Genuivere, leuk om weer eens wat van jou te lezen! Jij kunt er idd van meepraten, drie kleintjes kort op elkaar. Kom ik niet vaak tegen!
Ik kijk er echt stiekem wel naar uit dat Noa naar school gaat. En aan de andere kant ook niet, want ik zou haar wel echt missen, tis zo'n gezellige tante. Het is nu al raar als ze naar de psz is, erg stilletjes. Maar de rust die het brengt... zij is eigenlijk de grootste druktemaker omdat Emma nog wel in de box zit soms, en Julia natuurlijk nog maar ieniemienie is.
Ik denk ook wel dat alle ouders van kleine kinderen in de 'tropenjaren' zitten, en bij mij (en jou ook) driedubbel. Tis zegmaar...niet zo praktisch
![]()
... maar toch heb ik absoluut geen spijt van ze...zou ze één voor één nooooit meer willen missen.
Mibos, die schoonmaakster komt hier al heel lang over de vloer inderdaad. Maar ik vind zowiezo dat ze érg vaak afbelt, en ze beseft zich waarschijnlijk niet echt hoeveel dat voor mij scheelt als ze wél komt. Ik ben gewoon te aardig denk ik. Ik zou gewoon iemand anders moeten zoeken eigenlijk...en misschien doe ik dat ook wel.
PM-girl, ik heb helaas maar één buurvrouw en die heeft het razenddruk met een psychologie-opleiding, huishouden en dochtertje van bijna 3. Dus geen hulp van die kant helaas... ik zou eens kunnen informeren bij mensen die hun kinderen naar de psz brengen natuurlijk, of die buurjongens/meisjes hebben. Heb ik toch nog wat aan je tip
![]()
denk er ineens aan.
Moonah, ik voel me vaak genoeg 'ziek van moeheid' dus het kan idd uitlopen op een ziekte. Je bent al snel vatbaarder voor vanalles als je niet genoeg slaapt, en met drie kindjes die vaak verkouden zijn ben ik dat ook constant.
Nog iets, ik ben vandaag begonnen met het afbouwen van de borstvoeding. Ik begon er zelf over tegen de huisarts dat ik Julia 's nachts zo vaak moet voeden (en overdag ook, maar dan stribbelt ze vaak tegen, heel vreemd) en dat ik denk dat dat komt doordat ik erg moe ben en daardoor te weinig melk aanmaak. Ik ga het langzaam afbouwen, eerst om de voeding een flesje en dan om de twee voedingen, etc. Nu heb ik al één voeding (en eigenlijk ook een tweede omdat Julia niet wilde drinken en de fles wél wilde) overgeslagen en ik merk eigenlijk niets van stuwing...heb het idee dat ik al helemaal niet zoveel meer aanmaak. Julia's plasluiers waren ook helemaal niet vol...en daar maakte ik me al een tijdje zorgen over eigenlijk. Waarschijnlijk toch gewoon niet goed te doen, borstvoeding met zo'n druk leventje. Denk ik dan.