Masch is inderdaad gigantisch slecht, goed gezienquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:25 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Ah jochie, heeft de grote Benitez je aan het huilen gemaakt door een vrije trap in te studeren, of door Carragher samen met Agger Drogba onschadelijk te maken. Oh nee het was natuurlijk die gigantisch slechte voetballer Mascherano die al na 1.45 min balverlies leed maar wel veel aanvallen onschadelijk maakte. Of was het Pennant die veel te veel kostte maar wel een plaag was voor A Cole die uiteraard de beste Engelse linksback is.
Oh nu vergeet ik toch helemaal de slechte aankoop ooit Reina te noemen. Jammer voor LFC dat hij geen penaltykiller is!
In tegenstelling tot Gago staat hij wel in de CL finalequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Masch is inderdaad gigantisch slecht, goed gezien
Tering, zal je m net hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Masch is inderdaad gigantisch slecht, goed gezien
Seedorf stond ook al 3 keer in een CL finalequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Gago staat hij wel in de CL finale![]()
![]()
Maar Seedorf is ook gewoon een klasbakquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Seedorf stond ook al 3 keer in een CL finale
Geweldig. Samen met Vogel, Belamy en Masch op het middenveldquote:
Wat heeft Vogel hiermee te maken?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geweldig. Samen met Vogel, Belamy en Masch op het middenveld
Vier keer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Seedorf stond ook al 3 keer in een CL finale
Dat is na Seedorf de meeste overschatte speler in Europaquote:
Leuk, je hebt je punt gemaakt. We snappen nu eindelijk dat we helemaal geen fuck van voetbal weten en jij wel, en dat Liverpool jou als trainer moet aannemen. Maar dat wil jij niet, want jij bent dat amateurniveau allang ontstegen. Voor minder als Barca, Real, Chelsea of Milan doe je het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geweldig. Samen met Vogel, Belamy en Masch op het middenveld
Je wordt bent echt een karikatuur van jezelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is na Seedorf de meeste overschatte speler in Europa
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:39 schreef Afwezig het volgende:
[Centraal] voetbal volgens DiegoArmandoMaradona
Geniet er van.
Nu maar bitchen in feedback dan maar. Dit doet absoluut geen eer aan DAM.quote:
Die was inderdaad zeer fraaiquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef DIGGER het volgende:
Wel leuk dat 1 van de mooiste spandoeken gisteren goed in beeld kwam:
Einstein: E=MC2
Pythagoras: A2 x B2 = C2
Liverpool: 18 + 5 = The greatest team
Seedorf speelt op dit moment inderdaad heel erg overschatquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is na Seedorf de meeste overschatte speler in Europa
Seedorf is baasquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Seedorf speelt op dit moment inderdaad heel erg overschat![]()
Zou ik ook doen voor 9 miljoen euro per jaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef duncannn het volgende:
Gerrard zal waarschijnlijk z'n contract verlengen
quote:Recreativo breekt record voor Liverpool-spits
Florent Sinama-Pongolle is de duurste speler ooit van Recreativo, dat de Franse huurling definitief overneemt van Liverpool. Recreativo is bijzonder te spreken over Sinama-Pongolle. De 22-jarige aanvaller is met elf doelpunten clubtopscorer. Dat rechtvaardigt ook een transferbedrag van vier miljoen euro. Voor de kleine Andalucische club is dat een record in haar 118-jarige historie.
Sinama-Pongolle, die bij Recreativo een contract tot medio 2011 tekende, had bij Liverpool nimmer kunnen voldoen aan de verwachtingen sinds zijn komst in 2003. Ook na zijn tijdelijke overgang naar Blackburn Rovers was er voor de Franse jeugdinternational bij The Reds weinig zicht op speeltijd.
Is niet geheel zeker aangezien hij maandag pas z'n 1e minuten heeft meegepakt. Zeker is wel dat insua weer minuten krijgt en ws meer Jongstersquote:
Ach, hij zou bij CFC daarmee niet opvallen ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou ik ook doen voor 9 miljoen euro per jaar.
Rafa had het liefst een serieuse competitie gehad voor reserve teams. Zolang die niet bestaat (en die gaat err ook niet komen) lost-ie het zo op. Het is wel lullig naar Wigan toe. Als de wedstrijden van Wigan en Fulham omgewisseld waren had Wigan het denk ik wel gered ...quote:
3e en 4e plek scheelt niet al te veel .quote:
hahaquote:Op zondag 6 mei 2007 10:02 schreef stevengerrard het volgende:
Insua doet het hetzelfde als Mascherano. Slecht dus!
Hij laat het wel zien de laatste weken. Maar is dit de speler die we zoeken á 30 goals per seizoen?quote:Op maandag 7 mei 2007 07:39 schreef stevengerrard het volgende:
Goed nieuws voor een misschien bezoek van Smeich aan Anfield
Liverpool are ready to make a £12m swoop for West Ham's Carlos Tevez
quote:Op maandag 7 mei 2007 07:39 schreef stevengerrard het volgende:
Goed nieuws voor een misschien bezoek van Smeich aan Anfield
Dat lijkt me een goede zet aangezien DAM hier de kenner is van Zuid Amerikaans voetbal, PL en uiteraard de man die alle ins en outs van Liverpool weet. Wat zouden we zonder zijn, berust op harde feiten en argumentatie zijn!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef Smeich het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik zie Tevez echt goed passen bij Liverpool. Er zit zoveel potentie in en als je denkt dat Kuyt al een harde werker isLeuk om dan te zien dat die geruchten nu ook komen. Maar uiteraard laat ik de eindbeoordeling over aan DAM
[..]
![]()
Nou als WHU degradeert denk ik dat Harewood voor de helft weggaat....Maar goed, die willen we zowiezo niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Erasmusch het volgende:
Voor 12m kan je Harewood krijgen
Ja en dat is nog te veel.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:40 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Nou als WHU degradeert denk ik dat Harewood voor de helft weggaat....Maar goed, die willen we zowiezo niet.
Weer een speler uit de Engelse competitie die veel te duur isquote:
Wat kost ie dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Weer een speler uit de Engelse competitie die veel te duur is
Eindelijk ben ik het met je eensquote:Op maandag 7 mei 2007 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
... een speler uit de Engelse competitie die veel te duur is
Ik denk niet dat Kia hem verkoopt als Roman het niet wilquote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Eindelijk ben ik het met je eens
Laat Tevez maar komen - maar dat melde ik eerder ook al![]()
Tevez is een versterking voor Chelski en er is al vaker een speler van WHU die kant op gegaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:06 schreef Smeich het volgende:
Ben benieuwd idd, want Kia bezit zijn rechten nog steeds toch? Niet WHU.. ben benieuwd welke spelers er volgend seizoen voor WH gaan spelen en vervolgens richting Chelsea gaan (indien waar). Zou echt zonde zijn als Tevez daar gaat spelenSowiezo verschrikkelijk dat spelers bezit zijn geworden van prive bedrijven zoals die van die Kia whatshisname...
Mooi trouwens om Harry weer te zien spelen
Kia Joorbachian is his name en hij heeft in de Times gezegd dat Tevez voor 20 miljoen voor iedereen te koop is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:06 schreef Smeich het volgende:
Ben benieuwd idd, want Kia bezit zijn rechten nog steeds toch? Niet WHU.. ben benieuwd welke spelers er volgend seizoen voor WH gaan spelen en vervolgens richting Chelsea gaan (indien waar). Zou echt zonde zijn als Tevez daar gaat spelenSowiezo verschrikkelijk dat spelers bezit zijn geworden van prive bedrijven zoals die van die Kia whatshisname...
Tevez is een versterking voor elke PL-ploeg en ik acht dat Lfc meer kans maakt dan Chelski aangezien z'n maatje ( die gigantisch slechte speler) Mascherano onder Benitusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tevez is een versterking voor Chelski en er is al vaker een speler van WHU die kant op gegaan
Bij WHU maakte hij ook minuten maar begreep niemand waarom hij zo slecht speelden. Dit resulteerde weer in het feit dat Pardew hem niet opstelden waarbij hij aangaf dat het niet zijn keuze transfer was. Nu is hij opgebloeid onder benitez maar goed ga jij maar in je Fantopic posten ipv onnozele posts hierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef Smeich het volgende:
Opgebloeid? Hij maakt meer speelminuten bedoel je
Idd, Agger wordt de komende jaren de rots naast Carragher. Daarnaast heeft hij zich al bewezen in de Pl. Wie zegt dat Milito goed genoeg is voor de PL!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt Die Gaby Milito kan er niks van
Wat moet je met Milito als je Agger hebt
Mocht die naar Man utd verhuizen dan zijn mijn kaartjes voor Lfc - Scum al besteld!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef One_conundrum het volgende:
Owen
Ik wil em niet beledigen, maar laat die lekker ere voorzitter worden ofzo
Is dit een links midden dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen eindelijk de overschatte Zenden en Mark Gonzalez weg en de eeuwig geblesseerde Kewell
Ik weet niet wie Bolo en Mark overschat hoor ...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen eindelijk de overschatte Zenden en Mark Gonzalez weg en de eeuwig geblesseerde Kewell
Dat dacht ik ook al ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:36 schreef Doc het volgende:
Maar hoeveel "holding-midfielders" heeft LFC nu al. Momo, Mascherano, Alonso kunnen daar allen al spelen. Liever nog wat extra defensive cover, een vleugel spits en vervanging voor Bellamy.
Tegen Chelsea bedoel jequote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al ja.
En ik vond Zenden ook sterk spelen tegen Milan
Iedereen die een beetje kijk op voetbal heeftquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Bolo en Mark overschat hoor ...
Ik zou hem linkshalf zetten, maar hij kan eigenlijk wel overal spelen.quote:
Ok en dat ben jij dus niet! Zenden heeft zijn kwaliteiten meermalig laten zien in het PL. Bij Boro was het veelvuldig MotS en spraken coaches lovend over hem. Bij LFC is het idd niet meer dan een backup voor de linker zijde maar is hij erg belangrijk in het begeleiden van de jonge jongens ala Henry, Giggs of Speed bij hun club.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje kijk op voetbal heeft
Hij is meer een speler voor de toekomst die eerst tijd krijgt om aan Engeland te wennen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:36 schreef Doc het volgende:
Maar hoeveel "holding-midfielders" heeft LFC nu al. Momo, Mascherano, Alonso kunnen daar allen al spelen. Liever nog wat extra defensive cover, een vleugel spits en vervanging voor Bellamy.
Goede spelers hebben geen tijd nodig om te wennen. En Lucas is een hele goede spelerquote:Op zondag 13 mei 2007 09:37 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Hij is meer een speler voor de toekomst die eerst tijd krijgt om aan Engeland te wennen.
Benitez wel 2 a 3 BIG Guns kopen dus de vervanging / aanvulling komt er wel aan !
Tevez had toch wel een wedstrijd of 5 nodig hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede spelers hebben geen tijd nodig om te wennen. En Lucas is een hele goede speler
quote:Op zondag 13 mei 2007 09:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tevez had toch wel een wedstrijd of 25 nodig hoor![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:09 schreef Smeich het volgende:
Hoeveel wedstrijden had heeft Sheva nog nodig?
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:09 schreef Smeich het volgende:
Hoeveel wedstrijden had heeft Sheva nodig nog over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |