Ja zo denk ik er ook over, adios!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:49 schreef proh het volgende:
wtf is er nou allemaal gebeurd, get real!
ik haak af, check later wel weer
En ze menen het nog ook, ze geloven het zelf gewoon dat ze totaal onschuldig zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:52 schreef Copycat het volgende:
Jank jank jank. Flikker toch op naar je kinderen, ga daar om janken. Kutwijf.
Sorry.
En nu is Brian zijn straatje schoon aan het vegen.
Wal-ge-lijk.
eigenlijk had huub dat ook wel kunnen wetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef Anderkeertje het volgende:
En alles is weeer Huub zijn schuld volgens Brian![]()
Dat kun je wel zeggenquote:
Wat een LULverhaal; van die Braajen, godverdomme wat een vuiile rat. Ga naar een siegiater maf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:52 schreef happyme28 het volgende:
Wat een LUL verhaal van Natasia!!!! Ze lult echt ONZIN.
Huub zegt heel duidelijk 'ik maak excuus voor MIJN AANDEEL' en dat siert hem.
Duidelijk dat Huub de sterkste is!
Heel erg weer dat gebrek aan zelfreflectie. Ik kan het bijna niet aanhoren.
Dat is nog het meest walgelijke inderdaad. Plus het feit dat ze daarin blijkbaar ook gesteund worden door dat frietkot van achter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
En ze menen het nog ook, ze geloven het zelf gewoon dat ze totaal onschuldig zijn![]()
![]()
![]()
die zitquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BRIAN HOUDT JE KOP !
LUL
EIKEL
IMBECIEL
KLOTEKUT KANKERJOCH
![]()
Ik lig nu in een deuk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij gaat janken, de para-brodder, met zijn afgetrokken telefoon.![]()
Het is zelfs zo erg dat ik er geen woorden voor kan vinden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk wat een eensgezindheid in de aversie tegen Brian.
En gehoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef Marrije het volgende:
Brian: niemand die in komt springen?
Huh, hoe kan ie Natas nou over het hoofd hebben gezien?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef Clank het volgende:
Brian moet nu leven in de villa op een onmenselijke wijze.
Hopla, wegwezen dan!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef Meganog het volgende:
Ik denk dat hij weggaat. Dit is onmenselijk.
Hij bedoelt dat de buren heel erg lang niet hebben ingegrepen. En ook daar heeft ie een goed punt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef Marrije het volgende:
In spin, de bocht springt in, uit spuit, de bocht springt uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef Marrije het volgende:
Zal ze ook nooit hardop zeggen ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef Ecila111 het volgende:
Op het filmpje (in slowmotion) is toch duidelijk dat Brian Amanda een flinke poeier in haar buik heeft verkocht..... maar dat is Amanda natuurlijk weer vergeten? En Brian.....
Als hij zich er maar eens aan hield...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
"En dus ga ik nu harakiri plegen".
Dat zou nu eens een mooi script zijn!
IK VREES DAT IE WEL MOET VAN DE FEBOquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Huub.
Dit laat je toch niet op je zitten.
Precies, ik denk ook dat dat ZWAAR meevalt. Hij hangt graag de stoere gangsta uit, maar er moet heel wat gebeuren wil ie echt uithalen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef Frasier het volgende:
Tuurlijk BrainJe slaat nog geen deuk in een pakje boter.
Ik hoop dat hij inderdaad nog zichzelf verdedigt....quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Huub.
Dit laat je toch niet op je zitten.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef lady1 het volgende:
ok mensen allemaal huub schrijven wat een walgelijke vertoning
je vergist je rat heeft de telefoon afgetrokken dat zei hij netquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:00 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dit eigenlijk pure mishandeling van de weldenkende mens.
Dat is veel erger dan een uitgetrokken telefoon
Hahahaquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die "sjmoel"van Tas is ook hilarisch.
Ik ziet hier ook een traantje weg te pinkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
god kijkt ook dgk hoor ik net
Ik zeg: doe maar nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian weet nog niet of hij er mee kan leven![]()
Mogen wij de keuze voor hem maken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian weet nog niet of hij er mee kan leven![]()
Is er hier niemand die medelijden heeft met Brian?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:02 schreef Kombucha het volgende:
haha kijk hem janken dan
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is er hier niemand die medelijden heeft met Brian?
Top cap.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is er hier niemand die medelijden heeft met Brian?
Ik kom ook onvermoede haatkanten van mezelf tegen, nuquote:
Wie nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia's gevoel wordt twee keer bruut door Huub aan de kant geschoven.......hij begint dat vage gelul ook zat te worden, denk ik.....![]()
Bommetje van Jaap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:05 schreef Ole het volgende:
"Gister is de druppel over de grens heengegaan"
ik wil der wel in hoor, k ga alleen geen 10 mile betalenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:05 schreef Napster het volgende:
Nicolaas heeft wel gelijk
Ze kunnen gewoon geen nieuwe kandidaten vinden, anders waren Brain en Huub allang weg
Dat ga je toch niet geloven?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
Nico, Brian heeft op Amanda gespuugd en in haar gezicht geduwd...... focus daar ook even op aub?
Van hetzelfde!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |