Jah die, Houllier had er Helemaaaaaaaaaaaaal geen verstand van ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:13 schreef Smeich het volgende:
Slechte aankoop ook, die Xabi
Sarcasme begrijp je nog niet helemaal denk ikquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:26 schreef RayMania het volgende:
Speelde wel redelijk ja, snapte de wissel alleen niet echt.
En voetbal begrijp jij nog niet helemaal zie ik.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sarcasme begrijp je nog niet helemaal denk ik
In de eerste helft speelde iedereen van LFC onder de maat. In de tweede helft herpakte ze zich redelijk, maar speelde niet op hun top. Maar dat had ik allemaal al gezegd in het CFC-LFC wedstrijd-topic.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt, Xabi speelde echt geweldig woensdag.
Net als heel Liverpool
Xabi was in beide helften zeer zwak. En ik vind het zielig voor Mascherano zoals hij speeltquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:28 schreef Doc het volgende:
[..]
In de eerste helft speelde iedereen van LFC onder de maat. In de tweede helft herpakte ze zich redelijk, maar speelde niet op hun top. Maar dat had ik allemaal al gezegd in het CFC-LFC wedstrijd-topic.
Jij kan nog steeds niet fatsoenlijk uitleggen waarom je die jeugdspelers miskopen vind.quote:
]quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij kan nog steeds niet fatsoenlijk uitleggen waarom je die jeugdspelerss miskopen vind.
Dat is wel vaker het geval bij spelers in de jeugdteams van alle clubs.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
]
Omdat ze nooit een impact gaan hebben op Liverpool
Bij WestHam was-ie veel beter afquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En ik vind het zielig voor Mascherano zoals hij speelt
Dan moet je er geen miljoenen instoppen en zelf opleiden. En als je het toch wil doen moet je iemand aankopen laten doen die er wel kijk op heeft. Want Benitez heeft er duidelijk geen kijk opquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is wel vaker het geval bij spelers in de jeugdteams van alle clubs.
Zat ie op de bank en kon hij niks verkeerds doenquote:
Ach, met Owen,Gerrard, Fowler, Carragher en McManaman uit de eigen opleiding was ik niet ontevreden. Agger vond ik een prima (jeugd)aankoop. voor een aantal anderen is het nog te vroeg om er iets over te zeggen. En als ze mislukken kunnen ze makkeelijk verkocht woren aan lower division teams zodat een break-even point op de jeugdopleiding makkelijk bereikt wordt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan moet je er geen miljoenen instoppen en zelf opleiden. En als je het toch wil doen moet je iemand aankopen laten doen die er wel kijk op heeft. Want Benitez heeft er duidelijk geen kijk op
geef het lijstje maar als jij het zo goed weetquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou toch maar eens de transferprijzen gaan bekijken als ik jou was.
Jij bent de Liverpool kenner.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:59 schreef Doc het volgende:
[..]
geef het lijstje maar als jij het zo goed weet
(Agger koste wel een paar centen, maar degene die jij eerder noemde niet zo veel)
Belamy en Pennant kopen als je ook Dani Alves kan kopenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:00 schreef AminBen het volgende:
Ben dan benieuwd of Benitez met een zak geld van de eigenaren wel verder kan reiken dan de 3e plaats.
Zolang jij spelers die jij nooit hebt zien spelen en waar je niet eens weet op welke positie ze spelen miskopen noemt denk ik toch echt dat mijn uitsparaken iets gefundeerder zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent de Liverpool kenner.
Al is uit je uitspraken al wel te zien dat je er de ballen verstand van hebt
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Zolang jij spelers die jij nooit hebt zien spelen en waar je niet eens weet op welke positie ze spelen miskopen noemt denk ik toch echt dat mijn uitsparaken iets gefundeerder zijn.
Twee britse spelers met ervaring in de PL voor minder dan prijs van een speler uit PD. Ik snap het in principe wel. Ik weet niet of ondertussen Alves z'n contract verlengd heeft,maar als dat niet het geval is, zal-ie nu goedkoper zijn ...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Belamy en Pennant kopen als je ook Dani Alves kan kopen
Misschien een normale discussie nu?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:47 schreef One_conundrum het volgende:
Jeetje SG, dat zijn feiten. Wat nu?
Zijn de jeugdspelers nog ingevallen trouwens?
Volgens je eigen lijstje heeft Liverpool sinds begin 2005 ongeveer 70 a 80 miljoen pond geinvesteerd. Als je alle spelers die niks toevoegen of te duur zijn voor hun kwaliteiten niet had gekocht, had je ieder jaar een speler van 20 miljoen euro kunnen kopen en deed je nu mee voor de titel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:47 schreef stevengerrard het volgende:
Oh en Simao en Alves waren gewoon te duur, want niemand gaat 25 milj betalen voor een speler of je moet Chelsea heten en laten we reeel zijn Sjevensko heeft een super seizoen!!
Alou Diarra laten gaan was ook al zo'n briljante move van Benitez. Die valt onder de categorie. Huntelaar naar Heerenveen laten vertrekken en Sibon halenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:45 schreef stevengerrard het volgende:
Transfers vanuit Liverpool
Vertrokken naar Transfersom
25-01-2007 Salif Diao Stoke City transfervrij
24-01-2007 David Mannix Hamkam (Noorwegen) transfervrij
22-01-2007 Stephen Warnock Blackburn Rovers £ 3.500.000
15-01-2007 Darren Potter Wolverhampton Wanderers £ 200.000
27-10-2006 Chris Kirkland Wigan Athletic onbekend
31-08-2006 Jan Kromkamp PSV (Nederland) £ 2.000.000
30-08-2006 Neil Mellor Preston North End £ 500.000
19-08-2006 Carl Medjani Lorient (Frankrijk)
09-08-2006 Djimi Traore Charlton Athletic £ 2.000.000
11-07-2006 Dieter Hamann Manchester City tranfervrij
04-07-2006 Antonio Baragan Deportivo la Coruna (Spanje) £ 2.500.000
03-07-2006 David Raven Carlisle United tranfervrij
30-06-2006 Bruno Cheyrou Stade Rennes (Frankrijk) 1.500.000
13-06-2006 Zak Withbread Millwall £ 200.000
25-05-2006 Fernando Morientes Valencia (Spanje) £ 3.100.000
02-02-2006 Josemi Rey Villareal (Spanje) geruild met Kromkamp
02-01-2006 John Welsh Hull City geruild met Anderson
23-08-2005 Milan Baros Aston Villa £ 6.500.000
01-08-2005 Antonio Núñez Celto de Vigo (Spanje) 2.500000
01-07-2005 Gregory Vignal Portsmouth transfervrij
23-06-2005 Alou Diarra Racing Club Lens (Frankrijk) £ 2.000.000
17-06-2005 Mauricio Pellegrino Deportivo Alvales (Spanje) transfervrij
16-06-2005 El Hadji Diouf Bolton Wanderers onbekend
1) als je alles op telt kom je op plus minus 55 milj dus leer tellen!quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens je eigen lijstje heeft Liverpool sinds begin 2005 ongeveer 70 a 80 miljoen pond geinvesteerd. Als je alle spelers die niks toevoegen of te duur zijn voor hun kwaliteiten niet had gekocht, had je ieder jaar een speler van 20 miljoen euro kunnen kopen en deed je nu mee voor de titel.
Bovendien zou je niet 40 spelers met een A-contract of zo hebben
Als je zou kunnen rekenen (je weet wel: getallen die er staan bij elkaar optellen, in plaats van maar wat roepen) dan wist je dat het iets meer is dan 50M aan transfers bij elkaar zou zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens je eigen lijstje heeft Liverpool sinds begin 2005 ongeveer 70 a 80 miljoen pond geinvesteerd.
1) Ik kwam op tussen de 50 en 51 Mquote:Op zondag 29 april 2007 10:12 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
1) als je alles op telt kom je op plus minus 55 milj dus leer tellen!
2) De meeste op het lijstje zijn jongens die een amateur contract hebben en nog in het beloften elftal spelen
3) De spelers waar geld voor is betaald zijn voor 90% allemaal basisspelers en idd misschien niet de beste op die plek maar wel voor het geld wat je uit wilt geven.
4) Meedoen voor de titel lukt alleen wanneer je elftal op elkaar ingespeeld raakt. Zie Man Utd of Chelsea, die hebben een elftal waar 1 a 2 nieuwe spelers zijn bijgekocht en de rest zijn aan elkaar gewend waardoor het begint te lopen. Daarbij kan ik me geen 1 speler opnoemen van Chelsea die dit jaar nieuw gekocht is en daadwerkelijk een positieve waarde heeft op het elftal qua resultaten. Voor Scum kan je dat alleen zeggen over Carrick.
5) Meedoen om de titel is ook daadwerkelijk waar Benitez heen wil maar dan wel op zijn eigen manier. Ben het met je eens dat het misschien iets langer duurd dan verwacht en dat de kloof nog niet gedicht is maar als er dit jaar 3 goede! spelers bijkomen denk ik dat de kloof kleiner kan worden!
6) Maar goed jij hebt geen hoge pet op van Benitez, mag eigen mening. Maar noem eens 3 a 4 spelers op die daadwerkelijk verkocht zijn door Benitez die nu de sterren van de hemel spelen.
7) Noem een 3 a 4 spelers op die betaalbaar zijn, bewezen hebben in de PL goed uit de voeten te kunnen en een versterking kunnen zijn voor :LFC voor de titel
8) Welke trainer moet LFC dan hebben om mee te doen en waarom!
quote:Op zondag 29 april 2007 10:12 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
1) als je alles op telt kom je op plus minus 55 milj dus leer tellen!
Je kan niet tellen en niet alle spelers waren gratis
2) De meeste op het lijstje zijn jongens die een amateur contract hebben en nog in het beloften elftal spelen
Keep on dreaming
3) De spelers waar geld voor is betaald zijn voor 90% allemaal basisspelers en idd misschien niet de beste op die plek maar wel voor het geld wat je uit wilt geven.
Niet dus
4) Meedoen voor de titel lukt alleen wanneer je elftal op elkaar ingespeeld raakt. Zie Man Utd of Chelsea, die hebben een elftal waar 1 a 2 nieuwe spelers zijn bijgekocht en de rest zijn aan elkaar gewend waardoor het begint te lopen. Daarbij kan ik me geen 1 speler opnoemen van Chelsea die dit jaar nieuw gekocht is en daadwerkelijk een positieve waarde heeft op het elftal qua resultaten. Voor Scum kan je dat alleen zeggen over Carrick.
Een Carrick kopen is nog altijd beter dan Bellamy, Pennant en Kuyt te kopen
5) Meedoen om de titel is ook daadwerkelijk waar Benitez heen wil maar dan wel op zijn eigen manier. Ben het met je eens dat het misschien iets langer duurd dan verwacht en dat de kloof nog niet gedicht is maar als er dit jaar 3 goede! spelers bijkomen denk ik dat de kloof kleiner kan worden!
Keep on dreaming
6) Maar goed jij hebt geen hoge pet op van Benitez, mag eigen mening. Maar noem eens 3 a 4 spelers op die daadwerkelijk verkocht zijn door Benitez die nu de sterren van de hemel spelen.
Het probleem is dat het kutspelers zijn, die doen het ergens anders vaak ook niet goed
7) Noem een 3 a 4 spelers op die betaalbaar zijn, bewezen hebben in de PL goed uit de voeten te kunnen en een versterking kunnen zijn voor :LFC voor de titel
Je moet niet in Engeland kopen.
8) Welke trainer moet LFC dan hebben om mee te doen en waarom!
Hiddink bijvoorbeeld. De meeste anderen zitten vast
Leg jij mij eens uit hoe jij bij dat lijstje op 70-80 m uitkomtquote:
Dus jij denkt dat deze spelers bij elkaar meer dan 20 M bij elkaar kosten?quote:
Oh, ga je nu plots de salarissen erbij betrekken. Wanne muppet bende gij ...quote:Op zondag 29 april 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal niet alles schelen en spelers die transfervrij zijn komen ook niet gratis
Grappenmaker. Trierig dat je dit soort gelul nodig hebt om te verhulen dat je een simpele optelsom niet kan maken. Zelf met dat tekengeld etc kom je niet tot de 70-80 M waar jij het over had.quote:Op zondag 29 april 2007 11:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee. Tekengeld en commissie wel maar dat zal wel boven je pet gaan.
De gemiddelde Liverpool fan is immers niet al te slim
quote:Op zondag 29 april 2007 11:02 schreef DarkShine het volgende:
Liverpool 2-0 Chelski natuurlijk!
Fuck you Chelsea FC, you ain't got no history!
Mijn voorspelling:quote:Op zondag 29 april 2007 14:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
![]()
De club is ouder dan Roda hoor.
Maar over dinsdag. Finnan is weer terug? Dat zou dan betekenen dat Arbeloa weer naar links gaat, en Riise naar het middenveld?
Ik denk niet dat dit een 0-0 wedstrijd wordt overigens.
Makkelijk.quote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Grappenmaker. Trierig dat je dit soort gelul nodig hebt om te verhulen dat je een simpele optelsom niet kan maken. Zelf met dat tekengeld etc kom je niet tot de 70-80 M waar jij het over had.
Mis je nog 12,5 miljoen en daar kom je makkelijk aanquote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef Doc het volgende:
Je lult weer uit je nek. Aurelio was transfervrij volgens mij (6 jarig contract bij Valencia uitgediend), Mark was 4.5 en Paletta 2. Kom ik dus op minder dan 57.5 M
Als je ongeveer 70-80 zegt terwijl het ongeveer 50-60 is dan zit je gewoon mis. Jammer joh.quote:Op zondag 29 april 2007 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mis je nog 12,5 miljoen en daar kom je makkelijk aan
Je weet ook nog niet wat de term ongeveer is.
Het is al 62,5quote:Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je ongeveer 70-80 zegt terwijl het ongeveer 50-60 is dan zit je gewoon mis. Jammer joh.
Toch maar eens gaan lezenquote:Op maandag 30 april 2007 10:46 schreef stevengerrard het volgende:
ja en dan alleen kritiek zonder argumenten
Nee hoor, tel maar na.quote:
leer dan tellen.quote:Op maandag 30 april 2007 13:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gedaan.
Heb je nog meer mieren om te neuken?
quote:Op maandag 30 april 2007 13:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh je wil dus nog door gaan met mieren neuken?
Succes ermee, maar wel zonder mij
Dit is je beste post in dit topicquote:Op maandag 30 april 2007 13:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh je wil dus nog door gaan met mieren neuken?
Succes ermee, maar wel zonder mij
En beter nog, het zou de laatste ook wel eens kunnen zijnquote:Op maandag 30 april 2007 17:00 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Dit is je beste post in dit topic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is het pas als die Spaanse prutser weer Agger op Drogba zet
What's new. Diego Amanda staat gelijk aan kletskoek.quote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef Doc het volgende:
Je lult weer uit je nek.
Wat is je punt precies?quote:
Haha, mag deze jongen een verbod krijgen om hier te posten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is het pas als die Spaanse prutser weer Agger op Drogba zet
Want?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:47 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Haha, mag deze jongen een verbod krijgen om hier te posten?![]()
Omdat je alleen maar loopt te zeuren en te zaniken en jouw post over Agger precies de spijker op zijn kop slaat. Namelijk dat je er qua Liverpool soms een beetje naast zit.quote:
Omdat je zoals gewoonlijk weer altijd uit je nek lult, zonder enig verstand van voetbal.quote:
Ik zat er naast omdat Agger er een zondag schot inschoot?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Omdat je alleen maar loopt te zeuren en te zaniken en jouw post over Agger precies de spijker op zijn kop slaat. Namelijk dat je er qua Liverpool soms een beetje naast zit.
Omdat je loopt te mekkeren en dat terwijl je zelf voor PSV bent.quote:
Ah jochie, heeft de grote Benitez je aan het huilen gemaakt door een vrije trap in te studeren, of door Carragher samen met Agger Drogba onschadelijk te maken. Oh nee het was natuurlijk die gigantisch slechte voetballer Mascherano die al na 1.45 min balverlies leed maar wel veel aanvallen onschadelijk maakte. Of was het Pennant die veel te veel kostte maar wel een plaag was voor A Cole die uiteraard de beste Engelse linksback is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zat er naast omdat Agger er een zondag schot inschoot?
Drogba werd goed onschadelijk gemaakt(al hadden ze Mascherano niet op de hoogte gebracht) maar dat was meer de verdienste van heel het team dan van Agger
Nee, geen Napoli fan
Ik ruik een beetje frustratie...quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:17 schreef Smeich het volgende:
Jullie waren echt LUCKY gisteren.. hoe kan dat ook met die spelers die in dat overgewaardeerde team van jullie rondlopen he. Ik noem maar een Reina, wat een slechte aankoop zeg, kan geeneens de 0 houden tegen Chelsea en is echt geen penaltykiller.
Die Mascherano ook zeg, slechte voetballer zeg! Ik moet echt huilen met de pet op hoe die jongen speelt, echt zielig voor hem. Niets goed gedaan en dat kwam al uitdrukkelijk naar voren in de eerste twee minuten! Bij 1:46 verloor die maf al bijna de bal! Kan toch niet he op dat niveau.. afvoeren die gast! Kost alleen maar flinke salaris en wat te denken van al die commissies, tekengeld en weer extra centen om de letters van zijn naam op elk shirt te printen.. poe he!
En laat ik het niet eens over Agger houden die wederom echt weer helemaal niets klaar wist te spelen. Het is dat hij zo'n lucky goal maakte want anders was het echt uttercrap.
En dan idd Benitez, de meest overgewaardeerde trainer like.. EVER! Wint twee landstitels tkv het machtige Barcelona en Madrid, won de UEFA cup en dan ook nog eens de Champions League en de FA Cup met dat stomme Liverpool. Die gast moet ook een keer leren zijn grote mond te houden,.. laat die buddha maar lekker blijven zitten waar die zit.
Michael Owen, waarom is hij toch ook weggegaan he.... om Europese prijzen te pakken toch?
Laat dit een raad zijn voor de aankomende tegenstander van Liverpool: Je hebt 4 armen en 4 benen nodig om Crouch te verdedigen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:17 schreef Smeich het volgende:
verhaal
Ook al bij Dudek gebeurd als ik me dat goed herinner?quote:Liverpool spot kick hero burgled
Liverpool FC's heroic goalkeeper Pepe Reina was burgled on Tuesday night as he was helping send the club through to the Champions League final.
The 24-year-old Spaniard saved two out of three spot kicks in a penalty shoot-out against Chelsea at Anfield.
But he returned from celebrating the win in the early hours of Wednesday to find his home in Woolton, Liverpool, had been ransacked.
A number of high value items and the player's Porsche Cayenne was taken.
Volgens mij meer een reactie na Maradona toequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ruik een beetje frustratie...![]()
OT: Weer in de finale!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en bij Agger en bij Crouchquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:14 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ook al bij Dudek gebeurd als ik me dat goed herinner?
Ohja, nu lees ik de rest van het topic ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Volgens mij meer een reactie na Maradona toe![]()
![]()
Benitezquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:39 schreef Smeich het volgende:
Ontslaan die gast![]()
[afbeelding]
Denken jullie trouwens dat Kewell en Sissoko blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |