Ik zou bijna enkele uitingen van agressie van huub willen postenquote:Op vrijdag 27 april 2007 04:22 schreef soylent het volgende:
[..]
Bronvermelding van enkele uitingen van agressie van Brian:
Anders ga je die lawaai demonstratie even een debat noemenquote:Nicolaas verloor overigens niet de controle tijdens dat debat, Brian wel, dat is het verschil. Je kan het herkennen aan zijn karakteristieke schreeuw.
Ik zou niet weten waarom. Anti-Huub commentaren op posts die niet eens over Huub gaan mogen geen tegen-commentaren krijgen, dat is feitelijk de conclusie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
@Disana, zou het kunnen zijn dat Day een beetje gelijk heeft ? Ik denk het wel. Ga gewoon ff een uurtje slapen, dat helpt soms heel veel.
Ik bedoel de reactie van haar vanavond op Brian, hoe ze direct reageerde op Brian's agressieve reactie naar Huub en Amanda.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:29 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Natasia zijn thug-factor ernstig overschat. Ze neemt al zijn verhalen klakkeloos aan. Niet alleen wat hij tegen haar over Huub zegt maar ook over de dames.
Nou, als dat haar leven is, kan ze beter een keer een klusjesman goed vastpakkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 04:32 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja ze leeft op drama...
Zonder opleiding, werk, hobbies of interesses: it's pretty much her life.
Mooie wisselwerking heeft ze daardoor met Brian die zich weer lekker laat opfucken.
Ze censureert toch niet, ook al ben je mod dan mag je nog wel een mening hebben net zoals de restquote:Op vrijdag 27 april 2007 04:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Anti-Huub commentaren op posts die niet eens over Huub gaan mogen geen tegen-commentaren krijgen, dat is feitelijk de conclusie.
Disana, doe ff nokken en Day ook het is 4.30 en dan zeg je wel eens dingen die je de volgende dag niet meer zegtquote:Op vrijdag 27 april 2007 04:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb van Day een PM ontvangen waarin ze me voorstelt te stoppen en waarin ze zegt dat ik haar stalk.
Ik meende dat de COSsen voor vrije commentaren op de streams waren, en niet voor ongevraagde anti-Huub debatten in de richting van mensen die Huub niet eens noemen. Dat was slechts wat ik opmerkte, maar nu mag ik het er niet meer over hebben.
Dan maar een ban, dan maar geen updates en streamverslagen van mijn hand meer.
Misschien kan er eens een topic over geopend worden waarin we het turvenquote:Op vrijdag 27 april 2007 04:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou bijna enkele uitingen van agressie van huub willen posten![]()
Als je ze allemaal op een rijtje zet is het toch huub die de meeste op zijn naam heeft (tegen meer verschillende personen gericht ook).
Ah zo. Ja, het lijkt er soms op alsof ze ook Brian zover wil brengen om Huub eens flink aan te pakken... Samen hebben ze die hele slachtoffertheorie ook ontwikkeld... De "kindjes van God" die de teisteringen van de duivels moeten doorstaan... Het is allemaal zo oneerlijk.... Ach ach....quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik bedoel de reactie van haar vanavond op Brian, hoe ze direct reageerde op Brian's agressieve reactie naar Huub en Amanda.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:35 schreef soylent het volgende:
[..]
Ze censureert toch niet, ook al ben je mod dan mag je nog wel een mening hebben net zoals de rest
Wat was dat danquote:Op vrijdag 27 april 2007 04:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Herken je deze wijnvlek nog op het plafond .......
[afbeelding]
Een voorstel om dat gekibbel te stoppen lijkt me een wijzequote:Op vrijdag 27 april 2007 04:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb van Day een PM ontvangen waarin ze me voorstelt te stoppen en waarin ze zegt dat ik haar stalk.
Ik meende dat de COSsen voor vrije commentaren op de streams waren, en niet voor ongevraagde anti-Huub debatten in de richting van mensen die Huub niet eens noemen. Dat was slechts wat ik opmerkte, maar nu mag ik het er niet meer over hebben.
Dan maar een ban, dan maar geen updates en streamverslagen van mijn hand meer.
Ja, en daar mag ik toch ook op reageren... waarom niet? Liefst zonder verkeerd opgevat te worden, zeker als ik bij vrijwel elke reactie een smiley plaats.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Day (en iedere andere mod) kan toch gewoon posten als een FOK!ker ...... Waarom niet ?
In DGK-termen noemen ze dat "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis".
Dat lijkt me de tijd dat je een volledig COS #1270 dekkende topic geeft in de CoS #1271quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:39 schreef soylent het volgende:
Zo rond deze tijd vind ik de COS trouwens wel bij te houden. Meestal gaat ie te snel, daar word ik zwaar geirriteerd van, en dan ga ik maar weer wat andere topics bekijken
Brian werd (explosief) heel kwaad op Nena en smeet een glas wijn naar haar. De wijn kwam hoofdzakelijk op haar rug en vervolgens gooide hij de rest ook nog. Dat gaf deze vlekken op het plafond en de muur. Je ziet het ook nog van de trap druppen.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 27 april 2007 04:37 schreef soylent het volgende:
[..]
Misschien kan er eens een topic over geopend worden waarin we het turven
Ik heb een redelijk volledig archief opgezet inmiddels. Alleen zal het wel weer uitkomen op definitieproblemen: 'wat is eigenlijk wel slaan en niet slaan?'
quote:Op vrijdag 27 april 2007 05:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaan we hier verder: [COS # 1271] Waar Brian en Natasia de villa verlaten hebben
Sorry, beetje vroeg ge-opend ....bedtijd.
Natasia is met Brian ergens buiten de kooi gaan slapen, ze is en moet niet weg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef avotar het volgende:
hmmm dus zowel huub als brainless hebben geweld gepleegd...
waarom moet Natasia weg wat ik nu overal lees..?
Brian was helemaal Loco, kan je op het filmpje zien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Natasia is met Brian ergens buiten de kooi gaan slapen, ze is en moet niet weg.
Para 3 zal erger wordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:35 schreef LuNaTiC het volgende:
haha de shit was los dus.... tijd om weer de DGK een beetje beter te gaan volgen.
Hopelijk is het nu eindelijkBrian
hahahahaha zit nu dat para filmpje deel 2 te kijken, geweldig
Ja ik heb alles life gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian was helemaal Loco, kan je op het filmpje zien.
Ik denk dat het wel even duurt voordat de villa ontwaakt, tenzij ze gewoon aan het ontbijt moeten om 9:30 uur.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:50 schreef avotar het volgende:
Ik zit op m'n werk.. ik kan de filmpjes niet bekijken.. maar om nou tot vanavond te moeten wachten om te weten hoe alles zit...
Hoop dat de COS Updates snel duidelijk bijgewerkt worden
En de streamers worden weggejaagd door geld te vragen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 05:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stel je eens voor :
- Brian en Huub worden weggestuurd (sanctie)
- Sylvia vertrekt dan ook heel snel (ze zit al in een dip)
- Natasia raakt haar grootste steun kwijt (en krijgt de toneelhaak, te duur met al die operaties)
- Amanda en Eric neem ik niet zo serieus
- Nicolaas zat er om de zaak 'op gang te brengen' (was immers met sanctie vertrokken)
- Japio is voor even De King
Dan hebben ze de tent toch snel en relatief goedkoop leeg gekregen .......
Zonder Brian& Huub kijkt er niemand meerquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
En de streamers worden weggejaagd door geld te vragen.
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zonder Brian& Huub kijkt er niemand meer![]()
Natas is de bemiddelaarsterquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nou dat ziet er allemaal weer gezellig uit wat er vannacht is gebeurd. Wat een irritante krijsende Natasia de hele tijd zeg! Ze voorkomt geen vechtpartij maar wakkert het alleen maar aan zo
Yo, het is gebeurd en Brian zit niet voor niets een nacht alleen daar achterquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:03 schreef Marrije het volgende:
Ik moet nog uitgebreid bijlezen maar heb net ff snel de OP van Prospera en Soylent gelezen, kan me bijna niet voorstellen dat het echt is gebeurd, Brian Huub op zijn bek gemept![]()
Veel erger, Brian heeft Amanda gespuugt in haar gezicht en meer.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:03 schreef Marrije het volgende:
Ik moet nog uitgebreid bijlezen maar heb net ff snel de OP van Prospera en Soylent gelezen, kan me bijna niet voorstellen dat het echt is gebeurd, Brian Huub op zijn bek gemept![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |