Euhh.. die moet unaniem zijn? Gaat niet werkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 schreef FuTilE het volgende:
Óf hij gaat het voorstel doen dat er een stemmingsronde komt waarbij 1 van de 2 miljonairs moet vertrekken, omdat de situatie nu niet meer te handhaven is.
Zien ze er in Kiev zo uit? Is er een verschil met CS in Nederland?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:20 schreef FuTilE het volgende:
Wat ziet die butlerin er toch ook uit als een ontzettende slewrie. Alsof ze haar zojuist in Kiev achter het centraal station hebben opgepikt...![]()
We zullen het zo wel merken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft de stropdas om.
DE stropdas?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft de stropdas om.
Op de site van Tien staat dat Brian vanavond idd een stemming wil houden... waarover is nog niet duidelijk. Maar mocht er een stemming komen van wie van de twee moet vertrekken dan zal het nooit een unanieme stemming worden. Bij meerderheid van stemmen heeft Jaap de doorslaggevende stem..quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 schreef FuTilE het volgende:
Óf hij gaat het voorstel doen dat er een stemmingsronde komt waarbij 1 van de 2 miljonairs moet vertrekken, omdat de situatie nu niet meer te handhaven is.
Jahaa.....Ze zijn niet te verstaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zien ze er in Kiev zo uit? Is er een verschil met CS in Nederland?
Niet goed voor Huub, want dat gaat hij 100% voor Brian.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Op de site van Tien staat dat Brian vanavond idd een stemming wil houden... waarover is nog niet duidelijk. Maar mocht er een stemming komen van wie van de twee moet vertrekken dan zal het nooit een unanieme stemming worden. Bij meerderheid van stemmen heeft Jaap de doorslaggevende stem..
Hij gaat Brian imiteren??quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:25 schreef Ashrak het volgende:
Huub heeft de ring om en 2 oorbellen in.
Hmm .. Nu begin ik toch weer te twijfelen.
Brian wil een stemming voor punten uit de pot toch om te kunnen bellen naar Netty.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Op de site van Tien staat dat Brian vanavond idd een stemming wil houden... waarover is nog niet duidelijk. Maar mocht er een stemming komen van wie van de twee moet vertrekken dan zal het nooit een unanieme stemming worden. Bij meerderheid van stemmen heeft Jaap de doorslaggevende stem..
Dat verliest Huub dan hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 schreef FuTilE het volgende:
Zoals je zei: We merken het zo welquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:25 schreef Ashrak het volgende:
Huub heeft de ring om en 2 oorbellen in.
Hmm .. Nu begin ik toch weer te twijfelen.
Punten om zijn familie te bellen over gisteren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Symboliseert wel weer de drama die Brian graag ziet . Speelt Huub leuk mee en Brian denkt: ''Shit, dat had mijn tv moment moeten zijn''.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:25 schreef Frasier het volgende:
Voor alleen een excuses hoeven ze echt niet in miljonairs-stijl gekleed te zijn.
Nou als dat zo is zou Sylvia een mooi tv momentje kunnen pakken "omdat je mij Carnaval niet gunde"quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian wil een stemming voor punten uit de pot toch om te kunnen bellen naar Netty.
Brainless wil tennissen en daarover een stemming houden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen opeens punten om te bellenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Punten om zijn familie te bellen over gisteren.
Oké.. dat wist ik nog niet. Geruststellende gedachtequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian wil een stemming voor punten uit de pot toch om te kunnen bellen naar Netty.
OMG, dat gaat 'm natuurlijk worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 schreef FuTilE het volgende:
Dat hoeft toch niet, als je wilt neuken?quote:
Brian heeft als eerste de denken er afgetrokken en daarna iets gezegd in de trant van "heb je er nu geneukt?? vieze hoer"quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Brian is begonnen door de dekens eraf te trekken, schelden en Huub aan zijn haren te trekken.
Althans mijn versie
Laat ie maar lekker een tennisracket in zn kont stoppenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brainless wil tennissen en daarover een stemming houden.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:27 schreef versabommie het volgende:
Huub laat ze bij elkaar komen en gaa dan een betoog maken over dat ze een groep zijn en dat de groep zo zwak is als je zwakste schakel, en dat alles op vertrouwen berust en onder zijn betoog pakt hij een honkbalknuppel en wakt bwian's weke schedel als een rijpe meloen uit mekaar op de tafel, waar je dan een plas bloed ziet ontstaan!
Hij wil contactpunten hebben om naar huis te bellenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij dan de telefoon nog haalt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:27 schreef versabommie het volgende:
Huub laat ze bij elkaar komen en gaa dan een betoog maken over dat ze een groep zijn en dat de groep zo zwak is als je zwakste schakel, en dat alles op vertrouwen berust en onder zijn betoog pakt hij een honkbalknuppel en wakt bwian's weke schedel als een rijpe meloen uit mekaar op de tafel, waar je dan een plas bloed ziet ontstaan!
Gesellug!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:27 schreef versabommie het volgende:
Ze heeft wel iets Slavisch, maar goed, die zul je inmiddels ook wel in alle soorten en maten achter Amsterdam CS vindenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zien ze er in Kiev zo uit? Is er een verschil met CS in Nederland?
Die tikken zijn echt niks meer en minder dan Brian de afgelopen twee weken bij Huub heeft gedaan, dus in mijn ogen is dat dan echt geen fysiek geweld hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:28 schreef Yodarius het volgende:
[..]
Brian heeft als eerste de denken er afgetrokken en daarna iets gezegd in de trant van "heb je er nu geneukt?? vieze hoer"
Daarna ging natasha alvast tussen brian en huub alvast staan.
Daarna ging huub vegen in het gezicht van brian.
Daarna pakte brian huubs haar. (of trok, zit er een beetje tussen als je het mij vraagt)
En daarna gaf huub brian 2 tikken.
wil je beweren dat je iets anders heb gezien dan dit?
Sinds wanneer zou je niet meer mogen schelden in de kooi?
Denken eraf trekken is maybe wel beetje merkwaarig maar om nou te zeggen dat brian begonnen is met fysiek hier door vind ik wel vaag.
In een krottenwijk op Bonaire.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar woont Netty eigenlijk?
jawel mop, antwoord volgtquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:29 schreef itsme het volgende:
bee heb jij mijn nieuwe pm wel gehad?
offtopic, sorry
itsme gaat eten: kipfilet uit de oven, doperwtjes, en miniatuur aardappeltjes uit de magnetron (en jus)![]()
Nou kom op met die hap. ik wil weten wat ze gaan doen. en kan geen streams aan want ben windows update aan het doen.![]()
Waarom zou Nicolaas Huub eruit stemmen? En van Jaap is het inmiddels ook niet meer zo heel zeker, zijn goede verstandhouding met Brian is naar mijn idee nogal fragiel. En loyaal is hij volgens mij al helemaal niet...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:26 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat verliest Huub dan hoor
Amanda, Natasia, Nicolaas en Jaap sturen Huub weg
Sylvia en Eric sturen Brian weg al denk ik dat Eric Huub ook zou kunnen wegsturen..
hij had het er vanmiddag nog over dat hij wel zin had in de hoer die voor dit weekend voor hem besteld is, dus ik denk niet dat hij weggaatquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:30 schreef Villalux het volgende:
Huub gaat er uit............en hij Loopt zo de deur uit! let op!
Het kan uiteraard ook opgedragen zijn door de redactie, om de schijn van 'democratie' op te houden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Lijkt me op dit ogenblik het domste wat hij kan doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |