Ik had het over het hele seizoen eigenlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 17:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb je de hele wedstrijd gekeken?
De meeste Feyenoorders hebben vandaag hun benen onder hun kont uit gerent, en keihard gewerkt! Dat het niet mag baten is de tedens van het seizoen, hadden ze andere wedstrijden gespeeld zoals vandaag, waren ze al lang 5e geweest. Maar ja, achteraf is altijd makkelijk praten....
Volgens mij zijn er al 25 Feyenoordsupporters opgepakt, maar misschien was dat voor de wedstrijd ook al zo.quote:Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef Piles het volgende:
Iemand enig idee hoe het in Heerenveen gaat nu?
Niet op 1 punt, op 1 doelpunt zelfsquote:Op zondag 29 april 2007 17:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
True!
Op basis van dit seizoen mogen we blij zijn dat we überhaupt 7e staan. Neuzen verkloten het op 1 PUNT!
ik ook. jammergenoeg nog een nacompetitie om ons nogmaals KAPOT te ergeren aan het niveau en de resultatenquote:Op zondag 29 april 2007 16:30 schreef Piles het volgende:
Ik heb het voorlopig wel weer even gehad met Feyenoord
Niveau van de laatste maanden was erg laag, dus beter kon het nietquote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef Sybrandus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al 25 Feyenoordsupporters opgepakt, maar misschien was dat voor de wedstrijd ook al zo.
En die commentator zei dat Feyenoord hun beste wedstrijd in maanden speelde, dan vraag ik me af hoe goed Heerenveen wel niet heeft gespeeld.
Dat maakt het allemaal nog triester...quote:Op zondag 29 april 2007 17:10 schreef FrankyMcG het volgende:
De meeste Feyenoorders hebben vandaag hun benen onder hun kont uit gerent, en keihard gewerkt!
?quote:Op zondag 29 april 2007 17:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Krijgt de winnaar van 6-9 nou intertoto of uefa cup?
Ow ok, ja dan moet ik je uiteraard gelijk geven.quote:Op zondag 29 april 2007 17:12 schreef Merkie het volgende:
Ik had het over het hele seizoen eigenlijk.
quote:
Zouden ze wel moeten doen om volgend seizoen wél Europees te spelen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ow ok, ja dan moet ik je uiteraard gelijk geven.
De kwaliteit is er gewoon niet, en de mensen die het team en de individu sterker zouden kunnen maken (een Gio bijv.) komen echt niet als we geen Europees/CL halen!
uhm ja?quote:Op zondag 29 april 2007 17:21 schreef andre347 het volgende:
Langs de Lijn !!!
dat vraag ik mij ook afquote:Op zondag 29 april 2007 17:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
uhm ja?
Waar gaan die playoffs straks nou om?![]()
Leuke wedstrijden.quote:Op zondag 29 april 2007 17:25 schreef g4st het volgende:
29-04-2007 FEYENOORD TREFT FC GRONINGEN IN PLAY-OFFS
Hoe voorspelbaarquote:Op zondag 29 april 2007 17:31 schreef Tomasso het volgende:
STERF DEBIEL. Anders flikker je gewoon op ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |