Hij bedoelt dat de buren heel erg lang niet hebben ingegrepen. En ook daar heeft ie een goed punt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef Marrije het volgende:
Brian: niemand die in komt springen?
Huh, hoe kan ie Natas nou over het hoofd hebben gezien?
In spin, de bocht springt in, uit spuit, de bocht springt uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef Marrije het volgende:
Brian: niemand die in komt springen?
Huh, hoe kan ie Natas nou over het hoofd hebben gezien?
Zal ze ook nooit hardop zeggen ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef Ecila111 het volgende:
Op het filmpje (in slowmotion) is toch duidelijk dat Brian Amanda een flinke poeier in haar buik heeft verkocht..... maar dat is Amanda natuurlijk weer vergeten? En Brian.....
Als hij zich er maar eens aan hield...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
"En dus ga ik nu harakiri plegen".
Dat zou nu eens een mooi script zijn!
IK VREES DAT IE WEL MOET VAN DE FEBOquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Huub.
Dit laat je toch niet op je zitten.
Precies, ik denk ook dat dat ZWAAR meevalt. Hij hangt graag de stoere gangsta uit, maar er moet heel wat gebeuren wil ie echt uithalen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef Frasier het volgende:
Tuurlijk BrainJe slaat nog geen deuk in een pakje boter.
Ik hoop dat hij inderdaad nog zichzelf verdedigt....quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Huub.
Dit laat je toch niet op je zitten.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef lady1 het volgende:
ok mensen allemaal huub schrijven wat een walgelijke vertoning
je vergist je rat heeft de telefoon afgetrokken dat zei hij netquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:00 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dit eigenlijk pure mishandeling van de weldenkende mens.
Dat is veel erger dan een uitgetrokken telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |