dan doe je 500quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben geen hond. Mn kinderen hoef ik ook niet voor 1000 euro t stuk te verkopen
cool hequote:Op vrijdag 27 april 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_poekie.html?p=27,1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeheeeee alleen t beste voor mijn hondquote:
Cute!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_poekie.html?p=27,1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik nie weet...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij wél worthy is voor mn hond?
ranzig....ranzig...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:50 schreef BrandX het volgende:
Val ik hier nu in een hele ranzige discussie binnen????trouwens, ben er weer ff
Wa'n schatje.quote:
Oh wellquote:
Neuh het gaat over honden geloof ik. En JJ en Dio hebben het over seks geloof ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:50 schreef BrandX het volgende:
Val ik hier nu in een hele ranzige discussie binnen????trouwens, ben er weer ff
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh het gaat over honden geloof ik. En JJ en Dio hebben het over seks geloof ik.
Seks op z'n hondjes.
huh....quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh het gaat over honden geloof ik. En JJ en Dio hebben het over seks geloof ik.
Seks op z'n hondjes.
Och, hij/zij heeft een hoog aaibaarheidsgehalte. Heel cute.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Jawel hèOk ok niet perfect, lelijke neus
Je begrijpt best wat ik met seks op z'n hondjes bedoel.quote:
Ja die paar quotes las ik dus, gemixt met wat opmerkingen over honden en tegen welke prijs beschikbaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Seks op z'n hondjes.
niemand is perfect...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jawel hèOk ok niet perfect, lelijke neus
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik moet deze nog even spammen, dan houd ik op over hond![]()
[afbeelding]
Omg, alleen die delen zal een leuke conversatie leveren jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja die paar quotes las ik dus, gemixt met wat opmerkingen over honden en tegen welke prijs beschikbaar![]()
![]()
Met een obsessie voor konijnquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Met een obsessie voor konijnmaar verder is ie heel normaal
![]()
Ik had niet over Max moeten beginnen, als ik eenmaal begonnen ben...quote:
Denk jij zo over mijquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Seks op z'n hondjes.
Zal wel aan je camera hebben gelegen danquote:
appels en peren dan maar....????quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik had niet over Max moeten beginnen, als ik eenmaal begonnen ben...
Quick, change the subject![]()
Hm, dat met die prijs was niet eens in me opgekomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:53 schreef BrandX het volgende:
Ja die paar quotes las ik dus, gemixt met wat opmerkingen over honden en tegen welke prijs beschikbaar![]()
![]()
was je ons kwijt dan....quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier zijn jullie
maak het toch ook weer goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
..Foei Dio...wel lief blijven.....
![]()
Wat een onderwerpquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
appels en peren dan maar....????![]()
We zijn nooit weggeweestquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier zijn jullie
Donuts en bananen dan.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:59 schreef Diovarus het volgende:
[..]
maak het toch ook weer goed
[KOFFIE SC #123]Waar koffieen een Must is!!!!!
Oranje Tompouce dan vanochtend op tvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |