quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze kwamen net vragen of ik niet 2 leenfietsen voor ze had. Helaas voor hun niet
= "Komt er niet een pendelbus hier"
- "Ja, een paar uur geleden"
= "O, dan parkeer ik wel gewoon in Scharendijke, en dan loop ik de rest"
- ""
Wij waren met die speciale CaS bussen gegaan, heen prima geregeld, terug een kleine ramp. Nouja, boeiend hoor. Overigens, de mensen die gebruik maakten van het transferium moesten zes euro betalen voor de bus naar het festival terrein. Dat vind ik dan weer wel belachelijk...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:18 schreef Piles het volgende:
Ik snap niet waarom al die mensen niet gewoon met de bus komen?
Je weet gewoon dat het chaos is, maar dat schijnt nog steeds niet door te dringen
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens, de mensen die gebruik maakten van het transferium moesten zes euro betalen voor de bus naar het festival terrein. Dat vind ik dan weer wel belachelijk...
Ondanks dat het slecht geregeld was hebben we er nog 1 uur korter over gedaan als vorig jaar!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij waren met die speciale CaS bussen gegaan, heen prima geregeld, terug een kleine ramp. Nouja, boeiend hoor. Overigens, de mensen die gebruik maakten van het transferium moesten zes euro betalen voor de bus naar het festival terrein. Dat vind ik dan weer wel belachelijk...
ik houd niet van winkelenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie gaat er dan ook in Burgh Haamstede wonen als ie van winkelen houdt....
waarquote:Op zondag 1 juli 2007 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat klopt dan wel weer...
En met dit weer hebben we ook niet al te veel aan het strand ook...
Misschien zegt dat ook dan weer ook alles....quote:Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo dat laatste? Als Keane niet een telefoontje had gehad van Werchter waren zij gewoon compleet gekomen. Redelijke naam lijkt me.
Leuke woordkeuzequote:Op zondag 1 juli 2007 15:39 schreef Fredo55 het volgende:
Ze zijn niet zo tevreden over Concert at Sea,het regent klachten!![]()
Of je plant het niet op dezelfde datum...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Misschien zegt dat ook dan weer ook alles....
Het moet juist in je voordeel werken dat vlakbij het grootste festival wordt gehouden van de Benelux.
Dat is ook een optie, maar dan zijn de grotere namen al weer 'weggevlogen'. Lowlands (NL) en Pukkelpop (BE) en Pinkpop (NL) en Rock am Ring (DUI) profiteren op die manier ook van elkaar. Alhoewel tussen die laatste een weekje tussen zit.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of je plant het niet op dezelfde datum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |