Dat is moeiljk onder controle te houden. Ik wil je best een glas wijn aanbieden, mits je je schaamlippen open houdt, godverdegodver.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:21 schreef Misstique het volgende:
Ja dus?
Hij mag dat, hij is ONZ mod.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:22 schreef Stofje het volgende:
Zit eens niet zo te baggeren, Siemieboy.
Je kunt me toch niet neuken als ik wijn drink, want dan mors ik alles over de rand.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is moeiljk onder controle te houden. Ik wil je best een glas wijn aanbieden, mits je je schaamlippen open houdt, godverdegodver.
Ach welja, als er wat minder vunzigheid uit je mond komt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef Stofje het volgende:
Hou je nog wel een beetje van me, Tiek?
Je vraagt wel véél van me.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach welja, als er wat minder vunzigheid uit je mond komt.
Dit is je reinste smaad. Weet u dan niet wie ik ben? Garner! James Garner!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
Vanavond in Jambers het verhaal van James. James is overdag, wat men noemt, een échte Gentleman. Maar als hij huiswaarts is gekeerd, laat hij elke avond zijn geliefde van dat moment alle hoeken van de kamer zien, terwijl hij vulgaire taal bezigt.
a.k.a. Vulgaire snotaap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Dit is je reinste smaad. Weet u dan niet wie ik ben? Garner! James Garner!
Leugens! Vuige leugens, zeg ik je!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
Vanavond in Jambers het verhaal van James. James is overdag, wat men noemt, een échte Gentleman. Maar als hij huiswaarts is gekeerd, laat hij elke avond zijn geliefde van dat moment alle hoeken van de kamer zien, terwijl hij vulgaire taal bezigt.
Je hoopt dat het waar is, hmm?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Leugens! Vuige leugens, zeg ik je!
LEUGENS!!!!!!!!!!.
Laat ze je niet van je stuk brengen, mijnheer. Ik weet de waarheid!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Dit is je reinste smaad. Weet u dan niet wie ik ben? Garner! James Garner!
Ach, jij bent een nog veel vunzigere slet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat ze je niet van je stuk brengen, mijnheer. Ik weet de waarheid!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, jij bent een nog veel vunzigere slet.
Zeg! Waar zie je me voor aan?quote:
Je moeder!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg! Waar zie je me voor aan?.
Ik ben vuig en zondigh!.
Een uitspraak zoals deze jegens een schone deerne als Tique stemt mij uitermate bedroefd. Bovendien sieren deze leugens u niet, waarde kameraad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Och, gun de kinderen daar ook wat speelgoed.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef Pheno het volgende:
Op het strand een erectie hebben is minder tof
"Kijk mama, die meneer heeft ook een windscherm."quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef Pheno het volgende:
Op het strand een erectie hebben is minder tof
Maar die verrekte duitsers, die zien daar weer een frankfurter inquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Och, gun de kinderen daar ook wat speelgoed.
En dáárom hou ik van u.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:36 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Een uitspraak zoals deze jegens een schone deerne als Tique stemt mij uitermate bedroefd. Bovendien sieren deze leugens u niet, waarde kameraad.
Ik niet, maar mijn collega wel. Als er nu "shit hits the fan" in een aparte server komt dan ben ik de enige die nog wat kan doen. Kut als je ook te veel weet van systeembeheer. De rest van de servers zijn gelukkig bij een andere systeembeheerder. Unix en windows bakken en zoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:27 schreef Misstique het volgende:
Je bent toch nog niet weg?
Zolang je niet over hem heen rijdtquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef Misstique het volgende:
Ik ga straks de auto weer pakken richting Dago.
Iedereen gaat weg?quote:
Waarom heeft hij www.dago.net nog niet geregistreerd?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef Misstique het volgende:
Ik ga straks de auto weer pakken richting Dago.
Ik zou nu een hele vuige opmerking kunnen maken. Maar ik doe het niet.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom heeft hij www.dago.net nog niet geregistreerd?.
Wel met die kennis, ik ben qua systeembeheerkennis voor die server nu de enigequote:
iets in de trend van: "goh, overreden worden is dat nou leuk? Daar weet jij alles van?".quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou nu een hele vuige opmerking kunnen maken. Maar ik doe het niet.
Precies! Boeiuh!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel met die kennis, ik ben qua systeembeheerkennis voor die server nu de enige
Their problem
Dat was niet echt de reactie waar ik aan dacht, nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets in de trend van: "goh, overreden worden is dat nou leuk? Daar weet jij alles van?".
Ja dat klopt, ik overleef een klap van 100km/uur door een auto op de fiets
Oh okquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was niet echt de reactie waar ik aan dacht, nee.
Zo'n verhaal doet het vast goed op feesten en partijen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ok
Ik zou het ook vreemd vinden, gezien je dat niet kon weten
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was niet echt de reactie waar ik aan dacht, nee.
Nah, daar kom ik nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo'n verhaal doet het vast goed op feesten en partijen.
Ze heeft al een poging gedaan voor het trouwen ?quote:
Het klinkt als Celine Dionquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:53 schreef Chowi het volgende:
When you rooster crows at the break of dawn, look at your window and I'll be gone! You're the reason I'm trav'lin' on! But don't think twice, it's alright!
!!!.
Werk verzetten. De "to do" lijst is nu gelukkig zo leeg als het hersenpannetje van Paris Hilton.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef Misstique het volgende:
En waar is James?
Binnenkort wel.quote:
quote:
Bob Dylan, dat weten jullie toch zeker wel?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Stofje het volgende:
Is dat een tekst van !!!?
Dus je hebt eindelijk tijd voor mij?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Werk verzetten. De "to do" lijst is nu gelukkig zo leeg als het hersenpannetje van Paris Hilton.
Je zet "!!!." als einde, ik herkende de tekst al niet als zijnde !!!. Jouw schuld, uiteindelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Bob Dylan, dat weten jullie toch zeker wel?
Ik zag "think twice" en mijn haren die ik niet heb begonnen steil achterover te staan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Bob Dylan, dat weten jullie toch zeker wel?
Whehe. Alsof "!!!" fatsoenlijke tekst heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je zet "!!!." als einde, ik herkende de tekst al niet als zijnde !!!. Jouw schuld, uiteindelijk.
Ah.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag "think twice" en mijn haren die ik niet heb begonnen steil achterover te staan.
Nee, alleen puike punkfunk, tekst is ondergeschiktquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Alsof "!!!" fatsoenlijke tekst heeft.
Tekst móét. Alleen bij bepaalde muziekstijlen niet. Maar over het algemeen móét tekst.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, alleen puike punkfunk, tekst is ondergeschikt.
Het vergt een hoop energie, dat schakelen van account naar account. Voor u heb ik dat echter wel over. Problemen bestaan niet, immers. Het zijn slechts uitdagingen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus je hebt eindelijk tijd voor mij?.
Ik voel me zeer gevleid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Het vergt een hoop energie, dat schakelen van account naar account. Voor u heb ik dat echter wel over. Problemen bestaan niet, immers. Het zijn slechts uitdagingen.
Je bent gewoon jaloers.quote:
NEUKEN! KEIHARD NEUKEN! DIE RAMGEILE MOKKELS HELEMAAL VOLBLAFFEN MET MIJN WARME ZAAD!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
NEUKEN! KEIHARD NEUKEN! DIE RAMGEILE MOKKELS HELEMAAL VOLBLAFFEN MET MIJN WARME ZAAD!!!
Dit soort zinnetjes zijn ranzig. Dit soort zinnetjes zijn het grootste nadeel van BeF.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Het vergt een hoop energie, dat schakelen van account naar account. Voor u heb ik dat echter wel over. Problemen bestaan niet, immers. Het zijn slechts uitdagingen.
Want?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit soort zinnetjes zijn ranzig. Dit soort zinnetjes zijn het grootste nadeel van BeF.
Heb jij hele blokken in je doos gestopt? Had het goesjiegoesjie babyChowietje een blokkendoos?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:15 schreef Chowi het volgende:
Wat is er toch zo bijzonder aan seks? "Iets in een gat stoppen", sjongejonge. Dat deed ik als kind al, met van die blokken enzo, maar om nou te zeggen dat ik er echt in extase van raakte..
Je hebt gelijk. Die hele daad slaat werkelijk nergens op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:15 schreef Chowi het volgende:
Wat is er toch zo bijzonder aan seks? "Iets in een gat stoppen", sjongejonge. Dat deed ik als kind al, met van die blokken enzo, maar om nou te zeggen dat ik er echt in extase van raakte..
Is het weer die tijd van de maand, Stof?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Dat soort zinnetjes zijn ranzig. Het gebruik van quasi-mooi Nederlands, ieuw.
Toen ik zo groot was dat ik bij het aanrecht kon, probeerde ik het met een messenset. Maardawasnietzo'nsucces.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb jij hele blokken in je doos gestopt? Had het goesjiegoesjie babyChowietje een blokkendoos?.
Ah, zo. Ik ben er van op de hoogte dat mijn Nederlands vol zit met stijl en grammaticafouten, als dat je iets gelukkiger maakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Dat soort zinnetjes zijn ranzig. Het gebruik van quasi-mooi Nederlands, ieuw.
Ouch.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toen ik zo groot was dat ik bij het aanrecht kon, probeerde ik het met een messenset. Maardawasnietzo'nsucces.
Jij sopt té hard op quasi-poëtische manfiguren, Tique. Het begint wel erg opvallend te worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Die hele daad slaat werkelijk nergens op.
Doe mij maarknuffelen
. Met
James
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |