En Nena wordt voor een lullig trapje uit DGK geflikkerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef SiRojK het volgende:
Maar beide hebben ze niet echt dingen gedaan... Daarom blijven ze er ook allebei gewoon in
Die zal wel eerst uit gaan zoeken of hij zijn 10k dan kwijt isquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas nog niet weg? Hij heeft toch een paar keer gezegd vandaag dat hij gaat. Loze kreten dus.
Allebei een 2e waarschuwingquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:38 schreef spookdiertje het volgende:
Whaaat , gaan brian en zdngmw liggen te slapen overdag.
EXIT![]()
Hahaha,... ik las je eerst zinnetje en moest ook direct aan dat nummer denken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef FuTilE het volgende:
"Psychopath psycho psychopath psychopath...."
In een klein eerbetoon aan Jezus Kubatz stof ik mijn lang vergeten Thunderdome X CD maar eens even af om Evil Maniax - Psychopath te draaien...![]()
Dát vond ik dus wel duidelijk fysiek geweld. Dat Nena niet bij machte is om harder te trappen is haar probleem, maar er zat venijn genoeg in die trap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef kissa het volgende:
[..]
En Nena wordt voor een lullig trapje uit DGK geflikkerd
Ja, ik blijf me maar vasthouden aan de beelden vlak nadat de dekens waren weggetrokken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
beelden zijn er niet ?
voldoende beelden om een mening te vormen .
ik denk dat huub zijn verantwoording neemt voor zijn daden en brian uitmaakt voor een lafbek.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef Veulen het volgende:
15:28 - Stilte na of voor de storm?
En dan daalt er een enorme rust neer over de Villa. Brian en Natasia zijn naast elkaar aan het wegdommelen en in het zwembad dobberen Amanda en Eric op de luchtbedden. Dit is ongetwijfeld de reactie op een onstuimige nacht. Maar wat staat ons nog te wachten? Huub heeft aangegeven vanavond nog iets aan de groep te willen vertellen. Levert dat de volgende storm op? We wachten af…
Wat moet ik me hierbij gaan voorstellen? Hubu neemt alle schuld op zich en vertrekt vrijwillig ofzo?
Offe een nieuwe ruzie tussen huub en brian?
Is dat een feit of een veronderstelling van jezelf?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:42 schreef itsme het volgende:
Huub vertrekt vrijwillig (lees onder druk van de febo denk ik)
Zou ik echt heel onterecht vinden ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:42 schreef itsme het volgende:
Daar denk ik nog zo vaak met plezier aan terug.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dát vond ik dus wel duidelijk fysiek geweld. Dat Nena niet bij machte is om harder te trappen is haar probleem, maar er zat venijn genoeg in die trap.
Daar zou je nog best eens gelijk in kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:42 schreef itsme het volgende:
De heilige moeder van smartenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:27 schreef blomst het volgende:
En rustig ging ze heen viel ze in slaap
[afbeelding]
Tuurlijk vertrekt hij niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:42 schreef itsme het volgende:
Wat zou niet mogen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Borga het volgende:
Ik weet niet of dit mag maar, Zdngmw belt Wilgo
http://www.youtube.com/watch?v=jHi6j3HMtNs
Breenless heeft de hele nacht liggen huilen
misschien dat hun nu de beelden aan het kijken zijn ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:44 schreef Brici het volgende:
Waar zijn huub en syl??
We gaan het hopen, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:43 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
ik denk dat huub zijn verantwoording neemt voor zijn daden en brian uitmaakt voor een lafbek.
en dan weer lekker streamen
Itsme , je moet echt het idee eens laten varen dat ze Huub eruit willen. Ze beschermen hem juist al die tijd al omdat ze ook weten dat zonder Huub de boel als een kaartenhuis in elkaar dondert. En dan zal hij nu onder druk van de FEBO, vlák voordat de kijkers moeten gaan betalen voor de streams, eruit gaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:42 schreef itsme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |