Ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:56 schreef Vallformosa het volgende:
Hey vraagje..
Ik heb gisteren mijn motorrijbewijs gehaald, alleen moet een week wachten voordat pasje klaar is. Als ik nu ga rijden, ben ik dan toch wel verzekerd? Ik ben immers al wel geslaagd...
wel goed gedaan. En door dat soort mensen ontstaan er soms grote ongelukken....net zoals sommige voetgangers niet goed bezig zijn, vorige keer ging ik op een kruipunt linksaf, alles was ok tot een of andere gek besluit om maar gewoon dwars over het kruispunt overtesteken, terwijl en geen voetpad niks was, het was wel een druk kruispunt, en ik moest keihard op mn rem staan...waardoor de 2 andere achter me ook weer hetzelfde moesten doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
Ik heb vandaag met een noodstop een ongeluk kunnen voorkomen
Ik reed al rustig, had wel voorrang maar geen zicht, dus gewoon kalm. Komt er iemand veel te hard op mijn weghelft die bocht om zetten (terwijl ze dus voorrang had moeten verlenen! - en je sowieso op je eigen helft hoort te blijven). Normaalgesproken denk ik veel te veel na over dingen, maar heel instinctief maakte ik zonder na te denken een noodstop
Dan schrik je je echt kapot.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
Ik heb vandaag met een noodstop een ongeluk kunnen voorkomen
Ik reed al rustig, had wel voorrang maar geen zicht, dus gewoon kalm. Komt er iemand veel te hard op mijn weghelft die bocht om zetten (terwijl ze dus voorrang had moeten verlenen! - en je sowieso op je eigen helft hoort te blijven). Normaalgesproken denk ik veel te veel na over dingen, maar heel instinctief maakte ik zonder na te denken een noodstop
Ik had dat ook, een les voor mn examen.. ging gruwlijk fout... alles ging fout serieus.. en het examen ging toen perfect heel raar. Instructeur zei dat dat bijna altijd gebeurde, dus bereid je maar voorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:18 schreef francis997 het volgende:
Ik ben net terug van mn les..mn 1 na laatste les voor mn examen. Maandag om 9.50 moet ik op en om 9 uur heb ik nog 1 lesje om dingen te herhalen.
Heb een zeer goed gevoel aan de les overgehouden
45 euro ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:54 schreef miss_bleu het volgende:
sow gisteren rijbewijs aangevaagd in MIjdrecht 37 eurie kan volgende week vrijdag ophalen.
Wat waren jullie kwijt voor het aanvragen?
Het is en blijft schandalig duur, en het zal alleen maar duurder worden volgens mijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef woutabest het volgende:
[..]
Jezus, dus na de kosten van je praktijk ben je nog niet klaar...?
quote:Kosten:
Rijbewijs: ¤ 44,78.
Bij een spoedprocedure worden de kosten voor een rijbewijs: ¤ 84,78.
Verklaring vermissing: ¤ 32,-.
Eigen verklaring: ¤ 19,
goed om te weten, zodat ik anders niet ga stressen omdat alles verkeerd gaatquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:58 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik had dat ook, een les voor mn examen.. ging gruwlijk fout... alles ging fout serieus.. en het examen ging toen perfect heel raar. Instructeur zei dat dat bijna altijd gebeurde, dus bereid je maar voor
Idioten..quote:mschrijving
leges 2007
Rijbewijs (1e aanvraag, vernieuwing en categorie-uitbreiding)
57,85
quote:Wat kost het?
Tarief per 1 januari 2007: Rijbewijs ¤ 45,90
Vermissing ¤ 21,10
Spoedprocedure rijbewijs ¤ 40,00
quote:* ¤ 56,00 wanneer deze langer geldig is dan 5 jaar
* ¤ 51,00 wanneer deze korter dan 5 jaar geldig is
* ¤ 40,00 extra kosten spoedaanvraag
* ¤ 31,30 extra kosten bij vermissing
* ¤ 56,00 bij omwisseling van een buitenlands rijbewijs
* ¤ 19,00 Eigen verklaring
wat??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:16 schreef Xbox_360 het volgende: