abonnement Unibet Coolblue
  Nerd met benen donderdag 3 mei 2007 @ 16:14:42 #226
18073 miss_bleu
pi_48969552
geslaaagd in 1 keer
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2007 @ 16:15:40 #227
43556 miss_dynastie
pi_48969585
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:59 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Helaas helpt zelfs dat niet, ik ben gezakt op het raken van een stoeprand, en degene van dat verhaal van 2 ingrepen en toch slagen was een jongen
Misschien was ie homo

Feli miss_bleu
pi_48969672
gefeliciteerd miss-blue
pi_48969767
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:14 schreef miss_bleu het volgende:
geslaaagd in 1 keer
Gefeliciteerd
  Nerd met benen donderdag 3 mei 2007 @ 16:22:46 #230
18073 miss_bleu
pi_48969894
ben zooooo blij. Ze had me zo makkelijk kunnen laten zakken.
had 2 keer voorrang en die nam ik niet, bang dat die auto mij niet zag en door zou komen. 1 keer groen stoplicht terwijl ik nog stil stond (gelukkig niets achter mij) maar we gingen naar boven en ze gaf mij een hand en zei gefeliciteerd ik heb er vertrouwen in! je heb veilig gereden en uit je mondje heb ik wel door dat je normaal wat pitter op de weg bent.
pi_48969930
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:43 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Volgens mij stond dit verhaal in één van de voorgaande delen van dit topic.
Het was een Fok!ker/Fok!ster
Idd, Skaai was het volgens mij.

Gefeliciteerd Miss_bleu
pi_48970599
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:14 schreef miss_bleu het volgende:
geslaaagd in 1 keer
Gefeliciteerd!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  Nerd met benen donderdag 3 mei 2007 @ 16:46:08 #233
18073 miss_bleu
pi_48970777
feest lekker door
  Nerd met benen donderdag 3 mei 2007 @ 16:46:40 #234
18073 miss_bleu
pi_48970798
wat ik trouwens wel heb is een raar gevoel dat ik niets in mijn handen kan houden. behalve dan de handschud van de examenator. Jammer dat je niet iets van bewijs meekrijgt ofzo
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:57:57 #235
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_48971182
Feli miss_bleu!

Bij mij drong het echt door die week daarop... Ik had opeens 2 uur extra vrij in de week!
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_48971208
Tip voor alle geslaagden: Ga niet 5 werkdagen lang wachten, die 5 werkdagen geven ze gewoon op aangezien het rijbewijs er dan (bijna) zeker is. Ik heb de mijne afgelopen vrijdag aangevraagd en hij zou ivm met koninginnendag pas aankomende maandag (7 mei) klaarliggen op het gemeentehuis. Ik ben vandaag langs geweest en hij was er al

Ik kreeg de tip van Mathijz om het vanaf 3 mei al te proberen. Thanks
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 16:59:29 #237
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48971238
Bloe! Feli!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_48971354
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:57 schreef matthendriks het volgende:
Bij mij drong het echt door die week daarop... Ik had opeens 2 uur extra vrij in de week!
Volgens mij geloof ik het pas echt als ik zomaar alleen in een auto mag rijden
Ik ben aan het regelen trouwens, mijn eerste echte ritje komt eraan
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48973589
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:14 schreef miss_bleu het volgende:
geslaaagd in 1 keer
Feli!

Net terug van rijles nr. 12
Ging naar mijn gevoel lekker, tot het einde, daar maakte ik nog fouten, kreeg ik weer een preek van "eerst denken dan doen" "Weet je nou wat er achter je zit?" blabla. Daar ging mijn humeur al weer.

Grrr. moet het nog veel rustiger aan doen, ktwil maar niet lukken op de 1 of andere manier. Hij zei nog een beetje van 'als het zo doorgaat red je het echt niet in die 30 lessen'

Dinsdag weer, dan ga ik echt strak proberen de rijden
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_48974071
Hmm, ik krijg woensdag pas mijn rijbewijs, maar eigenlijk heb ik zaterdag zelf de auto nodig om te rijden , hoe groot is de boete van rijden zonder rijbewijs maar het wel al behaald .
pi_48974390
Yes, ik heb een examendatum. 6 juni om 14:55 uur.
pi_48974619
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:35 schreef Cerubo het volgende:
Hmm, ik krijg woensdag pas mijn rijbewijs, maar eigenlijk heb ik zaterdag zelf de auto nodig om te rijden , hoe groot is de boete van rijden zonder rijbewijs maar het wel al behaald .
ERG groot. Niet doen dus
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48974826
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:52 schreef Alcarin het volgende:

[..]

ERG groot. Niet doen dus
valt erg mee. heb zelf ook gewoon gereden voordat ik mn rijbewijs kon ophalen. ook voor het halen van mijn examen. niet veel, maar wel meerdere malen.

grootste probleem is dat je niet verzekerd bent als je een ongeluk krijgt.
you and I ain't done Zeke!
pi_48975108
rijden zonder in het bezit te zijn van rijbewijs.... leuk als je een kind aanrijdt ofzo..
volgens my is rijden zonder rijbewijs sowieso al rechtbank...
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 19:10:50 #245
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48975180
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:35 schreef Cerubo het volgende:
Hmm, ik krijg woensdag pas mijn rijbewijs, maar eigenlijk heb ik zaterdag zelf de auto nodig om te rijden , hoe groot is de boete van rijden zonder rijbewijs maar het wel al behaald .
Gewoon niet doen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_48975260
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:59 schreef Johnns het volgende:
valt erg mee. heb zelf ook gewoon gereden voordat ik mn rijbewijs kon ophalen. ook voor het halen van mijn examen. niet veel, maar wel meerdere malen.

grootste probleem is dat je niet verzekerd bent als je een ongeluk krijgt.
Eh ja, maar de gevolgen als je wordt aangehouden en er naar je rijbewijs wordt gevraagd zijn wel groot. Ik ken toevallig zo'n klojo die dat deed Iets van 1500 euro boete heeft ie nu...En ik weet niet of hij zijn rijbewijs de komende tijd zou mogen halen, want hij mag dat sowieso niet omdat hij geen verblijfsvergunning heeft. Maar dat zou dus ook nog kunnen, als je betrapt wordt.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48975888
Mijn oma moest huilen toen ze hoorde dat ik geslaagd was.. WTF
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 19:32:14 #248
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48975962
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:30 schreef Xbox_360 het volgende:
Mijn oma moest huilen toen ze hoorde dat ik geslaagd was.. WTF
"Kind!! Je word zo groot!"
"Klopt het dat je binnenkort naar de middelbare school mag? "
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_48976112
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:53:03 #250
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_48976713
Wat ik me nou eigenlijk afvraag, ik kan morgen mijn rijbewijs ophalen, maar ik moet morgen werken dus dat wordt maandag, maar stel: ik ga zondag een beetje touren in de cabrio van mijn pa, lekker door de heuvels van zuid-limburg rijden, dakje open, wind door je haren , iig, stel ik zou dan aangehouden worden door de politie, of een ongeluk veroorzaken. Dan is het eigenlijk toch alleen het niet bijhebben van je rijbewijs? En niet "niet in het bezit van een rijbewijs"?

Want ik neem aan dat je dat pasje alleen maar ff moet afhalen bij het gemeente loket, en dat ik overal al in geregistreerd sta enzo?

Puur hypothetisch natuurlijk, zou natuurlijk nooit zonder rijbewijs gaan rijden
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 19:56:16 #251
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48976854
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef Euc- het volgende:
Wat ik me nou eigenlijk afvraag, ik kan morgen mijn rijbewijs ophalen, maar ik moet morgen werken dus dat wordt maandag, maar stel: ik ga zondag een beetje touren in de cabrio van mijn pa, lekker door de heuvels van zuid-limburg rijden, dakje open, wind door je haren , iig, stel ik zou dan aangehouden worden door de politie, of een ongeluk veroorzaken. Dan is het eigenlijk toch alleen het niet bijhebben van je rijbewijs? En niet "niet in het bezit van een rijbewijs"?

Want ik neem aan dat je dat pasje alleen maar ff moet afhalen bij het gemeente loket, en dat ik overal al in geregistreerd sta enzo?

Puur hypothetisch natuurlijk, zou natuurlijk nooit zonder rijbewijs gaan rijden
Je moet eerst hebben getekend voor je rijbewijs, dan word hij vrijgegeven - zo denk ik
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_48977369
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef Euc- het volgende:
Wat ik me nou eigenlijk afvraag, ik kan morgen mijn rijbewijs ophalen, maar ik moet morgen werken dus dat wordt maandag, maar stel: ik ga zondag een beetje touren in de cabrio van mijn pa, lekker door de heuvels van zuid-limburg rijden, dakje open, wind door je haren , iig, stel ik zou dan aangehouden worden door de politie, of een ongeluk veroorzaken. Dan is het eigenlijk toch alleen het niet bijhebben van je rijbewijs? En niet "niet in het bezit van een rijbewijs"?
Nou, het rare is dat je rijbewijs geldig is vanaf de dag van examen. Dat staat er tenminste op, bij mij. Maar op de een of andere manier heb ik het idee dat het toch geldt als 'niet in bezit van een rijbewijs'.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48977397
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:56 schreef Renesite het volgende:
Je moet eerst hebben getekend voor je rijbewijs, dan word hij vrijgegeven - zo denk ik
Ik hoefde niets te tekenen toen ik 'm ging ophalen hoor...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 20:12:50 #254
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48977434
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik hoefde niets te tekenen toen ik 'm ging ophalen hoor...
Kweetniet... Maar vaak word er wel iets 'aangevinkt' dat ie opgehaald is zeg maar. Anders kunnen ze het aan jan en alleman geven.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:15:37 #255
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_48977538
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef Renesite het volgende:

[..]

Kweetniet... Maar vaak word er wel iets 'aangevinkt' dat ie opgehaald is zeg maar. Anders kunnen ze het aan jan en alleman geven.
Je moet je toch legitimeren?:)
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 20:18:54 #256
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48977666
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:15 schreef Euc- het volgende:

[..]

Je moet je toch legitimeren?:)
Ja okay... nouhou
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_48977946
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:18 schreef Renesite het volgende:
Ja okay... nouhou

Er wordt inderdaad vast wel geregistreerd dat je hem hebt opgehaald
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48978480
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:10 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nou, het rare is dat je rijbewijs geldig is vanaf de dag van examen. Dat staat er tenminste op, bij mij.
Bij mij staat er dat ie geldig is vanaf de dag van de aanvraag, niet de dag van slagen. Ik heb em 2 dagen na het slagen aangevraagd.
pi_48979319
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:40 schreef Xbox_360 het volgende:
Bij mij staat er dat ie geldig is vanaf de dag van de aanvraag, niet de dag van slagen. Ik heb em 2 dagen na het slagen aangevraagd.
Oh, dat kan ook. Is bij mij dezelfde dag namelijk
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48981068
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:15 schreef Euc- het volgende:

[..]

Je moet je toch legitimeren?:)
ik hoefde me helemaal niet te legitimeren bij het ophalen van mn rijbewijs

ik vroeg nog aan mevrouw of ik me niet hoefde te legitimeren, maar de vrouw achter de balie zei doodleuk dat het rijbewijs ook een ID was en dat ze wel kon zien dat ik het was.

vond het maar raar, want bij IDkaart en paspoort moet het ook. naja
you and I ain't done Zeke!
pi_48981153
Morgen weer voor 2e keer rijles. Zal morgenvroeg ook nog even theorie leren, wordt ook tijd.
Nu even nog een biertje nu het nog kan
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
pi_48985608
Ik wil mezelf toevoegen bij de geslaagden van 2005, maar das blijkbaar niet mogelijk
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_48987649
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik wil mezelf toevoegen bij de geslaagden van 2005, maar das blijkbaar niet mogelijk
Denk je dat iemand daar nog naar kijkt?
pi_48988128
Neuh, maar t staat zo van: Ik heb die examinatrice gepwnd jeweet
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_48992016
Nog dik een uur, en dan mag ik m'n rijkunsten ( ) gaan vertonen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_48992021
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 06:43 schreef Ridocar het volgende:
Nog dik een uur, en dan mag ik m'n rijkunsten ( ) gaan vertonen.
Succes!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48992043
Bedankt.

Ben zometeen op weg naar de rijschool. Ik eet daar m'n nagels wel verder op.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Nerd met benen vrijdag 4 mei 2007 @ 08:33:16 #268
18073 miss_bleu
pi_48992655
succes Ridocar.
Ik ga zo maar eens naar het gemeentehuis
pi_48993929
Succes!
pi_48995420
Gezakt.

Aankoppelen en het eerste half uur rijden ging goed. totdat ik een foutje maakte. Daarna werd het steeds erger, fouten stapelden zich op. Gelukkig geen ingrepen oid gehad.
Het was wel terecht dat ik gezakt was, zenuwachtig enzo.
Meteen maar afgesproken voor 8 uren en een examen. Wanneer ik weer opmoet weet ik nog niet.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:38:00 #271
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_48995532
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef Ridocar het volgende:
Gezakt.

Aankoppelen en het eerste half uur rijden ging goed. totdat ik een foutje maakte. Daarna werd het steeds erger, fouten stapelden zich op. Gelukkig geen ingrepen oid gehad.
Het was wel terecht dat ik gezakt was, zenuwachtig enzo.
Meteen maar afgesproken voor 8 uren en een examen. Wanneer ik weer opmoet weet ik nog niet.
Half uur rijden? :S

Met mijn examen heb ik nauwelijks een kwartiertje echt gereden! Had om 5 voor 3 examen, 3 uur zaten we al in de auto, kwart over 3 was ik weer terug, 10 voor half 4 stond ik buiten!

Volgens mijn instructeur was het wel het snelste wat ie ooit had meegemaakt, het was in mijn geval echt een kwestie van "ff mn rijbewijs halen" volgens hem

Of ben je soms opgeweest voor E achter B ofzo, dat je het over aankoppelen hebt? Maargoed, rijbewijs halen zuigt altijd idd, maar de volgende keer beter
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_48996123
Hey vraagje..
Ik heb gisteren mijn motorrijbewijs gehaald, alleen moet een week wachten voordat pasje klaar is. Als ik nu ga rijden, ben ik dan toch wel verzekerd? Ik ben immers al wel geslaagd...
pi_48997321
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:56 schreef Vallformosa het volgende:
Hey vraagje..
Ik heb gisteren mijn motorrijbewijs gehaald, alleen moet een week wachten voordat pasje klaar is. Als ik nu ga rijden, ben ik dan toch wel verzekerd? Ik ben immers al wel geslaagd...
Bij een autorijbewijs is dat in elk geval niet zo, ik weet niet of het met de motor wel mag, misschien als je je autorijbewijs al hebt ofzo?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48999126
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:38 schreef Euc- het volgende:

[..]

Half uur rijden? :S

Met mijn examen heb ik nauwelijks een kwartiertje echt gereden! Had om 5 voor 3 examen, 3 uur zaten we al in de auto, kwart over 3 was ik weer terug, 10 voor half 4 stond ik buiten!

Volgens mijn instructeur was het wel het snelste wat ie ooit had meegemaakt, het was in mijn geval echt een kwestie van "ff mn rijbewijs halen" volgens hem

Of ben je soms opgeweest voor E achter B ofzo, dat je het over aankoppelen hebt? Maargoed, rijbewijs halen zuigt altijd idd, maar de volgende keer beter
Netto heb ik ongeveer 3 kwartier gereden. Ik heb ook veel uiteenlopende tijden meegemaakt. Voor auto was het ook een half uurtje rijden, voor BE was het maar een kwartier, met de motor ruim een uur. Volgens mij is het maar net wat de examinator bepaalt.

Dit was trouwens voor CE, vrachtwagen+aanhanger, of liever gezegd trekker+oplegger.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_48999288
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:56 schreef Vallformosa het volgende:
Hey vraagje..
Ik heb gisteren mijn motorrijbewijs gehaald, alleen moet een week wachten voordat pasje klaar is. Als ik nu ga rijden, ben ik dan toch wel verzekerd? Ik ben immers al wel geslaagd...
Nee, je mag dan niet motorrijden. Je hebt immers geen geldig rijbewijs voor de betreffende categorie om te tonen. Hoe het verzekeringstechnisch zit weet ik niet. Volgens mij ben je dan wel verzekerd, want je hebt wel een rijbevoegdheid om motor te rijden.
Ik zou het iig niet proberen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2007 @ 12:50:47 #276
43556 miss_dynastie
pi_49000639
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:56 schreef Vallformosa het volgende:
Hey vraagje..
Ik heb gisteren mijn motorrijbewijs gehaald, alleen moet een week wachten voordat pasje klaar is. Als ik nu ga rijden, ben ik dan toch wel verzekerd? Ik ben immers al wel geslaagd...
Ik zou het niet doen.

Ik heb vandaag met een noodstop een ongeluk kunnen voorkomen
Ik reed al rustig, had wel voorrang maar geen zicht, dus gewoon kalm. Komt er iemand veel te hard op mijn weghelft die bocht om zetten (terwijl ze dus voorrang had moeten verlenen! - en je sowieso op je eigen helft hoort te blijven ). Normaalgesproken denk ik veel te veel na over dingen, maar heel instinctief maakte ik zonder na te denken een noodstop
pi_49001535
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen.

Ik heb vandaag met een noodstop een ongeluk kunnen voorkomen
Ik reed al rustig, had wel voorrang maar geen zicht, dus gewoon kalm. Komt er iemand veel te hard op mijn weghelft die bocht om zetten (terwijl ze dus voorrang had moeten verlenen! - en je sowieso op je eigen helft hoort te blijven ). Normaalgesproken denk ik veel te veel na over dingen, maar heel instinctief maakte ik zonder na te denken een noodstop
wel goed gedaan. En door dat soort mensen ontstaan er soms grote ongelukken....net zoals sommige voetgangers niet goed bezig zijn, vorige keer ging ik op een kruipunt linksaf, alles was ok tot een of andere gek besluit om maar gewoon dwars over het kruispunt overtesteken, terwijl en geen voetpad niks was, het was wel een druk kruispunt, en ik moest keihard op mn rem staan...waardoor de 2 andere achter me ook weer hetzelfde moesten doen.

zo nu ga ik ff boterhammetjes eten, en om 2 uur weer lessen, ik zie jullie later wel weer..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:41:04 #278
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_49004862
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen.

Ik heb vandaag met een noodstop een ongeluk kunnen voorkomen
Ik reed al rustig, had wel voorrang maar geen zicht, dus gewoon kalm. Komt er iemand veel te hard op mijn weghelft die bocht om zetten (terwijl ze dus voorrang had moeten verlenen! - en je sowieso op je eigen helft hoort te blijven ). Normaalgesproken denk ik veel te veel na over dingen, maar heel instinctief maakte ik zonder na te denken een noodstop
Dan schrik je je echt kapot.
1 keer gehad dat iemand inhaalde in de schemering, in een vrij scherpe bocht en bij dichte mist. Alles vloog bij mij door de auto heen. Je remt dan idd instinctief zonder na te denken.
Was gelukkig vrij dicht bij huis want heb de rest van de rit trillend achter het stuur gezeten.
silence can say more than thousand words
pi_49005200
Ach, in mijn eerste rijles met gaspedaal was er een sjakie die met 50 door een onoverzichtelijke bocht in een woonwijk kwam aan zetten, damm ik was echt blij dat de instructeur naast me zat...
pi_49010550
Ik ben net terug van mn les..mn 1 na laatste les voor mn examen. Maandag om 9.50 moet ik op en om 9 uur heb ik nog 1 lesje om dingen te herhalen.
Heb een zeer goed gevoel aan de les overgehouden, het in- en uitvoegen ging wel goed, geen zwaar comentaar gehad, alleen moet ik iets meer opletten dat ik mijn gas niet terugneem, zowel binnen als buiten bebouwde kom, verder wat kleine dingen zoals dode hoek niet vergeten, en soms iets vlotter rijden..Maar het ging over het algemeen goed, en ik was echt ontspannen . Ik heb een klein ingreepje gehad, omdat ik vandaag op een "tricky" rotonde reed, waarbij je moest opletten op verkeer dat van recht kwam...en je haaientanden had, die ik niet in de gaten had
  Nerd met benen zaterdag 5 mei 2007 @ 13:54:38 #281
18073 miss_bleu
pi_49035294
sow gisteren rijbewijs aangevaagd in MIjdrecht 37 eurie kan volgende week vrijdag ophalen.
Wat waren jullie kwijt voor het aanvragen?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:58:44 #282
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_49035402
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:18 schreef francis997 het volgende:
Ik ben net terug van mn les..mn 1 na laatste les voor mn examen. Maandag om 9.50 moet ik op en om 9 uur heb ik nog 1 lesje om dingen te herhalen.
Heb een zeer goed gevoel aan de les overgehouden
Ik had dat ook, een les voor mn examen.. ging gruwlijk fout... alles ging fout serieus.. en het examen ging toen perfect heel raar. Instructeur zei dat dat bijna altijd gebeurde, dus bereid je maar voor
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_49035661
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 13:54 schreef miss_bleu het volgende:
sow gisteren rijbewijs aangevaagd in MIjdrecht 37 eurie kan volgende week vrijdag ophalen.
Wat waren jullie kwijt voor het aanvragen?
45 euro ofzo
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:09:20 #284
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_49035715
Ik ook 45 euro geloof ik, tering..
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_49035718
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:07 schreef Mathijz het volgende:

