'Nou goed, straks lekker een biertje drinken met mijn broer moewahahaha'quote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef Pritt het volgende:
Ik durf te wedden dat Koeman nog met een glimlach op zijn gezicht zegt:
"Toch nog wel in het linker rijtje geeindigd!"
Meer zat er niet in met deze groepquote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef Pritt het volgende:
Ik durf te wedden dat Koeman nog met een glimlach op zijn gezicht zegt:
"Toch nog wel in het linker rijtje geeindigd!"
Ja niet dus....."vriend" Alves had het weer op z'n heupen....quote:Op zondag 29 april 2007 16:48 schreef DeTolk het volgende:
Zelfs nog 5-1??? dacht dat 't 4-1 was gebleven.
Als ze Erwin er nu even uitgooien en een trainer aanstellen die kan schreeuwen als een mager varken komt het misschien nog wel goedquote:Op zondag 29 april 2007 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Die play offs gaan we zwaar verliezen!
Zijn we NOG aantrekkelijker voor spelers, als we geen europees spelen....
Erwin gaat 'gewoon' weg na de playoffs lijkt me zo!quote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Fetai het volgende:
Als ze Erwin er nu even uitgooien en een trainer aanstellen die kan schreeuwen als een mager varken komt het misschien nog wel goed![]()
We zijn losers, dat geef ik toe...maar vandaag niet zo erg als jullie. Niets is zo sneu als het kampioenschap op 1 doelpunt mislopenquote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef devv05 het volgende:
Tering, jullie zijn vandaag nog grotere losers dan wij...
True!quote:Op zondag 29 april 2007 17:05 schreef Jay_Snake het volgende:
We zijn losers, dat geef ik toe...maar vandaag niet zo erg als jullie. Niets is zo sneu als het kampioenschap op 1 doelpunt mislopen![]()
Waar? En hoelaat komt die bus terug? Misschien ga ik nog wel ff kijken of er nog iets gebeurd.quote:
Vitesse heeft er ook alles aan gedaan vandaag om Ajax geen kampioen te laten worden.quote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, als vitesse fan ben ik iig blij dat Ajax het niet is geworden
Damn, je hebt gelijk denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 17:05 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
We zijn losers, dat geef ik toe...maar vandaag niet zo erg als jullie. Niets is zo sneu als het kampioenschap op 1 doelpunt mislopen![]()
Zou die vandaag of anders morgen niet al verkassen? Of zal dat slechts bij een droom blijvenquote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Erwin gaat 'gewoon' weg na de playoffs lijkt me zo!
Heb je de hele wedstrijd gekeken?quote:Op zondag 29 april 2007 17:07 schreef Merkie het volgende:
Pierre was wel één van de weinigen dit seizoen die wist wat er moest gebeuren, helaas wisten de trainer en de meeste ploeggenoten dat niet.
jullie zijn nog altijd veel grotere losers natuurlijk. strijden om intertotoquote:Op zondag 29 april 2007 17:05 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Krijgt de winnaar van 6-9 nou intertoto of uefa cup?quote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef BigFire het volgende:
[..]
jullie zijn nog altijd veel grotere losers natuurlijk. strijden om intertoto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |