Ja, zo is hij ook wel weer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:01 schreef happyme28 het volgende:
Huub vraagt iedereen op de bank zo.
Ja hoor, Huub gaat weer het boetekleed aantrekken vermoed ik zo.
Hij zal het wel weer als enige doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:00 schreef Ashrak het volgende:
Over 10 minuten op de bank ...
Huub zal dan waarschijnlijk zijn excuses gaan aanbieden of .....
Ik vind niet dat hij de enige is die zijn excuses moet aanbieden, maar we zullen het zometeen gaan zien.
Tegen Amanda zei ie vanmiddag ook al sorry.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het lijkt me niks voor Huub om zijn excuses aan te bieden hoor. Hoop op wat lekker gerel waarbij de butler zorgt voor een continue stroom alcohol![]()
Een butler kan ook best frisdrank of koffie inschenken ^^quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:03 schreef solara4 het volgende:
maar als ze geen acohol mogen hoeft mellissa ook niet te komen toch
Hopelijk werkt de time-release nog op de intraveneuze medicatie van Brian, anders gaat ook dit weer mis.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:00 schreef Ashrak het volgende:
Over 10 minuten op de bank ...
Het zal me echt benieuwen of Brian ook zijn excuses nog gaat aanbieden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tegen Amanda zei ie vanmiddag ook al sorry.
Ik wilde zeggen, een klap met een hamer. Maar die heeft hij jaren geleden al gehad natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
Zijn er voldoende pammetjes in huis voor Brainless? Dormiplant gaat echt niet helpen.
Voor het spugen bedoel je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het zal me echt benieuwen of Brian ook zijn excuses nog gaat aanbieden.
Huub is zich erg bewust van "populariteit", hij weet heel goed dat door het aanbieden van excuses hij sympathie kweekt. Z`n hele strategie is gebaseerd op z`n gedachte dat de kijkers in de finale beslissen wie gaat winnen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het lijkt me niks voor Huub om zijn excuses aan te bieden hoor. Hoop op wat lekker gerel waarbij de butler zorgt voor een continue stroom alcohol![]()
Dat soort opvoeding levert types als Amanda op...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap die Melissa niet..ze heeft toch een kind en ze gaat constant uit..
Onder andere ...quote:
De eerste is vol deel 2 van betalen voor de streams: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:59 schreef Marrije het volgende:
. . .en SHE lol heeft. De neefjes van Syl zijn net op bezoek geweest, ze hebben met Huub gezwommen en zijn even bij het veulen gaan kijken. Al met al een ontspannen sfeer.
Brian daarentegen zit al een tijd tegen Nic en Natas aan te praten over hoe hij van binnen bloedt.
Comments:
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:[SC#40] Und So Weiter... Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier: http://forum.fok.nl/topic/1015332 Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS#7
En nog wel naar de Jimmy Woo en Powerzone.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien stopt ze dat kind in haar buidel als ze op stap gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Oooh, dat is toch waar De Mol Jr. draait? Dan zullen ze haar daar vast opgedregd hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:07 schreef schatje het volgende:
[..]
En nog wel naar de Jimmy Woo en Powerzone.
Zo vreselijke ordinaire tenten.
Achter haar bovenlip?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Misschien stopt ze dat kind in haar buidel als ze op stap gaat.
Dank je, aangepast.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:07 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
De eerste is vol deel 2 van betalen voor de streams: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2
Ze past er perfectquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:07 schreef schatje het volgende:
[..]
De Mol draait volgens mij in de Mainson. Daar is ie ook mede-eigenaar van.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oooh, dat is toch waar De Mol Jr. draait? Dan zullen ze haar daar vast opgedregd hebben.
Och, dat past dan wel weer bij het beeld wat ik van haar heb.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Gevoel voor humor vind je zelden bij mensen die zichzelf zo motherfocking serieus nemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:07 schreef Frasier het volgende:
Even een serieuze vaag, heeft iemand Brain wel is op enige vorm van humor kunnen betrappen?
Misschien één keer. Al weet ik niet meer wat het was. Of wanneer. Of dat het wel zo bedoeld was. Geloof ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:07 schreef Frasier het volgende:
Even een serieuze vaag, heeft iemand Brain wel is op enige vorm van humor kunnen betrappen?
Gewoon bestellen bij Albertquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:10 schreef FuTilE het volgende:
Nou, schiet op met de vredesonderhandelingen, ik moet naar de Albert Heijn..
Vraag me niet meer waarom maar ik kan me herinneren dat ik om Brian heb gelachen, en dan niet om hoe sneu ie overkwam maar omdat ie even grappig was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:07 schreef Frasier het volgende:
Als hij dat heeft gevraagd dan gaat hij wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:12 schreef schatje het volgende:
Brian knikt nee naar Nicolaas na het verzoek van Huub om miljonair stijl te kleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |