zals je al zei..tis vrijdag....quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:25 schreef Frutsel het volgende:
Denk dat ik voor de rest het allemaal maar half begrijp
Is niet eens nodig, hij leegt zichzelfquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:28 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Heb je hem tussen de wringer gedaan ?
ja precies....alleen voor kwaliteit gaan..quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is niet eens nodig, hij leegt zichzelf![]()
Kwam nog wel een lelijke loopse teef tegen waar ik m snel vandaan moest halen. Als ie zonodig pups wil dan met een goede hond![]()
werkzequote:Op vrijdag 27 april 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga maar weer eens aan het werk.
gelukkig, zo nam ik het ook niet opquote:
Mijn hond is toevallig wel perfect jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja precies....alleen voor kwaliteit gaan..![]()
Alsof de hoeren in amsterdam er ook lekker uit zienquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is niet eens nodig, hij leegt zichzelf![]()
Kwam nog wel een lelijke loopse teef tegen waar ik m snel vandaan moest halen. Als ie zonodig pups wil dan met een goede hond![]()
en geen zoutzakquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja precies....alleen voor kwaliteit gaan..![]()
Ja maar van een hoer krijg je niet gelijk een nestquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Alsof de hoeren in amsterdam er ook lekker uit zien![]()
Hij had gewoon zin
quote:
Ijstheequote:Op vrijdag 27 april 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Groene thee is tof.
ben je ook zo kieskeurig voor je zelf....????quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
!
Hij moet een mooie Golden, met stamboom, geweldige ouders, perfecte bouw, en goed gedrag. Maar die ga ik nooit vinden dus jammer voor Max, hij mag nooit neuken![]()
IJsthee. Met dit weer. Puick idee.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben je ook zo kieskeurig voor je zelf....????![]()
![]()
Koffiequote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ijskoffie.....das pas lekkerrrrrr....
![]()
![]()
![]()
tenzij het scheurtquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar van een hoer krijg je niet gelijk een nest
Heerlijkquote:
Nee alleen ijstheequote:Op vrijdag 27 april 2007 08:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja....vergeten......maar je luste toch ook geen thee....
![]()
oooh wat ben jij gemeenquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
!
Hij moet een mooie Golden, met stamboom, geweldige ouders, perfecte bouw, en goed gedrag. Maar die ga ik nooit vinden dus jammer voor Max, hij mag nooit neuken![]()
Nah, k zie t niet zo gauw gebeuren dat mevrouw het dan houdtquote:
Wtfquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF...mijn over buurman is weer aan het gluren...![]()
![]()
wie weetquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nah, k zie t niet zo gauw gebeuren dat mevrouw het dan houdt
Mij toch iets te vroeg voor ijsthee.quote:
Ja hèquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind ik niet........ik zou dan ook alleen voor kwaliteit gaan....
![]()
![]()
![]()
Eh, hij zit je echt te bekijken ed?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja lijkt wel een soort hobby van hem......dacht van hem af te zijn maar nee hoor...
![]()
Ik ben geen hond. Mn kinderen hoef ik ook niet voor 1000 euro t stuk te verkopenquote:
ja.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eh, hij zit je echt te bekijken ed?
Geef m aan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja.....![]()
![]()
...en ik zit dus hier in mijn euhhh ja..negligé zeg maar...
..ff wat aantrekken....
![]()
Hmm..hij heeft smaakquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF...mijn over buurman is weer aan het gluren...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_poekie.html?p=27,1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geef mij maar Yann Tiersenquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_poekie.html?p=27,1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij denkt dat hij wél worthy is voor mn hond?quote:
zo van "ik kom aangifte doen tegen mijn buurman die uit zijn raam kijkt"....mja..ze zien me al aankomen....quote:
Nou, eh, ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo van "ik kom aangifte doen tegen mijn buurman die uit zijn raam kijkt"....mja..ze zien me al aankomen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |