abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:55:00 #1
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48784681
Vorige deeltje: Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? Deel 40

Met als 3 laatste berichten:
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
dag iedereen, even een berichtje....

Gaat goed hier, de ingreep is meegevallen. Ik kende de assistent -anesthesist, en zij vertelde me precies wat er allemaal ging gebeuren. Ze stelde me wel op mijn gemak, erg fijn. Wel na de ingreep op de uitslaapkamer, kwam alle spanning eruit. En trillen als een rietje...
De ingreep is geslaagd, hij heeft alles weg kunnen halen wat er niet hoorde. Ik heb kunnen meekijken op een scherm, best interessant. Ik heb alleen wel 20% kans bij een evt volgende zwangerschap dat ik weer een vastzittende placenta heb, dus zou dat in ieder geval een ziekenhuisbevalling worden. Maar goed zover hebben we het nog laaaaaaaaaaaaaang niet. Voorlopig is het hopelijk afgelopen met dingen met "dingen die eruit moeten"
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:42 schreef Moonah het volgende:

[..]

En voor het zover is zal er toch eerst iets in moeten...
Maar fijn hoor, dat het je is meegevallen.
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:49 schreef Neuk het volgende:
'k Ben blij dat het meeviel Karin, en fijn dat je effe een berichtje kwam typen. Nu snel opknappen!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:47:32 #2
108648 cattie
lieve moeder
pi_48786151
Fijn dat het goed gegaan is Karin!
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:34:20 #3
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48787765
karin fijn dat het je meeviel kom lekker ff bij
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:12:21 #4
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48789440
Karin, gelukkig is het nu achter de rug. Kan me goed voorstellen dat het allemaal toch erg hoog zat! Rust lekker uit nu!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48789762
Fijn dat het achter de rug is Karin!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48790302
Gelukkig is het achter de rug Karin!
Saartje
pi_48792809
een voorspoedig herstel gewenst karin, doe maar rustig aan (waar mogelijk).
pi_48805531
xxxKarinxxx,dat heb je gelukkig achter de rug,hoe voel je je nu?Ik hoop dat je snel weer op de been bent,maar doe eerst maar ff rustig aan

Groetjes,Minoes
  zaterdag 28 april 2007 @ 16:06:27 #9
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48807742
Karin
pi_48818565
Gaat goed hier hoor, ik had verwacht dat ik wel pijn zou hebben (was me ook verteld dat ik wel last kon hebben van buikkramp enz) maar het gaat gewoon goed, klein beetje buikkramp op de achtergrond, maar het is prima te doen. Vroeg me gister al af waarom ze paracetamol in het infuus deden (had toch nergens last van) en ze kwamen me telkens vragen hoe het met de pijn ging (goed, ik heb geen pijn...)
14 mei weer op controle bij de gyn, hopelijk is echt alles weg wat weg moest!!

De gyn was trouwens erg aardig voor me (en ik vond het zo'n hork omdat hij Meike negeerde...) hij is gister na die tijd nog 2 keer bij me geweest, en tijdens de ingreep ging hij me vanalles laten zien
Ze hebben me ook nog laten zien wat eruit was gehaald, het was een propje ter grootte van een grote knikker.

Het is allemaal 100% meegevallen (ook de ruggeprik trouwens, echt een makkie hoor)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 29 april 2007 @ 06:57:05 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_48825162
Karin, fijn dat het goed gegaan is en dat je je ook wel goed voelt!
stormy waters...
sailin'
pi_48825721
Fijn Karin, hopelijk is alles nu schoon!
pi_48848750
Karin wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Hopelijk is alles weg nu.
  zondag 29 april 2007 @ 21:24:06 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48849433
Karin
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 30 april 2007 @ 15:27:34 #15
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48864554
Ik heb net met Lotte in de Tricot slen een uurtje door de stad gelopen, maar heb nu onwijze last van mijn heupen, doek was goed geknoopt dat weet ik zeker. pffff zitten gaat nog wel maar lopen....
volgende keer gaat ze gewoon in de kinderwagen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:17:13 #16
94046 PM-girl
pi_48880619
Ik80, tricot gaat hangen door het gewicht, omdat het een rekkende stof is. Ik heb die ervaring zelf ook, pijn na het dragen en is stukken minder met een andere doek. Voor meer info kun je lezen in het draagdoekentopic deel 2.
*
pi_48880661
Fijn dat het meegevallen is Karin! Nu lekker opknappen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48882738
Karin en iedereen een knuffel die het kan gebruiken.

Hier alles in orde op de lichamelijke klachten na dan tenminste.

Superleuke bruiloft gehad en daarna lekker met zijn drietjes naar Duitsland geweest en gisteravond pas teruggekomen. Ook een tweede tandje voor Kaith inmiddels...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:36:16 #19
103793 kozakken
Living the life
pi_48883893
Wat een nieuws allemaal Mibos.
nog met je bruiloft.
Kaith ook al twee tandjes! Wat leuk!!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:08:54 #20
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48884884
Mibos, wat knap dat je zo positief bent. Fijn dat je toch van dingen kunt genieten ondanks dat je lichamelijk helemaal niet in orde bent!

Karin, wat ontzettend fijn dat het je is meegevallen. Ik had je berichtjes een tijd geleden al gelezen en elke keer vergeten te reageren. Hoe gaat het nu met je? Ondertussen is het dinsdag...

Ik ga zometeen even naar de huisarts voor mezelf, niet omdat ik ziek ben, maar omdat ik oververmoeid ben... heb er zelfs constant trillende handen van (lastig typen)... en het huishouden lijdt er vreselijk onder, en de kinderen ook denk ik. Ik heb zo weinig energie dat ik al in geen twee maanden de badkamer goed heb schoongemaakt (en mijn schoonmaakster die eigenlijk eens in de vier weken komt om eens uitgebreid schoon te maken heeft al twee weken afgebeld... dus daar heb ik ook niets aan)... en ik ga vragen of ik niet een tijdje gezinshulp kan krijgen om de boel even een beetje op orde te krijgen. Mijn man is elke avond al druk bezig met de kinderen (ze zijn vreselijk aan het spoken de laatste tijd) en ik 's nachts weer...en het huishouden is dus écht een rotzooitje.
Ik hoop maar dat ze er wat aan kan doen, want misschien mag het gewoon niet omdat ik niet ziek ben ofzo, alleen maar oververmoeid. Maar ja, het gaat zo niet over natuurlijk...ik kan niet bijslapen omdat ik de tijd die ik overheb (als er twee kinderen slapen bijvoorbeeld) weer hard bezig ben met schoonmaken en opruimen meestal. Soms gaat dat écht niet en ga ik relaxen, en dan is het helemaal niet meer te doen, en hoopt de was (bijvoorbeeld) zich echt op. Schiet niet echt op dus.
Misschien dat we voor dit (stomme) probleem via de huisarts hulp kunnen krijgen. Wie weet heeft ze een oplossing die de gezinshulp uitsluit, maar ja, zo niet...misschien kunnen we dan toch hulp krijgen. Al is het maar een paar uurtjes per week...
pi_48885055
Suus, goed van je dat je naar de huisarts gaat met je oververmoeidheidsproblemen. Heb je ooit nog iets gehoord van de staigaire? Hoop dat de huisarts een beetje meewerkt...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:08:34 #22
94046 PM-girl
pi_48886674
Mibos, gefeliciteerd met je huwelijk!

Suzanna, wat rot dat je zo moe bent. Ik hoop voor je dat je huisarts iets kan betekenen! Sterkte
*
pi_48886759
Mibos, van harte gefeliciteerd!

Suzanna, ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt want oververmoeid zijn is echt rot en zo kan je ook niet optimaal genieten van je kleintjes.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:42:48 #24
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48887812
Mibos, woei, je bent gewoon even getrouwd, joh! Gefeliciteerd!!!!

Sterkte voor jou en je gezin, Suzanna.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_48888323
Oei Suzanna, klinkt niet lekker. Hopelijk lukt het, en kan je wat hulp krijgen! Alle kleine beetjes helpen!

Het gaat goed hier hoor, voel me best wel oke. Vloei nog een beetje, maar niet zoveel als voor de ingreep. Zondag dacht ik wel even dat er iets niet goed ging, ineens erge buikkramp en veeeeeel bloed, maar dat was een eenmalige actie hoop ik.

En zonet belde mijn kraamhulp, of ik vanmiddag wat te doen had, want dan kwam ze even langs, bakkie thee drinken! Ik vind het zo leuk he!

Net stad en land afgezocht naar de CD van Woezel en pip (deel1) Nergens te krijgen. Gelukkig konden ze hem nog bestellen en kan Meike hopelijk vanaf morgen swingen met Woezel en Pip.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:15:22 #26
94046 PM-girl
pi_48888849
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het gaat goed hier hoor, voel me best wel oke. Vloei nog een beetje, maar niet zoveel als voor de ingreep. Zondag dacht ik wel even dat er iets niet goed ging, ineens erge buikkramp en veeeeeel bloed, maar dat was een eenmalige actie hoop ik.
Fijn om te lezen dat je je goed voelt, hopelijk is vloeien vlug over!
quote:
En zonet belde mijn kraamhulp, of ik vanmiddag wat te doen had, want dan kwam ze even langs, bakkie thee drinken! Ik vind het zo leuk he!
Wat leuk zeg!
*
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:10:56 #27
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48892670
Mibos, ik heb niets meer gehoord van die stagiaire. En zoals het nu is zou ik daar zelfs geen energie voor hebben... dus ik vind het nu ook niet erg.

Ben net naar de huisarts geweest en ze had heel veel begrip voor de situatie, ze zou doen wat ze kon. Dat kan natuurlijk erg tegenvallen want ze moeten het goedkeuren bij de thuiszorg/gezinszorg (ik weet niet precies wat ik zou krijgen). Maar al krijg ik een aantal weken hulp dan kan ik er al weer een beetje bovenop komen en dat scheelt al een hoop.
Ze zei dat ik contact zou kunnen opnemen met het "Opvoedbureau" een gratis instantie die helpt bij opvoedproblemen. Nou heb ik die niet echt natuurlijk, maar het feit dat ze alledrie 's nachts nog niet doorslapen is natuurlijk niet normaal. Ze zei dat dat over zou kunnen gaan als ik meer structuur in de dag aanbreng, en het opvoedbureau kan daarbij helpen. Ik ben wel benieuwd, heb me er net bij aangemeld.

Karin, wat leuk zeg dat je kraamhulp langskomt! Dat hebben ze bij mij nou niet gedaan ... (en de laatste was echt leuk en lief) maar dat gebeurt normaalgesproken ook niet hoor.
Fijn dat het goed gaat met je!

En jullie allemaal nog bedankt voor de lieve reacties

Oh ja, morgen zou mijn schoonmaakster komen en die heeft wéér afgebeld, nu vanwege een oma die op sterven ligt, waardoor ze liever bij haar vriend is, die aan het andere einde van het land woont. Ik vind het rot voor haar, maar ook voor mij ...
pi_48893153
Suus ik weet niet hoe lang je de schoonmaakster al in huis hebt maar is het geen idee naar een meer betrouwbaardere schoonmaakster? Dit is al de derde keer achtereen begrijp ik en dat kan toch niet goed zijn. Ik bedoel het niet vervelend hoor tegenover de poetsvrouw maar het is wel opvallend...

Misschien is het opvoedbureau en het zijnde niet doorslapen van de meiden samen een prima combi en slapen ze over een aantal weken/maanden lekker door waardoor jij ook lekker door kan slapen en bij kan slapen. En een goede nachtrust geeft immers iedereen een berg energie dan een gebroken nacht.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:25:15 #29
94046 PM-girl
pi_48893198
Suzanna, goede reactie van je huisarts.
Kun je misschien niet nichtje of buurmeisje (of neefje of buurjongen natuurlijk ) vragen om wat geld bij te verdienen door te komen poetsen? Geeft misschien wat rust?
*
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:31:32 #30
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48899027
Suzanna, goed dat je naar de HA bent gegaan. Oververmoeidheid is natuurlijk geen ziekte, maar als je er maar lang genoeg mee blijft doorlopen kan het daar wel op uitdraaien..
Hopelijk biedt dat Opvoedbureau hulp waar je iets aan hebt. En qua structuur aanbrengen in de dag: bij ons heeft het geholpen om Thies daarmee te leren doorslapen.

Chacama, ik heb het hier al eens eerder gevraagd, maar je hebt er ws overheen gelezen: hoe bevalt de housemanager? (Of hoe de functie van die dame ook alweer was... )
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:08:20 #31
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_48900497
Suzanna, heel herkenbaar hoor, het is zo vermoeiend met drie van die kleintjes. Fijn dat er wat stappen zijn ondernomen om wat te veranderen. Ik ga heel hard voor je duimen dat het rust gaat brengen voor je. Het zijn gewoon echt tropenjaren. Nu ze hier een stukje groter zijn, merk ik al zo'n verschil. En ze slapen hier inderdaad ook bijna altijd lekker de nacht door en dat scheelt zo'n eind. Mijn huishouding schiet er nog altijd regelmatig bij in en onze schuur en studeerkamer zijn twee oppakplekken geworden, maar ik heb me voorgenomen om vanaf oktober (dan gaat ook Lune naar de basisschool) de draad weer goed op te pakken en te gaan ruimen en bijhouden op de Kaat Mossel methode (is elke dag een deel van je huis schoonhouden). Sterkte ermee meid en ook je hubbie want ook voor hem is het best zwaar.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:33:21 #32
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48904141
Genuivere, leuk om weer eens wat van jou te lezen! Jij kunt er idd van meepraten, drie kleintjes kort op elkaar. Kom ik niet vaak tegen!
Ik kijk er echt stiekem wel naar uit dat Noa naar school gaat. En aan de andere kant ook niet, want ik zou haar wel echt missen, tis zo'n gezellige tante. Het is nu al raar als ze naar de psz is, erg stilletjes. Maar de rust die het brengt... zij is eigenlijk de grootste druktemaker omdat Emma nog wel in de box zit soms, en Julia natuurlijk nog maar ieniemienie is.
Ik denk ook wel dat alle ouders van kleine kinderen in de 'tropenjaren' zitten, en bij mij (en jou ook) driedubbel. Tis zegmaar...niet zo praktisch ... maar toch heb ik absoluut geen spijt van ze...zou ze één voor één nooooit meer willen missen.

Mibos, die schoonmaakster komt hier al heel lang over de vloer inderdaad. Maar ik vind zowiezo dat ze érg vaak afbelt, en ze beseft zich waarschijnlijk niet echt hoeveel dat voor mij scheelt als ze wél komt. Ik ben gewoon te aardig denk ik. Ik zou gewoon iemand anders moeten zoeken eigenlijk...en misschien doe ik dat ook wel.

PM-girl, ik heb helaas maar één buurvrouw en die heeft het razenddruk met een psychologie-opleiding, huishouden en dochtertje van bijna 3. Dus geen hulp van die kant helaas... ik zou eens kunnen informeren bij mensen die hun kinderen naar de psz brengen natuurlijk, of die buurjongens/meisjes hebben. Heb ik toch nog wat aan je tip denk er ineens aan.

Moonah, ik voel me vaak genoeg 'ziek van moeheid' dus het kan idd uitlopen op een ziekte. Je bent al snel vatbaarder voor vanalles als je niet genoeg slaapt, en met drie kindjes die vaak verkouden zijn ben ik dat ook constant.

Nog iets, ik ben vandaag begonnen met het afbouwen van de borstvoeding. Ik begon er zelf over tegen de huisarts dat ik Julia 's nachts zo vaak moet voeden (en overdag ook, maar dan stribbelt ze vaak tegen, heel vreemd) en dat ik denk dat dat komt doordat ik erg moe ben en daardoor te weinig melk aanmaak. Ik ga het langzaam afbouwen, eerst om de voeding een flesje en dan om de twee voedingen, etc. Nu heb ik al één voeding (en eigenlijk ook een tweede omdat Julia niet wilde drinken en de fles wél wilde) overgeslagen en ik merk eigenlijk niets van stuwing...heb het idee dat ik al helemaal niet zoveel meer aanmaak. Julia's plasluiers waren ook helemaal niet vol...en daar maakte ik me al een tijdje zorgen over eigenlijk. Waarschijnlijk toch gewoon niet goed te doen, borstvoeding met zo'n druk leventje. Denk ik dan.
pi_48905891
Karin wat fijn dat de ingreep helemaal goed gegaan is

Suzanna succes met het afbouwen! Begrijpelijk wel als je het zo druk hebt met je drie kleintjes

Ik moet morgen weer aan het werk Het valt me wel zwaar hoor, ik zie er tegenop om weer te beginnen. Het zal vast een kwestie van wennen zijn. Ik moet gaan kolven op het werk, hoe zal dat gaan, wat zullen de collega's zeggen, zal ik me op mijn werk kunnen concentreren? Dat heb ik niet eerder gedaan want Dylan kreeg al geen borstvoeding meer toen ik weer ging werken. Ik heb een A4 vel vol getypt met instructies voor mijn schoonmoeder, zijn mag het spits afbijten Ze blijft hier thuis oppassen dus dat scheelt gelukkig een hoop geregel morgenochtend. Wish me luck!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48906562
Mibos gefeliciteerd hoor!

Suzanna wat vervelend dat je zo moe bent!
Ik hoop dat het opvoedbureau je kan helpen en dat je iemand vindt die je wat kan helpen bij het huishouden, want die poetsvrouw lijkt me ook niks nu als ze zo vaak afzegt.

Beefcake spannend! Alvast heel veel succes ermee.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:39:26 #35
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_48907579
Beefcake succes morgen!
Suzanna goed dat je iets ondernomen hebt om van je overmoeidheid af te komen! Een betrouwbaardere hulp zou wel heel fijn zijn. Ik hoop dat het opvoedbureau iets voor je kan betekenen
Saartje
pi_48907843
Beefcake, succes morgen! Het komt vast allemaal goed maar het is altijd even slikken die eerste keer.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:49:55 #37
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_48908256
Suzanna, best even slikken hoor om de borstvoeding af te bouwen. Hopelijk gaat het met slapen wel net zo als bij Lune toen ze na 4 maanden geen bv meer wilde. Toen vonden wij namelijk dat ze snachts best door kon gaan slapen en dat lukte gelukkig met een speentje. Ik moest er in het begin nog wel een aantal keren uit speentje teruggeven, maar dankzij een papa die wat strenger op kan treden als mama sliep ze erg snel door en dat scheelt je echt een heel stuk.
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:34:21 #38
94046 PM-girl
pi_48918763
Suzanna, jammer maar begrijpelijk, je keus rondom de bv. Ik hoop dat het je wat meer rust geeft.

Beefcake, je bent al aan het werk waarschijnlijk, maar veel succes!
*
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:45:12 #39
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48919117
Suzanna, ik vind het heel knap dat je je probleem onderkent. Ik heb verder geen tips ofzo...

Ik ben al weer een half jaar mama vandaag!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:56:28 #40
94046 PM-girl
pi_48919545
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:45 schreef Neuk het volgende:
Ik ben al weer een half jaar mama vandaag!
Feli!
*
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:39:48 #41
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_48926825
feli mama Neuk, het is een lekker kereltje dat daar op de weegschaal ligt in het fototopic, is echt al groot geworden.
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:20:47 #42
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48928237
Gefeliciteerd Neuk!!! en een leuk en schattig jochie waar je al 6 maanden mama van bent...

Bedankt voor alle lieve reacties. Ik ben er nog niet uit wat de bv betreft, ik vind het te jammer denk ik. Ik wil er eigenlijk nog niet mee stoppen... en ik denk dat ik het ga proberen te doen met een extra flesvoeding 's avonds en verder gewoon nog borstvoeding, als ze niet genoeg heeft gewoon bijvoeden overdag. Ik kan het gewoon niet, zomaar stoppen. Als ze het zelf niet meer wil (wat ze af en toe lijkt aan te geven) kan ik er altijd nog echt mee gaan stoppen. Alleen maar fijn als ze toch nog borstvoeding krijgt, al is het minder.
Ik zit nu even bij te tanken, Julia en Emma slapen en Noa ligt op de bank naar de Teletubbies te kijken... (dat houdt ze niet lang vol dus ik geniet er maar extra van ...

Beefcake, ik ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag!
pi_48930446
Suzanna, ik denk dat je voor jezelf na moet gaan wat het je kost en wat je er uit krijgt. Als het geven van de borstvoeding zelf juist positief voor je is, maar het is lastig omdat het drukte geeft met de andere meisjes of omdat je geen goede nachtrust hebt dan kan je gerichter daar wat aan doen.

Als het talloze vrouwen lukt om naast hun werk borstvoeding te geven en daardoor voor een X-aantal voedingen een alternatief moeten zoeken dan zal het jou ook lukken om een x-aantal voedingen te laten vervallen.
Ik zou zelf denk ik wel enige regelmaat inbouwen en misschien een vaste voeding vervangen, bijvoorbeeld een nachtvoeding. Inplaats van af en toe een extra fles als je denkt dat ze niet genoeg heeft. Dit zodat ze geen halve halve voedingen uit je borst haalt en zo je productie steeds verder naar beneden haalt.
Maar een paar voedingen rustig minderen moet zeker kunnen, als je dat wil.
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:59:36 #44
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48938351
Feli Neuk.

Hier een moeie, maar vrolijke moeder.
Kan gelukkig steeds weer meer van kleine dingen genieten. Zoals vandaag naar de stad met mijn ouders en Kim. Lekker op de fiets. Kim die het prachtig vind en het uitkraait van plezier.
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:21:08 #45
144006 chacama
Ondernemend!
pi_48939216
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:31 schreef Moonah het volgende:
Suzanna, goed dat je naar de HA bent gegaan. Oververmoeidheid is natuurlijk geen ziekte, maar als je er maar lang genoeg mee blijft doorlopen kan het daar wel op uitdraaien..
Hopelijk biedt dat Opvoedbureau hulp waar je iets aan hebt. En qua structuur aanbrengen in de dag: bij ons heeft het geholpen om Thies daarmee te leren doorslapen.

Chacama, ik heb het hier al eens eerder gevraagd, maar je hebt er ws overheen gelezen: hoe bevalt de housemanager? (Of hoe de functie van die dame ook alweer was... )
Is maar goed dat ik zo af en toe nog kom scannen hier...

De planning werkt lekker. Het gaat goed. Het huis is eigenlijk altijd schoon en opgeruimd en ik ben zelf dus ook een stuk rustiger. En doordat je weet waar je aan toe bent, kunt ook flexibel zijn. Ik weet wat er moet gebeuren en als het niet 'savonds lukt dan doe ik het 's ochtends. Dan ben ik meestal ook iets fitter dan 's avonds.

Verder gaat het best goed. Het is erg druk, maar dat hoort bij deze tijd.
pi_48939361
Hee moekes!

Moet ff zeggen hoe goed het hier gaat. Nune is echt ontzettend lief , is alleen maar aan het lachen en stralen eigenlijk en als ze huilt dan is er ook echt iets.

Kolven lukt ook best, haal er op het werk 3 voedingen uit en dan daarna nog eentje 's avonds. Op mijn werk zijn ze ook allemaal aardig, ondanks dat ik erin geslaagd ben om per ongeluk een hele week automatische ontvangstbevestigingen te doen uitgaan van soms wel 3 jaar oude documenten

Maandag gaat jongste zoontje naar de kleuterschool voor het eerst en oudste zoontje gaat ook langzaam aan wat beter, mag wat minder medicatie ook
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_48939531
Hee Mwana, goede berichten van jouw kant dus! Ik miste je al
pi_48940231
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef snoopy het volgende:
Hee Mwana, goede berichten van jouw kant dus! Ik miste je al
Ik mis jullie ook! Heb niet vaak meer een avond lang om zomaar wat aan te klooien op het inet
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_48942509
Neuk gefeliciteerd met je half jaar moederschap

Mwana gaat lekker daar dus, fijn!

Chacama ook fijn dat het nu relaxter gaat

Het werken ging wel aardig, het was meer een wendagje eigenlijk Beetje mijn inbox opgeruimd, verhalen van collega's aangehoord, niet echt veel echt werk gedaan. Ik heb drie keer gekolfd, maar dat was toch te veel dus vrijdag ga ik het met twee keer proberen. Hier thuis ging het helemaal goed met oma en de twee kleinzoons dus ik heb niets te klagen eigenlijk
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48942691
Neuk gefeliciteerd!

Mwana en chacama fijn dat het goed gaat!

Beefcake dus je dag is eigenlijk best meegevallen!
Wat fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')