Das balen voor mij en leuk voor jou. Krijg de melding parameter is onjuistquote:Op zondag 20 mei 2007 14:55 schreef En_ieka het volgende:
Ja, bij mij werkt het. (VVV-Venlo - RKC Waalwijk).
Geen idee hoe het vorige week was (ik was in het stadion), maar nu werkt het prima.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef bork het volgende:
werken bij jullie op de wedstrijden.nl de livestreams? Afgelopen week geen probleen nu blijft het beeld wit.
Leuk joh.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:00 schreef Yeahinho het volgende:
Zie nu dat het vakje onder het uitvak deze keer niet vrijgehouden wordt.
Inderdaad, Sektioui is al gewisseld.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef Yeahinho het volgende:
Sektioui helemaal over de rooie, zelfs tegen ploeggenoot vd Bergh.
Eraf met die handel, en terugsturen naar Marokko.
Dat het verschil niet zo groot hoeft te zijn hebben jullie zelf bewezen. Excelsior heeft zich als prima eerste divisieclub goed staande gehouden in de eredivisie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:27 schreef Mindlight het volgende:
Hoe groot het verschil tussen de eredivisie en de jupiler league is zal denk ik wel duidelijk worden in de wedstrijd van RBC tegen Excelsior. Ik vermoed een beter voetballend en kansen creerend RBC, en Excelsior die overall een doelsaldo van 4-0 of 5-1 eraan over houdt.
Dan kan je wel zeggen dat het verschil niet groot is, maar je kan je tegen eerstedivisieclubs gewoon meer fouten permitteren dan in de eredivisie. Volgens mij is het niveauverschil er dus gewoon wel. Maarja de komende wedstrijden zullen het wel uitwijzen.
En het kulargument, die en die club moeten niet promoveren want die hebben schijtpubliek kennen we nu wel. Blijft gelukkig geen criterium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |