huub zal gek zijn, die gaat niet, maar hij moet ook niet alle schuld op zich nemen, als B niet uit zijn dak was gegaan was er okok niets gebeurtquote:
Je moet het wel bij de feiten houden. Het was huub die brian's gezicht begon te vegen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:13 schreef farceman het volgende:
Wat ik nu niet snap...waarom vindiedereen het in huis normaal dat Brian het slachtoffer zou zijn? !
Hij heeft geeneens zijn excuses aan Amanda gemaakt?
En hij begonm met het trekken aan haren Huub
Het verschil ligt in het feit dat Huub zegt, dat hij dat gedaan heeft, en ''De kindjes van God'' iedereen de schuld geven, behalve zichzelf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo is het altijd gegaan.
Huub is altijd de schuldige.
Als hij al een bloempot omver trapt word er dagen over gepraat.
Brian is begonnen door de dekens eraf te trekken, schelden en Huub aan zijn haren te trekken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:18 schreef Yodarius het volgende:
[..]
Je moet het wel bij de feiten houden. Het was huub die brian's gezicht begon te vegen.
Maar excuses aanbieden aan amanda zou zeker wel op zijn plaats zijn vanwege dat 2 keer spugen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschil ligt in het feit dat Huub zegt, dat hij dat gedaan heeft, en ''De kindjes van God'' iedereen de schuld geven, behalve zichzelf.
Deken eraf trekken en hoer of sloerie roepen, daar begon Brian mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Brian is begonnen door de dekens eraf te trekken, schelden en Huub aan zijn haren te trekken.
Althans mijn versie
Hij gaat ongetwijfeld het boetekleed aantrekken en een voorstel doen, maar niet dat hij vertrekt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:19 schreef getl0st het volgende:
Als hij echt iedereen in de maling neemt met ' graag in miljonairstyle' vind ik hem maar flauw
En hij keek niet voor niets enorm bedroeft toen hij vanmiddag van de FEBO vandaan kwam.. zal vast niet geweest zijn omdat zijn kroket niet smaakte
Verschilt toch niet veel van mijn versie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Deken eraf trekken en hoer of sloerie roepen, daar begon Brian mee.
Is een beetje een traditionele afkorting van : Hier kun je lezen waar een bepaald "hoogtepunt" heeft plaatsgevonden.quote:
Dan kan je me opvegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:21 schreef Ashrak het volgende:
Huub vroeg net een ring aan Natasia.
Zou wel leuk zijn als hij nogmaals Amanda ten huwelijk zou vragen
Ik niet met jou hoorquote:
LOLquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:21 schreef Ashrak het volgende:
Huub vroeg net een ring aan Natasia.
Zou wel leuk zijn als hij nogmaals Amanda ten huwelijk zou vragen
Inderdaad, wat een ...hoerruhoofdquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:20 schreef FuTilE het volgende:
Wat ziet die butlerin er toch ook uit als een ontzettende slewrie. Alsof ze haar zojuist in Kiev achter het centraal station hebben opgepikt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |