abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49486837
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Hoop dat RKC ze keihard afmaakt, dat VVV met hun schijtpubliek .
RKC heeft net zo goed schijtpubliek.

Had liever de wedstrijd RKC - Fc Den Bosch gezien trouwens, leuke derby en dan zou er sowieso een club uit mijn regio hebben gewonnen (liefste had ik Fc Den Bosch er dan in gehad).

Maar het mocht niet zo zijn, aan de andere kant is de Eredivisie een Limburgse derby rijker mocht VVV weten te winnen van RKC en dat heeft ook wel wat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tomatenboer op 17-05-2007 19:16:20 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49487010
VVV gun ik het wel eigenlijk, die zitten er al een aantal jaren bij..
RKC heb ik niet veel mee.
pi_49487023
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:05 schreef Kadoc het volgende:

[..]

RKC en Excelsior zijn gewoon te sterk voor Eerste Divisie-clubs, waarom raak je daar zo opgefokt van?
Omdat jij (wederom met deze uitspraak) laat zien dat je werkelijk geen enkel idee hebt waar je over praat......

"gewoon te sterk"......RKC en Excelsior zouden het allebei nog ontzettend moeilijk hebben in de eerste divisie. Maar sommige mensen geloven graag dat er een groot gat is. Daarom moeten de eredivisieclubs ook tot in den treure worden beschermd in dit play-off systeem. Ze zouden er maar eens uit gaan.
pi_49487092
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

RKC FC Den Bosch heeft net zo goed schijtpubliek.
*
pi_49487288
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef DRD het volgende:

[..]

Omdat jij (wederom met deze uitspraak) laat zien dat je werkelijk geen enkel idee hebt waar je over praat......

"gewoon te sterk"......RKC en Excelsior zouden het allebei nog ontzettend moeilijk hebben in de eerste divisie. Maar sommige mensen geloven graag dat er een groot gat is. Daarom moeten de eredivisieclubs ook tot in den treure worden beschermd in dit play-off systeem. Ze zouden er maar eens uit gaan.
True, Fc Dordrecht was vandaag ook vele malen sterker dan RKC hoorde ik, net als de vorige 2 wedstrijden eigenlijk. Ben daarom wel benieuwd hoe het RKC de komende 2 wedstrijden tegen VVV vergaat.

Eigenlijk zouden de play-offs slechts één wedstrijd moeten kennen, een soort finale dus tussen een eerste divisieclub die dan thuis mag spelen en een eredivisieclub.

Nadeel is dat je dan maar 2 finales kunt houden (want maar 2 eredivisie deelnemers) en er zijn natuurlijk veel meer deelnemers uit de eerste divisie door de periodetitels. Maar deze moeten dan eerst maar onderlinge finales spelen (ook één wedstrijd, dus niet uit en thuis) en de winnaars hiervan uiteindelijk tegen de eredivisie tegenstanders.

Maar voor elk systeem is wat te zeggen, met dit systeem kun je ook zeggen dat de eredivisieclub er met één wedstrijd al kan zijn, aan de andere kant kun je dan als eerste divisieclub het geluk hebben van de vorm van de dag, en jezelf in de eredivisie spelen met één stuntje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:27:57 #206
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_49487457
Hoe groot het verschil tussen de eredivisie en de jupiler league is zal denk ik wel duidelijk worden in de wedstrijd van RBC tegen Excelsior. Ik vermoed een beter voetballend en kansen creerend RBC, en Excelsior die overall een doelsaldo van 4-0 of 5-1 eraan over houdt.

Dan kan je wel zeggen dat het verschil niet groot is, maar je kan je tegen eerstedivisieclubs gewoon meer fouten permitteren dan in de eredivisie. Volgens mij is het niveauverschil er dus gewoon wel. Maarja de komende wedstrijden zullen het wel uitwijzen.

En het kulargument, die en die club moeten niet promoveren want die hebben schijtpubliek kennen we nu wel. Blijft gelukkig geen criterium.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:32:48 #207
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_49487634
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik wil een derby volgend seizoen!

Hup VVV!
Pfff dat zijn toch nauwelijks Limburgers daar in het noorden, gewoon een stelletje nep-brabanders.
pi_49487813
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef En_ieka het volgende:

[RKC FC Den Bosch heeft net zo goed schijtpubliek]
Ik probeer niet te happen, maar kan het niet laten .

Wij hebben de hele middag de sfeer bepaald. 90 minuten lang gezongen, en eigenlijk zelfs meer. VVV had een volle bak en was qua support in de meerderheid, maar liet zich totaal niet horen. Zelfs na de (verloren) wedstrijd galmde "Met heel m'n hart" door de Koel. Flikker toch op met je schijtpubliek man .
pi_49487926
Nou ja, VVV - RKC, dan gun ik het André Wetzel wel. Kijken of ik hem dan de 26e kan feliciteren.

Ben wel benieuwd naar het verhaal van DRD, verhaal wat ik hoorde komt van een voormalig selectielid.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49488408
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:37 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik probeer niet te happen, maar kan het niet laten .

Wij hebben de hele middag de sfeer bepaald. 90 minuten lang gezongen, en eigenlijk zelfs meer. VVV had een volle bak en was qua support in de meerderheid, maar liet zich totaal niet horen. Zelfs na de (verloren) wedstrijd galmde "Met heel m'n hart" door de Koel. Flikker toch op met je schijtpubliek man .
Oke.

Om DutchGooner z'n signature maar te quoten.
quote:
Voetbal gaat om de 3 punten, niet om de schoonheid
Misschien heb je wel gelijk maar zo'n dingen vind ik dan weer onbelangrijk.
VVV-Venlo heeft de wedstrijd gewonnen maar er werd weinig gezongen, ja schijt.
*
pi_49488907
Tuurlijk boeit het niet (als je geen Ajacied bent) dat het voetbal lelijk is, als je maar wint.
Maar zowat een uitverkocht huis in de belangrijkste wedstrijd sinds tijden, en dan je ploeg nog niet steunen... triest volk.

Maar met figuren als jij kun je over dit soort dingen niet praten, dus lamaar .
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:19:44 #212
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_49489240
Nu maar hopen dat RKC het wint van VVV (waar ik gewoon van uit ga).
Moet er niet aan denken die matennaaiende moffen in de Eredivisie terug te zien.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_49489374
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:55 schreef En_ieka het volgende:

[..]

Oke.

Om DutchGooner z'n signature maar te quoten.
[..]

Misschien heb je wel gelijk maar zo'n dingen vind ik dan weer onbelangrijk.
VVV-Venlo heeft de wedstrijd gewonnen maar er werd weinig gezongen, ja schijt.
Wat lul je nou dom joh. Je spreekt jezelf tegen. Eerst geef je af op het publiek en dan boeit het publiek je ineens niet meer.
pi_49489376
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
Tuurlijk boeit het niet (als je geen Ajacied bent) dat het voetbal lelijk is, als je maar wint.
Maar zowat een uitverkocht huis in de belangrijkste wedstrijd sinds tijden, en dan je ploeg nog niet steunen... triest volk.

Maar met figuren als jij kun je over dit soort dingen niet praten, dus lamaar .
Tuurlijk wel, maar jij gaat dit soort dingen zeggen omdat FCDB verloren heeft daarom was ik je een beetje aan het opjutten. Bij VVV wordt gewoon weinig tot niet gezongen, feit!
*
pi_49489429
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:19 schreef fanneke het volgende:
Nu maar hopen dat RKC het wint van VVV (waar ik gewoon van uit ga).
Moet er niet aan denken die matennaaiende moffen in de Eredivisie terug te zien.
Vast, alle spelers van VVV vallen volgens jullie en de schiedsrechters deden alles fout en zagen vanalles van FCDB over het hoofd.
*
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:27:08 #216
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_49489509
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:25 schreef En_ieka het volgende:

[..]

Vast, alle spelers van VVV vallen volgens jullie en de schiedsrechters waren slecht.
Niet alleen volgens ons. Ook volgens de pers (o.a. VI).
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_49490287
VVV ! Limburg de gekste .
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:48:37 #218
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49495066
Die 3de goal van RKC Normaal gezien word zoiets afgekeurd!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49496587
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:27 schreef Mindlight het volgende:
Hoe groot het verschil tussen de eredivisie en de jupiler league is zal denk ik wel duidelijk worden in de wedstrijd van RBC tegen Excelsior. Ik vermoed een beter voetballend en kansen creerend RBC, en Excelsior die overall een doelsaldo van 4-0 of 5-1 eraan over houdt.

Dan kan je wel zeggen dat het verschil niet groot is, maar je kan je tegen eerstedivisieclubs gewoon meer fouten permitteren dan in de eredivisie. Volgens mij is het niveauverschil er dus gewoon wel. Maarja de komende wedstrijden zullen het wel uitwijzen.

En het kulargument, die en die club moeten niet promoveren want die hebben schijtpubliek kennen we nu wel. Blijft gelukkig geen criterium.
Als RBC beter voetbalt en meer kansen creeerd, wie is er dan echt "beter"? Natuurlijk hebben de eredivisieploegen meer slimmigheid en ook een wat bredere selectie met meer kwaliteit, maar het niveauverschil wordt (vind ik) altijd zo ontzettend overdreven. Alsof de kelder van de eredivisie zoveel mooier voetbalt speelt dan de top van de eerste divisie.

Dordt-RKC 0-3. Eerste doelpunt was "onnodig" en houdbaar, tweede lijkt op hands en de derde is een dubbele overtreding + buitenspel. Daarbij de kansen die je zelf mist en het had ook 'gewoon' 3-0 kunnen worden. Toch een topdag gehad, van 11 tot 6.

Kiezen tussen VVV en RKC is onmogelijk. VVV verdiend op basis van dit seizoen geen promotie, maar RKC verdiend wel degradatie......

En het niet mogen / willen promoveren verhaal stel ik nog steeds even uit..
  vrijdag 18 mei 2007 @ 01:30:57 #220
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_49499874
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:31 schreef DRD het volgende:

[..]

Als RBC beter voetbalt en meer kansen creeerd, wie is er dan echt "beter"? Natuurlijk hebben de eredivisieploegen meer slimmigheid en ook een wat bredere selectie met meer kwaliteit, maar het niveauverschil wordt (vind ik) altijd zo ontzettend overdreven. Alsof de kelder van de eredivisie zoveel mooier voetbalt speelt dan de top van de eerste divisie.

Dordt-RKC 0-3. Eerste doelpunt was "onnodig" en houdbaar, tweede lijkt op hands en de derde is een dubbele overtreding + buitenspel. Daarbij de kansen die je zelf mist en het had ook 'gewoon' 3-0 kunnen worden. Toch een topdag gehad, van 11 tot 6.

Kiezen tussen VVV en RKC is onmogelijk. VVV verdiend op basis van dit seizoen geen promotie, maar RKC verdiend wel degradatie......

Nee oneens, schoonheid/lelijkheid van voetbal doet er niet toe. Het gaat erom wie er wint. Dus als RBC beter voetbalt en meer kansen creert is dat fijn voor ze, maar als er uiteindelijk 0-2 op het bord staat hebben ze er geen moer aan.
Zoals je zelf al zegt, onderin de eredivisie wordt vaak wat slimmer gespeeld, en ook dat is een kwaliteit(sverschil).

En ondanks dat het voor Excelsior nu erg gunstig is ben ik ook tegen deze vorm van promotie/degradatie. De oude nacompetitie was beter en leuker.
pi_49500019
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:48 schreef DarkShine het volgende:
Die 3de goal van RKC Normaal gezien word zoiets afgekeurd!
Er was echt weinig tot niets aan de hand, voor zoiets moet je niet fluiten hoor.
That's all folks!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:28:46 #222
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49502591
Den Bosch,Volgend jaar beter.
Hoewel ik Den Bosch meer kans had gegeven tegen Waalwijk dan VVV.
2 promovendussen zou geweldig zijn
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_49502750
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
Den Bosch,Volgend jaar beter.
Hoewel ik Den Bosch meer kans had gegeven tegen Waalwijk dan VVV.
2 promovendussen zou geweldig zijn
Het is promovendi

En er bestaat zelfs nog de kans dat er drie clubs promoveren!
pi_49513725
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:31 schreef DRD het volgende:

[..]

Okee. Ga je het navragen bij Marco?
www.thuisuiteten.nl
pi_49520133
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee. Ga je het navragen bij Marco?
Nee niet bij Boogers, bij iemand die als supporter nog meer betrokken is dan ik. Terwijl hij vandaag toch zijn uitspraken van gisteren wat meer nuanceerde en wat milder taalgebruik gebruikte. Maar de kern van het verhaal blijft overeind.

Het bestuur loopt een beetje te calimero-en. Het stadion is zo oud, de huur is de hoogste van de eerste divisie en we hebben al zo'n lage begroting. Een nieuw stadion is noodzakelijk, niet alleen vanwege de inkomsten die dan zullen stijgen, maar ook vanwege de veiligheid. De Krommedijk voldoet nu absoluut niet aan de eisen waar een eredivisiestadion aan moet voldoen (electronische toegangscontrole, tourniquets, gesloten camerasysteem), maar ook te weinig cameraposities voor de tv, geen ruimte voor digitale reclame naast de doelen etc.

Geld voor een dergelijke verbouwing is er niet. Daarbij komt dat het voor de burgemeester iets anders is om 50 man van bijv. Zwolle te ontvangen, of 500 man van bijv. Ajax. Het schijnt (geruchten, geruchten) dat de burgemeester daar geen toestemming voor wil geven, wat zou betekenen dat er uitgeweken moet worden naar andere stadions (lees: Woudenstein). Als Excelsior in de eredivisie speelt, wordt dat een onmogelijk verhaal.

Daarnaast past promoveren niet in het beleid van het bestuur. Ze willen eerst weer "rustig en stabiel" worden, dus geen naamsveranderingen en kleurveranderingen meer. Daarna moet dan met een nieuw eredivisiewaardig stadion een "Heracles-model" worden uitgevoerd, oftewel promoveren en blijven. De sportieve prestaties gaan alleen harder dan de economische ontwikkelingen, wat bij een promotie vrijwel zeker degradatie zou betekenen. En dat is niet goed voor het "rustig en stabiel" zijn van de club.

Dat Dordt niet MAG promoveren (wat ADO jarenlang riep tegen de KNVB) geloof ik niet, maar ik geloof best dat ze intern hebben uitgesproken dat ze niet WILLEN promoveren. En dat is jammer. Of dat van invloed is geweest op de wedstrijd tegen RKC denk ik niet, ook niet bij die periodetitels.

Hopelijk komt er snel duidelijkheid over een nieuw stadion en moeten we gewoon op de Krommedijk blijven en wordt die nog een keer goed verbouwd. Lijkt me veel leuker dan op een bedrijfsterrein, wat het anders gaat worden.
pi_49536286
Duidelijk verhaal. Wat ik hoorde was dus eigenlijk dit:

Telkens als Dordt in de buurt van een periodetitel kwam, zou de (toenmalige) voorzitter de kleedkamer ingewandeld zijn om een betoog af te steken. Dat eredivisie alles zou verpesten. De premies gaan dan wel omhoog, maar je gaat minder winnen. Daarnaast is vaak verliezen funest voor de sfeer en dus ook voor je prestaties als speler. Zou allemaal te veel geld kosten en veel te weinig opleveren. Waardoor je ook weer met een achterstand zou beginnen in de eerste divisie.

De speler in kwestie baalde hiervan, maar heeft later bij een andere club exact meegemaakt hoe dit in praktijk ging en gaf de voorzitter achteraf toch wel gelijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_49536366
Mocht het waar zijn dan vreet je je als Kruys zijnde toch op .
pi_49537330
Stond ook een tijdje terug in de Voetbal International, dat de leiding van Dordt niet willen promoveren. Beetje rare uitspraken om naar buiten te brengen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_49569001
14.30 uur: RBC Roosendaal - Excelsior
14.30 uur: VVV-Venlo - RKC Waalwijk

*
  zondag 20 mei 2007 @ 14:39:17 #230
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_49570158
0-1 Excelsior .
sig verwijderd door FA
  zondag 20 mei 2007 @ 14:53:40 #232
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_49570715
werken bij jullie op de wedstrijden.nl de livestreams? Afgelopen week geen probleen nu blijft het beeld wit.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_49570775
Ja, bij mij werkt het. (VVV-Venlo - RKC Waalwijk).
*
  zondag 20 mei 2007 @ 14:56:45 #234
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_49570836
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:55 schreef En_ieka het volgende:
Ja, bij mij werkt het. (VVV-Venlo - RKC Waalwijk).
Das balen voor mij en leuk voor jou. Krijg de melding parameter is onjuist
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 mei 2007 @ 14:57:49 #235
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49570867
hup VVV
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49570928
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef bork het volgende:
werken bij jullie op de wedstrijden.nl de livestreams? Afgelopen week geen probleen nu blijft het beeld wit.
Geen idee hoe het vorige week was (ik was in het stadion), maar nu werkt het prima.

KOMAAN RKC!!

[ Bericht 3% gewijzigd door dndiek op 20-05-2007 15:03:08 ]
pi_49570947
Zie nu dat het vakje onder het uitvak deze keer niet vrijgehouden wordt .
pi_49570979
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Excelsior .
  zondag 20 mei 2007 @ 15:02:24 #239
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_49571028
op deze pc werkt het gelukkig wel
pi_49571106
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:00 schreef Yeahinho het volgende:
Zie nu dat het vakje onder het uitvak deze keer niet vrijgehouden wordt .
Leuk joh.

Hup VVV!
*
  zondag 20 mei 2007 @ 15:14:35 #241
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49571438
Pingel VVV na hands van Koenders
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 20 mei 2007 @ 15:15:42 #242
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49571477
1-0 VVV Derksen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_49571591
Yesss. Nu vast houden die voorsprong.
Sektioui is al geschorst voor de volgende wedstrijd.
*
  zondag 20 mei 2007 @ 15:20:11 #244
11102 knep
Mountainfreak
pi_49571616
VVV
pi_49571691
Sektioui helemaal over de rooie, zelfs tegen ploeggenoot vd Bergh .

Eraf met die handel, en terugsturen naar Marokko .
pi_49572223
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef Yeahinho het volgende:
Sektioui helemaal over de rooie, zelfs tegen ploeggenoot vd Bergh .

Eraf met die handel, en terugsturen naar Marokko .
Inderdaad, Sektioui is al gewisseld.
*
  zondag 20 mei 2007 @ 16:06:51 #247
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_49573400
Ik schrik me kapot bij VVV - RKC, ineens geluid harder
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_49573429
RBC 1-1
Hoi.
pi_49573569
Staat nog steeds 1-0 voor VVV-Venlo. RKC had een enorme kans via Tim Jansen en VVV had ook wat kansen op de 2-0. VVV speelt wel gewoon beter als RKC en maakt ook het spel.
*
pi_49573637
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:27 schreef Mindlight het volgende:

Dat het verschil niet zo groot hoeft te zijn hebben jullie zelf bewezen. Excelsior heeft zich als prima eerste divisieclub goed staande gehouden in de eredivisie.
pi_49573877
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Dat het verschil niet zo groot hoeft te zijn hebben jullie zelf bewezen. Excelsior heeft zich als prima eerste divisieclub goed staande gehouden in de eredivisie.
Laat Excelsior maar weer gaan, anti-voetbal onder Lokhoff
pi_49573981
JAAAAAAAAAA VVV
  zondag 20 mei 2007 @ 16:22:28 #253
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49574079
Kut, Hup Excelsior en RKC voor de terugwedstrijd
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 mei 2007 @ 16:26:03 #254
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49574237
Venlo

naja dan volgend jaar maar een keer naar Venlo
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_49574292
VVV-Venlo! Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Zo terecht, geweldig!
*
pi_49574389
Denik dat RBC het makkelijker gaat krijgen dan VVV in de volgende ronde.
pi_49574547
Wat was RKC onthutsend slecht zeg....
pi_49574600
VVV werd weer geholpen door de scheids...
  zondag 20 mei 2007 @ 16:35:08 #259
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_49574605
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:07 schreef pekel het volgende:
RBC 1-1
En dat met 10 man omdat Vos weer eens een domme rode kaart scoorde .
sig verwijderd door FA
  zondag 20 mei 2007 @ 16:36:48 #260
109194 Dubnobasswithmyheadman
Pardon My Freedom
pi_49574694
Wotte .
pi_49574730
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:35 schreef TerroRobbie het volgende:
VVV werd weer geholpen door de scheids...
Gaat het een beetje? Of ben je nog niet over de nederlaag van donderdag heen?
VVV was gewoon dik beter als je gekeken hebt, ze hebben de 2-0 overwinning zelf afgedwongen.
*
  zondag 20 mei 2007 @ 16:37:57 #262
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_49574737
Als RKC het toch nog mocht redden, dan is het toch alsnog een aanfluiting? Maar paar wedstrijden gewonnen in de competitie, verloren van Dordt, verloren van VVV. Zo'n ploeg verdient dan toch ook geen handhaving?
pi_49574817
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:37 schreef En_ieka het volgende:

[..]

Gaat het een beetje? Of ben je nog niet over de nederlaag van donderdag heen?
VVV was gewoon dik beter als je gekeken hebt, ze hebben de 2-0 overwinning zelf afgedwongen.
Zal best, maar VVV mag deze play offs serie in ieder geval niet klagen over de arbitrage die hebben ze behoorlijk gunstig gehad.
pi_49574934
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zal best, maar VVV mag deze play offs serie in ieder geval niet klagen over de arbitrage die hebben ze behoorlijk gunstig gehad.
Oke, hier ben ik het eerlijk gezegd mee eensch. Maar dat is geen excuus. Als VVV in 1 jaar 4x wint van FCDB in 5 wedstrijden dan is VVV gewoon verdiend door. De overwinning tegen RKC is ook verdiend, VVV maakte het spel en RKC heeft maar 1 a 2 (grote) kansen gehad.
*
  zondag 20 mei 2007 @ 18:56:34 #265
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_49579743
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Denik dat RBC het makkelijker gaat krijgen dan VVV in de volgende ronde.
Waarom dat?

Ik denk dat we vrij gemakkelijk gaan winnen thuis. Spelbeeld vandaag was precies zoals verwacht. RBC naar schatting 70% balbezit en konden daar weinig mee doen. Iets meer kansen dan Excelsior, maar thuis maken we het gewoon af.
pi_49579947
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:35 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

En dat met 10 man omdat Vos weer eens een domme rode kaart scoorde .
Einde carrière? Of gaat ie door?
  zondag 20 mei 2007 @ 19:12:39 #267
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_49580267
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:02 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Einde carrière? Of gaat ie door?
Volgens mij gaat 'ie stoppen, maar weet het niet zeker.
sig verwijderd door FA
pi_49580367
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:33 schreef Yeahinho het volgende:
Wat was RKC onthutsend slecht zeg....
Nee in het seizoen waren ze briljant! Het is niet voor niets dat RKC het laagste waarderingscijfer had. Aan de andere kant is VVV al een poos goed bezig een niveau lager.
  zondag 20 mei 2007 @ 19:37:33 #269
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49581058
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Volgens mij gaat 'ie stoppen, maar weet het niet zeker.
Hij zou toch alleen stoppen als RBC promoveerde
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_49581364
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:37 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Hij zou toch alleen stoppen als RBC promoveerde
Klopt...
pi_49581434
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Waarom dat?

Ik denk dat we vrij gemakkelijk gaan winnen thuis. Spelbeeld vandaag was precies zoals verwacht. RBC naar schatting 70% balbezit en konden daar weinig mee doen. Iets meer kansen dan Excelsior, maar thuis maken we het gewoon af.
Ik heb dit seizoen veel defensief ingestelde ploegen gezien in de Jupiler League tegen RBC, maar dit sloeg echt alles.
Pas na de 1-1 kwamen ze een keer met meer dan drie man over de middellijn.

Nou ja, verdiend punt voor de Roosendaalse boys. Kijken wat we donderdag kunnen uitrichten.
pi_49581739
Wie donderdag wint is door toch (bij excelsior-rbc)?
  zondag 20 mei 2007 @ 19:55:41 #273
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49581777
ja
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 mei 2007 @ 19:57:44 #274
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49581865
Als VVV nu gelijk speelt tegen RKC dan is VVV gepromoveerd toch?
29.10 Novastar HMH
  zondag 20 mei 2007 @ 19:58:49 #275
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49581907
wederom een ja.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_49581982
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:58 schreef DutchGooner het volgende:
wederom een ja.
Wat weet je toch veel, Gooner
  zondag 20 mei 2007 @ 20:01:14 #277
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49582003
Dat zou mooi zijn. Weer wat vers bloed in de eredivisie. Weet niet of VVV een eredivisie-waardig team heeft maar dat maakt niet uit. Meer kans voor Heracles om er rechtstreeks in te blijven
29.10 Novastar HMH
  zondag 20 mei 2007 @ 20:01:36 #278
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49582025
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:00 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wat weet je toch veel, Gooner
En ik heb niet eens gestudeerd
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 mei 2007 @ 20:02:24 #279
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49582059
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:01 schreef Damzkieee het volgende:
Dat zou mooi zijn. Weer wat vers bloed in de eredivisie. Weet niet of VVV een eredivisie-waardig team heeft maar dat maakt niet uit. Meer kans voor Heracles om er rechtstreeks in te blijven
Niemand in JL heeft een eredivisie-team, heel misschien de Graafschap maar wat vers bloed kan nooit geen kwaad natuurlijk.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 mei 2007 @ 20:04:05 #280
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49582127
Daarom hoop ik ook dat er ooit nog eens een systeem komt waarbij de eredivisieclubs spelen om degradatie en de JL clubs om promotie.
29.10 Novastar HMH
  zondag 20 mei 2007 @ 20:04:58 #281
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49582171
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:04 schreef Damzkieee het volgende:
Daarom hoop ik ook dat er ooit nog eens een systeem komt waarbij de eredivisieclubs spelen om degradatie en de JL clubs om promotie.
Of de onderste 2 er rechtstreeks uit en de nummer 16 in een soort van promotie/degradatie wedstrijd
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 mei 2007 @ 20:06:27 #282
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49582237
Ook goed. Maar er zijn genoeg seizoenen geweest waarbij er maar 1 ploeg degradeerde en 1 promoveerde.
29.10 Novastar HMH
  zondag 20 mei 2007 @ 20:09:59 #283
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_49582370
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:46 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik heb dit seizoen veel defensief ingestelde ploegen gezien in de Jupiler League tegen RBC, maar dit sloeg echt alles.
Pas na de 1-1 kwamen ze een keer met meer dan drie man over de middellijn.

Nou ja, verdiend punt voor de Roosendaalse boys. Kijken wat we donderdag kunnen uitrichten.
Tsja en toch kansen creeren.... T is misschien niet het meest aantrekkelijke spelletje wat we spelen, maar wel uiterst effectief. Als we donderdag winnen hoor je volgend seizoen niemand meer over het soort voetbal dat gespeeld werd.

En met een goede diepe bal op Slory (dat moet ik m nageven, verder is t niks) heb je weinig mensen voorin nodig. Vandaag ontbrak die goede bal helaas.

Wat een mongool is die Henk Vos trouwens
  zondag 20 mei 2007 @ 20:11:54 #284
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_49582437
Nee ben ik niet met je eens Damzkieee, het oude nacompetitiesysteem was prima. Dit is inderdaad kut. Maar de twee eredivisieclubs tegen elkaar laten spelen is ook niet echt eerlijk, doe dan DG's systeem maar, toch heeft het oude systeem mijn voorkeur.
pi_49582617
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:01 schreef Damzkieee het volgende:
We blijven er wel op eigen kracht in hoor, ook wel wanneer RKC erin blijft.
  zondag 20 mei 2007 @ 20:17:28 #286
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49582697
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef Mindlight het volgende:
. Maar de twee eredivisieclubs tegen elkaar laten spelen is ook niet echt eerlijk,
Kan me er idd wel iets bij voorstellen, stel dat er 12 punten tussen de 16 en 17 zit kan je niet echt zeggen dat dit het meest eerlijke systeem zou zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 mei 2007 @ 20:22:01 #287
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_49582856
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:17 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kan me er idd wel iets bij voorstellen, stel dat er 12 punten tussen de 16 en 17 zit kan je niet echt zeggen dat dit het meest eerlijke systeem zou zijn
Precies dan heeft die nr 17 aan 2 goeie dagen voldoende. Maarja, het hangt van je doel af. Wil je hoe dan ook minimaal 2 verse clubs in de eredivisie, of een zo sterk mogelijke eredivisie?
  zondag 20 mei 2007 @ 20:27:12 #288
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49583106
Een vrij goedkope pingel mijn inziens.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_49583152
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:09 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Tsja en toch kansen creeren.... T is misschien niet het meest aantrekkelijke spelletje wat we spelen, maar wel uiterst effectief. Als we donderdag winnen hoor je volgend seizoen niemand meer over het soort voetbal dat gespeeld werd.

En met een goede diepe bal op Slory (dat moet ik m nageven, verder is t niks) heb je weinig mensen voorin nodig. Vandaag ontbrak die goede bal helaas.

Wat een mongool is die Henk Vos trouwens
Kansen? Ik telde er, naast de mooie treffer, één. Schot van Slory. Zegt ook genoeg dat Excelsior in de tweede helft net niet eens in de samenvatting kwam.

Tsja, dom van Vos inderdaad. Had na zijn eerste gele direct weg moeten lopen. Maar goed, hij had wel een punt
  zondag 20 mei 2007 @ 20:30:37 #290
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_49583260
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef DutchGooner het volgende:
Ronduit schandlig zou ik bijna willen zeggen
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zondag 20 mei 2007 @ 20:33:44 #291
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_49583385
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef Fargo het volgende:

[..]

Kansen? Ik telde er, naast de mooie treffer, één. Schot van Slory. Zegt ook genoeg dat Excelsior in de tweede helft net niet eens in de samenvatting kwam.

Tsja, dom van Vos inderdaad. Had na zijn eerste gele direct weg moeten lopen. Maar goed, hij had wel een punt
Jullie speelden ook door hoor. Dan kan je het Bruins moeilijk kwalijk nemen.
Ohh er waren nog wel wat kleine kansjes hoor, maar jullie hebben nou ook niet zoveel meer gecreerd. Bal op de lat, ok.
Maar als je als 1e divisieclub echt wilt promoveren zal je thuis moeten winnen, nu zijn jullie vrijwel kansloos denk ik. En echt naar voren voetballen durfden jullie lange tijd ook niet.
  zondag 20 mei 2007 @ 20:34:13 #292
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_49583397
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef DutchGooner het volgende:
Mwa, hands maken boven je eigen hoofd is wel een strafschop. Nogal dom van die verdediger.
  zondag 20 mei 2007 @ 20:37:05 #293
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49583512
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:22 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Precies dan heeft die nr 17 aan 2 goeie dagen voldoende. Maarja, het hangt van je doel af. Wil je hoe dan ook minimaal 2 verse clubs in de eredivisie, of een zo sterk mogelijke eredivisie?
Doe voor mijn part de onderste 3 er rechtstreeks uit en playoffs in de JL.
Doorstroming ben ik wel fan van. Hierdoor wordt de JL sterker en wordt het niveauverschil steeds kleiner.
29.10 Novastar HMH
  zondag 20 mei 2007 @ 20:38:50 #294
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_49583591
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Doorstroming ben ik wel fan van. Hierdoor wordt de JL sterker en wordt het niveauverschil steeds kleiner.
Of je krijgt een soort subleague binnen de eredivisie met de ggd doorstromers. Als het zou gebeuren (jaarlijks drie club) zijn er binnen 10 jaar een x aantal clubs failliet. Lijkt me ook niet de meest ideale situatie.
pi_49583742
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:33 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Jullie speelden ook door hoor. Dan kan je het Bruins moeilijk kwalijk nemen.
Ohh er waren nog wel wat kleine kansjes hoor, maar jullie hebben nou ook niet zoveel meer gecreerd. Bal op de lat, ok.
Maar als je als 1e divisieclub echt wilt promoveren zal je thuis moeten winnen, nu zijn jullie vrijwel kansloos denk ik. En echt naar voren voetballen durfden jullie lange tijd ook niet.
Het ging Vos niet om het doorspelen van Bruins, maar de overtreding van Luyckx.
Noem eens wat 'kleine kansjes' op dan? Daarentegen, als die meetellen, dan tellen onze halve en kwart kansen ook. Komen we nog dik aan de goede kant van de score uit. Feit blijft dat Excelsior de eredivisieploeg is, waar Omniworld in dit stadion nog met meer mensen voor de bal speelde. Echter, en dat wil ik ze nageven, in dit soort duels is alles geoorloofd. Met het oog op de belangen dus...

Tsja, kansloos? Weet het niet. Waarom zouden we niet in Rotterdam kunnen winnen?
Ik zeg je dat het daar spannender gaat worden dan je nu denkt...
  zondag 20 mei 2007 @ 20:44:05 #296
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49583806
@Mindlight
Hmm lijkt me niet. Eredivisieclubs moeten zich maar aanpassen aan het feit dat de kans aanwezig is dat ze eruit vliegen. Nu heerst er een klimaat van ''ach, zolang we maar niet allerlaatste worden dan komt het wel goed''
Laagste 2 mag van mij ook zoals DG zei, met prom/degr van nummer 16.
29.10 Novastar HMH
  zondag 20 mei 2007 @ 20:44:44 #297
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_49583824
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Vreemd dat wij in Nederland met veel zaken altijd voorop lopen, maar waar het een gezonde voetbalpiramide aangaat hopeloos achter de feiten aanlopen t.o.v. het buitenland.
pi_49583874
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:38 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Of je krijgt een soort subleague binnen de eredivisie met de ggd doorstromers. Als het zou gebeuren (jaarlijks drie club) zijn er binnen 10 jaar een x aantal clubs failliet. Lijkt me ook niet de meest ideale situatie.
Opdelen dan? Drie competities van 12 ploegen? Want op deze manier worden de rechtstreekse degradanten behoorlijk benadeeld. Want zij komen wel (vaak) in de problemen, maar hen wordt het wel erg moeilijk gemaakt direct weer te promoveren.

En clubs failliet? Zo'n vaart zal het niet lopen. Bovendien, dat hadden FC Utrecht, Vitesse, NEC, NAC etc. ook al moeten zijn. Ik vind dat doorstromen een prima idee. Dan maar geen dure contracten meer aanbieden voor belachelijke salarissen...
  zondag 20 mei 2007 @ 20:46:15 #299
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_49583878
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:42 schreef Fargo het volgende:

[..]

Het ging Vos niet om het doorspelen van Bruins, maar de overtreding van Luyckx.
Noem eens wat 'kleine kansjes' op dan? Daarentegen, als die meetellen, dan tellen onze halve en kwart kansen ook. Komen we nog dik aan de goede kant van de score uit. Feit blijft dat Excelsior de eredivisieploeg is, waar Omniworld in dit stadion nog met meer mensen voor de bal speelde. Echter, en dat wil ik ze nageven, in dit soort duels is alles geoorloofd. Met het oog op de belangen dus...

Tsja, kansloos? Weet het niet. Waarom zouden we niet in Rotterdam kunnen winnen?
Ik zeg je dat het daar spannender gaat worden dan je nu denkt...
Ok klopt, mijn fout, hoewel het wel een beetje aanstellerij was (volgens mij). Luycks raakte m, maar of het nou allemaal zo bewust en hard was vraag ik me af.

De enige manier waarop het spannend kan worden is als jullie scoren. Als we voorkomen voetballen/counteren we het wel uit, naar 2- 3- of misschien wel 4-0. Maar idd als jullie voorkomen en met z'n allen gaan verdedigen krijgen we het loodzwaar.

Ohh en mochten jullie promoveren, gouden tip, met 11 man achter de bal en zo nu en dan (keer of 3-4 per wedstrijd) een countertje plaatsen. Haal je 30 punten mee (ipv 9)
  zondag 20 mei 2007 @ 20:47:05 #300
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49583919
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:46 schreef Mindlight het volgende:

Ohh en mochten jullie promoveren, gouden tip, met 11 man achter de bal en zo nu en dan (keer of 3-4 per wedstrijd) een countertje plaatsen. Haal je 30 punten mee (ipv 9)
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')