Moest je alles in één keer betalen? Lijkt me een grotere schok als je het bedrag ziet dan dat je per keer betaalt...quote:Op maandag 30 april 2007 11:20 schreef paulus1709 het volgende:
achteraf op de eindrekening
Met een beetje geluk komt er een datum vrij en koopt je rijschool die voor jou...... *duimt mee*quote:Op zondag 29 april 2007 18:22 schreef Renesite het volgende:
Ik hoop dat dat ook zo is bij het CBR Groningen... Dat ik OPEENS wel in juni mag in plaats van augustus![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 15:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komt er een datum vrij en koopt je rijschool die voor jou...... *duimt mee*
Zit ze maar achter de vodden dat ze het TOPsysteem (inkopen data van CBR) goed in de gaten moeten houden, maak ze gek!
Wat gebeurd er dan in 2008 ?quote:Op maandag 30 april 2007 16:54 schreef Steenarend het volgende:
ALs ik mn rijbewijs maar voor 2008 heb ben ik blij.
ik heb aardig wat gehoord over het nieuwe rijden..maar wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 30 april 2007 19:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dan wordt het nieuwe rijden ingevoerd bij het praktijkexamen(Neem aan dat hij dat bedoelt)
Inderdaad, daar wil ik voor zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 19:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dan wordt het nieuwe rijden ingevoerd bij het praktijkexamen(Neem aan dat hij dat bedoelt)
Op het goede punt schakelen, niet bijtrekken voor een stoplicht als het eigenlijk de moeite niet is...quote:Op maandag 30 april 2007 19:46 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik heb aardig wat gehoord over het nieuwe rijden..maar wat houdt dat precies in?
Wat raar. Zij weten toch (neem ik aan) dat dat ook afhangt aan het humeur van de examinator toch?quote:p.d. als ik 7 mei slaag(in 1x) krijg de kosten van mn examen terug van mn ma en mn pa gaat de aanvraag van rijbewijs betalen....hopen dat ik in 1x slaag
Voor de mensen die het agressielevel in het verkeer nog een tikje op willen drijven deze o zo domme maar milieubesparende tip uit het RIS-boekquote:Op maandag 30 april 2007 19:46 schreef francis997 het volgende:
ik heb aardig wat gehoord over het nieuwe rijden..maar wat houdt dat precies in?
Mensen zijn héél blij als jij je auto nog moet starten voor een stoplicht waar bij vlot optrekken al maximaal twee auto's kunnen passerenquote:... de motor bij een wat langere stop af te zetten. Dat is al rendabel bij tussenstops van 20 seconden
Dat gaat dan leuk worden als iedereen dat hier doet in de stadquote:Op maandag 30 april 2007 23:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Mensen zijn héél blij als jij je auto nog moet starten voor een stoplicht waar bij vlot optrekken al maximaal twee auto's kunnen passeren![]()
Ik morgen, kga zo maar slapenquote:Op maandag 30 april 2007 23:31 schreef peacetaker het volgende:
7 mei moet ik op voor me theorie examen![]()
quote:
Thxquote:
Paar domme fouten had ik, uit zo'n boekje ga ik er iets gehaast doorheen dus miste ik wat onderbordenquote:Op maandag 30 april 2007 23:55 schreef Aitan het volgende:
tip: Je krijgt geen kommagetal vragen (iig niet open vraag)
Enuh 6 fout is wel naar vooruitzicht hoot :S
te veel en te wijnigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:05 schreef bibi het volgende:
Hoeveel rijlessen hebben jullie gehad voordat je op mocht voor het examen? En hoeveel uur per week les je gemiddeld?
Yep, jij wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:14 schreef Agiath het volgende:
Doorgetrokken streep met tussen de doorgestrokken streep en jij nog een onderbroken streep...Dan mag je toch inhalen? Verjo zegt van wel, ANWB niet....
Dan staat er een fout in dat boek van Verjo, slordig hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:20 schreef Aitan het volgende:
je mag dan van de kant waar de onderbroken streep staat wel naar de andere rijbaan maar niet weer terug. dus je kunt er wel langs maar niet omheen.
van deze kant naar onderen mag wel
_ _ _
____
van deze kant naar boven mag niet
Dit zie je vaak bij inboegstroken e.d.
Kan ik niet over oordelen, weet alleen wat het betekend.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dan staat er een fout in dat boek van Verjo, slordig hoor
Nee toch? Verjo zegt dat als er tussen jou en de doorgetrokken streep nog een onderbroken streep staat je wel mag verplaatsen. Zo had ik jouw berichtje althans gelezen. Edit: o, wacht inhalen staat er, da's een andere situatiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dan staat er een fout in dat boek van Verjo, slordig hoor
Inhalen impliceert toch dat je weer terug wil? En dan moet je toch weer over een doorgetrokken streep? Die onderbroken streep geldt toch juist voor van x naar y en niet weer van y naar x?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:39 schreef vannelle het volgende:
Inhalen mag daar dus gewoon wél, daarom ligt die onderbroken streep er juist.
anwb rekende het dus fout...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:27 schreef hardcorebass het volgende:
pfffff...denk na joh, is toch logisch dat je dan wel in mag halen... anders zou die onderbroken streep er toch ook niet liggen.
Je mag idd van x naar y en UITERAARD! mag je ook weer terug naar je eigen weghelft als je ingehaald hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Inhalen impliceert toch dat je weer terug wil? En dan moet je toch weer over een doorgetrokken streep? Die onderbroken streep geldt toch juist voor van x naar y en niet weer van y naar x?
x
- - - - - -
______
y
Mijn voorbeeld was maar een euh.................. voorbeeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens mij hebben wij nu allebei een andere situatie voor ogen![]()
Je overdrijft wel een beetje, als je gewoon een paar voorbeelden maakt haal je je theorie ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:57 schreef Agiath het volgende:
ff uit me hoofd voor de check
minimale afstand parkeren kruising/VOP - 5 meter
minimale afstand parkeren bushalte - 12 meter
maximale lengte auto(+aanhangwagen) voor verplicht 2 rechter banen gebruiken autosnelweg - 7 meter
maximale lengte voor kinderzitje - 1,35 meter
maximale breedte auto - 2,50 meter (op onverharde weg 2,20)
maximale breedte aanghangwagen - 2,55 meter
maximale lengte auto+aanhangwagen - 18 meter
maximale sleepafstand - 5 meter
ondeelbare lading lengte voor auto - 3,5 meter vanaf stuur (+markeringsbord)
ondeelbare lading lengte achter auto - 5 meter vanaf achterste wielas (vanaf 1 meter markeringsbord)
Apk keuring nodig bij aanhangwagen bij massa >3500 kg
Aparte documenten nodig aanhangwagen als massa >750 kg
Toch?
En met zo'n instelling zijn er dus 22 van de 42 gezakt toen ik moestquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef honderd het volgende:
[..]
Je overdrijft wel een beetje, als je gewoon een paar voorbeelden maakt haal je je theorie ook.
geloof het wel jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef miss_bleu het volgende:
hoeveel mm/cm profiel moest je ook alweer hebben 1,6 cm toch?
Zou wel per persoon verschillen dan he.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:15 schreef woutabest het volgende:
[..]
En met zo'n instelling zijn er dus 22 van de 42 gezakt toen ik moestGeloof me, makkelijker kon je ze bijna niet krijgen
Dan zal ik je twijfel wegnemen, 1,6 mm in de middelgroef ies goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Dat is de enige waar ik elke keer over twijfel. Maar goed we zien het donderdag allemaal wel
Ga dan alsjeblieft niet iemand aanpraten dattie overdrijft, straks zakt iemand dankzij jouw opmerkingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef honderd het volgende:
[..]
Zou wel per persoon verschillen dan he.
thenk joe! ander controlle middel is het bobbeltje op je band je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:46 schreef Aitan het volgende:
[..]
Dan zal ik je twijfel wegnemen, 1,6 mm in de middelgroef ies goed.
Euh dat heb ik nooit gehad :S maar een bobbel op je band lijkt me niet goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
thenk joe! ander controlle middel is het bobbeltje op je band je?
nee dat zit tussen je profiel in. Een soort restje van een mal ofzo. Als dat begint te sluiten was volgens mijn instructeur ook de band aan vervanging toe. Dat ligt namelijk tussen je profiel inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:54 schreef Aitan het volgende:
[..]
Euh dat heb ik nooit gehad :S maar een bobbel op je band lijkt me niet goed
Ja, net terugquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef woutabest het volgende:
Hey jij woont in Delft zie ik, dan moet je zeker ook in Rijswijk?
1,6 mmquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef miss_bleu het volgende:
hoeveel mm/cm profiel moest je ook alweer hebben 1,6 cm toch?
En ik vond 21 van de 42 al weinig. Teringquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, net terug
![]()
Geslaagd
![]()
![]()
4 fouten, maar 17 mensen van de 50 hadden het gehaald![]()
Man o man de zenuwen, kben denk 5 kilo afgevallen
Nou gefeliciteerd dan maar!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, net terug
![]()
Geslaagd
![]()
![]()
Nee, een blonde semi-aantrekkelijke damequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd dan maar!
Had je ook dat dikke kleine mens met dat brilletje?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, net terug
![]()
Geslaagd
![]()
![]()
Klopt, anders zou je spookrijden hèquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, over die doorgetrokken streep: volgens mijn instructeur (en dus volgens mij) mag je er overheen wanneer de onderbroken streep aan jouw kant ligt. Wanneer het een tweerichtingsweg is (dus geen snelweg oid met meerdere banen voor een richting) mag je vervolgens ook weer terug jouw baan op.
je moet wel blijven rijden hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:29 schreef Alcarin het volgende:
Jeej mijn plaatje staat niet meer in de OP!
En ik sta wel in de geslaagdenlijst, mooie OP hoor![]()
Ik heb 'm nog steeds niet opgehaald, geen tijd voor gehad![]()
Maar goed, ik heb toch geen auto om in te rijden dus wat maakt het allemaal uit, ik ga hem morgen halen!![]()
Precies, maar op de snelweg mag je dan dus niet 'inhalen', wel voorbij je voorganger rijden aan de linkerkant, maar daarna dan niet terug over de doorgetrokken streep.quote:
Geef mij een auto en ik rij!quote:
wel jammerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Geef mij een auto en ik rij!![]()
Zonder auto is het echter lastig rijden, ook als het 'moet'.
Dat weet ik, iedereen vertelt het me, en ik snap het zelf ook wel. Ik zou het liefste nu in een auto stappen en heel Nederland door rijden om te oefenen. Maar ja, wat doe je eraan hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef Miss_S het volgende:
wel jammer
want juist nu is het belangrijk om te blijven rijden
nu leer je het pas echt
Chill... Adem in, adem uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:45 schreef miss_bleu het volgende:
ben gewoon nu al zenuwachtig voor morgenmiddag
gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:48 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Chill... Adem in, adem uit.
Je zou geen examen doen als je niet kon rijden, dus je kunt het gewoon. Half uurtje rijden en hoppa, je hebt 'm![]()
Ik heb trouwens iets op het bureau liggen en het is roze![]()
Goh hier ook!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:48 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb trouwens iets op het bureau liggen en het is roze![]()
ik ook ik ook vanmorgen opgehaalt en gelijk mijn eerste solo rit van helmond naar veldhoven gemaakt,quote:Ik heb trouwens iets op het bureau liggen en het is roze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |