quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:19 schreef E.T. het volgende:
6 jaar Belana
Het is wel k*t enzo, maar misschien ook wel ff goed voor mij. Er ligt zo veel op mijn bordje de laatste tijd (eigenlijk al jaren; waaronder regelmatig een werkgever die van een parttimer net zo veel inzet en compassie wil zien als een carriere-tijger). Ik ga nu op mijn dooie gemakkie kijken naar wat anders, voorlopig wordt ik toch nog wel betaald. En in de tussentijd kan ik mooi "aan mezelf werken". Iig mezelf de tijd gunnen om aan dingen toe te komen.
We beginnen maar bij Ikea straks, even geld uitgeven
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:28 schreef Belana het volgende:
6 jaar! en dan dit. nou ja, ze waren dus sowieso al niet blij met een parttimer blijkbaar. dat vind ik zo balen met dat soort dingen. je hebt de wet achter je staan aan de ene kant, in de zin dat je minder mag gaan werken, maar vervolgens mogen ze je vrij makkelijk ontslaan, die wetgeving is echt eenvoudig voor werkgevers.
gelukkig zie je het positief, maar zo ben je
wie weet wat voor leuke baan je straks hebt!
Ik heb vanmiddag een gesprek bij een werving en selectiebureau, 1 van de 3 afspraken die ik ineens heb doordat ik mijn cv op monsterboard een update heb gegevenik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:30 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje ET, dat komt ook onverwacht binnen zo. Maar wat is de reden, moeten ze bezuinigen ofzo?
Gelukkig weet je er iets positiefs van te maken!![]()
Sterkte met de oma's verder!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:35 schreef LadyS het volgende:
Dat is een leuke terugkomer zeg, ET![]()
Nou veel plezier met je gouden handdruk alvast uitgeven bij Ikea
Belana, succes vanmiddag!
Ik ben ook al een tijdje op zoek, maar parttime licht administratief werk is wel lastig te vinden. Ik heb geen opleiding () , dus dat werkt ook niet bepaald mee
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef Belana het volgende:
Ik ben ook parttimer LadyS en dat maak ik heel duidelijk. je zou echt je cv eens op monsterboard moeten zetten, wie weet joh!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef YPPY het volgende:
Wow E.T. dat is schrikken dan ineens. Ik hoop voor je dat het ontslag 'soepel' gaat verlopen, zonder veel extra stress.
Ook als die niet zo indrukwekkend is? Ik dacht dat Monsterboard altijd voor hogeropgeleiden was en carriere-tijgers (om die term nog maar een keer te gebruiken).quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef Belana het volgende:
Ik ben ook parttimer LadyS en dat maak ik heel duidelijk. je zou echt je cv eens op monsterboard moeten zetten, wie weet joh!
Laat dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitzoeken (maar dat ga je wel doen zo te zien). Vooral het gedeelte 'behoud van uitkering', zeker als je denkt aanspraak te gaan maken op een uitkering.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
In principe willen we best accoord gaan met ontbinden op 1 Juli en dan 6 maanden (een maand per gewerkt jaar) oprot premie mee met behoud van uitkering.
Dat is sowieso de insteek van haar werkgever, maar dat is inderdaad iets wat duidelijk boven tafel moet komen icm rechtsbijstand. Daarnaast is de HRM van mijn werk ook al voor me aan het zoeken en loopt E.T. nog even bij het CWI naar binnen van de week.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laat dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitzoeken (maar dat ga je wel doen zo te zien). Vooral het gedeelte 'behoud van uitkering', zeker als je denkt aanspraak te gaan maken op een uitkering.
Zeker.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Moreel is het natuurlijk gewoon een teringstreek van haar werkgever
Dat denk ik ook, ja.quote:, maar opzich kan het een voordeel hebben dat ze het op de eerste dag na haar zwangerschap verlof aankondigen. Ze hebben mbt de katonrechter in ieder geval de schijn tegen lijkt me zo.
Gefeliciteerd Kozakken! Wat een feel-good post!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:42 schreef kozakken het volgende:
Lief dat je vraagt PM-girl.
Deze mama mag haar huidige baan gaan opzeggen. Ik ben vandaag gebeld dat ze me willen aannemen waar ik gesolliciteerd heb![]()
![]()
![]()
(maar heb nog niets gezien en zelfs de meeste arbeidsvoorwaarden zijn nog niet duidelijk. Dus ik wacht nog even in alle rust af)
Verder ben ik druk met leven buiten fok![]()
Ik sport weer twee tot drie keer in de week, werk, heb mijn gezin en familie en ook nog alle vrienden. Solliciteerde daarnaast nog, dus het is geen wonder dat ik wat moe-ig ben.
En morgen landt dan ook nog eens zwagerlief met vrouw en boreling.Dus om zeven uur staan we op Schiphol
![]()
en het is weer mooi weer
Paasweekend en twee lieve lieve kinderen die zorgen dat mama zijn toch wel heel bijzonder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |