True, Fc Dordrecht was vandaag ook vele malen sterker dan RKC hoorde ik, net als de vorige 2 wedstrijden eigenlijk. Ben daarom wel benieuwd hoe het RKC de komende 2 wedstrijden tegen VVV vergaat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef DRD het volgende:
[..]
Omdat jij (wederom met deze uitspraak) laat zien dat je werkelijk geen enkel idee hebt waar je over praat......
"gewoon te sterk"......RKC en Excelsior zouden het allebei nog ontzettend moeilijk hebben in de eerste divisie. Maar sommige mensen geloven graag dat er een groot gat is. Daarom moeten de eredivisieclubs ook tot in den treure worden beschermd in dit play-off systeem. Ze zouden er maar eens uit gaan.
Pfff dat zijn toch nauwelijks Limburgers daar in het noorden, gewoon een stelletje nep-brabanders.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil een derby volgend seizoen!Hup VVV!
Ik probeer niet te happen, maar kan het niet latenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef En_ieka het volgende:
[RKC FC Den Bosch heeft net zo goed schijtpubliek]
Oke.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik probeer niet te happen, maar kan het niet laten.
Wij hebben de hele middag de sfeer bepaald. 90 minuten lang gezongen, en eigenlijk zelfs meer. VVV had een volle bak en was qua support in de meerderheid, maar liet zich totaal niet horen. Zelfs na de (verloren) wedstrijd galmde "Met heel m'n hart" door de Koel. Flikker toch op met je schijtpubliek man.
Misschien heb je wel gelijk maar zo'n dingen vind ik dan weer onbelangrijk.quote:Voetbal gaat om de 3 punten, niet om de schoonheid
Wat lul je nou dom joh. Je spreekt jezelf tegen. Eerst geef je af op het publiek en dan boeit het publiek je ineens niet meer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:55 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Oke.
Om DutchGooner z'n signature maar te quoten.
[..]
Misschien heb je wel gelijk maar zo'n dingen vind ik dan weer onbelangrijk.
VVV-Venlo heeft de wedstrijd gewonnen maar er werd weinig gezongen, ja schijt.
Tuurlijk wel, maar jij gaat dit soort dingen zeggen omdat FCDB verloren heeft daarom was ik je een beetje aan het opjutten. Bij VVV wordt gewoon weinig tot niet gezongen, feit!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
Tuurlijk boeit het niet (als je geen Ajacied bent) dat het voetbal lelijk is, als je maar wint.
Maar zowat een uitverkocht huis in de belangrijkste wedstrijd sinds tijden, en dan je ploeg nog niet steunen... triest volk.
Maar met figuren als jij kun je over dit soort dingen niet praten, dus lamaar.
Vast, alle spelers van VVV vallen volgens jullie en de schiedsrechters deden alles fout en zagen vanalles van FCDB over het hoofd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:19 schreef fanneke het volgende:
Nu maar hopen dat RKC het wint van VVV (waar ik gewoon van uit ga).
Moet er niet aan denken die matennaaiende moffen in de Eredivisie terug te zien.
Niet alleen volgens ons. Ook volgens de pers (o.a. VI).quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:25 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Vast, alle spelers van VVV vallen volgens jullie en de schiedsrechters waren slecht.
Als RBC beter voetbalt en meer kansen creeerd, wie is er dan echt "beter"? Natuurlijk hebben de eredivisieploegen meer slimmigheid en ook een wat bredere selectie met meer kwaliteit, maar het niveauverschil wordt (vind ik) altijd zo ontzettend overdreven. Alsof de kelder van de eredivisie zoveel mooier voetbalt speelt dan de top van de eerste divisie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:27 schreef Mindlight het volgende:
Hoe groot het verschil tussen de eredivisie en de jupiler league is zal denk ik wel duidelijk worden in de wedstrijd van RBC tegen Excelsior. Ik vermoed een beter voetballend en kansen creerend RBC, en Excelsior die overall een doelsaldo van 4-0 of 5-1 eraan over houdt.
Dan kan je wel zeggen dat het verschil niet groot is, maar je kan je tegen eerstedivisieclubs gewoon meer fouten permitteren dan in de eredivisie. Volgens mij is het niveauverschil er dus gewoon wel. Maarja de komende wedstrijden zullen het wel uitwijzen.
En het kulargument, die en die club moeten niet promoveren want die hebben schijtpubliek kennen we nu wel. Blijft gelukkig geen criterium.
Nee oneens, schoonheid/lelijkheid van voetbal doet er niet toe. Het gaat erom wie er wint. Dus als RBC beter voetbalt en meer kansen creert is dat fijn voor ze, maar als er uiteindelijk 0-2 op het bord staat hebben ze er geen moer aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:31 schreef DRD het volgende:
[..]
Als RBC beter voetbalt en meer kansen creeerd, wie is er dan echt "beter"? Natuurlijk hebben de eredivisieploegen meer slimmigheid en ook een wat bredere selectie met meer kwaliteit, maar het niveauverschil wordt (vind ik) altijd zo ontzettend overdreven. Alsof de kelder van de eredivisie zoveel mooier voetbalt speelt dan de top van de eerste divisie.
Dordt-RKC 0-3. Eerste doelpunt was "onnodig" en houdbaar, tweede lijkt op hands en de derde is een dubbele overtreding + buitenspel. Daarbij de kansen die je zelf mist en het had ook 'gewoon' 3-0 kunnen worden. Toch een topdag gehad, van 11 tot 6.
Kiezen tussen VVV en RKC is onmogelijk. VVV verdiend op basis van dit seizoen geen promotie, maar RKC verdiend wel degradatie......
En het niet mogen / willen promoveren verhaal stel ik nog steeds even uit..
Er was echt weinig tot niets aan de hand, voor zoiets moet je niet fluiten hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:48 schreef DarkShine het volgende:
Die 3de goal van RKCNormaal gezien word zoiets afgekeurd!
Het is promovendiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:28 schreef Damzkieee het volgende:Den Bosch,Volgend jaar beter.
Hoewel ik Den Bosch meer kans had gegeven tegen Waalwijk dan VVV.
2 promovendussen zou geweldig zijn
Okee. Ga je het navragen bij Marco?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:31 schreef DRD het volgende:
[..]
En het niet mogen / willen promoveren verhaal stel ik nog steeds even uit..
Nee niet bij Boogers, bij iemand die als supporter nog meer betrokken is dan ik. Terwijl hij vandaag toch zijn uitspraken van gisteren wat meer nuanceerde en wat milder taalgebruik gebruikte. Maar de kern van het verhaal blijft overeind.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Ga je het navragen bij Marco?
Das balen voor mij en leuk voor jou. Krijg de melding parameter is onjuistquote:Op zondag 20 mei 2007 14:55 schreef En_ieka het volgende:
Ja, bij mij werkt het. (VVV-Venlo - RKC Waalwijk).
Geen idee hoe het vorige week was (ik was in het stadion), maar nu werkt het prima.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef bork het volgende:
werken bij jullie op de wedstrijden.nl de livestreams? Afgelopen week geen probleen nu blijft het beeld wit.
Leuk joh.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:00 schreef Yeahinho het volgende:
Zie nu dat het vakje onder het uitvak deze keer niet vrijgehouden wordt.
Inderdaad, Sektioui is al gewisseld.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef Yeahinho het volgende:
Sektioui helemaal over de rooie, zelfs tegen ploeggenoot vd Bergh.
Eraf met die handel, en terugsturen naar Marokko.
Dat het verschil niet zo groot hoeft te zijn hebben jullie zelf bewezen. Excelsior heeft zich als prima eerste divisieclub goed staande gehouden in de eredivisie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:27 schreef Mindlight het volgende:
Hoe groot het verschil tussen de eredivisie en de jupiler league is zal denk ik wel duidelijk worden in de wedstrijd van RBC tegen Excelsior. Ik vermoed een beter voetballend en kansen creerend RBC, en Excelsior die overall een doelsaldo van 4-0 of 5-1 eraan over houdt.
Dan kan je wel zeggen dat het verschil niet groot is, maar je kan je tegen eerstedivisieclubs gewoon meer fouten permitteren dan in de eredivisie. Volgens mij is het niveauverschil er dus gewoon wel. Maarja de komende wedstrijden zullen het wel uitwijzen.
En het kulargument, die en die club moeten niet promoveren want die hebben schijtpubliek kennen we nu wel. Blijft gelukkig geen criterium.
Laat Excelsior maar weer gaan, anti-voetbal onder Lokhoffquote:Op zondag 20 mei 2007 16:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat het verschil niet zo groot hoeft te zijn hebben jullie zelf bewezen. Excelsior heeft zich als prima eerste divisieclub goed staande gehouden in de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |