Ik verwacht ook niet dat je het op het filmpje kan verstaanquote:
Ja, dat het publiek nog nooit eerder zo hard had meegezongen.. Maar hij praat veel langer dan alleen datquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:00 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat je het op het filmpje kan verstaan.
Maar we hadden het al eerder besproken, vandaar.
Echt geweldig dat er zoveel prive opnames op youtube staan, die van FA is erg goed. Ik word weer helemaal whaaaa...quote:Ik verwacht ook niet dat je het op het filmpje kan verstaan.
Maar we hadden het al eerder besproken, vandaar.
Hij zei dus....letterlijk vertaaldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef Irien het volgende:
[..]
Echt geweldig dat er zoveel prive opnames op youtube staan, die van FA is erg goed. Ik word weer helemaal whaaaa...Maar idd... Wat zegt Alex? Heb jij het die avond dan wel verstaan, mindgames?
Ik vond hetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef Leonos het volgende:
Ik heb ze op PP een beetje gezien.
Maar vond het niet echt bijzonder, dit kan ook komen omdat ik tegelijk aan het werk was
In interviews zit hij ook altijd zo wazig voor zich uit te praten. Verbaast me dat ze het wel weer elk concert voor mekaar krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb ze op PP gezien....VET COOL!
Volgens mij is die Alex Turner aan de coke btw, hij zag er niet uit en keek fucking wazig.
Bij mij ist gewoon andersomquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:52 schreef Rimneger het volgende:
Het tweede album staat wat mij betreft dan ook in de schaduw van hun debuutplaat.
Idd. En dan kraken mensen een show af omdat ze niet veel zeggen of stijf zijn op het podium. Zo zijn ze nu eenmaal en dan ken je ze dus niet goed genoeg. En het wordt inderdaad al steeds minder, in Tivoli had hij er ook gewoon zin in en hij zei zelfs een watquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:54 schreef AFX. het volgende:
Alex Turner zit gewoon zo in elkaar
Het lijkt wel of hij steeds meer zin krijgt in het optreden.. Hij was toch regelmatig aan het lachen op PP. Ik vond het heerlijk om er naar te kijken.. Bij hun staat de muziek centraal, niet de show
Ja!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Idd. En dan kraken mensen een show af omdat ze niet veel zeggen of stijf zijn op het podium. Zo zijn ze nu eenmaal en dan ken je ze dus niet goed genoeg. En het wordt inderdaad al steeds minder, in Tivoli had hij er ook gewoon zin in en hij zei zelfs een wat
Wat jij zegt! Altijd dat gezeur dat een band arrogant is als ze weinig tegen het publiek vertellen. Je ziet gewoon dat ze het nog steeds indrukwekkend vinden. Ik bedoel, de bassist van de meest succesvolste band van dat moment stapt gewoon uit de band... Dat heeft dan toch weinig met arrogantie te maken, eerder met verlegenheid. (Hij had zijn miljoenen al wel binnen, natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
Alex Turner zegt ook in interviews dat hij het eng vindt om dingen te zeggen tegen het publiek, hij is gewoon heel introvert. Dus totaal geen arrogantie, maar verlegenheid. Ik kan er ook niet echt mee zitten, zo lang ze zo goed spelen als ze doen ben ik tevredenDat gezeur ook altijd, meestal zijn bands dronken/stoned, is er een keer een band die dat niet is maar gewoon goed strak speelt is er wel weer wat anders om over te klagen
Ze zijn live gewoon top! Punt.
De eerste keer dat ik dat hoorde was op een live-opname uit de zomer van 2005. Ik wilde wel eens weten of die band van die 'gemiddeld leuke' (mijn mening toenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
@goover: dat meezingen van de riffs gebeurde ook in Tivoli. Had dat nog nooit eerder gehoord, vond het echt geweldig. De hele zaal zong gewoon álles mee.
Gaaf, ik vond het heel apart maar zeker sfeer verhogend! Ik heb ook alles mee staan schreeuwen. "Ta ta ta ta ta ta ta ta ta dam!" enzquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
@goover: dat meezingen van de riffs gebeurde ook in Tivoli. Had dat nog nooit eerder gehoord, vond het echt geweldig. De hele zaal zong gewoon álles mee.
Logisch? Soms word er bij een concert wel een riff mee gezongen, maar meestal alleen de teksten. Bij AM werden zo goed als ALLE riffs mee gezongenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef JeroenV het volgende:
Is toch eigenlijk heel logisch dat die riffs meegezongen worden of niet?![]()
Ik wist verder niet dat het eraan zat te komen ofzo, maar werd door mij ook wel als logisch gezien. Ik deed dan ook gelijk vrolijk mee![]()
Bij Balaclava is het ook zo lekker![]()
Ik heb ook genoten met AMquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:40 schreef Crush65 het volgende:
Hoi, ik ben redelijk nieuw in 'Monkey-land'. Zag ze op televisie op Pinkpop en vond het zowat het énige bandje dat me verraste: superstrak, muzikaal knap en afwisselend maar toch uiterst meezingbaar én met humor! Meteen die 'nieuwe' cd gekocht en ik moet zeggen ik vind hem top. Ben alleen wel erg benieuwd naar die 1e cd nu. Voor de rest vond ik het eigenlijk allemaal redelijk voorspelbaar (en soms ronduit slecht) op Pinkpop dit jaar, op een paar uitzonderingetjes na dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |