nee, dat was Ericquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Last_Samurai het volgende:
idd met brian naast het zwembad???
Ericquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Last_Samurai het volgende:
Ericquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Last_Samurai het volgende:
<quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Last_Samurai het volgende:
idd ik vond het fysieke geweld van beide kanten best meevallen (al kon ik niet goed zien, wat Brian bij Amanda deed)quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat tikje was echt niets. De kopstoot naar Jaap was veel harder. Dus Huub krijgt daar niets v oor. Ik vraag me wel af wat ze met de reacties van Brian doen, want die waren écht gestoord,
Nee dat was Eric volgensmij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Last_Samurai het volgende:
Yep...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:
was dat een auto met piepende banden ?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ja, dacht ik ook. zeker weer die brommer van kora?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:
gelul, hij was zelf ook dronkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Suikeroom het volgende:
Huub heeft trouwens wel bewezen dat hij de echte loverboy is.. meisjes van 19 dronken voeren om sex mee te hebben
nenaquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Suikeroom het volgende:
Huub heeft trouwens wel bewezen dat hij de echte loverboy is.. meisjes van 19 dronken voeren om sex mee te hebben
Brain zei ze.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:43 schreef Nimory het volgende:
amanda is bang dat wie weg moet? Hoorde iemand een naam?
Ze zei iets van: "Ik ben bang ??? moet weg.." ofzo..
Wat een bullshit weer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Suikeroom het volgende:
ja we weten wel dat je er bent geweest doe nou maar weer normaalquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Wel appart, ligt daar allemaal grind, daarvoor een zandweggetje
Opzich vond ik tikje van huub ook wel meevallen, maar het is gewoon de zoveelste keer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Desii het volgende:
[..]
idd ik vond het fysieke geweld van beide kanten best meevallen (al kon ik niet goed zien, wat Brian bij Amanda deed)
Maar Brian zijn para-gedrag is echt verontrustend...... en dan druk me nog heel licht uit
Gaat niet lukken, limiet is daar 100 MB ....quote:
Erm Amanda was nog vrij nuchter..Huub was ladderzat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:42 schreef Suikeroom het volgende:
Hij moest uit het kantoor. Die mevrouw heeft hem 2x moeten roepen via de speaker,.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef Thomasz het volgende:
Wat een rare shit zeg.. Hebben jullie ook gehoord dat Huub naar het kantoor geroepen werd? Ik hoor amanda huilen volgens mij
Nee maar dan kloppen die piepende banden nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja we weten wel dat je er bent geweest doe nou maar weer normaal
Isoleercel kan geen kwaad, kan hij daar verder met gedichten schrijven.....quote:
Zeikesffniet zoquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:43 schreef nueffeniet het volgende:
wat een smpele titel als ze was gaan pissen was het waar amanda pist,, als ineens een vliegtuig overkwam was het waar een vliegtuig overkomt doe es origineel
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef cobain94 het volgende:
Tactiek van amanda? 2 spelers eruit in 1 keer..Zonder dat ze het doorhebben..;)
JdM doet aan wetenschappelijk onderzoek?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:39 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
He he, steeds meer mensen beginnen dit in te zien. Van Brian is het vaak gezegd (waarschijnlijk omdat hij er 'gevaarlijker' uitziet dan Huub) maar Huub voert het daadwerkelijk uit. Dit is echt EXIT want de redactie kan dit nooit toelaten en door laten gaan. Dan maar het einde van de show, maar dit gaat echt ten koste van mensenlevens. Tja, het was een experiment......
Of om af te koelen....?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef Day het volgende:
Amanda probeerde weer helder te worden door even te zwemmen?
www.megaupload.comquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, limiet is daar 100 MB ....
Stream 1 75 minuten totaal 250 MB
Stream 3 70 minuten totaal 240 MB
Torrent maken, verspreiding gaat snel zat met al deze ramptoeristen hierquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hmm... wat is het bij youtube? kan je het niet splitsen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bewaar ze in iedergeval welquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Megaupload.com ik geloof tot 500 MB per bestandquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
dit klonk veel te dichtbij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:45 schreef Loserkid het volgende:
gek he, gillende banden naast een snelweg.
Zeur niet, in de tijd dat jij weg was kunnen ze best een asfaltweg neer hebben gelegd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Nee maar dan kloppen die piepende banden niet
niemand vroeg naar de piepende banden dus stfuquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Nee maar dan kloppen die piepende banden niet
Kun je niet het belangrijkste stukje eruit knippen en uploadenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Uitstekend idee, hoewel ik me afvraag of hier genoeg ramptoersiten zijn die bekend zijn met bittorrentquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Torrent maken, verspreiding gaat snel zat met al deze ramptoeristen hier![]()
Ah oke, dan heb ik dat verkeerd verstaan.. Ik denk echt dat Huub of Brain weg is, wat Amanda zei en die piepende banden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Hij moest uit het kantoor. Die mevrouw heeft hem 2x moeten roepen via de speaker,.
http://www.wikiupload.com/quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
tja, vooral als je net daarvoor nog zat te fantaseren over hoe het zou zijn om een huubje te vermoorden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:28 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Hmm, hoe zou jij reageren als een vriendin van je dronken gevoerd is, geneukt wordt terwijl ze altijd tegen je gezegd heeft dit niet te willen, een klap in je gezicht krijgt (slaapkamer) en geduwd wordt (private). In combinatie met veel alcohol zou die 'knop' voor niemand meer werken denk ik.
Het stukje waar het om gaat duurde nog geen 5 minuten volgens mij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je niet het belangrijkste stukje eruit knippen en uploaden
Dat pad wat daar voor langs loopt mogen ze wel is wat aan doen zeg. Kuilen op het strand gegraven door Duitsers zijn er niks bijquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Wel appart, ligt daar allemaal grind, daarvoor een zandweggetje
Kun je hem niet knippen met een simpel filmprogramma?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef Yollie het volgende:
Ik hoorde Brian weer schreeuwen.
Zou een dronken Amanda de tegenwoordigheid van geest gehad hebben (en de wil) om Brian een streek te leveren? Ze klapte dubbel, zou dat dan fake geweest zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef Yodarius het volgende:
[..]
Opzich vond ik tikje van huub ook wel meevallen, maar het is gewoon de zoveelste keer.
Dat incident tussen aman en brian wil ik graag nog een keer zien.
Huub eruit dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert ontkent nu zelfs dat Brian fysiek geweld heeft toegepast...![]()
Wordt geregeldquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:48 schreef farceman het volgende:
Allebei de streams opnemen graag !
Ja dat zei Eric.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:49 schreef Nimory het volgende:
waar is brain, en natasia, nog in kantoor zeker?? Ik vermoed van wel..
jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:50 schreef Day het volgende:
En Sylvia is gewoon aan het slapen?!?!
Heb een wazig capje..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:50 schreef akveor het volgende:
Trouwens liep Huub niet met een stijve pik? Toe ie net bij Amanda weg kwam?
Onzin...dit is alles speltechnisch.quote:
Ja, precies. Net nu Amanda en Eric alle streamers gaan uitleggen wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:52 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Wat is die Jaap toch irri nu![]()
echt geen gevoelsmens
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:52 schreef Maanvis het volgende:
Erik is eigenlijk veel leuker nu die wat dikker is, vind ik..
Juist hij schermt Amanda van Eric af....quote:
Ze ontkent alles...ongelofelijk...straks zegt ze nog dat Huub haar heeft verkracht!quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Ontkent Amanda nu dat Huub haar gebeft heeft?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist hij schermt Amanda van Eric af....
Weet het nog niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:53 schreef Meganog het volgende:
Moeten we nu medelijden met Amanda hebben?
ze moeten nu twee aan twee naar achter , brain en natas dus eerst...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:55 schreef the_legend_killer het volgende:
natas is nu met haar vrienden de buren aan het kletsen
Waarom moet zij bij brian blijve ?
Dat denk ik niet...ze verloochend nu de hele boel!quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:54 schreef farceman het volgende:
Hoop nu zo dat Amanda een tijdje van Brian wegblijft
Keihard ja. Maar ze was goed dronken, dus het zou kunnen dat ze het niet eens meer weet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:55 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda is gewoon aan het liegen
Ze zijn achter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:57 schreef Nimory het volgende:
heeft iemand brain en natas al gespot?
iemand enig idee waar ze zouden zijn??
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Staat er nou een cameraman bij ze?
Ze zegt net zelf dat ze tegen Huub zei dat hij moest stoppen en dat hij doorging.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:57 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ga toch weg, Amanda zou echt niet zomaar nee zeggen hoor.
Omdat hij de nog steeds dronken liegebeest Amanda niet ongestoord laat praten met sensatiekutje Eric?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Hij gaat er gewoon weer bij staan. Ik vond Jaap enigszins grappig deze week, maar dat trek ik bij deze weer in. Wat een walgelijk persoon.
Eric probbert op een doorzichtige manier info uit Amanda te trekken en Jaap heeft dat heel goed door...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric is nu gewoon lief... jeetje kan dat ook eens gezegd worden??
Komt omdat je nieuwsgierig bent naar wat er gebeurd is, net als Jaap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Hij gaat er gewoon weer bij staan. Ik vond Jaap enigszins grappig deze week, maar dat trek ik bij deze weer in. Wat een walgelijk persoon.
Amanda heeft een heel selectief geheugen als ze gedronken heeftquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:56 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Dat denk ik niet...ze verloochend nu de hele boel!
Foute vrouw!
Bah!![]()
Brian heeft zijn buik open gesnedenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even een ambulance te horen
Dat heeft ze verteld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:58 schreef the_legend_killer het volgende:
kut jaap we willen weten wat er is gebeurd
Hoe durf je! Amanda moet haar hart luchten en goedzak Eric verleent een luisterend oor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Eric probbert op een doorzichtige manier info uit Amanda te trekken en Jaap heeft dat heel goed door...
Ze zegt wel meerquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze zegt net zelf dat ze tegen Huub zei dat hij moest stoppen en dat hij doorging.
Juist.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Komt omdat je nieuwsgierig bent naar wat er gebeurd is, net als Jaap.![]()
Dit was wederzijdse (dronken) lust. De twee personen die echt iemand hebben aangerand in het programma zitten er nog steeds in.quote:
Klopt, ze had het wel erg naar haar zinquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende.:
[..]
Amanda heeft een heel selectief geheugen als ze gedronken heeft
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe durf je! Amanda moet haar hart luchten en goedzak Eric verleent een luisterend oor.![]()
Conjo Kiri!quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Brian heeft zijn buik open gesneden
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:58 schreef Mani89 het volgende:
Jaap wil credits dat hij nu uit zichzelf wegloopt
En wij weten dat het gelul is omdat ze al hikkend en grinnikend in bed lag terwijl Huub met haar bezig was onder de dekens, ik heb geen "Nee, niet doen" gehoord....quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze zegt net zelf dat ze tegen Huub zei dat hij moest stoppen en dat hij doorging.
En Amanda kennende gaat ze dit gewoon vol blijven houden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een verhaal heeft meerdere kanten, dus Huub zal ook nog wel zijn verhaal hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze liegt dat ze barst...maar kan DGK om zo'n verhaal heen?
het is opgenomenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:01 schreef Meganog het volgende:
"Hou op, stop ermee". Heeft Amanda gezegd.
Er loopt geen cameraman daar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:00 schreef Brulkip het volgende:
Als Para dit weer ziet wordt hij weer boos op Eric!
Dat doet ze natuurlijk omdat die cameraman meeloopt!
Hoezo liegen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze is echt ZOOOO aan het liegen..teringhoer.
En niet zo'n beetje ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:01 schreef Nimory het volgende:
Ze liegt!!
Psies, Brrrian zelf is degene die steeds benadrukt dat ze geen relatie hebben. Amanda mag dus doen wat ze wil en met wie ze dat wil.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Brian mag toch niets zeggen? Ze hebben toch zogenaamd niets met elkaar. Alleen een seksrelatie.
Eric heeft de rol van detective op zich genomen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:02 schreef Gert het volgende:
Eric blijft maar doorgaan: "Heeft ie jou gelikt ja of nee?"
Amanda blijft maar liegen.
Preciesquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
En wij weten dat het gelul is omdat ze al hikkend en grinnikend in bed lag terwijl Huub met haar bezig was onder de dekens, ik heb geen "Nee, niet doen" gehoord....
Huub heeft haar zeker 5 minuten liggen beffen en Amanda vond het prima. Ze wilde later niet neuken en dat is dus ook gewoon niet gebeurd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoezo liegen...
Feit blijft dat Huub haar wilde neuken en Amanda een aantal keer duidelijk nee zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |