Ik dacht dat beide berichten om dezelfde lijk ging eigenlijk,quote:Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef nieky het volgende:
[..]
2 lijken
http://www.hvzeeland.nl/nieuws.php?id=5604
http://www.hvzeeland.nl/nieuws.php?id=5603
quote:
quote:Een prachtige jachthaven tegen de geheel herstelde wallen van Sluis aan, een vaarweg van Cadzand naar Sluis, vierhonderd nieuwe woningen, die nog meer nieuwe, rijke inwoners aantrekken.
]http://hvzeeland.nl/nieuws.php?id=5666[/quote][/url]quote:BURGH HAAMSTEDE - Bij een ongeluk op de kruising van de Kraaijensteinweg (N57) met de Zandweg in Burgh-Haamstede zijn dinsdag aan het einde van de middag vier personen gewond geraakt.
Omstreeks 16.30 uur kwamen door nog onbekende oorzaak drie voertuigen met elkaar in botsing. Direct werden ambulances uit Zierikzee en Neeltje Jans met spoed naar het ongeluk gestuurd. Kort daarop werd ook de tankautospuit van de brandweer Haamstede met spoed ter plaatse gestuurd.
Volgens een woordvoerder van de politie raakten vier personen gewond. Na de botsing ontstond een verkeerschaos. De weg werd tijdelijk afgesloten. Het verkeer werd omgeleid.
De oorzaak van de botsing is nog onbekend.
[url=http://hvzeeland.nl/nieuws.php?id=5666
Jeetje een Middelburger, had vanmorgen idd wel gelezen dat het een Nederlander was, verder niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Middelburger neergeschoten in Melbourne
Nederlander beschoten in Melbourne
Ken m wel, hoop dat het goed met m komt...
Weet ik niet... Is een van Ingmar z'n maatjes, was vaste klant in oude Flaix...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:54 schreef nieky het volgende:
[..]
Jeetje een Middelburger, had vanmorgen idd wel gelezen dat het een Nederlander was, verder niet.
Jij kent em, ik ook???
Ze hadden het afgezet, vanaf de stoplichten tot aan de afslag naar Burgsluis. Hermetisch, dus moest helemaal over Burg en Haamstede rijden met een gefrustreerde kopquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:10 schreef Piles het volgende:
Zover ik kan zien 2 ambulances en brandweer Haamstede.
Om 16.30 gebeurt trouwens
[..]
Ben je niet via Burghsluis gereden dan, of weet je die kant de weg nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ze hadden het afgezet, vanaf de stoplichten tot aan de afslag naar Burgsluis. Hermetisch, dus moest helemaal over Burg en Haamstede rijden met een gefrustreerde kop![]()
Nee, er stond een kwaaie agent te zwaaien dat ik links moest. En ik kreeg net telefoon, dus ik dacht wegwezen, dan maar linksquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je niet via Burghsluis gereden dan, of weet je die kant de weg niet![]()
Gaat het gesloopt worden ofzo? Zo ja, dan kan het me wel voorstellen. De Ster en de oude Cuba Libre zijn nou ook niet echt klassepandenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Doeiiiiiiiiiiiii hoekje Korte Kerkstraat/Dijkstraat![]()
![]()
Ja. Hoewel ik hier niet vandaan kom vind ik het wel lekker dat ze zomaar het oudste café van het dorp slopen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaat het gesloopt worden ofzo? Zo ja, dan kan het me wel voorstellen. De Ster en de oude Cuba Libre zijn nou ook niet echt klassepanden
Al mis ik de oude pooltafel in de Cuba Libre nog wel, was altijd erg relaxt. Ook al kon je vaak je keu niet kwijt doordat hij zo dicht op de muur stond
Ben blij dat ik (als het goed is tenminste) kaarten krijgquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:58 schreef Toad het volgende:
Voor de mensen die bij de opening willen zijn van FBTS + het concert van Blof:
http://www.filmbythesea.n(...)amma_onderdelen/blof
(er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar)
Een beetje de Concert at Sea / Blof+Friends line-up. Qua filmprogramma zal het trouwens wel weer prima in orde zijn.quote:Andere optredens die verwacht worden tijdens Film by the Sea (14 tot en met 23 september) zijn van onder meer Christina Branco, Carel Kraayenhof y su sexteto Canyengue en Van Velzen.
Bron: PZCquote:Concert at Sea twee dagen
RENESSE - Concert at Sea wordt volgend jaar uitgebreid naar twee dagen. Niet aaneengesloten, maar in twee opeenvolgende weekeinden. Op de tweede avond is het de bedoeling een internationale act te halen. "Wat is er mooier om het beste uit België of Duitsland te halen en dan ook het publiek daar te werven?".
De tweede avond biedt meer spektakel voor het publiek, maar heeft ook een economisch belang. Concert at Sea krijgt maar een kleine bijdrage van de overheid en is veel geld kwijt aan zaken als de BOB-actie van Veilig Verkeer Nederland en verkeersborden voor omleidingen. Om de toegangsprijs laag te houden, is een tweede avond van belang.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef nieky het volgende:
[..]
Ben blij dat ik (als het goed is tenminste) kaarten krijg![]()
Het is dat ik in Tholen woon,en ik dan niet thuis bent,anders was ik er ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef nieky het volgende:
[..]
Ben blij dat ik (als het goed is tenminste) kaarten krijg![]()
Small Sail geloof ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:22 schreef Tokus het volgende:
wat is er begin juli in Vlissingen te doen? Ik zag gele borden staan met iets staan van "evenement, 4 en 5 juli" (kan de datum mis hebben), plus dat er werd aangeraden om met het openbaar vervoer te komen. Maar er stond dus niet bij wat dat evenement nou was.
Als die maar niet allemaal bij mij voor de deur komenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:34 schreef Fugie het volgende:
6-8 juli zijn de vlootdagen en er komt een vloot van 20 marineshepen uit de hele wereld. En het is dan ook straatfestival
Ze verwachten een kwart miljoen mensen
daar zijn ze toch al van voor de oorlog over aan het stechelen?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Fredo55 het volgende:
Even over Vlissingen:
Gaan ze hotel Britannia nog slopen
Oh jammer,het leekt me een mooi project,kreeg Vlissingen nog een mooierequote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat doek met die plannen hangt er inmiddels niet meer, dat zal er dus niet komen. Laatste berichten over Brit gaan alleen maar over Martijn Prins die met name de onderkant zeg maar van het pand heeft mogen bevuilen met graffiti...
En de drukte is begonnenquote:N59 Hellegatsplein - Zierikzee
tussen de weg naar Ouwerkerk en de N654 naar Zierikzee/Kerkwerve
3 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: ca. 16 min) door een evenement
[quote:
Jup.quote:File: N59 - Hellegatsplein - Zierikzee,
tussen Bruinisse en de N654 naar Zierikzee/Kerkwerve - 9 km
langzaam rijdend verkeer door een evenement
Bij ons op de camping (Kerkwerve) staan mensen die denken dat ze er wel met de auto kunnen komenquote:
quote:File: A256 - De Poel - Zierikzee (N256),
tussen Goes en de N59 naar Zierikzee - 12 km
langzaam rijdend verkeer door een evenement
Dit wordt chaos, als de parkeerplaatsen nu al vol zijnquote:N59 Hellegatsplein - Zierikzee
tussen Bruinisse en de N654 naar Zierikzee/Kerkwerve
9 km langzaam rijdend verkeer door een concert
tussen de N654 naar Zierikzee/Kerkwerve en de N653 naar Serooskerke
7 km langzaam rijdend verkeer door een concert
A256 De Poel - Zierikzee (N256)
tussen Goes en de N59 naar Zierikzee
12 km langzaam rijdend verkeer door een concert
N651 Renesse <> Serooskerke
ter hoogte van Renesse
[!]alle parkeervoorzieningen zijn bezet in verband met een concert
Automobilisten wordt verzocht te parkeren bij Neeltje Jans, vanaf daar rijden pendelbussen.
Ze kwamen net vragen of ik niet 2 leenfietsen voor ze had. Helaas voor hun nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:24 schreef Piles het volgende:
Bij ons op de camping (Kerkwerve) staan mensen die denken dat ze er wel met de auto kunnen komen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze kwamen net vragen of ik niet 2 leenfietsen voor ze had. Helaas voor hun niet
= "Komt er niet een pendelbus hier"
- "Ja, een paar uur geleden"
= "O, dan parkeer ik wel gewoon in Scharendijke, en dan loop ik de rest"
- ""
Wij waren met die speciale CaS bussen gegaan, heen prima geregeld, terug een kleine ramp. Nouja, boeiend hoor. Overigens, de mensen die gebruik maakten van het transferium moesten zes euro betalen voor de bus naar het festival terrein. Dat vind ik dan weer wel belachelijk...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:18 schreef Piles het volgende:
Ik snap niet waarom al die mensen niet gewoon met de bus komen?
Je weet gewoon dat het chaos is, maar dat schijnt nog steeds niet door te dringen
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens, de mensen die gebruik maakten van het transferium moesten zes euro betalen voor de bus naar het festival terrein. Dat vind ik dan weer wel belachelijk...
Ondanks dat het slecht geregeld was hebben we er nog 1 uur korter over gedaan als vorig jaar!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij waren met die speciale CaS bussen gegaan, heen prima geregeld, terug een kleine ramp. Nouja, boeiend hoor. Overigens, de mensen die gebruik maakten van het transferium moesten zes euro betalen voor de bus naar het festival terrein. Dat vind ik dan weer wel belachelijk...
ik houd niet van winkelenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie gaat er dan ook in Burgh Haamstede wonen als ie van winkelen houdt....
waarquote:Op zondag 1 juli 2007 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat klopt dan wel weer...
En met dit weer hebben we ook niet al te veel aan het strand ook...
Misschien zegt dat ook dan weer ook alles....quote:Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo dat laatste? Als Keane niet een telefoontje had gehad van Werchter waren zij gewoon compleet gekomen. Redelijke naam lijkt me.
Leuke woordkeuzequote:Op zondag 1 juli 2007 15:39 schreef Fredo55 het volgende:
Ze zijn niet zo tevreden over Concert at Sea,het regent klachten!![]()
Of je plant het niet op dezelfde datum...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Misschien zegt dat ook dan weer ook alles....
Het moet juist in je voordeel werken dat vlakbij het grootste festival wordt gehouden van de Benelux.
Dat is ook een optie, maar dan zijn de grotere namen al weer 'weggevlogen'. Lowlands (NL) en Pukkelpop (BE) en Pinkpop (NL) en Rock am Ring (DUI) profiteren op die manier ook van elkaar. Alhoewel tussen die laatste een weekje tussen zit.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of je plant het niet op dezelfde datum...
Concert at Sea mag internationaler 30-06-2007quote:Op zondag 1 juli 2007 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Had ik het net al met een maatje van me over, maar je hebt het dan wel over Pinkpop... Dit festival moet nog heel erg groeien, en dat gaat met horten en stoten helaas. Bløf zal volgend jaar niet spelen op CaS verwachten we vooraf, maar ik denk dat ze wel moeten. Ze willen groter volgend jaar, dus misschien wel Bløf zelf, Counting Crows, Anouk en Keane ofzo...
Dat was zeer terecht. Vorig jaar zijn er bijna mensen doodgereden die de N57 overstaken om te gaan kijken, of te laat waren en dichtbij wilden parkeren. Was echt levensgevaarlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 15:58 schreef Sickert het volgende:
vind het een beetje belachelijk dat de hele brouwersdam word afgesloten voor concert @ sea :S
who gives a crapquote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was zeer terecht. Vorig jaar zijn er bijna mensen doodgereden die de N57 overstaken om te gaan kijken, of te laat waren en dichtbij wilden parkeren. Was echt levensgevaarlijk![]()
quote:1-7-2007
WC's waren er genoeg.. Even wachten is niet erg.. Maar dat ze dan bezet worden door geile pijpende stelletjes vond ik weer wat minder..
quote:HUH JIJ OOK AL, 1-7-2007
Ik sta er ook nog verdomme!!!
quote:KUT C@S, 1-7-2007
KKKKKKKKKUUUUUUUUUUUTTTT... ORGANISATIE OPHANGEN DIE TYFUS LIJERS
quote:BOOS BOOS, 1-7-2007
STA NOG STEEDS IN HET WEILAND VAST!!!! Waar zijn klote tractors!!!!
quote:1-7-2007
Vip parking was prima alleen jammer dat er ik door de stromende regen naar toe moest lopen.
En vooral niet op de fiets gaan vanaf daarquote:Op zondag 1 juli 2007 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Tonge, wat een droeftoeters op dat pzc gastenboek...
"ik ging om 16.30 vanuit Zierikzee weg"
vooral niet eerder durven gaan hoor...
vanuit zierikzee met e fiets is prima te doenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:29 schreef Piles het volgende:
[..]
En vooral niet op de fiets gaan vanaf daar
"Ik weet de weg binnendoor"
Vanuit Bruinisse is het op de fiets (bijna) nog sneller als met de autoquote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
vanuit zierikzee met e fiets is prima te doen
ben zelf vorige jaar vanuit haamstede met de fiets gegaan
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanuit Bruinisse is het op de fiets (bijna) nog sneller als met de auto
Dankjequote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Dankjejij ook alvast, met je toekomstige woonplaats!
Wie wil mag pakken
[afbeelding]
nou nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |