Huub gaat Amanda ten huwelijk vragenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:32 schreef proh het volgende:
waarom in pak?
nepquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:31 schreef LoveProfusion het volgende:
http://goudenbrain.web-lo(...)een_bedankje_aa.html
is dit Brians officiele blog? waarom mogen er daar wel reacties geplaatst worden?
Waarom zou Huub opeens een stemming mogen aanvragen voor een stemming tussen hem en Brian.. Moet hier ook niet nog een Brian mee instemmen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarom zou Nicolaas Huub eruit stemmen? En van Jaap is het inmiddels ook niet meer zo heel zeker, zijn goede verstandhouding met Brian is naar mijn idee nogal fragiel. En loyaal is hij volgens mij al helemaal niet...
Dat zou een beetje stom zijn he? met een opengewakte schedel gaan schreeuwen dat je zelfmoord gaat spelenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij dan de telefoon nog haalt.
Lijkt me echt hilarisch ... hij heeft alvast een ringquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Huub gaat Amanda ten huwelijk vragen
Die reactiesquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:31 schreef LoveProfusion het volgende:
is dit Brians officiele blog? waarom mogen er daar wel reacties geplaatst worden?
quote:Reacties
Hahahahahhh, echt een sukkeltje he. Elke keer wanneer jij praat, komt er stront uit...weet je zelf wel wat je zegt? Men zou het moeten opnemen en het aan je moeten laten horen, 100% zeker dat je in een shock zou gaan als je hoorde wat voor pleuris bullshit jij uitkraamt. HHAHAHAHAH en nog veel succes in je leven, stakker!
is niet zijn weblog.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ok, ok. Ik roep ook maar wat zonder alle regels te kennenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom zou Huub opeens een stemming mogen aanvragen voor een stemming tussen hem en Brian.. Moet hier ook niet nog een Brian mee instemmen?
Anders kan iedereen wel zeggen.. Ik wil een stemming aanvragen voor het wegstemmen van hem/haar en mij
T-hhhuis. Daar moet Brian een liedje over zingen van Judith. Gaat hem nooit lukken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar woont Netty eigenlijk?
Kun je zo de Gouden Kooi in hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ok, ok. Ik roep ook maar wat zonder alle regels te kennen![]()
Even zijn speech voorbereiden ... hoop ik dan hequote:
maak je kans op ee leuke baan bij de redactie!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ok, ok. Ik roep ook maar wat zonder alle regels te kennen![]()
Over een paar dagen wordt de pot weer aangevuld tot 500. Dat heet potverteren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen opeens punten om te bellen
Ze zien toch op de streams dat alles weer 'back to normal' is..
Ik stem voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:36 schreef getl0st het volgende:
[..]ik ging er ook in mee.. ik dacht er ook aan.. maar toen dacht ik.. zou lullig zijn voor brian als hij dan weggestemd wordt terwijl hij helemaal niets in te brengen heeft
http://goudenbrian.web-log.nl/mijn_weblog/gedichten/index.htmlquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Jimmy Woo is niet ordinairquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:07 schreef schatje het volgende:
[..]
En nog wel naar de Jimmy Woo en Powerzone.
Zo vreselijke ordinaire tenten.
Als de pot aangevuld wordt tot 500 lijkt het me logisch dat ze hem eerst leeg makenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:36 schreef demins het volgende:
[..]
Over een paar dagen wordt de pot weer aangevuld tot 500. Dat heet potverteren.
ok, dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Die tikken zijn echt niks meer en minder dan Brian de afgelopen twee weken bij Huub heeft gedaan, dus in mijn ogen is dat dan echt geen fysiek geweld hoor.
Hij heeft idd wel een Hans van Willigenburg gloed over zich.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:37 schreef Meganog het volgende:
Het is eind april...hoe bruin gaat Nicolaas nog worden dit jaar...
Waar 2 ruzie hebben hebben er ook 2 schuld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:37 schreef Yodarius het volgende:
[..]
ok, dat ben ik wel met je eens.
maar waar is brian dan mee begonnen? Als ik je begrijp zeg je nu, eigenlijk er is niks gebeurd.
want fysiek steld het niks voor, schelden is daar ook normaal. Maar toch is brian er dan mee begonnen?
Er wordt vaak gezegd waar ruzie is hebben twee schuld.
Een stuk bruiner dan dronken, in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:37 schreef Meganog het volgende:
Het is eind april...hoe bruin gaat Nicolaas nog worden dit jaar...
Natasjaverteren dus. Kut verhaal over dat wilgo bellen. Hij wist allang dat ze in een hotel zat. Dat er achterliggende gedachten opkomen bij nep Wilgo , is niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:36 schreef demins het volgende:
[..]
Over een paar dagen wordt de pot weer aangevuld tot 500. Dat heet potverteren.
Niels begint inderdaad op een sprekende tosti te lijken!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel een Hans van Willigenburg gloed over zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |