Hoe Brian ook stond te gillen in de private...... nadat hij Huub en Amanda had gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat zal het zijn...
Daarom wordt hij ook agressief en gaat hij "WIE!!!" schreeuwen tegen Amanda..
Daarom scheldt hij Nena op trieste wijze uit en gaat hij shit kapotbreken..
Daarom gaat zijn bloed koken als hij kritiek van juf Judith krijgt..
Daarom loopt hij tegen Nicolaas te gillen met zijn rattenschreeuw als - geheel verwacht - niemand zijn Jaap-reddingsactie waardeert
Er is een simpelere uitleg die ook deze fenomenen verklaart.
Hij heeft gewoon een gigantisch agressieprobleem, en dat is waarom hij bij elk incidentje zichzelf opfuckt.
ja, heb ik ook, moet ik nog uploaden (bijna 250 MB ...)quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:04 schreef avonne het volgende:
[..]
het leek mij dat Brian haar in het gezicht een duw gaf, maar Natasia stond er voor.
Is er nog een filmpje mogelijk van Para in het kantoor zo rond 0.40 uur?
Idd en een rood oog had ze ernaquote:Op vrijdag 27 april 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, gezicht of nek. Ze stond behoorlijk lang voorover gebogen.
Laten we het erop houden dat ik door je vele weerleggingen ook waar het niet over Huub gaat de indruk krijg dat je het wel probeert. En vanzelfsprekend mogen mods meningen geven, dat staat niet eens ter discussiequote:Op vrijdag 27 april 2007 04:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ik overtuig helemaal niemand, ik geef mijn mening!
En mods, Disana, mogen dat!
Dat soort mensen die zichzelf para maken is poetic justice.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe Brian ook stond te gillen in de private...... nadat hij Huub en Amanda had gezien.![]()
Doodeng... vooral toen hij brulde dat hij zelfmoord wou plegen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe Brian ook stond te gillen in de private...... nadat hij Huub en Amanda had gezien.![]()
Als je Win XP hebt, kunt je beter eerst proberen de essentiele stukken eruit te knippen. Gebuik Moviemaker, dat staat als het goed is al op je computer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
ja, heb ik ook, moet ik nog uploaden (bijna 250 MB ...)
Heb ik, maar ben een beetje lui .... is makkelijker om de hele file te uploaden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je Win XP hebt, kunt je beter eerst proberen de essentiele stukken eruit te knippen. Gebuik Moviemaker, dat staat als het goed is al op je computer.
ik word een beetje moe van jou, Disana. Ik stel voor dat je iemand anders die ook kritiek op Huub (ik ben niet de enige namelijk) heeft gaat stalken nu. Of iets anders, whatever!quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik door je vele weerleggingen ook waar het niet over Huub gaat de indruk krijg dat je het wel probeert. En vanzelfsprekend mogen mods meningen geven, dat staat niet eens ter discussie![]()
Het is te hopen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:14 schreef mootie het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Nicolaas niet door een deur kan met mannen die meisjes in hun gezicht spugen.
Volgens mij veracht hij het hele zootje kleuters, maar hij kan ook weer niet zonder zequote:Op vrijdag 27 april 2007 04:14 schreef mootie het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Nicolaas niet door een deur kan met mannen die meisjes in hun gezicht spugen.
Nena en brian maakte elkaar gek...quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat zal het zijn...
Daarom wordt hij ook agressief en gaat hij "WIE!!!" schreeuwen tegen Amanda als ze niet luistert in een gesprek..
Daarom scheldt hij Nena op trieste wijze uit en gaat hij shit kapotbreken..
Daarom gaat zijn bloed koken als hij kritiek van juf Judith krijgt..
Daarom loopt hij tegen Nicolaas te gillen met zijn rattenschreeuw als - geheel verwacht - niemand zijn Jaap-reddingsactie waardeert
Daarom gooit hij persoonlijke bezittingen in de tuin als hem iets niet bevalt
En dan dat gelul met Nena over zijn moeder....
Er is een simpelere uitleg voor zijn reactie op Huub die ook deze fenomenen verklaart.
Hij heeft gewoon een gigantisch agressieprobleem, en dat is waarom hij bij elk incidentje zichzelf opfuckt.
Dan zal ik maar geen tegengas meer geven ......quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb ik, maar ben een beetje lui .... is makkelijker om de hele file te uploaden.
Je kunt binnen de file gewoon verder spoelen, kijk vanaf 40 minuten of zo ....
Psychologisch effect. Als 997 mensen wit roepen en 3 zwart, roepen 997 mensen dat er 3 zitten te zieken/dwarsliggen/whatever.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van jou, Disana. Ik stel voor dat je iemand anders die ook kritiek op Huub (ik ben niet de enige namelijk) heeft gaat stalken nu. Of iets anders, whatever!
En als je echt vind dat mods hun mening mogen geven, snap ik niet waarom je het elke keer naar voren moet brengen.
Dat was meer om het fysieke gedeelte denk ik zomaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 04:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een vervelende opmerking. Jammer. Je vele anti-Huub posts, samen met die van MissHobje, en niet alleen vannacht, lopen gewoon in het oog - vooral ook omdat ze veelal niet op de actuele streams slaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van jou, Disana. Ik stel voor dat je iemand anders die ook kritiek op Huub (ik ben niet de enige namelijk) heeft gaat stalken nu. Of iets anders, whatever!
En als je echt vind dat mods hun mening mogen geven, snap ik niet waarom je het elke keer naar voren moet brengen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een vreemde situatie. De oudste dochter van Nicolaas en Amanda verschillen 1 jaar ......quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:14 schreef mootie het volgende:
Okay, heb je de eerste video file al gezien dan ??quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zal ik maar geen tegengas meer geven ......![]()
Wil je het hierquote:Op vrijdag 27 april 2007 04:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
ja, heb ik ook, moet ik nog uploaden (bijna 250 MB ...)
Nee ze hield huub tegen, brian was zo verstandig om weg te lopen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:15 schreef the_legend_killer het volgende:
zou huub brian echt door de tafel hebben geduwd ?
Lijkt me niet omdat brian en natas telkens waren aan het schreeuwen
natas hield brian juist tegen
Ja, zal ik doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Wil je het hier
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic
plaatsen voor mij als je het hebt?
![]()
om zo een tik uit te lokken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ze hield huub tegen, brian was zo verstandig om weg te lopen...
Huub was weer zo irritant om hem te achtervolgen en met dingen zijn kant op te gooien
Ga ik downloaden, maar heb wel alles al 'n keer live gezien op de stream.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, heb je de eerste video file al gezien dan ??
Bronvermelding van enkele uitingen van agressie van Brian:quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nena en brian maakte elkaar gek...
Zijn bloed gaat niet koken van JJ, hij heeft juist het meest respect voor personeel en wil ook niet dat jaap ze afzeikt, hij werd emotioneel toen hij kritiek kreeg, dat is wat anders.
Dat was niet onverwacht met Nico, nico daagde hem uit (ging in zijn gezicht staan en noemde herhaalde hem een grote eikel).
De rest weet ik ff niet wat je daarmee bedoelt.
997 mensen zijn voor huub en 3 niet zo en die springen dan in het oogquote:Op vrijdag 27 april 2007 04:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een vervelende opmerking. Jammer. Je vele anti-Huub posts, samen met die van MissHobje, en niet alleen vannacht, lopen gewoon in het oog - vooral ook omdat ze veelal niet op de actuele streams slaan.
Daar mag je mij de schuld van geven. Ik zal er niets meer over zeggen aangezien ik niet graag stalker word genoemd door een mod met macht.
Ik denk dat Natasia wel gewend is met types als Brian om te gaan en weet wat voor gevolgen dit soort acties kan geven, alleen weet Huub dat niet en dat is het enge van alles.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaad.
Volgens mij hield Natasia Brian al stevig vast voor Huub er aan kwam, maar dat weet ik niet zeker
Herken je deze wijnvlek nog op het plafond .......quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:22 schreef soylent het volgende:
[..]
Bronvermelding van enkele uitingen van agressie van Brian:Agressief en dingen kapotmaken na discussie met Nena (waarin hij tegen twee mensen compleet liegt over de gang van zaken): http://u.lfms.nl/flv.php/BrianNenaMoeder.flv Gaan lopen roepen in discussie met Amanda: http://u.lfms.nl/flv.php/WIE.flv Het in de bosjes gooien van de beautycase van Sylvia en de koffers van Huub worden bekend verondersteld.
Nicolaas verloor overigens niet de controle tijdens dat debat, Brian wel, dat is het verschil. Je kan het herkennen aan zijn karakteristieke schreeuw.
Ik denk juist dat Natasia zijn thug-factor ernstig overschat. Ze neemt al zijn verhalen klakkeloos aan. Niet alleen wat hij tegen haar over Huub zegt maar ook over de dames.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Natasia wel gewend is met types als Brian om te gaan en weet wat voor gevolgen dit soort acties kan geven, alleen weet Huub dat niet en dat is het enge van alles.
Ik heb van Day een PM ontvangen waarin ze me voorstelt te stoppen en waarin ze zegt dat ik haar stalk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
997 mensen zijn voor huub en 3 niet zo en die springen dan in het oog![]()
![]()
Met dank aan Ifa
Ik bedoel, hij zit daar dagelijks te jenken als een kind, man.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:29 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Natasia zijn thug-factor ernstig overschat. Ze neemt al zijn verhalen klakkeloos aan. Niet alleen wat hij tegen haar over Huub zegt maar ook over de dames.
Natasia heeft vanavond in het kantoor Brian zelfs behoorlijk zitten opjutten met het coke-verhaal van Gaby en Huub. Ze heeft heel bewust Brian nog veel meer opgejut.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:29 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Natasia zijn thug-factor ernstig overschat. Ze neemt al zijn verhalen klakkeloos aan. Niet alleen wat hij tegen haar over Huub zegt maar ook over de dames.
Doe nou even niet dramatisch. Je mag vrij commentaar hebben en zij mag dat ook, of ze nou een kleurtje heeft of niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb van Day een PM ontvangen waarin ze me voorstelt te stoppen en waarin ze zegt dat ik haar stalk.
Ik meende dat de COSsen voor vrije commentaren op de streams waren, en niet voor ongevraagde anti-Huub debatten in de richting van mensen die Huub niet eens noemen. Dat was slechts wat ik opmerkte, maar nu mag ik het er niet meer over hebben.
Dan maar een ban, dan maar geen updates en streamverslagen van mijn hand meer.
Ja ze leeft op drama...quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia heeft vanavond in het kantoor Brian zelfs behoorlijk zitten opjutten met het coke-verhaal van Gaby en Huub. Ze heeft heel bewust Brian nog veel meer opgejut.
@Disana, zou het kunnen zijn dat Day een beetje gelijk heeft ? Ik denk het wel. Ga gewoon ff een uurtje slapen, dat helpt soms heel veel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb van Day een PM ontvangen waarin ze me voorstelt te stoppen en waarin ze zegt dat ik haar stalk.
Ik meende dat de COSsen voor vrije commentaren op de streams waren, en niet voor ongevraagde anti-Huub debatten in de richting van mensen die Huub niet eens noemen. Dat was slechts wat ik opmerkte, maar nu mag ik het er niet meer over hebben.
Dan maar een ban, dan maar geen updates en streamverslagen van mijn hand meer.
Ik meen toch echt dat Day dramatisch doet als ze me in een PM waarschuwt en zegt dat ik haar stalk. Hoe denk je dat ik me daarover voel?quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:31 schreef soylent het volgende:
[..]
Doe nou even niet dramatisch. Je mag vrij commentaar hebben en zij mag dat ook, of ze nou een kleurtje heeft of niet.
Gewoon lekker doorposten, af en toe lekker een sneertje over en weer om het spannend te houden, en verder: happy fokking![]()
Ik voel dat wat in een PM staat, in een PM moet blijvenquote:Op vrijdag 27 april 2007 04:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen toch echt dat Day dramatisch doet als ze me in een PM waarschuwt en zegt dat ik haar stalk. Hoe denk je dat ik me daarover voel?
In de verwachting van een ban voor mijn woorden wens ik iedereen vast een goede nacht en veel postplezier verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |