quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is het pas als die Spaanse prutser weer Agger op Drogba zet
What's new. Diego Amanda staat gelijk aan kletskoek.quote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef Doc het volgende:
Je lult weer uit je nek.
Wat is je punt precies?quote:
Haha, mag deze jongen een verbod krijgen om hier te posten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is het pas als die Spaanse prutser weer Agger op Drogba zet
Want?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:47 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Haha, mag deze jongen een verbod krijgen om hier te posten?![]()
Omdat je alleen maar loopt te zeuren en te zaniken en jouw post over Agger precies de spijker op zijn kop slaat. Namelijk dat je er qua Liverpool soms een beetje naast zit.quote:
Omdat je zoals gewoonlijk weer altijd uit je nek lult, zonder enig verstand van voetbal.quote:
Ik zat er naast omdat Agger er een zondag schot inschoot?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Omdat je alleen maar loopt te zeuren en te zaniken en jouw post over Agger precies de spijker op zijn kop slaat. Namelijk dat je er qua Liverpool soms een beetje naast zit.
Omdat je loopt te mekkeren en dat terwijl je zelf voor PSV bent.quote:
Ah jochie, heeft de grote Benitez je aan het huilen gemaakt door een vrije trap in te studeren, of door Carragher samen met Agger Drogba onschadelijk te maken. Oh nee het was natuurlijk die gigantisch slechte voetballer Mascherano die al na 1.45 min balverlies leed maar wel veel aanvallen onschadelijk maakte. Of was het Pennant die veel te veel kostte maar wel een plaag was voor A Cole die uiteraard de beste Engelse linksback is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zat er naast omdat Agger er een zondag schot inschoot?
Drogba werd goed onschadelijk gemaakt(al hadden ze Mascherano niet op de hoogte gebracht) maar dat was meer de verdienste van heel het team dan van Agger
Nee, geen Napoli fan
Ik ruik een beetje frustratie...quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:17 schreef Smeich het volgende:
Jullie waren echt LUCKY gisteren.. hoe kan dat ook met die spelers die in dat overgewaardeerde team van jullie rondlopen he. Ik noem maar een Reina, wat een slechte aankoop zeg, kan geeneens de 0 houden tegen Chelsea en is echt geen penaltykiller.
Die Mascherano ook zeg, slechte voetballer zeg! Ik moet echt huilen met de pet op hoe die jongen speelt, echt zielig voor hem. Niets goed gedaan en dat kwam al uitdrukkelijk naar voren in de eerste twee minuten! Bij 1:46 verloor die maf al bijna de bal! Kan toch niet he op dat niveau.. afvoeren die gast! Kost alleen maar flinke salaris en wat te denken van al die commissies, tekengeld en weer extra centen om de letters van zijn naam op elk shirt te printen.. poe he!
En laat ik het niet eens over Agger houden die wederom echt weer helemaal niets klaar wist te spelen. Het is dat hij zo'n lucky goal maakte want anders was het echt uttercrap.
En dan idd Benitez, de meest overgewaardeerde trainer like.. EVER! Wint twee landstitels tkv het machtige Barcelona en Madrid, won de UEFA cup en dan ook nog eens de Champions League en de FA Cup met dat stomme Liverpool. Die gast moet ook een keer leren zijn grote mond te houden,.. laat die buddha maar lekker blijven zitten waar die zit.
Michael Owen, waarom is hij toch ook weggegaan he.... om Europese prijzen te pakken toch?
Laat dit een raad zijn voor de aankomende tegenstander van Liverpool: Je hebt 4 armen en 4 benen nodig om Crouch te verdedigen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:17 schreef Smeich het volgende:
verhaal
Ook al bij Dudek gebeurd als ik me dat goed herinner?quote:Liverpool spot kick hero burgled
Liverpool FC's heroic goalkeeper Pepe Reina was burgled on Tuesday night as he was helping send the club through to the Champions League final.
The 24-year-old Spaniard saved two out of three spot kicks in a penalty shoot-out against Chelsea at Anfield.
But he returned from celebrating the win in the early hours of Wednesday to find his home in Woolton, Liverpool, had been ransacked.
A number of high value items and the player's Porsche Cayenne was taken.
Volgens mij meer een reactie na Maradona toequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ruik een beetje frustratie...![]()
OT: Weer in de finale!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en bij Agger en bij Crouchquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:14 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ook al bij Dudek gebeurd als ik me dat goed herinner?
Ohja, nu lees ik de rest van het topic ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Volgens mij meer een reactie na Maradona toe![]()
![]()
Benitezquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:39 schreef Smeich het volgende:
Ontslaan die gast![]()
[afbeelding]
Denken jullie trouwens dat Kewell en Sissoko blijven?
Masch is inderdaad gigantisch slecht, goed gezienquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:25 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Ah jochie, heeft de grote Benitez je aan het huilen gemaakt door een vrije trap in te studeren, of door Carragher samen met Agger Drogba onschadelijk te maken. Oh nee het was natuurlijk die gigantisch slechte voetballer Mascherano die al na 1.45 min balverlies leed maar wel veel aanvallen onschadelijk maakte. Of was het Pennant die veel te veel kostte maar wel een plaag was voor A Cole die uiteraard de beste Engelse linksback is.
Oh nu vergeet ik toch helemaal de slechte aankoop ooit Reina te noemen. Jammer voor LFC dat hij geen penaltykiller is!
In tegenstelling tot Gago staat hij wel in de CL finalequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Masch is inderdaad gigantisch slecht, goed gezien
Tering, zal je m net hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Masch is inderdaad gigantisch slecht, goed gezien
Seedorf stond ook al 3 keer in een CL finalequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Gago staat hij wel in de CL finale![]()
![]()
Maar Seedorf is ook gewoon een klasbakquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Seedorf stond ook al 3 keer in een CL finale
Geweldig. Samen met Vogel, Belamy en Masch op het middenveldquote:
Wat heeft Vogel hiermee te maken?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geweldig. Samen met Vogel, Belamy en Masch op het middenveld
Vier keer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Seedorf stond ook al 3 keer in een CL finale
Dat is na Seedorf de meeste overschatte speler in Europaquote:
Leuk, je hebt je punt gemaakt. We snappen nu eindelijk dat we helemaal geen fuck van voetbal weten en jij wel, en dat Liverpool jou als trainer moet aannemen. Maar dat wil jij niet, want jij bent dat amateurniveau allang ontstegen. Voor minder als Barca, Real, Chelsea of Milan doe je het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geweldig. Samen met Vogel, Belamy en Masch op het middenveld
Je wordt bent echt een karikatuur van jezelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is na Seedorf de meeste overschatte speler in Europa
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:39 schreef Afwezig het volgende:
[Centraal] voetbal volgens DiegoArmandoMaradona
Geniet er van.
Nu maar bitchen in feedback dan maar. Dit doet absoluut geen eer aan DAM.quote:
Die was inderdaad zeer fraaiquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef DIGGER het volgende:
Wel leuk dat 1 van de mooiste spandoeken gisteren goed in beeld kwam:
Einstein: E=MC2
Pythagoras: A2 x B2 = C2
Liverpool: 18 + 5 = The greatest team
Seedorf speelt op dit moment inderdaad heel erg overschatquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is na Seedorf de meeste overschatte speler in Europa
Seedorf is baasquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Seedorf speelt op dit moment inderdaad heel erg overschat![]()
Zou ik ook doen voor 9 miljoen euro per jaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef duncannn het volgende:
Gerrard zal waarschijnlijk z'n contract verlengen
quote:Recreativo breekt record voor Liverpool-spits
Florent Sinama-Pongolle is de duurste speler ooit van Recreativo, dat de Franse huurling definitief overneemt van Liverpool. Recreativo is bijzonder te spreken over Sinama-Pongolle. De 22-jarige aanvaller is met elf doelpunten clubtopscorer. Dat rechtvaardigt ook een transferbedrag van vier miljoen euro. Voor de kleine Andalucische club is dat een record in haar 118-jarige historie.
Sinama-Pongolle, die bij Recreativo een contract tot medio 2011 tekende, had bij Liverpool nimmer kunnen voldoen aan de verwachtingen sinds zijn komst in 2003. Ook na zijn tijdelijke overgang naar Blackburn Rovers was er voor de Franse jeugdinternational bij The Reds weinig zicht op speeltijd.
Is niet geheel zeker aangezien hij maandag pas z'n 1e minuten heeft meegepakt. Zeker is wel dat insua weer minuten krijgt en ws meer Jongstersquote:
Ach, hij zou bij CFC daarmee niet opvallen ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou ik ook doen voor 9 miljoen euro per jaar.
Rafa had het liefst een serieuse competitie gehad voor reserve teams. Zolang die niet bestaat (en die gaat err ook niet komen) lost-ie het zo op. Het is wel lullig naar Wigan toe. Als de wedstrijden van Wigan en Fulham omgewisseld waren had Wigan het denk ik wel gered ...quote:
3e en 4e plek scheelt niet al te veel .quote:
hahaquote:Op zondag 6 mei 2007 10:02 schreef stevengerrard het volgende:
Insua doet het hetzelfde als Mascherano. Slecht dus!
Hij laat het wel zien de laatste weken. Maar is dit de speler die we zoeken á 30 goals per seizoen?quote:Op maandag 7 mei 2007 07:39 schreef stevengerrard het volgende:
Goed nieuws voor een misschien bezoek van Smeich aan Anfield
Liverpool are ready to make a £12m swoop for West Ham's Carlos Tevez
quote:Op maandag 7 mei 2007 07:39 schreef stevengerrard het volgende:
Goed nieuws voor een misschien bezoek van Smeich aan Anfield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |