #90
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_49527541
Ooooh is de finale al geweest . Ik let er ook nooit op wanneer het wordt uitgezonden.
Snel even downloaden en dan zit ik binnen 15 minuten ook te kijken hoor en traanjes weg te pinken.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:32:40 #91
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_49531897
Zeker wel een toffe aflevering. Wat voor terreur zal er nu we weer op de wereld worden losgelaten?

Alleen de reden waarom ze de die kinderen nou nodig hadden vond ik een beetje suf. Ze hadden beter een willekeurige persoon kunnen bedreigen door zijn familie te gijzelen of zo en dan had niemand in de gaten gehad dat ze een poort naar de hel wilde openen. Of gewoon met een heftruck of dynamiet zelf de rails slopen.
Het zijn maar 2 opties hoor.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:17:10 #92
32402 s0k
pi_49537366
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Wepeel2 het volgende:
Zeker wel een toffe aflevering. Wat voor terreur zal er nu we weer op de wereld worden losgelaten?

Alleen de reden waarom ze de die kinderen nou nodig hadden vond ik een beetje suf. Ze hadden beter een willekeurige persoon kunnen bedreigen door zijn familie te gijzelen of zo en dan had niemand in de gaten gehad dat ze een poort naar de hel wilde openen. Of gewoon met een heftruck of dynamiet zelf de rails slopen.
Het zijn maar 2 opties hoor.
Dan heb je het niet helemaal begrepen. De gateway to hell openen was slechts een klusje. Vervolgens was het de bedoeling dat zo'n special kid dat leger moest gaan leiden wat uit de hel kwam. Dit was slechts het begin.
..................................................................................................................................................
pi_49540032
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef LaSalle het volgende:

Ja, de verhaallijn voor seizoen 3 is nu wel al weggegeven. Wat ik me afvroeg: Is de dochter van Ellen (weet haar naam in deze serie niet, Meg uit Veronica Mars) nu ook verbrand? Of was ze ergens anders veilig bezig als zelfstandig demonenjagertje?
pi_49540248
Als die nog leefde zou ze wel bij haar moeder zijn, lijkt me zo...

I wonder, er zal toch wel nog een 'evil big kahuna' zijn die boven de YED stond/staat? Want dat leger is nu wel (deels) op aarde, nu nog een leider. Sammy is als enige over....

Of zouden ze die hele verhaallijn met het demonic army/human demon hybrid leader nu als afgesloten beschouwen?
pi_49540433
Vooral het liedje in het begin paste erg goed bij.
Toenet nog maar een keer gekeken
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:28:32 #96
32402 s0k
pi_49540631
Kansas - Carry on my wayward son Hebben ze overigens al eens eerder gebruikt in de serie, erg toepasselijk lied.
Dat valt me trouwens wel op bij die zender, the CW (voorheen WB), dat ze zo verdomde goed nummers uitzoeken om onder hun series te zetten. In smallville en OTH komen vaak ook echt top nummers in voor.
Dat einde van die episode waarbij Dean opdraait voor die bankrobbery vond ik ook erg vet, met styx - renegade eronder
pi_49544040
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef Richardfun het volgende:
Als die nog leefde zou ze wel bij haar moeder zijn, lijkt me zo...
Jammer, er was voor Dean al zo weinig kans op een keer Echte Liefde . Als vrouwspersoon kun je maar beter zo ver mogelijk van die jongens blijven. Als zwarte acteur trouwens ook, het is wat dat betreft weer echt amerikaans WASPy geschreven: De enige 3 negers totnogtoe in de serie waren:
  • collegavampierhunter: enge klootzak
  • politiecommissaris: gefrustreerde klootzak
  • militair in laatste afleveringen: machtswellustige klootzak.
    Typisch.
  •   zaterdag 19 mei 2007 @ 17:00:55 #98
    126836 Super7fighter
    Obedience brings victory.
    pi_49544326
    Die sterke neger (soldaat) was totaal out of character. Het ene moment is ie een bange kleine jochie, die vreest dat zijn familie wat overkomt door toedoen van die opperdemon, het andere moment is ie vastberaden en zonder twijfel als een zelfmoordcommando die hoe dan ook zijn missie die hem wordt opgelegd gaat uitvoeren. Waarom zei hij bijv. niet dat hij geen keuze had, toen die 4 hem hadden omsingeld? Ik zag enkele twijfel of reflectie in woord of gedrag toen hij bij de poort des hel stond.
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
      zaterdag 19 mei 2007 @ 19:49:20 #99
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_49549627
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 12:17 schreef s0k het volgende:

[..]

Dan heb je het niet helemaal begrepen. De gateway to hell openen was slechts een klusje. Vervolgens was het de bedoeling dat zo'n special kid dat leger moest gaan leiden wat uit de hel kwam. Dit was slechts het begin.
    Ja ok, dat snap ik wel, en inderdaad dat maakt een willekeurig iemand kiezen een wat minder goed punt. Maar dat die spoorlijn vroeger is aangelegd om alle demonen buiten de deur te houden vond ik een wat vreemd punt, aangezien je met een beetje creativiteit zo'n barriere natuurlijk makkelijk wegneemt. Maar wellicht dat een pentagram zo krachtig is dat het demonen onmogelijk maakt om daar zelf ook maar enige actie toe te ondernemen.
      zaterdag 19 mei 2007 @ 20:20:12 #100
    32402 s0k
    pi_49550451
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 19:49 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ja ok, dat snap ik wel, en inderdaad dat maakt een willekeurig iemand kiezen een wat minder goed punt. Maar dat die spoorlijn vroeger is aangelegd om alle demonen buiten de deur te houden vond ik een wat vreemd punt, aangezien je met een beetje creativiteit zo'n barriere natuurlijk makkelijk wegneemt. Maar wellicht dat een pentagram zo krachtig is dat het demonen onmogelijk maakt om daar zelf ook maar enige actie toe te ondernemen.
    Een boeiendere vraag vind ik waarom die poort naar de hell uberhaupt bestaat, en waarom nou weer juist in de US?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')