[..]

45 euro ofzo
Jezus, dus na de kosten van je praktijk ben je nog niet klaar...?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:13:46 #286
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_49035832
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef woutabest het volgende:

[..]

Jezus, dus na de kosten van je praktijk ben je nog niet klaar...?
Het is en blijft schandalig duur, en het zal alleen maar duurder worden volgens mij
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:27:06 #287
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_49036163
37,- Euro.
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_49036234
quote:
Kosten:
Rijbewijs: ¤ 44,78.
Bij een spoedprocedure worden de kosten voor een rijbewijs: ¤ 84,78.
Verklaring vermissing: ¤ 32,-.
Eigen verklaring: ¤ 19,
pi_49036460
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 13:58 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ik had dat ook, een les voor mn examen.. ging gruwlijk fout... alles ging fout serieus.. en het examen ging toen perfect heel raar. Instructeur zei dat dat bijna altijd gebeurde, dus bereid je maar voor
goed om te weten, zodat ik anders niet ga stressen omdat alles verkeerd gaat
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:36:27 #290
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_49037688
Bij mij 29,50
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2007 @ 15:44:31 #291
43556 miss_dynastie
pi_49037895
quote:
Voor 2007 bedragen de kosten: ¤ 35,20.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:50:19 #292
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_49038024
In zwolle:
quote:
mschrijving

leges 2007

Rijbewijs (1e aanvraag, vernieuwing en categorie-uitbreiding)
57,85
Idioten..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_49039346
Wtf
Rotterdam
quote:
Wat kost het?
Tarief per 1 januari 2007: Rijbewijs ¤ 45,90
Vermissing ¤ 21,10
Spoedprocedure rijbewijs ¤ 40,00


[ Bericht 4% gewijzigd door Crazykill op 05-05-2007 17:04:10 ]
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 17:01:53 #294
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_49039569
Groningen
quote:
* ¤ 56,00 wanneer deze langer geldig is dan 5 jaar
* ¤ 51,00 wanneer deze korter dan 5 jaar geldig is
* ¤ 40,00 extra kosten spoedaanvraag
* ¤ 31,30 extra kosten bij vermissing
* ¤ 56,00 bij omwisseling van een buitenlands rijbewijs
* ¤ 19,00 Eigen verklaring
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_49039897
Ik heb net m'n eerste auto gekocht Metallic lak, stuurbekrachtiging en pas 65000 km op de teller
pi_49039942
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 17:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik heb net m'n eerste auto gekocht Metallic lak, stuurbekrachtiging en pas 65000 km op de teller
wat??
pi_49039974
Renault Clio uit 1994
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 17:20:36 #298
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_49040005
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 17:19 schreef Xbox_360 het volgende:
Renault Clio uit 1994
Tralalalalla Ikke
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_49040012
pics
pi_49040034
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 17:20 schreef Renesite het volgende:

[..]

Tralalalalla Ikke
Waarom die: ??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')